Samtale med styreleder

Merchant
NANOV 06.07.2021 kl 12:25 38821

Som jeg opplyste om tok jeg kontakt med styreleder på fredag da jeg som en del andre aksjonærer anså måten CEO Brauns avgang ble kommunisert til markedet ikke som tilstrekkelig i henhold til aksjeloven § 6-2 (2) ivm § 6-12 følgende.

Jeg fikk melingen fra styreleder at vi gjerne kunne ta en samtale i går. Vi hadde samtalen i dag som varte i rund 20 min.

Styreleder bekreftet at han allerede hadde snakket med mange andre aksjonærer som hadde samme syn på saken som jeg. Han hadde stor forståelse og redegjorde for prosessen som ledet til at børsmeldingen ble gitt som vi alle måtte erfare. Han orienterte om at styret nå vil vurdere å komme eventuell med en tilleggsmelding. Han hørte nøye på mine juridiske vurderinger vedrørende dette spørsmål.

Men det vesentlige for meg var som jeg også hadde forventet at styret og styreleder ikke endrer på guidingen!

På mitt spørsmål vedrørende Dr. Lars Nieba bekreftet styreleder at han må i den fasen av paradigme selskapet er per i dag har full fokus på hans egentlige oppgaver. Også redegjorde han hvorfor Marlene ble valgt som interim. En forklaring som jeg syntes var gjennomtenkt.

For meg var samtalen en veldig god bekreftelse på at vi har en styreleder som tar selskapets utvikling og alle aksjonærers interessert svært seriøst. Kursfallet vi har sett de siste dager er helt absurd og for meg en kjøpsanledning.

Det gjenstår å se om vi får en børsmelding fra selskapet. Men hvis ikke er det for meg helt klart bekreftet at ingenting har forandret seg vedrørende guiding.

Avslutningsvis påpekte styreleder at enhver aksjonær kan ta kontakt med styreleder da han anser det som en av hans oppgaver å svare på spørsmål fra aksjonærene som gjelder selskapets ledelse innenfor lovens rammer!
Redigert 06.07.2021 kl 12:37 Du må logge inn for å svare
Merlin
13.07.2021 kl 16:26 8571

Så du aner ikke grunnlaget for Lymrit og Paradugmestudiene og har ikke hørt om hjemmesiden til Nordic Nanovector?

Link: nordicnanovector.com.

Der kan du begynne med å lete opp Lymrit, Paradigme etc. Lykke til.
heilo888
13.07.2021 kl 17:45 8453

Voleon CM. reduserte shorten sin videre ned med 95000 aksjer i går.
Nesten som vanlig så lurer største shortaktør VoleonCM. seg stille og rolig ut av shortposisjonen sin uten å påvirke kursen nevneverdig.
Hugoil
13.07.2021 kl 20:54 8223

Ingen har funnet det ennå, på hjemmesiden eller andre steder.
Merlin
13.07.2021 kl 21:30 8144

In the USA, the Food & Drug Administration (FDA) has completed its review of the PARADIGME study and Nordic Nanovector expects US sites to be open for enrolment during mid-2018.
Let så finner du kanskje enrolment review av FDA.
Hugoil
13.07.2021 kl 22:11 8024

Det er vanskelig, ser du. Ingen av oss har funnet det ennå. Det finnes ikke meddelt offentligheten og det kan være det ikke finnes i det hele tatt - at FDA ber/"pålegger" NANO å udnersøke 20mB.

Denne disputten vi har nå kan synes bagatellaktig, men det er den ikke. I tillegg er den symptomatisk for endel andre bivirkninger i NANO-aksjen (og forum-skriblerier).
Forklaringen er dårlig ledelse og styre.
Redigert 13.07.2021 kl 22:14 Du må logge inn for å svare
Merlin
14.07.2021 kl 10:09 7609

Litt deduktiv innsats, så er det ikke vanskelig. Regn med at reviewen fra FDA har nødvendige retningslinjer. Uten optimalisering av dosering er risikoen for å ikke få godkjenning stor. Som kjent måtte NanoV gjennom en prosess med FDA for å få endret designet på Paradigme. Og det var etter håndfast vurdering av foreliggende doserinsforsøk. Dette har vært diskutert massevis. Gammelt oppgulp fra deg uten substans. Du får komme med en konkret begrunnelse for hvorfor du mener at kalibrering ikke skal foretas. Det du skriver er helt feil. FDA stilte krav.
Hugoil
14.07.2021 kl 13:23 7376

Da er svaret over så konkret som det går an å få det i offentligheten ang. om "FDA påla NANO" å utforske 20mB (gitt at de gjorde det). Mao. ingen link.

