TARGOVAX - AUGUST 2021 - KJØP

Slettet bruker
TRVX 03.08.2021 kl 09:16 11655

Nå var vi i august, og vi venter på:

August oppdatering - når som helst

Studie 1 ?

Studie 2 ?

Nyheter ?

Kina ?

Kjøps anbefalinger ? oppdateringer ?

Partner ??

Emisjon ? ( Bare for å ta med det å )


Kursen er 7.35 - Hvor er vi i september ?
Gullhaugen
17.11.2021 kl 13:23 1066

Da er det snart tomt for gratis aksjer. :)
Jakal
03.09.2021 kl 08:20 1785

Det du berører, Volga, er 10 000 kroner-spørsmålet: Er ledelsen så trygg på ekstern finansiering at de ikke anser emisjon som et alternativ? Eller har ledelsen gamblet på a) at det kommer et partnerskap eller lignende på grunnlag av avlesninger høsten 2021 eller b) at kursen ville dra seg oppover i 2021 basert på de gode forsknngsresultatene som allerede er oppnådd. I tilfelle b) har ledelsen feilet totalt, emisjon på dette kursnivået vil være katastrofalt fos oss aksjonærer.
Jeg har ingen tro på at TRVX selger til et Big Pharma som vil nulle og kvitte seg med et eventuelt konkurrerende konsept. Det er i tilfelle siste utvei for økonomisk å redde stumpene. Og det rimer på ingen måte med rimelig offensive nyansettelser som foretas nå i sommer / høst.
Kort sagt: Mye tyder på at TRVX har noen kort i ermet som ikke er kommunisert enda. Alt annet enser jeg som et nederlag for styre og ledelse.
Redigert 03.09.2021 kl 08:34 Du må logge inn for å svare
Volga
02.09.2021 kl 22:10 1957

Vanligvis ønsker man jo å sette en emisjon i god tid. Kan resultater nå i H2 endre signifikant på emisjonsresultatet hvis en venter på de? Er det naivt å tro at de er i samtaler rundt noe som gjør at den drøyer? ed: Hvor sannsynlig er dette med at den som forsøkte å nulle patentet vil gjøre 'en transaksjon' i retning av TRVX?
Redigert 02.09.2021 kl 22:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.09.2021 kl 09:43 2130

Da er vi på 6,10
illuminati
02.09.2021 kl 00:21 2349

Avklaring finans er hovedankepunktet, ingen tvil om det. Resultatene er lovende i både melanom og meso i tillegg ser vi et sammenfallende resultat i immun-aktivering for begge studiene. ESMO presentasjonen kan være en trigger/vekke interesse mot BP. Vi venter i tillegg ny mOS i meso som bare øker og øker, avstanden ned til BMS er nå betryggende, men Merck og BMS venter flere data for egne studier i kombinasjon med chemo, I mellomtiden er veien åpen for andre med en CPI i porteføljen.
Jeg har stor tro på at kineserene kommer i mål med sin mus-studie de måtte igjennom som følge av regelverket, dette handler ene og alene sikkerhets-data. At de legger ned en masse arbeid i tillegg til penger er positivt. Signaleffekten overstiger opsjonspremien på 3 mill USD og vil bli lagt merke til, vi vet at noen prøver å nulle patentet for TG01/02, kanskje kommer de til forhandlingsbordet når alle kort er utspilt.
Volga
01.09.2021 kl 22:29 2480

Lovende resultater, men selskapet har kun likviditet til q1'22. Må jo komme noe rundt det finansielle snart. Hva tenker dere de gjør?

