Hexagon Composites - midtikøajohnny sier takk for seg

Rect Angel
HEX 27.07.2021 kl 19:47 2005

Poster denne avskjedshilsenen på vegne av midtikøajohnny
(forøvrig brukes ikke dette nicket lenger og vil heller ikke bli brukt i fremtiden).


Til medaksjonærer i Hexagon Composites og Hexagon Purus på finansavisen.forum!

Vil bare si hei og takk for meg!

Min konto på finansavisen.no.forum har i dag blitt deaktivert av administrator og en trådstart/tråd om ADOLF BERG FONDENEs kontinuerlige dumping av ca. 8 millioner aksjer i Hexagon Composites over børs, en aksjedumping som nå har pågått sammenhengende i snart et halvt år, har blitt slettet av administrator.

Ikke hyggelig å bli utestengt, men når det er sagt, er jeg samtidig mer enn komfortabel med å avslutte posting på dette forumet når terskelen for ytringsfrihet er så lav som det jeg har erfart i dag.

Ytringsfrihet synes dog å være en variabel på dette forumet, eller er det kanskje bare jeg som ikke skjønner hva ytringsfrihet er? Mens det altså ikke ligger innenfor ytringsfrihetens grenser å publisere info om og meningsytringer når det gjelder ADOLF BERG FONDENEs fremferd som storaksjonær i Hexagon Composites, synes det her på forumet å være ubegrenset takhøyde for ytringsfrihet når det gjelder særdeles tynt begrunnet, repetitiv utskjelling/trakassering av ledelsen i Hexagon Composites. For snakker vi kanskje snart et tresifret antall slike bisarre, sjikanøse ytringer rettet mot ledelsen i Hexagon Composites nå, signert samme skribent? I det siste er det i særdeleshet CEO i Hexagon Composites (og styreleder i Hexagon Purus) Jon Erik Engeset som får gjennomgå ved navns nevnelse, for sin påståtte komplette udyktighet. Styreleder i Hexagon Composites Knut Flakk synes etterhvert å ha blitt noe fredet etter at en annen skribent avvæpnet den sjikanøse litt når det gjaldt usaklighetene vedkommende postet om Flakk.

Årsaken til at jeg har bedt om at dette postes her på forumet, er utelukkende at jeg ønsker å informere om hvorfor det ikke kommer til å komme flere innlegg fra meg her på forumet og takke dere som har brukt tid på å lese det jeg har postet. Takk for meg! :)

Forblir selvsagt aksjonær i Hexagon Group selskapene, og tror på en lysende fremtid for begge selskapene.

midtikøajohnny
Slettet bruker
27.07.2021 kl 19:57 1978

Det var trist midtikøajohnny. Vil savne dine innlegg her og på QFR tråden.
Slettet bruker
27.07.2021 kl 20:30 1929

Anbefaler å opprette bruker på TekInvestor
Det er en tråd om Hex der
kelle
27.07.2021 kl 22:31 1824

Takker deg Johnny for alle dine godt begrunnende og informative innlegg. Kommer til å savne deg voldsomt. Burde vært en kollektiv protest mot en slik utestengelse, men jeg er beklagelses vis ikke rette mann til å starte noe slikt. Her er det nok andre som burde vært utestengt.
optimist68
27.07.2021 kl 22:45 1786

Bør være kurant å be om å få den aktivert igjen
Jono
27.07.2021 kl 23:10 1738

Takk for alle dine innlegg med god informasjon. Leste ditt siste innlegg vedrørende nedsalget til ABF, men om du kan dokumentere, sikkert ikke trenger heller, all den tid du har lagt ut om ikke daglige, så ukentlige aksjonærlister, ei heller noen gang har oppfattet deg som en som slenger dritt om andre!
Har selv blitt utestengt 2 ganger, for noen fille ting, at som du også skriver, noen kan tillate seg å slenge ubegrunnet dritt og beskylde ledelse og styrer for å være korrupte uten følger, aldri har tilført forumet noen ting, annet enn beskyldinger uten rot i virkeligheten på dårlig norsk -- og DETTE uten følger for!
Skulle gjerne vite hva som ligger bak din utestengelse, at bør få følger, at ansvarlig administrator, snarest bør få en ny stilling!
Håper og tror du får en unnskyldning i morgen, at alt bare var en stor misforståelse Johnny, for meg framstår dette som en veldig usaklig utestengelse!
Jono
27.07.2021 kl 23:18 1721

