🍻🍻🍻

Mrhifi
NOL. 11.08.2021 kl 08:31 431733

🧑‍🎄

Redigert 12.02.2022 kl 19:21 Du må logge inn for å svare
SEE
29.10.2021 kl 09:23 4733

🙈 Nå har jeg gått inn med alt jeg har i dag... Så nå er det best at det tar av! 🤞 Ellers må jeg avbestille tannlege timen min! 😂 Kom inn på 9.98. Men klarer ikke å se nedsiden, men jeg er amatør, så tar dette som læring. 👍
5198
29.10.2021 kl 09:04 4818

Ja men som forventet svarer ikke markedet, får håpe denne nå starter klatreturen etter hvert som nyheten synker inn. Kommer nok mange nyheter på rekke og rad fremover. Men de trenger nok litt tid for å fullføre diverse ting som ikke har kunnet fullføres før forliket har vært ryddet av veien.
GearUp
29.10.2021 kl 09:00 4796

Endelig noe som skjer , når er det vel ikkje lenge til vi får igjen for tålmodigheten 👌
Slettet bruker
29.10.2021 kl 08:02 4991

Ingen hastverk.
Det kommer når det kommer.
ullebusten
29.10.2021 kl 07:55 5015

Inngått et lite forlik før høringen på tirsdag.

NOL settlement bare droppet:

«1. The SVP Parties’ objections to the Plan, the Backstop Motion, and the NOL Settlement Motion are hereby withdrawn with prejudice without any further action of the Parties.»

Summert her: https://cases.primeclerk.com/SeadrillLimited/Home-DownloadPDF?id1=MjA2NzY5MA==&id2=-1
5198
29.10.2021 kl 07:47 5049

30 kr aksjen hadde vært helt ok om en kom inn nå, men hadde også vært en liten bismak siden verdiene i selskapet er det dobbelte. Men med tanke på at man da får være med TO videre, notert i USA og at Seadrill mest sannsynlig kommer inn på et litt senere tidspunkt så tidlig i en syklus jeg tror ingen p.d.d. Klarer å se hvor bra kommer til å bli. Så ja da hadde det vært greit men da er mye av oppsiden fremdeles ikke tatt ut.

Som flere nevner over merkelig at SVP plutselig trekker seg, litt så en kan lure på om det ligger noe bak de må jo ha 5-6 rigger i løpet av 4-5 år mangler ennå 2-3 stk.