BULL PÅ RIGG OG 20 RIGGER HAR FÅTT KONTRAKT
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
12.04.2022 kl 06:58
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
BORR VISER EKSEMPEL PÅ RATER OPPTIL 250000 dollar,OG HVA DET VIL HA Å SI PÅ INNTJENINGEN: fra q1 2021 presentation side 10 og q4 2020 side 12 presentation.
BORR ER OFFENSIVE I FREMTIDSTROEN OG DE NÆRMER SEG FOR HVER DAG. TIMING I VERDENSKLASSE MED LEDIGE RIGGER,OG DE HAR 5 NYE RIGGER SOM BLIR LEVERT I 2025
Oljeprisen er på God Vei til 120 Dollar Nå.
18 Rigger Nå på Kontrakt og ledelsen håper på 23 rigger på kontrakt innen slutten av 2022. Den 18 riggen Thor starter opp i juni 2022 med 1 års varighet pluss options
Borr Går break even på 13 rigger på kontrakt,og Nå er ratene stigende..
DET KAN BLI SPINNVILLE RATER FREMOVER.
Flere analytikere syntes nå at situasjonen til borr ser bedre ut.
BORR SER STERK ETTERSPØRSEL ETTER DERES RIGGER💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰
BUILT TO MAKE A DIFFERENCE
FLY BORR TO THE Moon.
EN AKSJE FOR SMARTE INVESTORER
Emisjonen fullstendig overtegnet på 19.97 kroner pr,aksje Trøim satser 26 millioner kroner noe som er et positivt signal.
Borr Forumet I Usa og Norge merker sterk økning av inntresse.
Alle Riggaksjer har Nå fått seg et Løft I USA og Norge.
VOLUMET ER TILBAKE I RIGGAKSJER. WE ARE HOT.
BORR ER OFFENSIVE I FREMTIDSTROEN OG DE NÆRMER SEG FOR HVER DAG. TIMING I VERDENSKLASSE MED LEDIGE RIGGER,OG DE HAR 5 NYE RIGGER SOM BLIR LEVERT I 2025
Oljeprisen er på God Vei til 120 Dollar Nå.
18 Rigger Nå på Kontrakt og ledelsen håper på 23 rigger på kontrakt innen slutten av 2022. Den 18 riggen Thor starter opp i juni 2022 med 1 års varighet pluss options
Borr Går break even på 13 rigger på kontrakt,og Nå er ratene stigende..
DET KAN BLI SPINNVILLE RATER FREMOVER.
Flere analytikere syntes nå at situasjonen til borr ser bedre ut.
BORR SER STERK ETTERSPØRSEL ETTER DERES RIGGER💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰
BUILT TO MAKE A DIFFERENCE
FLY BORR TO THE Moon.
EN AKSJE FOR SMARTE INVESTORER
Emisjonen fullstendig overtegnet på 19.97 kroner pr,aksje Trøim satser 26 millioner kroner noe som er et positivt signal.
Borr Forumet I Usa og Norge merker sterk økning av inntresse.
Alle Riggaksjer har Nå fått seg et Løft I USA og Norge.
VOLUMET ER TILBAKE I RIGGAKSJER. WE ARE HOT.
Redigert 04.04.2022 kl 17:38
Du må logge inn for å svare
rischioso
20.12.2021 kl 22:49
3027
Ja, gevinst gleder uansett og uavhengig om den kommer i des, jan eller feb - bare den kommer - det spørs bare hva som kommer i mellomtiden - time will show ... ;)
Borr 18.10 i etterhandel på NYSE
rischioso
20.12.2021 kl 23:58
2917
Ja, det er 4 ting som hovedsaklig vil være styrende fremover og disse henger sammen og responderer på hverandres utvikling i følgende rekkefølge:
(1) Coronasituasjon
(2) Oljeprisen
(3) Kontrakter
(4) Finansieringsløsning
Så er det bare å håpe på at 1 og 2 ikke lar vente på seg slik at det drøyer med 3 og hemmer 4.
(1) Coronasituasjon
(2) Oljeprisen
(3) Kontrakter
(4) Finansieringsløsning
Så er det bare å håpe på at 1 og 2 ikke lar vente på seg slik at det drøyer med 3 og hemmer 4.
