HOLD!

Shikibetsu
RECSI 06.07.2021 kl 18:49 46435

I forbindelse med engasjementet som startet i tråden Opp og Ned legges herved ut en egen post med fokus på at nå må flertallet snart begynne å skjønne at her gjelder det å holde på aksjene!

Jeg har lenge stilltiende sittet fra utsiden og lest all korrespondanse fra dere som har vært her lenge, det er det nok veldig mange som gjør. Det er mye kunnskap og dedikerte folk her, mange som setter pris på at det deles. Ingen nevnt, ingen glemt. Jeg skal ikke nevne noen spesifikke negative nick, men det er også endel støy her så nye må lære seg å skille ut hva som er svadaprat og hva som er fornuftig å høre på. Det er nok flere her inne som ønsker å ødelegge for oppgang/ skape forvirring og skremsel. Mitt håp er at alle småaksjonærer (+ de større her inne) går sammen nå og sier HOLD. Om alle de på Fb, de her inne og alle på Shareville kunne bestemme seg for å tviholde på aksjene sine. Vise dedikasjon i en samlet enhet, med samme mål for øye. De store skal ikke vinne dette racet! HOLD og AKKUMULER (alle monner drar). Kunne vært interessant å se om vi kunne rensket bort all denne volatiliteten og stabilisert kursen oppover hvor den hører hjemme. Å selge nå er ran på høylys dag. Oppe i dette spillet som foregår, så er det oss selv (de mange små) som er vår egen værste fiende, men hvis vi står sammen og holder er vi overlegent størst! Gi ball i om de store gutta skulle tørre å dure denne ned til kr 10,- ved kun å kjøpe og selge til hverandre, tror ikke de vil gjøre det men der stopper det uansett. Og det vil snu dette, fabrikkene vil ikke bli nedlagt og Recsi vil bestå. Om alle holder så vil dagens kurs uansett hva som måtte skje være minimum laveste utgang. (med forbehold om at verden består i sin nåværende form til påske selvsagt) Hold på aksjene! Akkumuler når du kan! Tvihold og gjør dette sammen, nok er nok med denne herjingen av menig mann!

Det skal være lov å komme med saklige argumenter som taler imot men nye skal vite at her under Recsi tråder finner du gjentagende propaganda uten fornuftig innhold. Klipp og lim meg her og der etter eget forgodtbefinnende. Hersketeknikker og sinte folk bør man være ekstra obs på! Legg merke til ekstra aggressiv trafikk når kursen er nede. Det har muligens til en viss grad funket til tider, siden noen tar seg bryet med å bruke tiden sin på dette vaset. Skal ikke se bort ifra at dette er en del av strategien til noen av husene heller, forumet er ikke ukjent. Mye usaklig skremsel har kommet når frykten er størst. Det er som noen lukter dette, samtidig ties aksjen ned av mediehusene. Gitt alt det positive som har kommet på løpende bånd spesielt nå i Juni, ingen skal komme her og fortelle oss at dette har skapt usikkerhet og mindre tro slik at aksjen under normale omstendigheter skal stupe rett ned på denne måten. Aksjen er uten tvil blitt herjet med over lengre tid slik at folk blir usikre på nok en tur ned selvsagt..gang på gang..nå igjen! Folk setter stop loss og dette brukes for å dra ned kursen. Men nå håper jeg de fleste er såpass lei at vi sier nok er nok! Dette kan vi sammen få gjort noe med. Alle mann må overbevise seg selv om HOLD! Akkumuler når du kan, når den presses nede! Det er ingenting annet enn for mye grådighet som vil presse denne ned nå! Vi skriver Tirsdag 06.Juli og ingenting har endret seg på det fundamentale eller framtidsutsiktene til Recsi i den enorme grønne satsningen. Sammenlignet med andre aktører i skiftet hvor mye er priset veldig luftig og langt der framme, så eksisterer faktisk Rec Silicon. De er i drift med eksplosiv etterspørsel fra Butte som går med overskudd og de har flere fabrikker klare på standby for å servere både til batteri og sol, de store investeringene for å sette i gang for fulle mugger er allerede tatt. Ved endelig oppstart blir dette verdsatt umiddelbart, og oppstarten vil komme! Den tålmodige jeger Røkke har ikke gått inn her for å rote det til.

