BULL PÅ RIGG OG 20 RIGGER HAR FÅTT KONTRAKT
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
12.04.2022 kl 06:58
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
BORR VISER EKSEMPEL PÅ RATER OPPTIL 250000 dollar,OG HVA DET VIL HA Å SI PÅ INNTJENINGEN: fra q1 2021 presentation side 10 og q4 2020 side 12 presentation.
BORR ER OFFENSIVE I FREMTIDSTROEN OG DE NÆRMER SEG FOR HVER DAG. TIMING I VERDENSKLASSE MED LEDIGE RIGGER,OG DE HAR 5 NYE RIGGER SOM BLIR LEVERT I 2025
Oljeprisen er på God Vei til 120 Dollar Nå.
18 Rigger Nå på Kontrakt og ledelsen håper på 23 rigger på kontrakt innen slutten av 2022. Den 18 riggen Thor starter opp i juni 2022 med 1 års varighet pluss options
Borr Går break even på 13 rigger på kontrakt,og Nå er ratene stigende..
DET KAN BLI SPINNVILLE RATER FREMOVER.
Flere analytikere syntes nå at situasjonen til borr ser bedre ut.
BORR SER STERK ETTERSPØRSEL ETTER DERES RIGGER💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰
BUILT TO MAKE A DIFFERENCE
FLY BORR TO THE Moon.
EN AKSJE FOR SMARTE INVESTORER
Emisjonen fullstendig overtegnet på 19.97 kroner pr,aksje Trøim satser 26 millioner kroner noe som er et positivt signal.
Borr Forumet I Usa og Norge merker sterk økning av inntresse.
Alle Riggaksjer har Nå fått seg et Løft I USA og Norge.
VOLUMET ER TILBAKE I RIGGAKSJER. WE ARE HOT.
BORR ER OFFENSIVE I FREMTIDSTROEN OG DE NÆRMER SEG FOR HVER DAG. TIMING I VERDENSKLASSE MED LEDIGE RIGGER,OG DE HAR 5 NYE RIGGER SOM BLIR LEVERT I 2025
Oljeprisen er på God Vei til 120 Dollar Nå.
18 Rigger Nå på Kontrakt og ledelsen håper på 23 rigger på kontrakt innen slutten av 2022. Den 18 riggen Thor starter opp i juni 2022 med 1 års varighet pluss options
Borr Går break even på 13 rigger på kontrakt,og Nå er ratene stigende..
DET KAN BLI SPINNVILLE RATER FREMOVER.
Flere analytikere syntes nå at situasjonen til borr ser bedre ut.
BORR SER STERK ETTERSPØRSEL ETTER DERES RIGGER💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰
BUILT TO MAKE A DIFFERENCE
FLY BORR TO THE Moon.
EN AKSJE FOR SMARTE INVESTORER
Emisjonen fullstendig overtegnet på 19.97 kroner pr,aksje Trøim satser 26 millioner kroner noe som er et positivt signal.
Borr Forumet I Usa og Norge merker sterk økning av inntresse.
Alle Riggaksjer har Nå fått seg et Løft I USA og Norge.
VOLUMET ER TILBAKE I RIGGAKSJER. WE ARE HOT.
Redigert 04.04.2022 kl 17:38
Du må logge inn for å svare
oppturen skrev Kursen er jo under 20 i juniten.
Ja, de må vekkes. Heldigvis opp 5,38 i pretrade og olje i bullmode.
Spennende å se om noen minutter ...
Spennende å se om noen minutter ...
Jeg syntes at de som sitter med Kapitalen og har noen millioner i borr,bør lette på ræva heehe.
Redigert 06.01.2022 kl 15:49
Ny short 05.01.22
Den samme undulaten som shorter.
At de gidder.
Den samme undulaten som shorter.
At de gidder.
Redigert 06.01.2022 kl 16:08
minsin
06.01.2022 kl 17:39
4338
Utifra siste dagers handlingsmønster - vil jeg tro at aksjen skal veldig snarlig høyt opp. står fortsatt på kortsiktige 26-30 kr .
