Q2?

Kagge
NANOV 26.08.2021 kl 09:14 44479

Personlig sjelden lite forventninger til hverken det ene eller andre foran morgendagen..

Hva kan komme av kursdrivende info på denne?

Mer nedside? Oppside?
Redigert 26.08.2021 kl 09:15 Du må logge inn for å svare
Sydney
30.08.2021 kl 20:32 8442

Er det noen her som tror det var mange investorer som solgte idag av rasjonelle grunner? Det må ha vært ett kordinert short angrep. Her er vi nærmere avgjørelsen og gode signaler fra selskapet. Bare å ta det med ro. Dette var bare ett desperat short angrep. Snart er de tom for ammo. Det kommer meldinger her utover høsten som vil sjokkere shorter pakket.
stockwalker
31.08.2021 kl 08:48 7887

Shorter(e) gir fantastisk likviditet til Nano... de som er ønsker påfyll av aksjer kan meske seg med salgspostene som legges ut. Er det Trygda som er største utlåner igjen ?
Merlin
31.08.2021 kl 09:53 7721

Det er en diskusjon om når kursdrivende endelige Paradigmedata vil foreligge.

Slik jeg oppfatter Renoldi klarer de å rense også nye data. Han begrunner det jo også. Nemlig ved at de løpende får vurdert etter PET-scan med en gang, også for de siste pasientene. Dermed kan de konkludere på de 116 de trenger i Paradigme så fort. Dette akselererte tempoet er i realiteten en stor nyhet så langt jeg forstår, og noe DnB Ling ikke har fått med seg.

Dermed kan Paradigmeavlesningen foreligge allerede primo feb/22.

Siden jeg regner med svært gode resultater kan det være kursdrivende, samt sette fart på partnerdrøftelsene.
Redigert 31.08.2021 kl 09:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.08.2021 kl 11:37 7620

Det er MYE analytikere ikke har fått med seg i caset Nordic Nanovector…frem til det går opp for verden hva som er i ferd med å skje, er det bare å plukke billige aksjer.

Mange kommer til å irritere seg over at de ikke kjøpte NANO for 20,- kroner.

Og noen kommer til å glede seg over at de gikk all in i fremtidens kreftbehandling på rett tidspunkt:)


Ha en strålende dag godtfolk:)
stockwalker
31.08.2021 kl 12:07 7580

5,9% nå .. flere som vekter seg over i Nano fra andre biotechs ?
hgsd300
31.08.2021 kl 12:14 7548

Jeg er blant dem som har solgt PCIB og Vax, tenker jeg ser på de aksjene om et års tid igjen. Vil tro Nano vil få en fin høst og et vakkert -22.
Kontur
31.08.2021 kl 12:30 7481

Vi står med all sannsynlighet foran en varig lang opptur i NANOV. Mesteparten av jobben er gjort, sjarmøretappen gjenstår.
Når det siste av usikkerhet tas ut av markedet vil aksjen gå enormt mye opp. Vi snakker om en mangedobling.
X
31.08.2021 kl 12:38 7439

Støttes.

Benyttet dagen til å laste ytterliggere opp.
Slettet bruker
31.08.2021 kl 12:45 7444

Du har nok rett i det Kontur. En tidobling fra dagens nivå er faktisk veldig realistisk! Men jeg tror på mye mer enn det når man regner inn Archer-1🚀 og DLBCL!
Det snakkes også om å teste ut Betalutin videre i nye markeder. Ikke glem samarbeidet med LegoChem innen Leukemi!
Altså, jeg har sagt det lenge…markedet og analytikere skjønner ikke hva som er i ferd med å skje!

Anbefaler alle å sitte stille med sine aksjer i tiden fremover. Ja, det blir en berg og dalbane, men i enden blir det veldig verdifullt!

Og når det gjelder samarbeid med Big Pharma er vi på overtid av overtiden..,kan komme en milliardavtale når som helst…DA bør man være innendørs!


SomSa
31.08.2021 kl 13:01 7382


Meglerhuset Kempen tror det kan være utfordrende å kunne foreta den ventede avlesningen i studiet i første halvår 2022
https://aksjelive.e24.no/article/v56eej

Det ser ikke bra ut for rekrutteringen når fiskeoppdretter Atlantic Sapphire meldte på fredag om dramatiske tilstander i USA og en ny bølge med smitte og sykehusinnleggelser i USA har skapt mangel på flytende oksygen.
https://e24.no/boers-og-finans/i/66o9ze/coronatroebbel-for-oppdretter-frykter-aa-gaa-tom-for-oksygen-til-laksen
Redigert 31.08.2021 kl 13:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.08.2021 kl 13:09 7332