Det er klart at NANO selv velger dosene slik de gjorde i doseeskaliringen før Paradigme 10, 12,5 og 15mB. Også at doseeskalering i Lymrit er en selvfølge, men ikke i Paradigme (hvor 20mB ble trekkende inn).
Så gjorde de litt datasimulering på 17,5mB, og kanskje noen museforsøk, ordlagt i posteren april2016 før de 8 måneder senere hoppet opp på 20mB i en telefonkonferanse oppildnet av mulige fordeler om man predoserte med lilotomab. Det var dette som henrykte Costa uten å kunne forklare det detaljert i telefonkonferansen dagen før emisjonen des.16; ikke behov for å tilfredsstille FDA. Hvem var toneangivende kjøpere og selgere rett i etterkant?

Hva tenker du på her?: "Som kjent måtte NanoV gjennom en prosess med FDA for å få endret designet på Paradigme."
Redigert 14.07.2021 kl 13:24 Du må logge inn for å svare
heilo888
14.07.2021 kl 16:02 7159

Arrowstreet Capital økte shorten sin med 100.000 aksjer i går og er nå største short-aktør med sin 789700 shortaksjer.
Kan virke som at aktørene bytter shortaksjer seg i mellom.
Stranger
14.07.2021 kl 16:09 7129

Så længe de øge short og samtidigt stiger kursen, så er det bare vent til de skal lukke shorts.
Slettet bruker
14.07.2021 kl 17:54 6965

Tror de kommer til å få store tap den dagen partneravtale meldes. Det kan skje når som helst.
Merlin
14.07.2021 kl 18:57 6852

Svar: Prosessen var FDAgodkjennelse av amendmentet for Paradigme.

Ikke glem at det var store håp til 20mb. Ut i Paradigme ble det klart at økt dosering ikke var løsningen, fordi det allerede med lavere dosering ble oppnådd maksimal distribusjon av Lilotomab.
Siden bivirkningene økte hadde det derfor ikke hensikt å fortsette med to doseringsalternativer.

Det er laget forskningsrapporter på dette. Jeg har ikke link her og nå, men det finnes og er lagt ut på HO tidligere.

Det var ingen syk ide i hodet på Costa. Det er etterpåklokskap og feilforståelse. Å tro at dette var en planlagt strategi fra Costas side er en misforståelse. Det var andree grunner til at han fikk fyken. Derunder manglende prioritering med REK.
Hugoil
14.07.2021 kl 23:27 6554

Linkene du nevner har ikke noe med at "FDA ba/påla NANO" å undersøke 20mB. Doser utvoer 15mB var nok ene og alene initiert av NANO, ihvertfall over 17,5mB.

Jeg tenkte å skrive en viss nyansering i retning ditt siste avsnitt.For jeg mener ikke mer enn kanskje hovedsakelig at Costa strakk strikken vel langt i conf.call med 20mB (og høyere ble også nevnt) grunnet predosering Lilotomab - noe det nok var berettiget optimisme for med forskning på Lilotmab tilbake til ihvertfall 2012 (på Rikshospitalet?) og NANO med publisering i 2013. Det man kanskje kan si er at den berettigede visjonen med Lilotomab egentlig ble en bredding av forskningen for NANO - som de tok risken på fordi det kunne ha gagnet Betalutin betydelig. Muligens var det de konsistent gode data i Lymrit som gjorde at NANO påtok seg denne ytterligere risikoen - som kanskje også tok/påvriket ressurser og det nødvendige fokus for ikke å slarve med REK - når ledelsen tross alt sitter på hvert sitt lands tue rundtomkring i Europa og Canada. Uredd var jo hele tiden oppgitt over 20mB av noenlunde medisinske grunner. Focus har vel ikke lenger hår på hodet etter alt han rev av seg i frustrasjon over manglende strategisk/timingmessige prioriteringer med 15mB først i markedet, så 20mB senere. Det virket jo også da som en sikker rema 1000. Jeg tror det er størt sjangs for at reg. myndigheter ikke ble imponert over 20mb tilleggssporet. Det begynte jo også lagge/halte fort, som du husker..Jeg mener Kirkaas begynte å selge ganske fort også, eller var det bare en omfordeling. NANO burde nok ha tonet 20mb ned istedenfor at det skulle bli et "rapporteringskort"/shorte-ess. Men hvorfor ikke tone det opp når det likevel ble forsket på det? .. Spør forrige styreformann. Så er vi tilbake til styret.