Redigert 06.01.2022 kl 17:51
Null
06.01.2022 kl 17:42
4327
Slettet brukerskrev Opp over 4 prosent Nå i USA.
2,4 usd nå er ikke det rikrig
og da er prisen 21,35 nok
så kan bli en ok dag i morgen
og da er prisen 21,35 nok
så kan bli en ok dag i morgen
Redigert 06.01.2022 kl 17:44
Hei minsin da du også har bra teft på olja kan du gi oss en teknisk vurdering fremover.
Hilsen D.F
Hilsen D.F
Nå har walrus Norway tatt forumet der med storm.
Nyheter om Fearnley fonds b.l.a som de kanskje ikke hvet.😀😀👍👍👍👍👍
Nyheter om Fearnley fonds b.l.a som de kanskje ikke hvet.😀😀👍👍👍👍👍
Redigert 06.01.2022 kl 18:20
Slettet brukerskrev Ny short 05.01.22 Den samme undulaten som shorter. At de gidder.
Voleon capital.
"I have a dream" sa Martin Luther King. Og det hadde jeg sku osse, og den var våt. Men nå skal vi ikke snakke om det. Men heller en visjon. En visjon om at Trengmerpeng og andre med teknisk analyseferdigheter, at Diamantfuglen med sin smittende entusiasme og øye for timing, og alle dere dyktige forumskribenter med innsikt det fundamentale i Borr og sektoren for øvrig, dere oljeprisplottere, nyhetshunder og momenthauker er med å ta over https://stocktwits.com/symbol/BORR! Jeg er helt sikker på at vi kan fyre opp stemningen betraktelig, løfte kunnskapsnivået fra vår priviligerte posisjon her på oljeberget, og påvirke også algoritmene som (riktignok kun i liten grad) vektes etter aktivitetsnivå i slike forum).
Null
06.01.2022 kl 18:27
4424
Slettet brukerskrev 2.39 nå opp 7.17 prosent, og stol på fuglen.
Indeksene i USA er rimelig flate så langt i dag
men BORR er opp over 8% akurat nå 2,42 USD kurs 8,9 som gir småpene 21,53
men BORR er opp over 8% akurat nå 2,42 USD kurs 8,9 som gir småpene 21,53
Denne walrus hadde blitt en bra skribent her også hvalross.Jeg syntes jeg kjenner igjen noe av det han skriver. Nå blir de nok mere kunnskapstørste om borr,
Et forum som har tørket ut er borr yahoo finance conversation.
Idag så er allt av rigg opp I Usa så det er nok det som drar opp i usa nå,men moro med litt action.
Kunnskapen vil øke der etterhvert med walrus.Skulle tro han har lang riggerfaring og kan markedet ut og inn slik som hvalrossen kan,
Et forum som har tørket ut er borr yahoo finance conversation.
Idag så er allt av rigg opp I Usa så det er nok det som drar opp i usa nå,men moro med litt action.
Kunnskapen vil øke der etterhvert med walrus.Skulle tro han har lang riggerfaring og kan markedet ut og inn slik som hvalrossen kan,
Redigert 06.01.2022 kl 20:25
Blir det grønn dag i Oslo i morgen og olja styrker seg ytterligere, - blir det vel for (å være litt forsiktig) årets hittil beste dag.
Trenger litt trøkk på ose, noen signaler på hva som venter oss.
Satser på at Borr blåser over 10% på NYSE.
Satser på at Borr blåser over 10% på NYSE.
I Morgen blir en Meget bra dag for oss borr aksjonærer.Jeg hvet etter 30 års erfaring så kan jeg lukte lang vei at dette er Riggaksjenes år hvalross.
Da vil nok kalkulatoren gå varm på annbudene også,og riggratene vil sprute rett opp.
Da vil nok kalkulatoren gå varm på annbudene også,og riggratene vil sprute rett opp.