Hahaha😅 Somsa sitter igjen på perrongen:)
SomSa
31.08.2021 kl 13:20 7262


Du sa det samme etter 1Q 2021, jeg har flyvende perrong. Snakk med meglerhuset Kempen om avlesningen og Atlantic Sapphire om dramatiske tilstander i USA. Jeg forteller kun fakta og folk kan gjøre sine egne meninger.
Redigert 31.08.2021 kl 13:22 Du må logge inn for å svare
Sweetspot
31.08.2021 kl 13:33 7173

Får håpe det ligger noe i "strongest pipeline we`ve ever seen " da :)
Kontur
31.08.2021 kl 13:47 7081

Nanov er i rute ++, Tempo vil nå skyte fart.
Ny CEO kommer snart. Har nå mine teorier på hvorfor den forrige forsvant så kjapt.
Dette kommer til å gå veien.
Laster tungt opp i NANOV nå, denne oppturen vil jeg ha med meg
Slettet bruker
31.08.2021 kl 13:50 7054

"Jeg forteller kun fakta"...., den er drøy. Greit naivt å mene at et meglerhus bryr seg med fakta. Her hauses og baisses det på betalte oppdrag dagen lang. Det enste du gjør er å finne frem små fragmenter av "virkeligheten" som passer narrativet ditt.
Anders9ls1
31.08.2021 kl 13:58 7001

Ingen meglerhus kan stoppe dette toget nå. Det eneste som kan stoppe/utsette dette nå er svært få rekruteringer til q3.

At de skitne meglerhusene kommer med nedgraderinger nå på oppløpssiden er for meg den klareste kjøpsanledningen, da jeg tror formålet med dette er å skremme ned kurs til større mottagelige kunder. Ser det gang på gang. Selger på kjøp og kjøper på selg. Svineri, men slik er det gjerne.
Slettet bruker
31.08.2021 kl 14:03 6972

Noen med dype lommer som er på vei inn? Så fort den faller litt tilbake gjøres det store handler. Ok volum sett opp mot de siste dagene med litt fall. Stiger på høyt, og faller på lavt👍🏻 BULL!
Blir ikke overrasket om vi snart får noen overskrifter om kjendisinvestorer som har lastet opp i selskapet...
Tror det er flere og flere som skjønner at denne aksjen snart stikker🚀
Aksjer er brennhett for tiden, og de fleste jeg snakker med har klokkertro på Nordic Nanovector. Mange er allerede inne, men de fleste skal øke…jeg tror dette blir en skikkelig kursfest fremover!

Når publiseres deltakere på ASH? Archer-1 må snart ut til resten av verden.


Sweetspot
31.08.2021 kl 14:14 6901

Deilig med pause på positiv utvikling :)
Merlin
31.08.2021 kl 16:19 6419

Med utsagnet "strongest pipeline we`ve ever seen " tyder det på en kraftig økning av pasienter for innrullering fremover. Det kan bety at en økning fra ca. 4 i mnd i gjennomsnitt til 5 er å ta i alt for lavt. Fortsatt er det langt over 80 klinikker som innrullerer. Kun 22 pax gjenstår. Det kan dermed gå fortere å fullføre Paradigme og få frem resultater enn noen er klar over.
Redigert 31.08.2021 kl 16:20 Du må logge inn for å svare
Lakselusen
31.08.2021 kl 16:41 6385

Det utsagnet kom 3,5 uker etter at de meldte om utsettelse. Men beit meg også merke i den statementen.

Uansett deilig å se bevegelse i riktig retning 💸
stockwalker
31.08.2021 kl 16:55 6282

"strongest pipeline we`ve ever seen "
er det
A- beste testresultater fra allerede innrullerte pasienter
B- beste innrulleringstakt de har erfart som nå seiler opp
C- sterkeste pipeline for utvikle løsninger mot mange NHL indikasjoner
Anders9ls1
31.08.2021 kl 17:04 6236

Hva med en kombinasjon? :)
Merlin
31.08.2021 kl 17:27 6164

Noen som ikke har skjønt det er Arrowstreet Capital, Limited Partnership

Short 0.89 %
Position value 20.24 Mkr.
Short inngangspris 19,30
Total value change -3.26 Mkr TAP



https://shortnordic.com/detaljer_selskap.php?company=NORDIC%20NANOVECTOR&land=norway
Redigert 31.08.2021 kl 18:02 Du må logge inn for å svare
Kontur
31.08.2021 kl 17:42 6097

