6 av 7 uten tilbakefall i Archer-1. En sensasjon!

Merlin
NANOV 05.08.2021 kl 12:58 5382

Opplyst på webinformasjonen fra NanoV i dag.

Det var en svært viktig opplysning som kom, og det var at 6 av 7 i Archer-1 fortsatt ikke hadde hatt tilbakefall!

Det tilsier en gjennomsnittlig tid uten tilbakefall, basert på tidligere opplysninger på ca. 27 mndr. Det er utrolig bra. Så vidt jeg forsto skulle man komme nærmere tilbake med tall på dette via CMO, som ikke var til stede.

Det bør snarest komme en redegjørelse/pressemelding og en presisering om en så avgjørende informasjon. Det er nærmest en sensasjon at 5 fortsatt er helt kreftfrie og en med PR ikke har hatt tilbakefall.

Så her må NanoV vise sitt ansvar overfor oss som investorer i selskapet, og kunne meddele en slik viktig opplysning snarest, selv om vi fikk hovedinformasjonen om at ingen hadde hatt tilbakefall. Det er svært oppmuntrende og har gjort at jeg øker beholdningen i dag.

Med så godt resultat er det klart at Big Pharmas interesse for NanoV nå er svært høy! Så spesielt Roche, med mange biofarmaka i konkurranse med Rituximab må her se en enestående mulighet til å beholde sitt hegemoni!
Merlin
05.08.2021 kl 13:10 5348

Dette kan tyde på at Betalutins synergi og virkning med Rituximab er over forventningene og at gjenåpningen av CD-20 for Rituximab er mer effektiv enn man har kunnet forespeile seg. Også immunologisk effekt kan være høyere enn noen har tenkt seg.

Kombinert med Archer-1s lange patenttid sitter NanoV med en svært verdifullt behandlingsløsning i Archer-1, som kan bety et svært stort markedspotensiale.
Bullinvestor
05.08.2021 kl 13:22 5274

👏 håper du får rett👍 Vi som har tatt risiko og vært langsiktig vet hvor fort det kan snu. En melding nu hvor Nanov tar snarveien til markedet hadde gjort seg. Kravene må jo lempes på når dette er livsviktig for pasientene!
bj111
05.08.2021 kl 15:59 5030

Så lurer noen på hvorfor DNB ikke reduserer sitt kursmål. Tror folk ikke er helt med når det gjelder NANO. Virker som flertallet på forumet lever i en bitter fortid og kanskje venter på å kunne komme seg ut på kr 100 eller hva de har kjøpt til. NANO er interessant fordi det ikke er så langt fra mål med produkt til markedet og forskningen deres har vist noen formidable resultater. Men med en mengde bitre aksjonærer som er mer opptatt av enkeltpersoner enn hva selskapet faktisk får til så er det ikke rart det ble shorter jubel her. Det hadde virkelig være fint om de mest sutrete aksjonærene som og er noen av de mest aktive her inne hadde sutret seg ferdig eller funnet noe annet å sette pengene i. Et globalt aksjefond kan anbefales. Da slipper man å henge seg opp i enkeltpersoners personlige valg og lage SE&HØR av det. Gi NANO 1 til 2 år og tenker man at man kan gjøre det bedre i andre aksjer frem til det så er det bare å selge seg ut og jakte andre steder. Ingenting å sitte å irritere seg over. Ledelsen i NANO er som ledelsen i de fleste farma selskaper på OSE. Sånn passe bra. Kun AZT som har en glitrende ledelse.
heilo888
05.08.2021 kl 17:18 4840

Med fantastisk gode resultatene, og med perspektivene for de kommende 1-2 årene fortoner det å selge Nanov nå til en børsverdi under 2 milliarder som ren idioti.
Aksjen bør absolutt bli en børsvinner fra nå og innen vi ser slutten av 2022!
Falketind
05.08.2021 kl 17:34 4790

Flott det du deler med oss Merlin. Alltid interessant å lese det du skriver. Selv har ikke så mye greier på dette fagområdet derfor er det så viktig med dine saklige og faglige betraktninger. 👍📈
Kontur
05.08.2021 kl 17:46 4742

Veldig bra, håper de klarer å få denne viktige informasjonen ut på en slik måte at den får like stor oppmerksomhet som saken som førte til fallet i går.
Jeg har vektet meg ytterligere opp og har god tro, håper selskapet ser viktigheten av høye aksjonærverdier.
heilo888
05.08.2021 kl 18:09 4663

Kort oppsummering som jeg stiller meg bak (sakset fra et innlegg på TI).