$BORR barely dropped got to love it.
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Ved Jule og Nyttårsraketter så kan det noen ganger bli kraftige utslag på kursen i den perioden.
Redigert 21.12.2021 kl 08:37
Ruda9
21.12.2021 kl 08:37
2650
Blir ikke overrasket om vi passerer 20 før nyttår
Nei det bør ikke være noen umulighet det er kun 10 kroner gammel kurs.
Der er Jo Dette som er det riktige bilde nå. Les det nøye å tenk om du er enig med trøimgull eller ikke.jeg kunne ikke bli mere enig med trøimgull-
Når man ser inn i glasskula så skal borr bli repriset ganske snart.
Det er lenge siden De større meglerhusa i Usa har tatt en titt på aksjen,jeg tror nok det ikke blir så lenge til de også våkner og kommer ut med en anbefaling eller to.
Det er fyr i borr huset i Usa nå. De gjør seg klar for nyttårsraketten.
Når man ser inn i glasskula så skal borr bli repriset ganske snart.
Det er lenge siden De større meglerhusa i Usa har tatt en titt på aksjen,jeg tror nok det ikke blir så lenge til de også våkner og kommer ut med en anbefaling eller to.
Det er fyr i borr huset i Usa nå. De gjør seg klar for nyttårsraketten.
Som dere kan se det er lite aksjer til salgs idag.
Man kan ikke komme bort ifra at den sluttet i After Hours på kroner 17.96,og idag er det bedre stemning i Usa enn igår.
Det er premarkedet som viser oppgang på børsene i usa.Dow yones,nasdaq,peker opp på futures.
Man kan ikke komme bort ifra at den sluttet i After Hours på kroner 17.96,og idag er det bedre stemning i Usa enn igår.
Det er premarkedet som viser oppgang på børsene i usa.Dow yones,nasdaq,peker opp på futures.
Redigert 21.12.2021 kl 09:51
De sover og drømmer i usa. Slutt med tullet, du jammer ned alle trådene du er i.
Ting snur fort diamanten og idag bør det ende godt i grønt.
Slettet brukerskrev De sover og drømmer i usa. Slutt med tullet, du jammer ned alle trådene du er i.
Hvem er du?
Er det pgs som er ditt område,eller dessert control.men fuglen kvitrer når han vil da det er han som har startet denne tråden.
Du kan kvitre du også dersom du har noe fornuftig å komme med.
Kanskje du ikke har hørt om futures?
Kanskje du solgte igår?
Husk det er flere som vil jeg skal forsette på min tråd,som du også kan bidra med.
det hadde ikke vært liv på tråden dersom en sier noe 1gang i året. Over 115000 har nå vært innom,så denne her er populær.
Er det pgs som er ditt område,eller dessert control.men fuglen kvitrer når han vil da det er han som har startet denne tråden.
Du kan kvitre du også dersom du har noe fornuftig å komme med.
Kanskje du ikke har hørt om futures?
Kanskje du solgte igår?
Husk det er flere som vil jeg skal forsette på min tråd,som du også kan bidra med.
det hadde ikke vært liv på tråden dersom en sier noe 1gang i året. Over 115000 har nå vært innom,så denne her er populær.
Slettet brukerskrev De sover og drømmer i usa. Slutt med tullet, du jammer ned alle trådene du er i.
Nasdag futures 0.88%
Dow yones futures 0.55%.
Stemingen er Mye Bedre Enn i går.
Dow yones futures 0.55%.
Stemingen er Mye Bedre Enn i går.
Syns det er kleint å lese en del av innleggene dine. Kalle han en vinglepetter og svarteper? Han kunne kjøpt seg inn på 17 kroner i dag hva er det du snakker om egentlig? At kursen er 18 kroner i usa betyr ikke en dritt for oss med aksjer i Norge om folk vil selge på 17.
Nå er det ltt humor jeg har ingen ting vondt å si om gullhaugen,for han er en erlig fyr som liker å diskutere,så tar vi alle feil av av og til innkludert fuglen..
Han sier selv at han ikke liker å være lenge i en aksje,da blir det til at man flyr fra skanse til skanse,og blir en slags vinglepetter,noe jeg selv har vært i i min grønne ungdom på børsen.Børs er gøy,og ikke ta det så alvorlig Børs Mr.