DnB har kjøp og opprettholdt kursmål 17 etter q2, mens Carnegie har hold etter å har kuttet fra 13 til 7,5 på samme tid. Kursen har falt 20% siden fremleggelsen, noen dager på litt større volum. Ikke særlig lovende akkurat det. Samtidig merker jeg meg jo at markedet var villig til å gi +/- 9 kr rundt nyhetsstrømmene i juni. Bærer det under 6 nå pga. manglende finansieringsavklaring? Vil kommende datapunkt i 2H kunne trigge noen signifikant reaksjoner opp alene? ed: Kan noen samarbeid materialisere seg?
Redigert 01.09.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Sukiyaki
25.08.2021 kl 00:47 2918


Likviditets problemer, ja
Oppkjøp, nei, hadde blitt kjøpt opp for lenge siden
Seiler akterut, muligens
Det går smått og ting tar tid, ja
Hvor attraktivt er TRVX lenger?
Aksjen faller og faller omtrent hver dag.
illuminati
22.08.2021 kl 19:53 3330

Oncos i en single arm som mono-terapi vil gi et klart bilde hva Oncos tilfører pasientene, arm nummer 2 med CPI vil avsløre hva CPI tilfører i tillegg. Vi vet hva Oncos + CPI kan utrette i kombinasjon om fase 1 studiet repliseres. Som de skriver kan begge gå videre som registrerings studier.
Part 2 med aCTLA4 og co.stim produkter basert på bio-markører som tilleggs-studier kan øke mOS ytterligere. Det er ikke et krav fra FDA at Part 2 skal gjennomføres før godkjenning, men øker mOS med tilleggs produktene sementerer dette SOC for denne indikasjonen.
Denne pasientgruppen har ingen tilbud til videre behandling og repeterer de fase 1 resultatene venter ikke FDA på part 2 før godkjennelse.
At de i tillegg ønsker om mulig å sementere ny SoC med en part 2 studie må tolkes positivt. Single arm med Oncos vil gi FDA en god indikasjon på hva Oncos kan tilføre dagens SoC i første linje, i tillegg vil resultatene de oppnår i melanoma kunne repliseres for andre tumorer eks. head and neck, en generell godkjennelse som en immun-stimulator på solide tumorer kan bli en realitet.
Oncos som et tillegg til SoC i første linje ligger i potten, uten en single arm ville ikke det vært mulig.
Datasettet vi sitter med etter fase 1 er fortsatt under lupen til vår eminente CSO, analysene vil helt sikkert definere kriteriet for deltakelse i studien med en helt annen presisjon enn fase 1 studiet hvor alle ble inkludert.
I analysen til blant annet DNB skriver de om en to års utsettelse, dette feil etter min mening, og kun riktig om FDA venter med godkjenning til etter part 2, noe jeg betviler for denne pasient gruppen. Etter noen få CR pasienter tror jeg ikke FDA vil se dette an veldig lenge, VL vet mye om hvilke kriterier som vil gi best resultater, pasient-utvelgelsen vil bli avgjørende. Jobben de har nedlagt (VL mf) gjør at de nå har en meget god oversikt over Oncos sin virkemåte i tillegg til hvilke co-stim som gjelder.
I mesothelioma ville Oncos tatt over tittelen SoC helt uten hjelp fra CPI, med penger på bok ville en en slik studie allerede vært et faktum. For Targovax handler det om finanser ikke resultater.

Redigert 22.08.2021 kl 19:55 Du må logge inn for å svare
SomSa
21.08.2021 kl 14:22 3557


Reduserer beholdingen når det finnes usikkerhet, hvis aksjen går mye opp tjener jeg penger og hvis aksjen faller mye kjøper tilbake på lavere pris . Og omvednt, når en aksje stige og alle hausser reduserer jeg. Hvis aksjen stiger tjener mer, hvis aksjen faller mye kjøper tilbake og siter med samme antall aksjer + gevinst. Noen lenker seg fast på en aksje, blir paralysert og går glipp av gevinst, Folk kunne ha tatt litt gevinst i PHO, AZT,..... når disse ble pumpet opp og hausset til himmelen.
bj111
20.08.2021 kl 16:35 3760

Bare tull fra den kanten Kan ikke tenke meg at han sitter med noe short for han er risikoavers iallefall om man skal tolke hans innlegg de siste årene i farma.
mozel
20.08.2021 kl 16:34 3762

Du kunne fortelle hvordan du sikrer både mot oppgang og nrdgang
SomSa
20.08.2021 kl 15:18 3840