Selv har jeg lite erfaring, lite kunnskap, - men uhorvelige mengder flaks. Etter å ha livnært meg som dørselger siden 14-års alderen, kan jeg dessuten lukte penger. Liker ikke å jobbe for hardt så jeg bruker værhårene til å lukte meg frem til de letteste dørene. Alltid alene, alltid der ingen skulle tru at nokon kunne bu. Å velge dører, luker eller aksjer er som å spille fele. At borr blir gull kan jeg kjenne rent fysisk. Noen er fundamentale, noen er tekniske, noen er intuitive (eller rett og slett heldige).
Ingen trenger kunne alt, med aksjer kan man jo bare lytte til de flinke
Ingen trenger kunne alt, med aksjer kan man jo bare lytte til de flinke
Hvalross og Diamant fuglen sammen er Vi Dynamitt i Borr.hehehe. VI Lukter Langvarig oppgang i Riggaksjer.
Bra jobba på forum i USA hvalross, legger ikke noe imellom du💸💸
Hundretusener skal bli til millioner
Slettet brukerskrev Bra jobba på forum i USA hvalross, legger ikke noe imellom du💸💸
Gjør det samme Rep, det bør vi alle.
Det smitter over there,for nå dukket det opp en ny som pratet om blue sky til Fernley Fonds.medkursmål på 7.2 dollar.I Usa liker de mennesker som har troa på seg selv. De lærer mere for hver dag.Husk kunnskap er makt..
Så og si nesten allt av riggaksjer stiger innkludert Equinor nå.
Alle på det forumet er bullish.
Så og si nesten allt av riggaksjer stiger innkludert Equinor nå.
Alle på det forumet er bullish.
Redigert 06.01.2022 kl 21:50
helgnen
06.01.2022 kl 21:30
4285
Slettet brukerskrev Gjør det samme Rep, det bør vi alle.
Ja må berømme walrus på stockwitz. Friskt pust med noe langt meir matnyttigt enn dei evinnelige onelineres som blir servert derover dammen. Savnet faktiskt bentleytrades lenge derover som hadde litt kunnskap men som var veldigt farga av egen pos. Kudos whalrus,dette kjem frå en som skriver på hegnar annethvert år. Solgte 12% i eftas i rein forbannelse men ser det var en dårleg vurdering. Det kan muligens vere litt fram enda til shortskvis men det kjem,er jo noe makro som kan påvirke og selvfølgelegt oljeprisen men den må jo fortsette opp. Blir vel ruglete begge veier framover men ser fram til q4 framleggelse.
Her ei stund før jul registrerte eg meg som bruker på stockwitz og skreiv noen lengre inlegg
men sletta alt og avregistrerte meg etter masse spam på e mail,sånt gidder eg ikkje.
Her ei stund før jul registrerte eg meg som bruker på stockwitz og skreiv noen lengre inlegg
men sletta alt og avregistrerte meg etter masse spam på e mail,sånt gidder eg ikkje.
Redigert 06.01.2022 kl 21:37
Null
06.01.2022 kl 21:37
4271
r mellom 2,37 og 2.38 i usa nå
hadde vært fint å sluttet på 2,4 som er en krone og litt over oSe
Blir nok en fin dag for oss i morgen om ikke ballongen faller ned mot 2,25
hadde vært fint å sluttet på 2,4 som er en krone og litt over oSe
Blir nok en fin dag for oss i morgen om ikke ballongen faller ned mot 2,25
Hei Jeg var så heldig idag å få med meg live intervju med Jeff Currie sjef for commodities i Goldman Sachs idag morges på bloomberg tv.Han er en alle finanspresser Lytter til.Han sa blandt annet at Oilprice go to raise very quikly to 95 dollar. Så forstå det den som kan.
Det kom til å skje mye med commodities de neste 3 til 6 ukene sa han.
Han kan det best og Fuglen lytter og stoler kun på de beste hodene innkludert walros.hehe.
Det kom til å skje mye med commodities de neste 3 til 6 ukene sa han.
Han kan det best og Fuglen lytter og stoler kun på de beste hodene innkludert walros.hehe.