Tror som Uchihabrah har sagt hele veien her at for å få opp seriøsiteten i denne aksjen, så må vi stå sammen og være mer dedikert til å få en mer rettferdig prising her. Syns nå at grådigheten til de store/ tradere / u name it, nå har blitt for stor! Det er ikke bare 1 ting, det er fra alle hold en stillhet og et spill for gribbenes aften. Negativitet er eneste spalteplass Rec får i avisen, angrep av tradere og short`s. Og nå i det siste har bankene satt i gang et ganske åpenlyst koordinert angrep her også. Utarmingstaktikk for å slite ut småaksjonærer, ribbe de til skinnet når man for en gangs skyld har oppdaget caset tidlig nok.
Om bare alle kan bestemme seg nå, mange nok. Nå setter vi ned foten og sier at nok er nok! Spillet må stoppe her!

Ikke tenk at din andel ikke teller, sammen er vi betydelig! Alle monner drar! HOLD > presses den ned > akkumuler! (med det man kan)

Dette er kampen mot det skitne spillet, for rettferdighet. Hvis menig mann skal henges for dette så får finanstilsynet først se oppover. Manipuleres vi, ja da holder vi og akkumulerer!
Redigert 06.07.2021 kl 20:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.07.2021 kl 12:36 3106

Enda en dag med idiot nick som ikke helt vet hva de skal si:)) men kan trøste med at vi er godt vant til dette fra 3kr og opp:)) kos deg i sola:)))
IKM-ANSATT
07.07.2021 kl 12:42 3075

E mången konfirmanter i denna aksjen😅 eg anbefale alle å ta sommerferie nå å lukk skjermen😎 REC komme den iallfall me så holder på aksjene å vet ka me har investert i🙏 godt lastet me mine små lusne 64tusen aksjer å dei får ingen😤
Bullfight
07.07.2021 kl 12:44 3075

Er vi aksjonærer disiplinerte så får shorterene svi, så her må vi stå sammen, jeg har en bra pott i aksjen men som tidligere sagt så ligger jeg med kjøp på 16.40, de skal ikke få ta rotta på meg.
solfylt
07.07.2021 kl 12:53 3012

Hvis en ønsker å være med på fremtidens REC, er dagens kurs i grunn bare positiv for de som vil investere. Hvis en har lånt penger for å tjene penger kortsiktig, er saken en helt annen.. Har du handlet for 22 kr stykket, er dagens kurs kjip fordi den viser et papirtap og det er således ingen garanti for at du får igjen pengene dine. Når det er sagt, ledelsen kan ikke og burde ikke være opptatt av hva kursen er på nåværende tidspunkt. Hvorfor skulle de vært det? Hvem ville tjent på nyhetsdrypp for å holde kursen oppe? Kun de kortsiktige. Det er en haug med aksjonærer med lavere snitt enn 16,50 her, som sitter med betydelig papirgevinst, men som ikke selger. Hvorfor gjør de ikke det? (Fordi de mener at dagens kurs ikke er god nok og at 24 kr heller ikke var godt nok.) Jeg er 100% enig i at kursen er for lav i forhold til det den burde vært og jeg skulle gjerne sett at den gikk oppover hele veien for å få bekreftet at min investering er solid. Men, la oss ikke glemme at vi faktisk venter på nyheter og meldinger (av det konkrete slaget) og blir nok drivende rundt her til det skjer. Det er meget mulig at store krefter kan styre showet, men jeg har lite tro på at selskapet er involvert i den slags. For all del, hvis disse kreftene kan få litt å bryne seg på, så gjerne det. Denne kommer som ei kule (tror jeg) og mine aksjer er ikke til salgs ☀️
Opportunist1
07.07.2021 kl 12:54 2997

Takk for rådet om å selge Polion. Har ca. 300.000 aksjer og tror på potensialet i REC. Det er derfor jeg er aksjonær. Men hvis du mener at det bare er å selge nå og kjøpe seg inn igjen på lavere kurser senere, vil jeg gjerne gjøre det. Har derfor et lite spørsmål. Hvis jeg selger alt i dag på 16,50, når mener du at jeg skal kjøpe meg inn igjen. Ønsker å treffe bunnen når jeg kjøper meg inn igjen. Verdsetter virkelig dine råd.
Slettet bruker
07.07.2021 kl 13:01 2950

Litt nysgjerrig på om du noen gang har hatt styreverv, eller noen gang satt deg inn i hva styret i et børsnotertselskap har av forpliktelser og begrensninger ut mot markedet og ikke minst eierne/aksjonærene? Alltid bra med nye folk som engasjerer seg i forumet, men med såpass kort levetid her inne, så vil jeg helst vite hva slags erfaringer du baserer dine skudd fra hofta, gjentagende...
Slettet bruker
07.07.2021 kl 13:42 2758