Han sier selv at han ikke liker å være lenge i en aksje,da blir det til at man flyr fra skanse til skanse,og blir en slags vinglepetter,noe jeg selv har vært i i min grønne ungdom på børsen.Børs er gøy,og ikke ta det så alvorlig Børs Mr.
Redigert 21.12.2021 kl 09:42
Oppoghopp
21.12.2021 kl 09:41
2553
Hoi dere to! Hold en fin tone 🙂 Selv om ikke så mange er inne å skriver så er vi mange som leser innleggene. Vi er sikkert ikke enige om alt men la oss diskutere saklig og faglig og samles om vår felles nysgjerrighet; Borr 🙂
Slettet brukerskrev Nasdag futures 0.88% Dow yones futures 0.55%. Stemingen er Mye Bedre Enn i går.
For de som fulgte med på borr i usa igår snå snudde kursen på 1,78 dollar,og avsluttet i After hours på 1.99,noe jeg tolker som knallsterkt.
Mikkol
21.12.2021 kl 10:03
2656
Hehe, husk at den teller også deg hver gang du er inne da;) Olja er forøvrig BULL når omikronhysteriet har landet etter nyttår. Pengene skal flyttes fra grønt og over på dyre energipriser. Hvor ender pengene da? Jo i olja. Tror at man vil tjene bra med penger nesten uavhengig av hvilket selskap du sitter på. Forskjellen er bare hvor mye!
I tillegg til all støyen med omicron,så tror jeg vi vil bli positivt overasket av oljelagertallene imorgen kl 16.30.,for det var veldig bra forrige onsdag,
Da får vi en fin oljepris som vil holde seg godt gjennom jula,
Da får vi en fin oljepris som vil holde seg godt gjennom jula,
Redigert 21.12.2021 kl 10:09
Du høres ut som long? du har rett fokus.Nå skal du se en fin rekyl i olja i dag er mitt tips,Husk jeg pleier å få rett mik,og da blir de mere lystige på borr i usa tenker jeg når det åpner der.
Redigert 21.12.2021 kl 10:37
rischioso
21.12.2021 kl 10:37
4956
Nå åpner de opp i Østerrike så det er lysning i omikrontunellen ... ;)
https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2021/12/20/195811441/osterrike-apner-opp
https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2021/12/20/195811441/osterrike-apner-opp
Det Lysner i den mørke tunnellen,og når Usa åner børsene i ettermiddag så er det vil som må løpe etter borrkursen i usa,da det er litt forskjell i verdivurderingen av borr aksjen der og her.
Redigert 21.12.2021 kl 11:18
Here comes Vlad the impaler! Aksjen som formelig roper "Her kommer jeg!"
Ja nå ligger olja på det samme som den sluttet i går kveldda borr stoppet på 1,99 i after hours.
Som jeg tippet olja snur opp Nå,og Stopper ikke der.
Ha en fin dag alle mann.
Ha en fin dag alle mann.
Fikk lastet opp 20k til på 17 tallet. Nå er det bare å få fyr på raketten!
Trøimgull
21.12.2021 kl 14:30
4704
Leste gjennom gamle "notater" igår. Kom over Esgian som kommentar for noen uker tilbake "No time to die".
Her spår de Premium JU-verdier i 2023 til minst 125 mUSD.
Oversatt til Borr sin flåte og aksjekurs vil det si 60kr per aksje (86 mUSD gjeld og 39 mUSD EK pr rigg).
Tror det blir en real reprising i 2022 om Esgian og resten av heiakoret får riktig i spådommene sine.
Her spår de Premium JU-verdier i 2023 til minst 125 mUSD.
Oversatt til Borr sin flåte og aksjekurs vil det si 60kr per aksje (86 mUSD gjeld og 39 mUSD EK pr rigg).
Tror det blir en real reprising i 2022 om Esgian og resten av heiakoret får riktig i spådommene sine.
Klokavskade
21.12.2021 kl 16:14
4575
Slettet brukerskrev Fikk lastet opp 20k til på 17 tallet. Nå er det bare å få fyr på raketten!
Ser ut til at lunta er våt, av vann!
