diabetes are undiagnosed - 232 million people

Slettet bruker
LIFE 24.06.2021 kl 14:23 24789

v
Redigert 24.09.2021 kl 07:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.06.2021 kl 18:05 6757

Forferdelig å tenke tilbake til tiden med all euforien. Snart ditt, snart datt. Bilder av prototyper, snart godkjenning i EU, snart i USA, mange Sherlock Holmes som så godkjenning like rundt hjørnet. Var ikke selv involvert i aksjen, men lærte veldig mye. Har vel ikke vært en aksje med mer haussing i løpet av mitt ene år på børs. Muligens Zenith. Er det noen av hausserne som har innrømmet at de tok feil eller blir det som Hitler i sine siste dager i bunkersen?
Slettet bruker
29.06.2021 kl 02:56 6553

Neste kjøp fra selskapet er vel en haug med medisinsk hasj fra ho Trine, eller hva Jokke??
Slettet bruker
29.06.2021 kl 21:13 6342

Noen som har lyst til å sende en e-post til J. Holter og spørre når vi kan begynne å investere i den selvrensende covid-19-masken han anbefaler?

https://www.indiegogo.com/projects/self-disinfecting-mask-protecting-against-covid-19?create_edit=true#/

Holter, altså. For en driftig CEO!!! Han har så mange bein å stå på 👏🏽👏🏽👏🏽
Slettet bruker
29.06.2021 kl 21:18 6358

Denne advokaten (JH) gir meg assosiasjoner til denne SAUL GOODMAN, fra breaking bad og Better call Saul seriene..
Rakkern
29.06.2021 kl 21:51 6307

Jeg må innrømme at jeg er innom mange tråder daglig på dette forumet, men makan til hausing og barnehage kommentarer skal du lete lenge etter. Det er vanskelig å gjøre opp en mening rundt en aksje når det er så mange som driver med direkte personangrep. Jeg har enda til gode å se gode argumenter for Lifecare, godt mulig produktet deres blir en suksess, men slike hauseinnlegg gir jo nye aksjonærer avsmak. Er det et forsøk på å fange ferske investorer? Ikke vet jeg, men igjen jeg tar aldri folk som kaster ut kursmål på måfå som seriøse.
Jaws
29.06.2021 kl 22:03 6302

At Nordea sitter og ser på at dette rakner pga tillit til ledelsen er ubegripelig..
Slettet bruker
29.06.2021 kl 23:19 6249

Veldig interessant at du nevner det! Nordea selv meldte at de ville nærme seg ledelsen i Lifecare for å hjelpe til med å rydde opp i situasjonen selskapet var i. Men ingen har verken sett eller hørt noe som helst om hva Nordea har fått til.

Hører du, Robert Næss?

… Det neste vi hører er at Nordea har dumpet luftslottet 🙁
Redigert 29.06.2021 kl 23:20 Du må logge inn for å svare
Betonghue
30.06.2021 kl 11:14 6076

De har det vondt nå, baisserne som gikk inn mellom 5 og 9, med DD og gull i blikket ! De tålmodige vil, som alltid, bli belønnet for son sterke tro på LC og diabetesdelen, som alltid har vært fokus !!
Slettet bruker
30.06.2021 kl 12:49 6098

Ingen vondter her, gutten min.
Mine penger er trygt plassert i kjedelige og til dels anonyme aksjer. Verdiene stiger i sneglefart, men de stiger.
Siden diabetes-delen av Lifecare har "alltid vært i fokus" slik du påstår, hva er da årsaken til at verdien at dette luftslottet har falt med 71,9 prosent siden toppen i oktober i fjor?
https://finansavisen.no/nyheter/markedskommentarer/2020/10/12/7576085/scana-og-rec-silicon-tronet-overst-pa-vinnerlisten-mens-lifecare-og-goodtech-endte-i-rodt
https://finansavisen.no/nyheter/helse/2020/10/20/7578875/covid-19-testselskapet-digital-diagnostics-er-verdt-fire-ganger-sa-mye-som-eieren-lifecare

Neida, du. Covid19-delen var et opportunistisk "bet" fra J. Holter og resten av ledelsen i Lifecare. De fant på DD. På akkurat samme måte som Holter har vært involvert i flere andre selskaper som Osmotex AG (et annet opportunisktisk Covid19-produkt)...