Bunnen er nok en plass mellom 11 og 12
Shikibetsu
07.07.2021 kl 13:55 2667

Grafen idag, den grådige slangen Voleon er nede å sniffer etter stop loss. Ikke gi den noe å spise, det er ikke slik mat den skal ha! Hold på aksjene :)
Slettet bruker
07.07.2021 kl 14:46 2461

Det bør opprettes mistillit mot styret og det straks!
De har ikke gjort en drit hit til for å hjelpe Rec!
Ta en stor bolle om du mener at masse ting foregår under ditt og datt! Alle selskaper har mye uoppgjort og jobber med det men de er faen meg ikke så fraværende med markedet!
Smaug
07.07.2021 kl 14:50 2442

Veleon fortsetter med flete store poster så det har tydelig mer ammunisjon igjen. Skal ikke se bort fra at den øker ytterligere. Ble de 1600 på 16.10🤷‍♂️ Hadde jeg aldri trodd😳
Gobo
07.07.2021 kl 14:50 2451

Har dessverre ingen bolle, men har tart meg en kopp kaffe og litt sjokolade for å feire kjøp på 16,12 - hvem hadde trodd... :-)
solfylt
07.07.2021 kl 14:52 2433

16,14 ☀️
Slettet bruker
07.07.2021 kl 14:55 2386

Hehe bare å kose seg så får noen gaule om at ledelsen ikke gjør noen ting:)) ikke vanskelig å skjønne at man gjør extremt gode kjøp her nede nå om man bare greier å se litt fremover og har mer kapital igjen.. Seriøse investorer greier såpass og handler ikke etter hva tradere/shortere gjør. Derfor tjener vi også de store pengene:)))
Slettet bruker
07.07.2021 kl 14:56 2375

Fornektelse for det åpenbare, er dyrt i aksjemarkedet. Ledelsen og selskapet har det fulle ansvaret for at aksjonærene blir "voldtatt" og at diverse svin kan leke seg som de vil.
Slettet bruker
07.07.2021 kl 14:58 2356

Slik har du og noen andre holdt på i månedsvis, går du aldri lei? Klovneri, verken mer eller mindre.
Slettet bruker
07.07.2021 kl 14:58 2337

Det er veldig fint sånn sett men poenget mitt består.
orhaugen
07.07.2021 kl 14:59 2326

Da gikk feriepengene til kjøp av flere RECSI-aksjer. Takk igjen til de som selger på dette nivået! Livet er herlig. Hau hau..
Lykkeknotten
07.07.2021 kl 15:00 2299

REC har alltid vært sparsomme med informasjon mellom q-presentasjonene, også nå hvor det trolig skjer mye. Styret har ingen anledning til informere før ting er avklart. Så forstår ikke hva du ønsker å opprette mistillit for. men, forstår at det er frustrerende med papirtapet pga Voleon som dumper ut sine lånte aksjer. men se på det som en mulighet til rabattert inngang. Når Voleon skal kjøpe aksjene tilbake for tilbakelevering vil det koste dem skjorta. Da får vi en ekstra turbo på kursen. Bare å glede seg til å se Voleon gå på en ny smell i REC.
Slettet bruker
07.07.2021 kl 15:01 2283

Deilig! De som har krutt igjen får bare fortsette å spise billig-aksjer! Jeg må snart roe ned her, ellers går det ut over bryllupet mitt i august. Min fremtidige kone kjøper neppe resonnementet om at Rec-aksjer er mer namme-nam enn prosecco til gjestene... Dessverre! :D
Slettet bruker
07.07.2021 kl 15:02 2263

Takk for aksjer på billigsalg : ) Kjøper jevnt og trutt - beholdes i flere år.
Slettet bruker
07.07.2021 kl 15:03 2253

Upps glemte å blokkere deg . Sorry for det vi som har vært med fra 3kr er litt lei nett troll som deg.
Men din interesse for selskapet har du, er vel derfor du er her :))) et lite tips som mange har spurt deg om kan du svare på spørsmål eller er det bare klovneri du har kunnskap til:)) men nå er du blokkert som en haug andre:)))
Shares4fun
07.07.2021 kl 15:03 2256

Bare å henvende seg til selskapets ledelse (via IR mailto:nils.kjerstad@crux.no eller james.may@recsilicon.com), i stedet for at man tømmer frustrasjonen sin her. Får de nok henvendelser, så skjønner de kanskje frustrasjonen som brer seg blant dets eiere 😊
solfylt
07.07.2021 kl 15:11 2211