Det brenner godt i biotek selskaper. Nano´s brenneverdi er minst 5 ganger høyere enn TRVX.........Hvis det meldes om en god avtale kan TRVX stige kraftig . Jeg har posisjonert meg både for oppgang og nedgang, både i TRVX, Nano.......
stockwalker
20.08.2021 kl 15:01 3862

Kursen er fremdeles oppe på hele 6,32 nå ... og cashen brenner kvikt opp.
SomSa
20.08.2021 kl 14:28 3915


Man kan lure på om TRVX har igjen dummet seg ut med studiedesign. De må gå et skritt tilbake og sammenlikne data fra Oncos-102 monoterapi med Oncos-102 + PD1 før de kan fortsette. Før fikk pasienter færre Oncos-102 behandlinger og de måtte starte ny studie med flere Oncos-102 behandlinger.

Jeg forstår ikke hvordan aksjen skal holde seg over 100 øre om 2 år hvis selskapet ikke får en partneravtale eller lisensavtale med god cash utbetaling. De sa at de er i samtale med flere ........og dette vil avgjøre aksjekursen.
heilo888
19.08.2021 kl 09:33 4311

Oslo (Infront TDN Direkt): Carnegie nedgraderer deres anbefaling på Targovax til hold fra tidligere kjøp, og nedjusterer deres kursmål til 7,5 fra tidligere 13 kroner pr aksje.
Det fremgår av en analyse fra meglerhuset torsdag.

Martin Brennmoen martin.brennmoen@tdndirekt.com Infront TDN Direkt
Mdg1
18.08.2021 kl 14:40 4630

Nano er priset tre ganger høyere, så da bør man vel også anta at det er nærmere markedet med et produkt. Om emisjonen kommer nå snart eller om et halvt år avhenger vel av hva data de forventer å presentere det neste halve året og om de er nær eller langt unna avtale med big pharma
AtlasShrugged
18.08.2021 kl 14:29 4656

bare å selge targovax idag ja å ta igjen på 3-4 kr om noen mnd, skal nok ned nå som finansene er usikre. Blir vel emisjon dere nede en plass.
heilo888
18.08.2021 kl 12:48 4782

Ja Nanov sliter med rekrutteringen og er forsinket, men vil være det neste av de norske kreftrelaterte selskapene som vil få et kreftlegemiddel i markedet.
Allerede neste år vil Nanov etter all sannsynlighet ha Betalutin som et godkjent kreftlegemiddel, mens det er tvilsomt om Trvx vil klare det samme før tidligst i 2025 slik som det ser ut nå.
Redigert 18.08.2021 kl 12:49 Du må logge inn for å svare
Mdg1
18.08.2021 kl 12:38 4809

Nano også virker å slite med tempoet og har lang vei å gå
SomSa
18.08.2021 kl 12:36 4817

"valgte jeg å selge i dag"
Hvis man hører nøye og tenker litt på webcast presentasjonen side 17 sies hvem potensielle oppkjøpere kan være.
Det foregår flere samtaler, og samarbeidsavtale(r)/partneravtale(r) skal presenteres i løpet av året.
Slike aksje faller flere uker og måneder men innen noen dager stiger mer enn har falt.
heilo888
18.08.2021 kl 11:52 4904

Ja det synes nå helt klart at selskaper som Nanov, Ultimovacs, og PCIB vil være ferdig med sine godkjenningstudier, og ha kreftmedisin på markedet i god tid før Trvx.
Redigert 18.08.2021 kl 12:14 Du må logge inn for å svare
Sukiyaki
18.08.2021 kl 11:41 4944


Repeatknappen er som vanlig satt på i TRVX, og ting tar utrolig laaaaang tid.
heilo888
18.08.2021 kl 11:15 5003

Elefanten i rommet er her uten tvil finansiering!

Intet konkret om finansiering eller partnerskap, men de sa som vanlig at de hadde samtaler med flere aktuelle partnere og håpet å inngå en avtale i løpet av dette året.
Neste studie i Melonoma planlegges å starte første halvår/midten av 2022. Så dette vil dra ut en del i tid.
Dessuten ser det studieoppsettet de nå presenterer relativt omfattende og kostbart ut, så det er liten tvil om at de trenger en større partner med kapital.