Du får gjerne fortsette å være tålmodig. Ledelsen i Lifecare vil uansett stikke av med dine penger.
Slettet bruker
30.06.2021 kl 12:52 6139

Neida! Det var et patetisk forsøk på "Crowfunding" som veldig få bet på. Rent svindel.
Dubois
30.06.2021 kl 17:45 6085

Er du en av de som tror at noen må tape penger for at noen skal vinne i aksjemarkedet? På hvilken måte skal selskapet som aldri har emisjoner stikke av med pengene?
Slettet bruker
30.06.2021 kl 18:38 6116

På nøyaktig samme måte dere gjorde det i DD! Svindel, løgn, trikseri…
lostaim
30.06.2021 kl 22:21 6019

På samme måte som Lavo. Eller en annen måte. Fins mange veier til Roma som det heter.
Men du har kanskje fortrengt hvordan du hauset det svindelprosjektet.
Slettet bruker
30.06.2021 kl 22:59 5977

WR Entertainment var vel også i samme løypa.
Dubois
01.07.2021 kl 00:07 5926

Dere høres bare ut som sinte lykkejegere som ikke fikk rask kursoppgang på en covid test. Buhu
lostaim
01.07.2021 kl 05:25 5869

Jeg hadde også tro på Life og kjøpte litt i fjor sommer. Den troen er nå helt borte og ser jo nå at jeg skulle ha solgt når jeg var i pluss. Men det er vanskelig å spå. Det som overrasker meg er at du fortsatt ikke klarer å se det alle andre ser. Hvordan dette er et håpløst tapsprosjekt som mest sannsynlig ender dårlig på en eller annen måte.
Det var akkurat det samme i Lavo. Du sablet ned alle som stilte kritiske spørsmål eller ikke hadde troen på selskapet, appen eller Beitnes. Helt ærlig Dubios, mener du at du at det var riktig å hause Lavo på den måten? Og ikke si at det ikke stemmer, for jeg husker hvordan du nærmest fremstilte kjeltringen Beitnes som en Gud og at appen som ingen hadde sett var verdens beste. Jeg spør fordi det som skjer her i Life føles veldig likt. Akkurat sammen greia bare med et nytt selskap, nytt produkt som ingen har sett og en ny dott ved roret. Men hausingen og idiotforklaringen av alle som stiller seg kritisk til noe som helst ved prosjektet er akkurat det samme. Får skikkelig déjà vu følelse av dette.
Det er greit at du har troen. Det skal du få lov til, men slutt å forsøk og dra med deg alle andre ned med denne synkende skuta.
Dubois
01.07.2021 kl 09:40 5784

Man kan ikke akuratt sammenligne Life og lavo utover at ingen har/hadde et produkt på markedet. Det samme gjelder påstanden om at ingen har sett produktene, i lavo vil det stemme, men ikke for Life i og med at bfarm ikke godkjenner luft, det er en stor proof of concept som man aldri har hatt i lavo. Når det gjelder min investering i lavo så var det en bet på et selskap som hadde børsens minste mcap noen gang på kun 4mill kr, med et godt konsept. Men jeg verken hausser eller baisser aksjer, Jeg forholder meg til fakta eller hva selskapet uttaler. Også når man ikke lenger har tilitt til ledelsen så mister man også troen på hva de sier, akuratt som i lavo. Men det er ingen som har kommet med noen gode argumenter om hvorfor man ikke skal ha tilitt til holter. Hver kritisk til Life så mye du vill, bare ikke baiss. Det er ikke vanskelig å forholde seg til fakta. Alle scam rykter vil forbli baiss til noen kan vise til noe konkret.
Mister83
01.07.2021 kl 09:55 5771

Alle andre tar feil, men du har riktig. Kursen er gruset, men markedet tar feil og du har rett. Det er ingen innside kjøp fra Holter, styret eller de største aksjonærene. Med andre ord, de er kanskje enig med markedet om at selskapet ikke er billig enda.

