Første trinn i himmelferden står for dør i Vow.

bålfreak
VOW 11.07.2021 kl 09:33 19486

Snart er Vow Green Metals en børsvirkelighet. Lørdagsutgaven av Finansavisen presenterer VGM,s nye sjefsdame over hele 4 sider. Jeg må si jeg ble imponert over damens meritter og fikk veldig tiltro til at dette er rett person til rett jobb. Alle som eier Vowaksjer bør lese innlegget.
Vow er for meg børsens mest spennende aksje......., ingen over ....ingen ved siden.....
Selskapet og dets eiere og ledelse har fått til utrolig mye på forholdsvis kort tid. Nå går vi en meget spennede tid i møte.

Jeg vil rette en stor takk til flere her på forumet som virkelig bidrar med mye bra nyheter om Vow. Det er imponerende hva dere får til gutter. Stor applaus fra en
aksjeentusiast.

Men det er en veldig enkel ting jeg gjerne vil fremheve som det ikke blir skrevet særlig mye om. Hva må til for at aksjen skal stige bortsett fra en positiv nyhetsstrøm og gode resultater...........????

Det enkle svaret er at det må være nok kjøpere av aksjen. Når nå VGM skal noteres på Euronext må faktisk mange nok trykke på kjøpsknappen i dagene,ukene , månedene og årene som kommer. Jeg har ingen betenkeligheter med å anbefale alle på forumet og alle jeg kjenner til å kjøpe aksjer i Vow eller i VGM.
En viktig forutsetning er selvfølgelig at man må tenke langsiktig..........Tid eliminerer som kjent risiko........
Derfor oppfordrer jeg faktisk alle som er opptatt av Vow/vgm å være ambassadører for selskapet. Snakk med folk som kan tenke seg å spare/investere i aksjer og
trekk gjerne frem Vow som et svært godt investeringsalternativ.

Ha en fin søndag hele gjengen!!!
IvanBliminse
11.07.2021 kl 11:44 9911

Vil ikke bli overrasket om vi ser et betraktelig salgspress i starten, rett og slett fordi flere store eiere i følge mandatene ikke kan eie growth selskaper. Tror mange av disse aksjene kan bli plukket opp av investorer med forståelse for caset, håper selv å kunne øke posisjonen min for en billig penge.
Sundancer
11.07.2021 kl 11:31 9959

Det er helt greit om det ikke går til himmels de første månedene. En jevn stigning etterhvert som man når nye milepæler er sunnere.
Redigert 11.07.2021 kl 11:31 Du må logge inn for å svare
Record
11.07.2021 kl 09:45 10145

Vil nok bli ups and downs en stund, vi må også sørge for kontroll på egene aksjer , få dem ut av slike felles kontoer.
Disse er pene buffere for traderhusa, er vel bare de som tilbyr slike da må en spørre seg , hvorfor ?