Hvem var det som foreslo Hellebust som styremedlem?? Hvilke kvalifikasjoner har hun utover å være kvinne og stemme nr. 4 til Health Crazy som bekjent med forrige styreformann og lederen av nom.kommitteen (alle ex. Norgesinvestor)??
Hvem leder nominasjonskommiteen nå?

Styret scorer for lavt på corporate governance.
Bort med finansmann Per Health Crazy også.
Shorterene ser jo dette - at NANO er et tafatt rigget selskap med største aksjonær 11% som ikke skal ha noen meninger, nødigst om avlønning og corp. gov.

historie,
er nyttig om man bryr seg om den.
--
ed:
Må arrestere meg her: "- noe det nok var berettiget optimisme for med forskning på Lilotmab tilbake til ihvertfall 2012 (på Rikshospitalet?) og NANO med publisering i 2013."
Dette vet jeg ingenting om. Er det noen som vet?
Redigert 15.07.2021 kl 00:10 Du må logge inn for å svare
Merlin
15.07.2021 kl 10:51 6209

Mimring kan være nyttig i den grad det hjelper for å unngå tabber og holde stø kurs i forhold til målsetting.

Dagens styreformann og Lars Nieba sammen med øvrig ledelse mener jeg nettopp har luket vekk feil fra tidligere. Selv skulle jeg ønsket at NanoV hadde kapital til raskt å utvikle Humalutin, Archer-1, Alpha37 etc parallelt med Betalutin. Men Betalutin som spydspiss er en god løsning ut fra eksisterende kapitalmuligheter.

Dermed blir fortidens feil relativt uinteressante. De er gjennomanalysert og korrigert for av selskapet.

NanoVs verdi bør nå være minst 186 kr. aksjen i nåværende fase. Det er det jeg synes er det viktige her. Fundamentalerdien vil etter min mening kun stige fremover. NanoV er ikke lenger et binært case. Betalutin blir medisin.

2Q21 om ikke lenge vil gi avklaring på hvordan pasientinklusjonene går. Så det nå var kun 20 covid pasienter innlagt på norske sykehus. Jeg tror ikke på noen stor 4. bølge i Norge og forhåpentligvis ikke i Europa. Det ser ut til at vaksine spesielt dobbelt gjør at de som blir smittet kun får lave symptomer i de fleste tilfelle. Med vaksinetempoet som holdes vil Europa og USA nok fullt gjenåpnes om ikke lenge.
dr. Stockman
15.07.2021 kl 11:59 6093

Helt enig med Merlin. Man kan gremmes over selskapets mange tabber og forspilte muligheter, men med de grepene som er blitt tatt ser det nå svært lyst ut. Selv om vi ikke skulle klare å levere i henhold til guidingen på rekrutteringen så er dette et case hvor utrolig mye må gå galt om vi ikke skal ende opp med med en mangedobling av kursen. Tror de først og fremst er de tidligere fadesene som gjør at markedet er lite villig til å prise inn potensialet i aksjen. Erfaringen tilsier at denne effekten gradvis vil avta etter hvert som nye aktører uten slik historisk ballast oppdager selskapet.
Pentagon
15.07.2021 kl 12:13 6054

La meg legge til.
NanoV blir etter 15 år en suksess med Betalutin som spydspiss. Nå er d egentlig opp til ledelsen i selskapet sammen med dagens aksjonærer å sørge for at dette materialiserer seg BEST mulig for oss aksjonærer. Hvordan dette skal best mulig gjøres vites ei. Men at folk som har kjennskap til selskapet tør å sitte utenfor nå er helt ubegripelig.
Hvor skal de evt feile? Kan være at de på sikt trenger mer penger men hvor skal de feile på PRODUKT ?