"Bekreftelsene som kom fram på Nanovs conference call i dag synes jeg var svært positive og veier godt opp for den utsatte guidingen. Trekker fram disse punktene:

Archer var så positivt at de ikke trenger flere inn før fase 3 (Marco sa rett ut at han så på det som en positiv nyhet at denne ikke skulle investeres mer i)
Design for fase 3 nær finalised og klar for å diskutere endelig utseende på det med fda. fase 3 kan bli med opptil flere indikasjoner.
Cmc i ferd med å oppfylle fdas krav.
Vært i en del samtaler med interessenter/potensielle partnere, men de ønsker se tall/outcome fra paradigme før de “comitter” seg (partner kan ikke ventes før 3mnd readout)
Management helt confident på at de innfrir kravene til fda for paradigme mtp effekt/safety basert på hva som er kommet fra interrim-readout, tilbakemeldinger fra IRC, lymrit og archer."
Pentagon
05.08.2021 kl 22:42 4297

Henger meg på etter å ha hørt dagens info fra selskapet. Syntes Merlin har oppsummert dette godt.
De som ikke har de mnd som dette tar før dette selskapet blir solgt eller får en tung god partner avtale får gjøre sine egne valg. Men jeg har også vektet meg noe opp i dag på høye 18 tallet.
Igjen en trygg og god ledelse som står trygt på sitt produkt i dette markedet hvor mennesker virkelig har behov av denne medisinen som vil komme.

Pentagon
bj111
05.08.2021 kl 23:09 4202

Ikke sett eller hørt på dette men med det du her siterer så skjønner jeg ikke hva dette er å lure på. Er shorternes seier grunnet at det er litt for mange bitre sinte gamle aksjonærer som er forarget over tidligere ledelser og nå ikke syntes cv er fin nok på hun som er fungerende? De kan sikkert skremme skiten av unge uerfarne aksjonærer som selger seg billig grunnet denne hodeløse baissingen se har bedrevet siden Braun gikk. Jeg bare spør for ser ikke fanden på høylys dag her slik svært mange andre ser ut til å gjøre.
Når baisserkoret er de samme som har hatt størst tro på selskapet og hausset det opp i skyene med sine velformulerte innlegg som nærmest er guruerklært her av mange, så skjønner jeg godt at noen og enhver tenker sitt og kan komme til å gjøre dumme valg.
focuss
06.08.2021 kl 08:10 3953

For egen del så er det slik at jeg ikke er tilhenger av sterk framsnakking av en aksje som jeg faktisk tror det er en ikke ubetydelig risiko for at skal ned grunnet inntrufne omstendigheter. Er helt komfortabel med å ha gitt uttrykk for risikoen som oppsto ved Brauns uventede avgang. Det har oppstått en ny situasjon som krever en ny analyse, men det fundamentale er det samme. Betalutin blir medisin. Markedets fokus er endret den siste tiden grunnet en rekke ting som jeg mener viser at ledelsen ikke skjønner hva som er det optimale for aksjonærene. Dette at de sier de må vente på Paradigme read out mener jeg demonstrerer at vi har feil folk i feil posisjon og det er ingen bagatell i den posisjonen Nanov er i nå. Ledelsen synes åpenbart det er helt greit at markedets fokus er neste emisjon. Så skal jeg ikke utelukke at dette kan endres. Skråsikkerhet har sjelden noe for seg i aksjemarkedet.
focuss
06.08.2021 kl 08:17 3909

Og det skal slett ikke utelukkes at selskapets planlagte R&D møte kan påvirke markedets fokus på en god måte.
Forum forum
06.08.2021 kl 08:59 3747

Det er mye bra å glede seg til, men forskudderingen av suksess har vært overdrevet hauset til det urealistiske. Tallene for både paradigme og archer er outstanding. Prosessene internt og mot teststedene har vært for dårlig, og det er noe grunnleggende feil med kommunikasjonsavdelingen som klarer å presentere archer-1 oppdateringen så uklart at man tror det er negativt.