Bortsett fra en mindre "lyttepost" valgte jeg å selge i dag. Får heller se det an og gå inn når bildet ser noe klarere ut vedrørende finansiering, partnerskap, og studiefremdrift.
Men det kan selvsagt komme gode nyheter som lyn fra klar himmel så en viss risiko er det å ikke være inne resten av året.
Redigert 18.08.2021 kl 11:17 Du må logge inn for å svare
halvpris
18.08.2021 kl 11:14 5010

Trvx blir flere og flere ansatt og underskuddet blir mindre og mindre ?
Mdg1
18.08.2021 kl 10:59 5045

De vil trenge penger senest tidlig i 2022. Om de har noen avlesninger som kan drive kursen litt venter de nok med emi til etter det. Om de ikke ser for seg noe kursdrivende før q1 2022 kan de like gjerne kjøre emi med en gang
Slettet bruker
18.08.2021 kl 10:46 5103

Er det noen med info om de trenger en emisjon snart for og fortsette, det har gått ut endel millioner
Slettet bruker
18.08.2021 kl 08:04 5347

The main focus going forward is to take ONCOS-102 eagerly forward in
clinical development in PD1-refractory melanoma. The feedback and discussions
with the FDA have provided further guidance on what is the best next step, which
will be a platform trial in PD1 refractory melanoma. The trial is intended to
test ONCOS-102 in monotherapy and multiple combinations, including PD1
checkpoint inhibitor and potentially other novel immunotherapies to further
enhance the efficacy beyond the promising response rate we saw in our previous
melanoma trial. This will provide an opportunity to differentiate ONCOS-102 from
other approaches and potentially open up development avenues into the
commercially highly attractive front-line melanoma therapy indication.”



HVOR MANGE indikasjoner hvor Keytruda og Oncos kan ta store markedsandeler.... 1 - 5 - 10 - mer ?
RoarAlb
15.08.2021 kl 16:07 6138

Takker for svar. Interessant utvikling her. Kan fort bli eksplosivt utover høsten.
quattro
15.08.2021 kl 15:21 6204

Tg-1 og IOvaxis Kina er en ting
Oncos-102 på melanom og mesotheliom studiene som kommer vil trolig innbefatte min. 100+100 pasienter a 12 doser hver = min. 2400 doser
I tillegg har de opplegg med Leidos, Valo, Zelluna og AZ colorectal
... og så kanskje de vil forberede seg mht nye avtaler, nye indikasjoner, etc ....
+ mutRAS, nesten gen Oncos-200 serie
rossi
14.08.2021 kl 21:01 6509

Skjer det noe i kina mon tro ? Er ikke denne stillingen rettet mot peptidplattformen og IOVaksis behov ?
Redigert 14.08.2021 kl 21:03 Du må logge inn for å svare
RoarAlb
13.08.2021 kl 23:11 6916

Kan noen biotek-folk forklare meg hvorfor selskapet nå ansetter en "Head of manufacturing"?

We are now looking for a Head of Manufacturing to Targovax, a clinical stage immuno-oncology company with headquarter in Oslo, Norway and CMC facility in Espoo, Finland. This is a central role where you will be part of the management team, report to the CEO and lead a highly experienced CMC team to support the development of robust scale-up processes for oncolytic virus manufacture.

Virker jo rimelig bull det..
asap3
13.08.2021 kl 22:35 6961

Per-Øivind Wold øker på TAL top 5
HP18
13.08.2021 kl 14:41 7131

Da har jeg tatt posisjon her. Letter meg litt i DLT etter en fin reise der siste tiden.
Kursen er gruset i trvx, de har 2x fast track, nyheter ventes når som helst. Tviler på det settes emisjon så lavt som kursen er nå. De har dessuten styrken arbeidsstaben sin i det siste, det er ikke mye som minner om emisjonsstemning der i gården