Den en gang så tolmodige aksjonæren i NanoV skal nå snart etter mange år belønnes. Det ser jeg virkelig frem til for veien har vært lang. Nå er vi der snart.

Pentagon
Redigert 15.07.2021 kl 12:14 Du må logge inn for å svare
Merlin
15.07.2021 kl 17:29 5790

Selv VG har skjønt det, gjenåpning a sykehusene kan fortsette:

Kobling brutt

Ser vi på tallene for sykehusinnleggelser og dødsfall så langt har kritikerne av frislipp en dårlig sak.

Sykehusinnleggelser øker på langt nær så kraftig som smitten. I Nederland er økningen på moderate 11 prosent. I Storbritannia er den høyere, men minimal sammenlignet med smitteeksplosjonen.

Alt tyder på at koblingen mellom smittespredning og sykehusinnleggelser og død er betydelig svekket.

Og dermed faller mye av grunnlaget for inngripende restriksjoner. Normalen kan se ut til å være innen rekkevidde.

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/w8rB7A/deltaen-splitter-oss
heilo888
15.07.2021 kl 17:51 5743

Alle smittevernstiltak og restriksjoner var i utgangspunktet for å forhindre at sykehus og helsevesenet skulle bryte sammen.

Men media har nå flyttet fokuset over til antall smittede selv om dette nå har mindre og mindre relevans ettersom smittede bare har lettere eller ingen syntomer og i ubetydelig grad belaster sykehusene.
heilo888
15.07.2021 kl 18:02 5717

Kopierer et innlegg fra Studenten86 på Shareville:
2016 hadde sluttkurser fra 12,1 til 124,og intradag 11,8 til 132. Området 50-60 NOK mener jeg i etterpåklokskap hadde vært mer fair price på det tidspunkt. Og i dag med større antall aksjer rundt 100 NOK i fair price. Det er nær 400% oppgang for å nå 100 i kurs nå, det var 400-500% oppgang for fair price fra bunn den gang da.
Større mismatch i underprising var representativt i 2016 enn overprising, og underprisingsnivået mener jeg er nær tilsvarende det ekstreme den gang da, i dag. Nå er dette selvsagt subjektivt og ikke fasit, men bygd på fundamental kunnskap rundt selskapet.

Når selskapet kommer i hype igjen vil markedet få øynene opp for potensial i ARCHER-1 og DLBCL tredje linje som er foten i døra til kombo-studier den veien. Det er enorme verdier den veien, som kan være i nærmere fremtid for NANOV enn hva 2016 er i fortid.
Grove anslag for indikasjonene:
3FL: 20 mrd NOK markedsverdi NANOV
2FL: 50 mrd NOK markedsverdi NANOV
3DLBCL: 10 mrd NOK markedsverdi(tror ikke monobehandling blir stort, men 30 mrd NOK er mulig her)
2DLBCL kombo: 80 mrd NOK NANOV
3MZL: 8 mrd NOK NANOV
2MZL: 14 mrd NOK NANOV

Dette er før bly-studiet, har lite kunnskap den veien, men der er enormt potensial, og er samlet større enn genmab.
Redigert 15.07.2021 kl 23:28 Du må logge inn for å svare
stockwalker
16.07.2021 kl 10:35 5257

Dette er drømmedryss over sommeren som forleder mange til å sitte enda lengre i Nano
Slettet bruker
16.07.2021 kl 12:11 5124

På Tekinvestor sitter det personer som er så lei av NanoV at eneste gleden de har i iivet er å utestenge folk som er en smule kritiske til aksjen ;)
Slettet bruker
16.07.2021 kl 13:19 5022

Nordic Nanovector blir større enn hva folk flest evner å forstå. Jeg har skjønt det lenge, og takker for at jeg har kunne kjøpt meg solid opp de siste årene. Sitter akkurat nå på nesten 200 tusen aksjer, og er meget komfortabel med det. Utelukker ikke en markedsverdi på 50 milliarder eller mer litt frem i tid.

