milliarder tilgode og ligeglade de er begge to fortid

Kvike11
NAS 29.06.2021 kl 09:36 1364

Har flere gange rykket ledelsen i NAS og spurgt dem sidste år flere gange hvorfor de ikke kunne få aconto på f.eks 100.000.000 om måneden
for deres tilgodehavende hos Boeing.
Jeg mener det var bedre at få penge hvert måned og så til sidst lave den endelige afregning, men de skrev at det havde de helt styr på.
Nu skal NAS til at lave et kæmpe stykke arbejde med at udrede hvem der havde aktier på det tidspunkt,
for jeg er ikke i tvivl om tilgodehavende hos Boeing skal deles lige mellem aktionærer fra 2020.
At begge chefer så har været så grådige at de har holdt kæmpe bonusser skjult for alle andre, kan kun betyde en ting og det er
De er begge fortid i NAS inden næste uge er omme..den ene er allerede fortid
Som aktionærer er der 0,000 tillid til det de laver.
Kvike11
28.10.2021 kl 11:40 1166

Boeing har de ikke en løsning på , forstår stadigvæk ikke hvorfor de ikke kunne finde ud af at få penge hvert måned fra 2020.
1 milliard eller mere i kassen er bedre end ingenting
Selv da jeg skrev til dem , fik jeg bare en sø forklaring uden hold.
Og hvad har de så fået, ja
advokat regninger på adskillige millioner og ikke en dollar fra Boeing ,
takket være daværende regnskabschef og nuværende Konsernsjef Geir Karlsen
kaliber
30.10.2021 kl 12:15 881

Du burde overta som konsernsjef, nååå!
Kvike11
31.10.2021 kl 11:21 725

Kan da ikke blive dårligere end med den midlertidige koncernchef, nu ender erstatningen i en retssag, som er taber dømt på forhånd, og som kommer til at koste millioner af dollar til griske advokater..
De kan bare ringe , så skal jeg nok lave B.A:U og få startet langdistance ruter op i en fart over Rusland.