Nei, så ikke deg Johnny som burde bli utestengt, at følte for å svare maset til en "monitor" i natt, kanskje han ikke fikk sove, men som skreve flere meldinger om hvor dårlig ledelsen til Hexagon var, ble omtalte som noen store tullinger som ikke visste hva de holdt på med.
Nei, har ikke sjekket i dag, men håper og tror at du kan være forvekslet med nevnte person, noen som vet mer, orker ikke å søke/lese meg opp selv?
Ønsker alle en god natt!
Slettet bruker
27.07.2021 kl 23:24 1706

Kan det være at det er Alfred Berg som har reagert eller advokaten deres ? Dette virker veldig usaklig ja
Redigert 27.07.2021 kl 23:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.07.2021 kl 11:15 1532

Håpløst å stenge deg ute grunnet bagateller, især om du ikke fikk advarsel i forkant. Usaklig personangrep ( ren mobbing, på grensen til rassisme), mot meg selv er mye verre enn din korsfart mot Anton Berg.
Redigert 28.07.2021 kl 11:25 Du må logge inn for å svare
Jono
28.07.2021 kl 15:57 1413

Mot deg selv, forklar om du har noe forklare, for hva jeg har leste av dine kommentarer fra, framstår som en stor taper, ammen ...
Jono
28.07.2021 kl 15:59 1408

Helt enig med deg, at dette burde bli en "sak", ikke for meg, men kanskje for andre ?
Jono
28.07.2021 kl 17:43 1327

Noen som vet mer enn meg, hvor har du tatt veien Johnny?
Som jeg skrev om i går, at ikke til å tro at er sant, kanskje ikke heller for hva jeg vet.
For samme det, håper og tror, ikke minst mitt lille bidrag, kan få opp stemningen!
Pleier å følge Tradegate til jeg legger meg ved 10-tiden! :-)
https://www.tradegate.de/orderbuch.php?isin=NO0003067902
kelle
29.07.2021 kl 09:53 1093

Hexagon-selskap signert avtale til en verdi av 17 millioner kroner
Hexagon Digital Wave har signert avtale med Linde, et ledende industrielt gass- og ingeniørfirma, til en verdi av rundt to millioner dollar. Det vil si nærmere 17 millioner norske kroner.Hexagon-selskap signert avtale til en verdi av 17 millioner kroner
Hexagon Digital Wave har signert avtale med Linde, et ledende industrielt gass- og ingeniørfirma, til en verdi av rundt to millioner dollar. Det vil si nærmere 17 millioner norske kroner.

Det kommer frem i en melding torsdag.

Avtalen gjelder nytt utstyr og service.

Hexagon Digital Wave er et datterselskap av Hexagon Composites, og er en produsent av Ultrasonic Examination (UE) sylinder testutstyr, Modal Acoustic Utslippstestutstyr (MAE) og en leverandør av tilhørende inspeksjonstjenester.
Redigert 29.07.2021 kl 09:59 Du må logge inn for å svare
kelle
29.07.2021 kl 22:22 922

JONO
TRADE GATE ble ikke akkurat som du håpet på i går. Men i dag ble det en liten oppgang. Sluttkurs: 3,198 = 33,16 Interessen for HEX er helt fraværende både her hjemme og i Tyskland.
Kun 14 dager fram til fremleggelse av 2. kvartals resultat og utsiktene fremover mot jul.
Med alle de kontrakter og avtaler som er inngått den seneste tiden må det snart begynne å gi resultater.
Helt utrulig at denne ligger under 40 kroner.