Oppoghopp
21.12.2021 kl 17:57
4428
Kan ikke si at en aksje som går 17% på ei uke har tatt juleferie 😅 Det er derimot sjukt bra! Kanskje ikke rakett men ihvertfall hurtigtog. Fortsetter Borr med samme tempo nordover i de kommende ukene så oh jeva mej 😍
Slettet brukerskrev Som jeg tippet olja snur opp Nå,og Stopper ikke der. Ha en fin dag alle mann.
Der Traff Fuglen Blink,noe han ofte gjør.
Skikkelig lagertrekk imorra, ser vi da 77$ på brent??
Det er lite volum ca 170000 aksjer,og det kan gå begge veier. Vi må ha fler Gode nyheter. Aksjen har jo steget en del i det siste på en uke.
igår under den store børsnedgangen så var borr nede i 16.16 Usa,så sånn sett så holder den seg bra,og itillegg så er borr i pluss fra fredag,og igår var en svak nedgang i Norge.
Mye spennende kan skje de neste dagene med borr kursen.
Husk mestparten av snuoperasjon og volum i usa har kommet på slutten av handelsdagen der,og det kan skje igjen ikveld.
Med rischioso inne i aksjen så bør det bli suksess.hehehe.
igår under den store børsnedgangen så var borr nede i 16.16 Usa,så sånn sett så holder den seg bra,og itillegg så er borr i pluss fra fredag,og igår var en svak nedgang i Norge.
Mye spennende kan skje de neste dagene med borr kursen.
Husk mestparten av snuoperasjon og volum i usa har kommet på slutten av handelsdagen der,og det kan skje igjen ikveld.
Med rischioso inne i aksjen så bør det bli suksess.hehehe.
Redigert 21.12.2021 kl 21:22
Så hvis du Tito tar en titt på kursen i Usa iløpet av kvelden så kan det hende jeg fårr rett på kursen,slik som jeg traff blink med oljeprisen.
Den tok et jafs nå opp på 1.96, bør gå over 2
Gambler på knallavslutning i USA ikveld, tipper 2.07
Gambler på knallavslutning i USA ikveld, tipper 2.07
Redigert 21.12.2021 kl 21:32
Ja se det den fuglen må være synsk,er det mulighet for å touche 2.10 slik som på fredag rep?
Hvor er alle shortherene? Når det kommer litt volum så reiser aksjen seg rep.
Hvor er alle shortherene? Når det kommer litt volum så reiser aksjen seg rep.
Redigert 21.12.2021 kl 21:38
Vi ser alltid muligheter diamanten, så holder vi heller kjeft når det raser😂😂
1.99 og stigende kurs.kr 17.79.
Fuglen kvitrer uansett,dersom folk er hyggelig, Nå er det jo ekstra Gode tider vi er inni,så det går nok ikke så dårlig som for 7 til 8 måmeder siden.
Fuglen kvitrer uansett,dersom folk er hyggelig, Nå er det jo ekstra Gode tider vi er inni,så det går nok ikke så dårlig som for 7 til 8 måmeder siden.
Tito
21.12.2021 kl 21:48
4132
Ja, men uten Volum er det nesten bare tull
Er enig i at det er bedre den stiger på lavt volum enn at den ikke stiger i det hele.
Er enig i at det er bedre den stiger på lavt volum enn at den ikke stiger i det hele.
Det er litt tragisk og useriøst det hele,med en død aksje mesteparten av dagen så våkner den når de er ca 40 minutter igjen,men oppgang er jo bra,så får vi håpe på flere kontrakter.
Slettet brukerskrev Vi ser alltid muligheter diamanten, så holder vi heller kjeft når det raser😂😂
Gratulerer igjen rep.2.01 kroer 17.96.9,og du var nærmest.
Jeg har aldri kjøpt aksjer i usa,men handler du aksjer i borr i usa rep?
Jeg har aldri kjøpt aksjer i usa,men handler du aksjer i borr i usa rep?
Redigert 21.12.2021 kl 22:19
Vi tar med oss alt, helt ok avslutning.
Nei, har borr på ose.
Nei, har borr på ose.
Ok nå sa de på cnbc at Energy sector was the best sector for today in Usa. Gikk oopp 3%.