Du gidder åpenbart ikke gjøre en eneste undersøkelse selv, da hadde du forstått hvorfor du ikke kan ha tillit til selskapet.
Dubois
01.07.2021 kl 10:11 5746

Du er en av de som tror at markedet alltid har rett, minst 50% av selskapene på børsen er feilpriset til en eller annen grad. I en aksje som Life hvor saueflokken kjører den ned, må man forvente at de kjører den enda lengere ned. Det er ikke vits å kjøpe aksjer på 2 tallet om den samme gjengen vil selge deg aksjer på 1 tallet neste uke. Akuratt det samme skjedde i rec. Det var ingen innsidekjøp da heller. Ceo i moderna solgte mange aksjer når selskapet begynte å selge covid vaksiner, betyr det at vaksinen ikke fungerer? Nei, selvfølgelig ikke. Man skal ikke legge så mye i hva innsidere foretar seg med egne penger da de også har et privatliv.

Siden det er så åpenbart for deg hvorfor man ikke skal ha tillit til Life, så er det ikke et problem å fortelle hvorfor.
Betonghue
01.07.2021 kl 10:18 5768

Mye vrøvl og lite substans fra en uten aksjer i LC. Hva bestiller du på denne tråden?
Knallogfall
01.07.2021 kl 16:37 5652

Plutselig kom kjøpere på slutten, så ikke den komme. Noen som vet hvorfor:)? Krampetrekning?


Mariobros
01.07.2021 kl 17:20 5573

Var vel pga utlysningen av en stilling der. Krampetrekninger før videre fall
Knallogfall
01.07.2021 kl 18:02 5612

Takker, deler den her:

https://www.lifecare.no/blog/open-position-leading-senior-scientist-nanotechnology-development

Kan baisserne forklare meg hvorfor denne stillingen lyses ut dersom ledelsen har tenkt å tappe selskapet for all cash før de drar til Caymen Island?

De har vel garantert tenkt til å ansette en fysiker-slektning av Andreas Pfützner som også kan få sin del av kaka? stillingsannonsen er nok bare en ren formalitet...

Kajtek
01.07.2021 kl 21:20 5499

Beklager men det er så lite seriøs spill. Det er så tåpelige spekulasjoner at det er til å grine av.
Slettet bruker
01.07.2021 kl 22:31 5475

Lifecare leverer på hjemmebanen!!!
https://www.nrk.no/nyheter/2800-testet-for-bislett-games-1.15561217

Det ryktes at Øyafestivalen har bestilt flere millioner selvrensende masker av J. Holter.

Russiske prosenter, millions to the market, vil bli en mega pengemaskin osv. osv.

Redigert 01.07.2021 kl 22:35 Du må logge inn for å svare
Knallogfall
02.07.2021 kl 19:01 5220

Sommerhilsen fra Lifecare🙂

Date published:July 2, 2021
Information to the shareholders
The spring and early summer has been busy in Lifecare. In addition to continued development of the Sencell technology, the activity during this period has included preparation and implementation of necessary organizational adjustments, including clarifications and negotiations related to Digital Diagnostics AG and the acquisition of Cantimed UG.



Lifecare's annual general meeting was held on 7 May 2021 and Kine Hereid started in the position as head of Investor Relations(IR) and controller on May 3rd, 2021. Until now, she has focused on the company's compliance with the rules of the EU’ Market Abuse Regulations (MAR), as well as structuring IR, complying with the company's obligations and being a key support function in our day-to-day administration. New Chairman Morten Foros Krohnstad was elected at the general meeting. Morten is a lawyer and partner in the law firm Schjødt, with many years of experience from various board positions.



Lifecare has been involved as one of the owners of the German company Digital Diagnostics AG (Digid), whose original purpose was to develop biomarkers for detecting different analytes – and herein digitalize the collection of information in a diagnostic perspective. The project was built on Lifecare's patented technology, as well as Lifecare's license for the production method of nanosensors detecting glucose. In addition, these technologies proved well suited to detect viruses. On this basis, Digid changed its main focus in Q2 2020 towards developing a covid-19 rapid test. At the end of March 2021, Digid's management-board considered the company to be insolvent, and the company's management filed for insolvency in German courts without any prior notice to the owners or the supervisory board.



This situation leads Lifecare to restructure the company’s processes for technology and product development. The existing agreement obligating Digid to finance the Sencell development and production-preparations until CE approval can no longer be fulfilled. We have negotiated with the insolvency trustee to enter into a service agreement with the estate,as well as buying-out Digid's assets from the estate. These negotiations stopped, as a German pension fund has received an acceptance for its bid on Digid's assets.