Shorterne rømmer nå
Merlin
31.08.2021 kl 17:45 6084

Svaret er B- beste innrulleringstakt de har erfart som nå seiler opp

https://events.webcast.no/nordic-nanovector/ir/7AjTVeQwbUVkfnvadAh1 hør bla. 21:55 Malene; "We have a strong pipeline", i forbindelse med hvor mange pasienter nanov har til screening. Dette i tillegg til Renoldis svært sterke uttalelse om det samme. Renoldi sier 22:05 "I have to concur (dvs si seg enig i) - the pipeline under consideration we have today is the largest we've ever seen." Her snakker han om screening pipeline til Paradigme.
Redigert 31.08.2021 kl 17:57 Du må logge inn for å svare
CrizCroz66
31.08.2021 kl 18:14 5971

@Merlin: 100% enig. I tillegg så kommer en åpen R&D dag i Q4’2021 . Ville ikke arrangert det hvis det ikke så lyst ut nå. Deilig opptur i dag, måtte det fortsette:-)
Sydney
31.08.2021 kl 20:34 5634

Abstracts available online
November 4, 2021 at 9:00 a.m. Eastern time

Inkluderigstakten var selvfølgelig viktig. Men i det store bilde vil jeg fremheve uttalelsene om at de er" om conversations with several partners" "to maximize the shareholder value"

Tydelig at interessen er høy innenfor både feltet og i Nano internt. Husk algeta folkens.. der var jo selskapet svært lavt priset både før og etter avtalen. Det kom svært overraskende på..
Merlin
01.09.2021 kl 00:22 5129

Noe som ikke er kommet så mye frem er de helt sensasjonelle oppfølgningsresultatene i Archer-1.

Fortsatt har 6 av 7 ikke hatt tilbakefall! 3 av pasientene har allerede passert responstid på 24 mndr (!) og har altså fortsatt respons uten tilbakefall! 1 pasient har passert 18 mdr. en 12 og en 8 mdr, Alle 6 er fortsatt uten tilbakefall! De forskjellige varighetene har sammenheng med når behandling ble utført. Som kjent hadde 5 av disse complete respons og har altså holdt seg helt kreftfrie i all ettertid så langt. Den siste som ikke har hatt tilbakefall, men ikke full respons har dermed heller ikke hatt tilbakefall i kreften.

Dette er enormt gode resultater! Og det er tilleggsinformasjon vi ikke har kjent i samme grad tidligere.

Med Archer-1 planlagt direkte til fase III for 2FL som er en meget stor indikasjon, burde denne opplysningen alene gitt et kraftig kursløft. Denne kombobehandlingen med Rituximab bør få Roche til å sikle!

Hør kl 25:54
https://events.webcast.no/nordic-nanovector/ir/7AjTVeQwbUVkfnvadAh1
Stranger
01.09.2021 kl 07:52 4824

Det virker som om marked er kun interesseret i Paradigme lige nu og kun har tal 120 i sigte. Når Paradigme er komplett, tror jeg at markedet vil få øje på andre resultater og begynder at værdsat NANO efter det ellers må vi vente til at den bliver slugt af BP.
Slettet bruker
01.09.2021 kl 09:05 4575

Noen prøver å senke kursen fra start. Akkurat som i går.

Vi skal nok mye opp i dag også!
Slettet bruker
01.09.2021 kl 09:14 4561

Hvis man skal handle litt går kursen fort. Er ikke store poster som ligger ute. Så bare selv når jeg skulle inn med et par millioner torsdag. Jeg måtte mye opp i kurs for å få det jeg ville…
Men ok, det lover godt for fremtiden dette:) tror ikke vi kommer til å se kurs under 20 kroner igjen i Nordic Nanovector igjen nå. 1-2 år fremover ser vi en mangedobling av kurs…tror jeg😎

Når Nanoraketten først tennes går det fort, det har vi sett før 🚀

Kontur
01.09.2021 kl 10:18 4349

Her vil antagelig komme gode nyheter og det ser markedet. Aksjen skal opp.
Shorterne ser det også og i og med at det er mye større sjanse for godt nytt fremover enn dårlig nytt MÅ de antagelig nå begynne å kutte i shorten.
Kursen vil da bli ytterligere styrket. Snøballen ruller.
Her er det bare å kjøpe seg ytterligere opp.
Slettet bruker
01.09.2021 kl 10:47 4224

Helt klart stor sannsynlighet for hyggelige meldinger fremover. Ser ingen grunn til å selge noe på dette stadiet vi er på nå. Jeg ser liten risiko i å være tungt inn i NANO med de data vi allerede har sett/hørt. Det Marco opplyste om på Q2 burde vært børsmeldt. Det er virkelig kursdrivende nyheter. Men det gir flere mulighet til å komme seg inn før det smeller skikkelig:) kjøp på 23 kroner kan vise seg å bli en meget god investering. Anbefaler alle som er inne å holde på sine aksjer. Dere som er på utsiden må bare komme dere inn!