Om litt under 2 år er betalutin medisin i 3L, og om 3-4 år i 2L som kombo ved tilnærmet normal prosess av fase 3 studie.
Om r&d dag må man mimre om Kolstads dødlige ord "you do the math".
Tardyferon
06.08.2021 kl 09:03 3727

jeg er helt enig i at Costa og Bravo var en ren Katastrofe for Nano men Nieba gjorde en fantastisk jobb spør du meg,når det gjelder Brauns exit tja vi må bare forholde oss til dette vi fikk høre fra selskap alt annet er bare spekulasjon....men hva er det du forventer av ledelsen de har jo kommunisert alt vi trenger å vite
focuss
06.08.2021 kl 09:57 3539

Jeg bare mener det virker amatørmessig at de ikke har tro på god avtale uten Paradigme top line. Vi har allerede mer en nok data til en god avtale, og proffe avtaler håndterer lett gjenstående usikkerhet. Det er ikke mangel på data som er problemet men mangel på permanent CEO. Permanent erfaren CEO bør absolutt være på plass kanskje allerede før en LoI signeres. ( Letter of Intent) At vi ikke har en permanent CEO i denne fasen må Egberts ta ansvar for og er hans tydeligste og viktigste ansvar. Der har han feilet capitalt.
Pentagon
06.08.2021 kl 10:48 3398

Hvor inn i helvette mange innlegg skal du ha om din misnøye med Egberts Focuss? At du orker.
Er ikke en skjel her inne som ikke kjenner din tanke rundt han. Er det mulig.

Pentagon
focuss
06.08.2021 kl 10:54 3378

Pentagon
Jeg svarer på spørsmål som enkelte andre er for ignorante til å stille. Tåler ikke nervene dine og lese hva jeg skriver så slutt å lese.
focuss
06.08.2021 kl 10:57 3353

Pentagon
Får si det er positivt å omsider melde om forsinkelser. Selvfølgelig alt for sent så ulik info kan lenge ha vært i markedet.
Pentagon
06.08.2021 kl 11:00 3336

Nerver av stål jeg, så bare fortsett gnagingen din. Ikke at jeg trenger det i NanoV. Langsiktig vet du, langsiktig.
Snart golf igjen og fredag, lite som er bedre enn det.

Pentagon
Tardyferon
06.08.2021 kl 11:03 3314

støtter dine tanker rundt en permanent CEO,Andrew Key hadde vært en drømmekandidat men,men og ja det var mye skuffende kvartaler, uansett er jeg overbevist på at betalutin blir medisin,derfor forholder jeg meg bare til det som blir kommunisert av ledelsen
Pentagon
06.08.2021 kl 11:09 3291

En annen ting mens vi er i dialog. Hvordan vet DU at de ikke jobber med en avtale nå mens Paradigme går sin gang? Eller mener du at de evt skal melde det også?

Pentagon
focuss
06.08.2021 kl 11:15 3270

Andrew Key hadde vel vært optimalt. Han tok kommunikasjon med eierne som en helt avgjørende suksessfaktor.
focuss
06.08.2021 kl 11:17 3255

Det ville vært helt avgjørende informasjon til markedet for å prise aksjen og ser ikke hvilken skade det ville gjort. Ser andre her skriver de har fanget opp at det ikke skjer noe med partner før paradigme avlesning.
Redigert 06.08.2021 kl 11:19 Du må logge inn for å svare
focuss
06.08.2021 kl 11:30 3207

En annen ting er at det bør vel ikke engang skje uten en permanent og kompetent CEO.
mofi1
06.08.2021 kl 12:23 3085

Hvem er Andrew Key?

For øvrig enig i at det ikke fremstår som veldig betryggende med en midlertidig CEO på et så avgjørende stadiet i selskapets utvikling. Uklarheten rundt dette og valg av strategi fremover, alenegang, partnerskap, delvis partnerskap, er sammen med usikkerheten rundt rekrutteringstakten, grunnen til at aksjen ligger der den ligger.

Men det positive er jo at alt dette kan det gjøres noe med!
focuss
06.08.2021 kl 12:30 3051

Andrew Key ledet Algeta til suksess.
Redigert 06.08.2021 kl 12:33 Du må logge inn for å svare
Merlin
06.08.2021 kl 13:31 2912

Dagens kurs gir en enorm kjøpsanledning. De problemer som har oppstått er alle løsbare. Behovet for en permanent CEO er ikke avgjørende nå. Uansett må Paradigme gjennomføres. Nanov er også i prosess om ny CEO. Dette er rett og slett et skinnproblem de nærmeste månedene. Nanov er på god vei til å få AA for Betalutin, og er i ferd med å klarlegge fase 3 slik at de får betinget markedsgodkjennelse. Ved at Archer-1 for 2. linje inkorporeres i fase 3 studiet får Archer-1 en flying start. Det kan medføre relativ rask godkjennelse av Archer-1, som kan bli Standard of Care for 2 FL som er et svært stort marked. Dette er ikke spekulasjoner, og hadde ikke blitt lagt frem av Nanov om de ikke hadde hatt indikasjoner fra FDA. På videre sikt kan Archer-1 også bli godkjent direkte i linje 1.