Subsequently, the process related to Digid is now limited to distribution of dividends from the bankruptcy estate, during which Lifecare will register financial claims deriving from the original joint venture agreement and in the capacity as a licensor, based on the license agreement. Lifecares position as a shareholder can affect the priority for distribution of dividends and hence it is unclear to what extent our claims can be expected to be reimbursed.



Lifecare has now reinforced the focus on development and production preparations of the Sencell technology until CE marking under its own control. To avoid misunderstandings, we emphasize that the IP (patent rights and license) that Lifecare had licensed out to Digid is not part of the assets of Digid’s estate. These IP rights have been terminated and revoked by Lifecare.



During the period of May/June 2021, Lifecare has signed several agreements of great importance for the continued technology and product development, and not least future business development.



We have extended our collaboration with the University of Bath (UK) and Professor Tony James to develop improved chemical fluids suitable for the Sencell technology to also measure more analytes but glucose. In this context, we have also engaged Dr. Jordan Edward Gardiner as a chemist on a consultancy basis. These agreements are important for the optimization of the chemical compositions for measuring glucose, in addition to developing chemical fluids suitable for detection of other analytes, such as lactate, fructose, calcium and several other carbohydrates etc. This work is important for the further development of the Sencell technology in connection with the new Sencell patent that is expected to be communicated from the European PatentOffice in near future.



Lifecare has also entered into an agreement with the University of Oldenburg (Germany) ensuring access to customized Scanning Electron Microscopes (SEM) suitable for processing and production of the MEMS and nanobiosensor components of Sencell for use in the upcoming clinical trials. We have now started a process to recruit personnel with relevant expertise in physics and the use of SEM to enhance our internal resources.



Furthermore, Lifecare has acquired the remaining 50% of the German company Cantimed UG from Nanoscale Systems, Nanoss GbmH (Nanoss). Lifecare previously owned 50% of Cantimed. We intend to develop Cantimed UG as a central operational unit in Germany, controlled by Lifecare.



The agreement with Nanoss acquiring Cantimed includes a license within the medical field of technology for 3Dprinting of nanobiosensors based on cantilevers, as used in Sencell. The technology is suitable for multiple other areas in medicine and medical products. The license agreement provides Cantimed with the technology rights to produce what may be the world's smallest pressure sensor. This technology is an important component to reduce the size of Sencell for glucose to the equivalent of a grain of rice.



In addition, through the acquisition of Cantimed, Lifecare has secured access to a licence covering the medical field as such and this entails a significant expansion of Lifecare's potential for business development. Lifecare has a number of plans for broadening the use of Sencell for further medical and lifestyle applications. The obtained nanosensor license provides Lifecare with exciting new business opportunities because many existing medical devices can be substantially improved in their functionality and/or safety by means of new sensing functionalities.



Clearly, Lifecare would rather have preferred to see Digid not filing for insolvency, but on the other hand, this situation has forced and led Lifecare to take direct control over all developments going forward. We believe this will be useful for the current and future development progress and will contribute to secure and increase future shareholder value.



We hereby wish all our shareholders a good summer!
Kajtek
02.07.2021 kl 21:55 5248

Ha, ha. Den var god. Den likte jeg. God helg folkens. LifeCare sa god sommer til investorer. Vi må i dem fred og ro til å jobbe med det de skal gjøre. Det er kanskje riktig det de sa at det er kanskje greit det som skjedde så de kan konsentrere seg om det de kan.
Betonghue
03.07.2021 kl 22:54 4995

Dere mini-baissere - som forliste noen kr. på DD, får nå ta en velfortjent ferie - og slikke sårene. LC ER diabetes og fremtiden for ofrene! LC er ingen døgnflue - så - bønder , bare følg med - fra sidelinjen !
Kajtek
04.07.2021 kl 10:07 4916

Betonghue, det er LC jeg har mest aksjer i og jeg har ikke tenkt å selge noen i nærmeste fremtid. Jeg tror at det kan bli veldig bra. Jeg kjøpte aksjer i LC for diabetes. Det hadde selvfølgelig vært hyggelig hvis DD kunne levere men nå er det ikke sånn. Det er bare å la DD ligge og se fram over. Jeg er bare lei av å lese alle de konspirasjonsteoriene som kommer her. Alle de som beskylder ledelsen i LC for å svindle selskapet for penger etc. Det er useriøst å beskylde noen for å ha dårlige hensikter uren å ha noe som helst som bevis.
God sommer til deg også.
Knallogfall
04.07.2021 kl 10:53 4865