Ha en fortsatt god sommer godtfolk😎

mofi1
16.07.2021 kl 13:41 4978

En anselig sum, Jimmi, du får holde oss orientert om du skulle finne på å selge:-)
Merlin
16.07.2021 kl 13:46 4959


Alpha37 får vel også nå snart IND (investigational new drug) godkjennelse.Bør også være en trigger.
NanoV har opplyst om en market opportunity in R/R CLL på $3Bn dvs over 25 mrd NOK! Ikke medtatt i oversikten fra student86. CLL Kronisk lymfatisk leukemi.


Redigert 16.07.2021 kl 13:49 Du må logge inn for å svare
Kajtek
16.07.2021 kl 14:51 4847

Heldige grisen. Jeg har bare 10K. Skulle gjerne hatt 10 x så mye. Men jeg vil ikke ta fra flexilån lånet. Kommer det så blir det allikevel litt penger av det.
heilo888
16.07.2021 kl 20:55 4584

Merlin; riktig at Alpha37 ikke er medtatt i oversikten til studenten87. Det blir bar nevnt som bly-studiet med stort potensiale
Men som svar på et spørsmål om antatt verdi for Nanov i 2025 blir dette nevnt:

"Gitt redusert diskontering på 10% grunnet inntjening, og peak penetration til disse studiene potensielt beregnes mot 2028, samt LOA vil påvirke for de så anta halvering til(grunnet høy LOA på det tidspunktet):
3DLBCL: 3,6 mrd nok til 10,8 mrd nok. Representerer 10% til 30% markedsandel som prises inn.
3MZL: 1,44 til 2,88 mrd nok, husker jeg rett blir dette 20%-40%, peak penetration.
2FL: 9-18 mrd nok, varianse fra 20%-40% peak penetration.
Hva som ventes av peak penetration på dette tidspunktet vil nok avgjøres av 3FL's suksess, og med 20 mrd som grunnleggende for 3FL er det nok naturlig å begrense det til laveste peak penetration grunnlag over fjøla. DLBCL kanskje for lavt justert her.
Og fair price på selskapet til 34 mrd nok.

For å nevne de utelatte:
Nå vil jeg fremme at selv om jeg mangler kunnskap til Alpha-37 bly-studiet kan det være høyaktuelt å ta med på dette tidspunktet.
3CLL vil med 20% peak penetration beregnet mot 2028 kan representere økning på 20 mrd. nok i 2025 allerede.
2DLBCL om denne skulle kunne klare lignende tidslinje og siktet mot 20% peak penetration, vil kreve partner som sikkert tar halvparten, rundt 12 mrd nok for 2025 gitt peak 2028.
Alle tall med 3 år diskontering på 10% og halvert grunnet LOA som da ville være høyt(~70%) over hele linja.
Hele Humalutin ser vi fremdeles bort fra.

Nå skal alle disse indikasjonene passere alle mulige regulatoriske hindre, mangler signifikante data i flere, så hvor lang vei de eventuelt har blir veldig usikkert. Potensialet på en lav peak-penetration men rask gjennomgang er enormt."
Redigert 16.07.2021 kl 20:56 Du må logge inn for å svare
Merlin
16.07.2021 kl 22:40 4444

Summert altså 34+20+12=66mrd NOK. Dvs 673 NOK pr aksje. RIT er hot innen kreftforskning fordi RIT gir lave bivirkninger og god effekt pga målstyring direkte til kreftcellene, synergieffekter, abscopal effect og immunologisk effekt i tillegg.

Humalutin, som kan gis flere ganger har også et stort potensial.