Renoldi forklarte hvordan Betalutin passer inn med Rituximab direkte, uten å gå omvei om biosimilarprodukter. Det tyder på god kommunikasjon med Roche når han nevner at det kan gi "commersial opportunities". Jeg regner for gitt at han snakker om en patentanvendelse av kombinasjonen, (patentet eies av Nanov), noe som vil sette biosimilarene ut av markedet og gi Rituximab enerett på Archer-1 comboen. Det vil kunne bli en uhyre verdifull løsning for Nanov. Husk a Rituximab er gått av patent og er "fritt vilt" for biosimilarprodusentene. Klart at Roche sikler etter å få styring på Archer-1, der Rituximab blir eneste godkjente versjon i salget. Det vil gi Roche en full opprettholdelse av et ellers dalende Rituximabsalg, på bekostning av salget av biosimilarene. Vi snakker da om milliarder i opprettholdt salg Roche ellers kan miste!

Egberts var svært bestemt på at Nanov må bli ferdige med Paradigme og ha håndfaste resultater før BP kommer på banen. Det fremgikk på spørrerunden på presentasjonen i går at Nanov kan jobbe frem alle underliggende data for de paxene de har med i forsøkene, før alle 120 er innrullert. Det trengs derfor ikke å bli noe stort tidstap på slutten. Det kan derimot gå fortere enn forventet. Med fast-track har Nanov avtale med FDA om løpende kontakt. Så her vil Nanov kunne spare mye tid på slutten.

Parallelt med Paradigme holder Nanov på med å designe fase 3 i samarbeid med FDA. Designet må være klart for AA. Dette arbeidet er også uavhengig av en ny permanent leder, og styres av Nieba &Co og er i de beste hender. De som nå skriker på ny CEO omgående gjør det av egentaktiske grunner uten forståelse for at Nanov pt har den bemanningen som trengs.
Redigert 06.08.2021 kl 13:46 Du må logge inn for å svare
Sweetspot
06.08.2021 kl 13:41 2884

Fikk lastet opp mer i dag. Så nå er det bare å lene seg tilbake, ta en bolle og vente.
Merker jeg er ganske rolig tross litt negativ utvikling av kursen den siste tiden.
Brikkene faller på plass!
Lykke til videre alle sammen :)
focuss
06.08.2021 kl 14:17 2765

Merlin
Vi trenger ikke være enige om alt, men det er et viktig forhold på den positive siden som ikke kan fremholdes nok. Ja vi skal gjennom et stort fase 3 studie som starter i forbindelse med BLA behandlingen. Det bør imidlertid ikke skremme noen da vi ikke vil trenge noen stor emisjon i den forbindelse. Etter AA så får vi betalt for hver pasient som rekrutteres og behandles og det langt mer enn hva vi i dag betaler for hver pasient som rekrutteres og behandles. Med Priority Review kan dette fortsatt starte i 2022. Med Archer-1 som en del av fase 3 så kan fase 3 bli en gullgruve.
Telemark007
06.08.2021 kl 14:42 2703

Lastet også i dag, men må innrømme at usikkerheten tynger.
Det er imidlertid så stor oppside at fristelsen ble for stor på dette nivået.
Ikke lenge til Q2 presentasjon, der er trøsten at det nå bare kan komme positive nyheter.
SomSa
06.08.2021 kl 15:45 2574


Det kan lønne seg å vente å laste opp etter emisjonen og ikke minst børsene har steget til himmelen og mange venter på korreksjon. Med en korreksjon vil de fleste aksjer faller. Jeg sitter tålmodig og skal øke min beholdning etter emisjonen. Det vil si jeg har en langsiktig plan.
Merlin
06.08.2021 kl 17:34 2392

Emisjon nå er uaktuelt.

Ikke FOMO?
heilo888
06.08.2021 kl 18:01 2332

Tror flere enn SomSa vil kjenne på FOMO i tiden som kommer!
Men det tar vanligvis litt tid før de fundamentale faktaene som kom i går synker inn hos en del folk.