Jeg har tatt et lodd her på disse nivåene. Med et styrket styre uten Saure og Hysing-Dahl og hovedfokus på Sencell, så har tro på LC fremover. Det store spørsmålet er hvordan fremtidig finansiering vil skje, gjennom emisjoner og hva vil emisjonskursen være, 1 kr, 2 kr? Nå har styret fullmakt til å utvide aksjekapitalen med 10%. Finnes det en mulighet for at LC vil inngå et samarbeid med ny partner?
kaunis
04.07.2021 kl 15:31 4739

Da har vi fått den innfoen vi trenger for å gå videre og da regner jeg med at alle disse baisseren med den store kunnskapen om all elendigheten og LC uungåelige konkus tar kveld og forlater tråder ang LC. Alle hadde jo solgt seg ut pga at de ikke ville ha aksjer i et selskap uten fremtid, utviklingsmuligheter, ledelse ,produkt og ikke relevant for å ha aksjer i. Fint, da ser jeg frem til å kunne ha LC muligheter for fremtiden som tema, til å kunne bli et kjempe viktig selskap for mange syke mennesker og få mange nye og eksisterende produkter til å bli gode hjelpemidler for de som trenger det, til et bedre liv. For oss som ikke er skittkastere, er det mye lettere å forstå og å se, at her er det muligheter, om en bare løfter hodet litt og ser fremover.
Slettet bruker
04.07.2021 kl 19:26 4635

Det er måten ledelsen har opptrådt som er regelrett grisete...

De selger altså "egne" selskaper til LC og IKKE ENGANG informere om det.. Det var vel bare tilfeldig at Digital Diagnostics, ble fanget opp av Finansavisen og begynnte å skrive om det..

Det siste kjøpet er også et salg fra ledelsen og til LC.. Det ble ikke opplyst i børsmeldingen..

Dette er en regelrett SKITTEN måte å drive et selskap på og ledelsen burde blitt anmeldt til finanstilsynet og økokrim..
Det værste er vel at det sitter en gjeng med rass&%l av brukere på dette forumet og regelrett forsvarer og bortforklarer disse hendelsene...
Dersom finanstilsynet og økokrim tar tak i dette håper jeg virkelig at de røsker opp ALL dritten med roten.. Inkludert etterforskning av hva enkelte brukere her på forumet har regelrett LØYET og lurt uvitende personer inn i denne dritten..
Selv har jeg et veldig lite tap i denne gjørma, men jeg tipper det er mange som har tapt mye..

Det er fullt mulig LC sitter på et bra produkt, men den ledelsen som styrer selskapet nå er vel gjennomsyret av ulovligheter og benytter selskapet og sine posisjoner til å suge ut pengene fra selskapet..
Redigert 04.07.2021 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Dubois
04.07.2021 kl 19:38 4623

Nei, Dd ble aldri kjøpt av lifecare, og det «siste» selskapet cantimed er ikke solgt fra en i ledelsen. Kom tilbake når du har kunnskap.
True
04.07.2021 kl 23:24 4533

Bra skrevet. Men null poeng å diskutere med folk som lever i fornektelse. Tiden vil vise hva som skjer videre med Life. Viktigste er å lære fra det. At haussing av aksjer og følelsesmessig involvering ikke fører til noe godt. Gjør due dilligence før du investerer i noe, og dersom noe virker for godt til å være sant, så er det som oftest det.

Peter Warren forklarer dette veldig bra her: https://www.youtube.com/watch?v=G8_WUlUpWR4&list=PLQg2s4loZdK6o2kyLp-z5ZDebrpid9WjW&index=17
Knallogfall
05.07.2021 kl 07:51 4403

Westhawk AS/ Åge Westbø økte beholdningen på onsdag med 114 862 aksjer😉
Kaloix
08.07.2021 kl 03:36 3970

Du har tro på thin film selskapet, men ikke Lifecare som har konkrete resultat på glukose og Sencell? Er dette reelt True så vet jeg mye om hvor du står.