Alan, jeg skjønner på mange måter frustrasjonen. Men hva mener du styret burde ha gjort?
Lykkeknotten
07.07.2021 kl 15:15 2157

Tull. Hva mener du ledensen skulle gjort? Tror ikke du forstår når REC har anledning til kommentere. Les kvartalsrapporter og har du ikke tro på hva det står der bør du ikke investere.
Slettet bruker
07.07.2021 kl 15:16 2161

Skulle ikke denne opp i 20,50 teknisk, bare tull alt dere sier jo !! Snart 15 tallet !
Slettet bruker
07.07.2021 kl 15:22 2105

Hvis man virkelig mener at selskapet/ledelsen har levert ovenfor aksjonærene, da er det bare å si god natt. De har ikke levert noe som helst og her skal man selvsagt se dette i lys av hva som foregår og hvilket grønt skifte som skjer overalt. Konsekvensen er at svin leker seg på bekostning av aksjonærene og det skjer selvsagt kun i selskap, der ledelsen er totalt fraværende og det meste pill råttent.
Slettet bruker
07.07.2021 kl 15:28 2078

Hehe han har kommer inn med nytt nick og gauler over seg med bare idioti og tydeligvis ingen erfaring med verken børs eller selskaper. Nett troll med stor N, men voldsom Iver for å si det samme om og om igjen:)) glemte å blokkere han men det er nå gjort:)))
Slettet bruker
07.07.2021 kl 15:33 2033

Du får selge da, Steve. Vi andre skal vinke til deg når skipet går, så får du stå igjen der på kaia.

Jeg kommer til å være han som står der med Røkkeflagg foran på dekket. Kom med deskripsjon, så skal jeg titte etter deg!
Slettet bruker
07.07.2021 kl 15:38 2003

Hehe herlig de økte shorten i går igjen og har nok gjort det samme i dag . Det ser vi i morgen:))
Ps: til tradere ikke selg aksjene deres når de dekker inn la de betale høyt. Vi andre sitter uansett:))
https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010112675
Redigert 07.07.2021 kl 15:41 Du må logge inn for å svare
Onmyway
07.07.2021 kl 15:38 2034

Jeg skulle faktisk gjerne sett at ledelsen var litt mer på hugget og informerte mer underveis. Men de gjør ikke det, og det hjelper lite å klage over det på et forum. Det er en tålmodighetsprøve dette, det er det nok mange som synes. Men det er noe med å akseptere premissene. Vær med eller la det være. Jeg for min del kjøper mer på disse nivåene, og venter på oppdatering i forbindelse med kvartalsrapporten. Hvis du leser forrige, ser du at de gir ganske mye informasjon der. Følger man med på relevante nyheter ser man at vi er på rett vei;)

Edit: Dere står jo selvsagt fritt til å klage her på forumet - men hva med å opprette en egen tråd for det?
Redigert 07.07.2021 kl 16:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.07.2021 kl 15:38 2035

men etter 100 meter sank båten og da var det nok det beste å stå på kaia.hehe
Slettet bruker
07.07.2021 kl 15:40 2030

Er ypperlig at denne holdes nede i denne fasen. Bedre å kjøpe på 16 enn 24 eller 40. Tar en stund uansett før denne «tar av».
Viktig å ikke bruke mer penger enn man har råd til å tape, tror de fleste som er frustrerte her nok har tatt seg litt vann over hodet og ser røde tall som de ikke klarer håndtere. Det å klage her på styret og short hjelper absolutt ingenting. Pust med magen, og gjør noe annet enn å se på tall og forum hele dagen.
solfylt
07.07.2021 kl 15:46 1973

Det han sa
Slettet bruker
07.07.2021 kl 15:53 1912

For 9 mnd siden var kursen 3 til 4 kr.Har gått opp 455 prosent på et år.Toppen har vært 23 ca.Så en korreksjon er helt naturllig selv med røkke i styret.En plass meøøom 11 og 12 burde jo være bra foreløpig,
Slettet bruker
07.07.2021 kl 15:54 1911

Daqo new energy corp opp 10% i usa. rec bør følge resten av sektoren , Daqo er opp mer enn 35% på 2 uker..
Slettet bruker
07.07.2021 kl 15:55 1913

RIK, du snakker så varmt om BCS. Leser at BCS også skal ha avtaler på gang. Hvorfor er du så negativ til REC når også REC har avtaler på gang. Gir ikke så mye mening det.