NanoV er HOT!
Bullinvestor
17.07.2021 kl 00:42 4273

Godt at Jimmi har trua og er godt lastet :-) Er også fornøyd med min andel :-) Hadde vært hyggelig hvis Jimmi kunne fortelle litt hva nettverket ditt mener om dagens situasjon, du kjenner vel litt til di som er både tyngre lastet og lettere lastet i Nanov ? :)) Bare en ting som gjelder her, kjøp eller hold: )
God sommer ☀️😎
Hugoil
17.07.2021 kl 10:56 3991

De diskuterer vel om det er bra å rocke båten eller ikke.
Merlin
17.07.2021 kl 11:14 3952

Tar vi da med 20mrd NOK for Alpha37 innen Leukemi får vi summert 34+20+12+20=86mrd NOK som gir 878 NOK pr aksje. Og dette altså etter neddiskontering og kun 50% beregnet LOA. LOA er antatt vesentlig bedre, og 10% neddiskonteringsfaktor alt for høyt med dagens rentenivå. Så dermed er man på de ca. 1000 NOK aksjen som flere ganger tidligere er beregnet.

Så hvorfor er ikke noe av dette nedfelt i aksjekursen? Vi snakker jo om meget omfattende behandlingsomfang på svært høye beløp. Rituximab beviser jo dette omfanget med et årlig salg på ca. 70 mrd. NOK. Det skyldes rett og slett at investorene ikke har tilstrekkelig tro på tallene og mulighetene. Men vi får mange svar de neste 12 mndr. God grunn til å akkumulere nå.
Merlin
17.07.2021 kl 12:53 3838

La oss se litt mer på prisingen. Kursen burde ligget på ca. 100 kr. pr. i dag, i lys av historisk utvikling. Etter hvert som Paradigmedata kommer, og de kan vi regne med er konsistente (og gode), vil kursen klatre.
Nå ligger ikke kursen på 100, men i overkant av 20 NOK. Risikoaversjonen bør gå ned etter hvert og medføre en raskere oppgang.

Jfr. Student86sitt innlegg på Shareville:

"2016 hadde sluttkurser fra 12,1 til 124,og intradag 11,8 til 132. Området 50-60 NOK mener jeg i etterpåklokskap hadde vært mer fair price på det tidspunkt. Og i dag med større antall aksjer rundt 100 NOK i fair price. Det er nær 400% oppgang for å nå 100 i kurs nå, det var 400-500% oppgang for fair price fra bunn den gang da.
Større mismatch i underprising var representativt i 2016 enn overprising, og underprisingsnivået mener jeg er nær tilsvarende det ekstreme den gang da, i dag. Nå er dette selvsagt subjektivt og ikke fasit, men bygd på fundamental kunnskap rundt selskapet."
dr. Stockman
17.07.2021 kl 13:19 3784

Selv om det er hypotetiske tall som forutsetter at NANOV gjør rent bord så forteller det jo sitt at markedet legger større vekt på risikoen for å tape 25 kr enn muligheten til å tjene 1000 kr. Er jo selv blant de som har satset friskt på at risikoen for å ende opp på null er langt mindre enn 50%, og at sjansen for å stikke av med betydelig gevinst er helt åpenbar.
Slettet bruker
17.07.2021 kl 14:46 3668

Skal bli interessant å se hvor dette ender. For alt har vel en ende selv i Pharmaaksjer
Redigert 17.07.2021 kl 17:17 Du må logge inn for å svare
Merlin
18.07.2021 kl 00:52 3293

"NANOV gjør rent bord"

Neida, det er ikke snakk om "rent bord" i det hele tatt!

Ta Alpha 37 som eksempel, Årlig omsetning av medikamenter innen passende CLL angitt av NanoV til 3mrd$ pr. år x 8,86 = 26,8 mrd NOK.

Det er tatt med en verdi på 20 mrd for Alpha37 i NAV regnestykket over. Det representerer 204 kr. pr aksje. Med en verdsettelse på 20x årlig omsetning betyr ikke det mer enn 1 mrd. kr. pr. år. Dvs under 4% av det samlede marked for CLL. Det er meget forsiktig ansatt og evigheter fra "Rent bord".
Ronny Pøbel
18.07.2021 kl 01:26 3263

Jeg klarer ikke å treffe hverken bunn eller topp i noen handler, men tiltross for at selskapet og ledelsen tidvis bommer på sine avgjørelser ser jeg nano som en vinner (med litt horisont). Det er nettopp de selskapene jeg kjøper meg inn i. Det er håpløst for meg å treffe, så jeg må kjøpe når jeg kan- både før og etter f.eks kommende kvartalsrapport.