Fremtidens kreftbehandling er Nordic Nanovector og deres fantastiske Betalutin🚀
mofi1
01.09.2021 kl 11:15 4105

Den som har de rette forbindelsene burde tipse norske media:-)
Slettet bruker
01.09.2021 kl 11:20 4151

Samme handelsmønster som i går. Her er det helt klart noen som skal ha en god del aksjer. Kan komme flaggemelding om hvem det er etter hvert:) kan det være Mr Halvorsen tro? Han er en luring som har sittet stille lenge. Han har økt litt underveis da. Er det noen som har kontakter innen denne sektoren så er det han.
Pentagon
01.09.2021 kl 11:26 4213

Jimmi nå syntes jeg du skal tenke deg om og ikke ødelegge tråden med viss vass og spekulasjoner.
Hold deg for god til å holde på slik. Tjener ingen nytte. Hva er intensjonen din med å holde på slik?

Pentagon
Redigert 01.09.2021 kl 11:29 Du må logge inn for å svare
Kontur
01.09.2021 kl 12:15 4068

Der vil bli ansatt permanent CEO, det blir godt nytt
Ser og frem til markedsdagen, når tid var den igjen?
Etterhvert som målene nå nærmer seg nådd vil så usikkerhet avta og kursen stige.
De som er short kommer etterhvert i en værre stilling og må da dekke seg inn. De vet meget godt at kursen i et pharma selskap fort dobbler seg over natten
Kjøp Nanov er mitt råd
Rule
01.09.2021 kl 12:19 4142

Det forvirrer mig at der kommer en ret stor udsættelse af Paradigme til 1H 2022 (dvs. i princippet Juni 2022) og det virkede til at have været en noget dyster affære.
----> Kursen bliver dumpet drastisk og folk vil ud fordi man udmelder der kommer en ørkenvandring.
Ganske kort tid efter på Q-dag kommer man med en ko-vending i retorik og trend vending i rekruttering. Alt mulig snak om at man kan aflæse de fleste patienter nu og det er blot små tillæg der skal dryppe ind. Man er nærmest ved at skrive under på partner aftaler osv.
----> Kursen springer op ( herefter forsøger nogen at presse den ned igen ).

Jeg sidder med en lille post og følger ikke så detaljeret med, men det virker mystisk med en "ko-vending" på 2-3 uger. Måske jeg bare har misforstået.

bj111
01.09.2021 kl 12:33 4172

Ja jøss. Da skal vedkommende som trolig er en han analyseres, fin CV og et kupp og en masse babbel fra et hønseri her inne. Helt til vedkommende må gå eller går av.
Bruker de hodet så tar de en internt eller i det minste fra Norge og helst en hun med ikke for sinnsvak CV.
Malene bør få tilbudet, bedre Q presentasjon enn på veldig lenge der mulighetene og positive fremtidsutsikter sto sentralt uten å være urealistiske. Hun er dessuten slaktet av forumet her noe som bør bære det største kvalitetsstempel en kan få.

Fremtidsutsiktene er svært gode for Nanov men de er noen surrehuer når det kommer til å ansette ledere noe jeg tipper de igjen surrer det til med. Fin CV betyr null og niks når lojaliteten og et brennende engasjement ikke er tilstede.
Merlin
01.09.2021 kl 15:17 3850

Rule skrev: "Ganske kort tid efter på Q-dag kommer man med en ko-vending i retorik og trend vending i rekruttering. Alt mulig snak om at man kan aflæse de fleste patienter nu og det er blot små tillæg der skal dryppe ind. Man er nærmest ved at skrive under på partner aftaler osv."

Det ser tilsynelatende ut som en kuvending, men la oss nå analysere detaljene i den kuvendingen og se. Etter min forståelse er begrunnelsene hele tiden plausible og relevante.

Vi må først se på hva som er viktig for oss aksjonærer. Og det er selvfølgelig aller først Paradigmeresultatene. Nanov får ikke tilgang til de seneste resultater før siste pasient er avlest.
Nå har vi fått opplyst at de får dette ut ved 116 pasienter i stedet for 120 og sparer derved bortimot en måned.

Så får vi opplyst at de har god pågang av pasienter. Det er ikke noe de har planlagt å si. Det er kommet nylig etter godt forarbeide.

Men det betyr også at de siste 22 pasientene kan behandles i høyere tempo enn noen har forventet.

Og det blir ikke vanskelig å regne hjem at preliminære read-out data kan komme primo feb 2022.

Og det er jo disse preliminære read-out dataene som er avgjørende for kursutviklingen (Og partnerdiskusjonene)

En helt annen ting er BLA-godkjennelsen. Den har et noe annet tidsforløp.

Så her har spesielt DnB latt være å tenke preliminære read-out data, noe de burde ha gjort.

Feilen er dermed at DnB-analysen ikke er spesielt investorrelevant.