Ser man hvilke selskaper som gjør ei kule på børs, så er det stort sett "folkeaksjer", der småsparere forstår konseptet og investerer deretter. KOA, MPCC... Jeg tror vi på tampen av Paradigme kommer til å merke et betydelig stemningsskifte, der tidshorisonten er mer forståelig for de som investerer. Hvilke norske småsparere har 15 års horisont, inngående kunnskap om kreft og pharma? Veldig få. Hvis vi opplever at ledelsen i nano spiller kortene riktig, og sparer essa så lenge som mulig i en forhandlingssituaasjon, kombinert med at papiret blir en "folkeaksje", så tror jeg selskapsverdien kommer til å ha en fantastisk utvikling.

Merlin og dere andre med inngående kjennskap, hvor lang tid tok det å få inn Braun?

Pøbel, aksjonærer siden kursen sto i 12 kroner blank - og med horisont til selskapet er kjøpt av børs.

Var det noen for en tid tilbake som lagde en facebook-gruppe for nano? Den finner jeg ikke.
Kajtek
18.07.2021 kl 08:47 3104

Pøbel, jeg finner heller ikke Facebook-gruppen..Bryr meg egentlig ikke så veldig om den.. Har ikke tenkt å være med på konspirasjonsteorier om hvor dårlig styre og ledelse er i NanoV. De vet nok mer enn vi og gjør det som er beste for selskapet.
Jeg er enig med deg om at det er lettere å forstå konseptet i det som du kaller «folkeaksjen». Det skrives og svært lite om pharma i de vanlige media som jeg bruker. (Jeg er også små sparer) Det er ikke så lett å forstå de faglige beskrivelsene heller. Med med hjelp fra Merlin og et par andre her på tråden så får man litt større bilde av det hva NanoV står for. Jeg var heldig at jeg kom inn i fjor så jeg må ikke vente i flere år før det skjer noe. Men så er jeg uheldige at jeg har bare 10k aksjer i Nanov. Dem har jeg ikke tenkt å selge. Venter på mulighet å kjøpe litt mer.
Stranger
18.07.2021 kl 14:37 2758

Der er meget negativitet i aktien, selvom folk burde kunne se lys i enden af tunnelen. Inden 1 år vil der ske de afgørende ting i aktien.
Jeg må bukke mig i støvet for den viden som Merlin besidder om aktien. Jeg udnytter de oplysninger til at blive kloge på Nano. Q2 kan overraske positivt, lige som Q4 i 2020. Hvis de kommer med en positiv rekrutteringstal (over 15) personer, vil aktien gå til 35kr. i få minutter. Jeg har købt de aktier jeg har med hensyn til salg af NANO i 2022-2023.
Merlin
19.07.2021 kl 10:55 2163

UK er i dag gjenåpnet vedr. covid!

Nå begynner analytikerne og media å lage covid historier de neppe har dekning for.

I UK ble det i går påvist 740 nye covidtilfelle. Under 4000 innlagt på sykehus, dvs, under 2 pasienter pr. sykehus.

Likevel trekkes ANTALLET som har fått covid 19 i det siste frem!. Det er påvist at fra å se på antall innlagte som belaster sykehusene, er nå det viktige å sensasjonsforklare antallet som har fått covid. Men sammenlignet med antall som blir lagt inn på sykehus som utgjør under 1%, altså kun en av 100, noe som virkelig viser at de vaksinerte ikke blir spesielt syke, er antall nysmittede nærmest uinteressant.

Likevel trekkes fryktfaktoren nå opp av hatten og analytikere spør kursfall. Kan ikke folk regne?

60 000 tilskuere på Wembley, og nesten ingen av dem er tydeligvis blitt "sykehus-syke"?

I motsetning til hva som skrives, viser det hvilken suksess vaksineringen i UK har vært.
Redigert 19.07.2021 kl 11:07 Du må logge inn for å svare