Redigert 06.01.2022 kl 21:51
Borr foreløpig slutt 2.36 d.v.s kroner 21.02
Redigert 06.01.2022 kl 22:05
Oljeprisen styrker seg, børsoppgang i Asia, https://finansavisen.no/nyheter/oljeservice/2022/01/06/7798845/venter-strammere-riggmarked-i-2022
Blir det årets hittil beste dag i Borr?
Blir det årets hittil beste dag i Borr?
Ps, for de som enda bryr seg om corona (som har blitt til coronita - "Lille Nys"), la oss se på nyhetsbildet i Israel og Danmark, typiske foregangsland i pandemi-bekjempelsen:
Israel Lifts All COVID Travel Bans Made Irrelevant by Omicron, Eases School Restrictions
https://www.haaretz.com/israel-news/israel-to-lift-covid-travel-restrictions-on-all-countries-from-midnight-1.10519925
https://www.tv2.no/nyheter/14471603/
Nå skal alle i Danmark smittes: – Vi tror pandemien er over til våren
Omikron var en «game changer». Nå har danskene lagt om kurs, og alle dansker skal smittes.
Nå forteller en av landets fremste smitteverneksperter at Danmark vil utnytte omikron for å komme ut av pandemien.
Israel Lifts All COVID Travel Bans Made Irrelevant by Omicron, Eases School Restrictions
https://www.haaretz.com/israel-news/israel-to-lift-covid-travel-restrictions-on-all-countries-from-midnight-1.10519925
https://www.tv2.no/nyheter/14471603/
Nå skal alle i Danmark smittes: – Vi tror pandemien er over til våren
Omikron var en «game changer». Nå har danskene lagt om kurs, og alle dansker skal smittes.
Nå forteller en av landets fremste smitteverneksperter at Danmark vil utnytte omikron for å komme ut av pandemien.
Da er neste motstand kroner 23.28.
Idag blir en Topp Borr dag.
Jeg tror vi ser 22 tallet idag minst.
Idag blir en Topp Borr dag.
Jeg tror vi ser 22 tallet idag minst.
Redigert 07.01.2022 kl 07:58
Med den oljeprisutvikling jeg tror kommer utover dagen, så er 22 ikke umulig.Det går lika nu.
Dagens kjøpsmulighet ligger i skuffende "non-farm payrolls". Idiotalgortimer går salg på BORR og alt annet offshore. (Så lenge det varer, og det er neppe lenge) Hehe... Deilig..
Dårlige arbeidstall og kanskje en kortvarig konflikt i kazgastan gjør at fuglen tror olja tar en pause og trekke litt ned igjen.
Nå må det inrømmes jeg tok kraftig feil,men jeg ser bilde har endret seg.Ha en God Helg alle borrre.
Nå må det inrømmes jeg tok kraftig feil,men jeg ser bilde har endret seg.Ha en God Helg alle borrre.
Redigert 07.01.2022 kl 15:25
Null
07.01.2022 kl 19:41
3515
2
37 i junaiten nå mens osl henger langt bak
flott hva for oss som er på OSE
det er korna si det
2,37x8,9 21,09
37 i junaiten nå mens osl henger langt bak
flott hva for oss som er på OSE
det er korna si det
2,37x8,9 21,09
Redigert 07.01.2022 kl 19:43
Rett skal være rett 2.37 x 8.84 = 20.95
Null
07.01.2022 kl 21:04
3547
Ja det skal det brukte gårsdagens vekslinskurs som var 8,9 skjekket ikke opp dagens
Men langt over OSE i allefall 2,35 nå
Men langt over OSE i allefall 2,35 nå
He he, blingser stadig vekk jeg😃
Vi lever av tall vi, ja godt over nå.
Vi lever av tall vi, ja godt over nå.
Jguiden
07.01.2022 kl 22:22
3537
2,38 ikveld! Håpe oljen holder seg til åpningstid neste mandag så får vi en hyggelig borr oppgang på OB :)
rischioso
08.01.2022 kl 01:27
5604
En oppgang til 2,39 eller 21,12 - sterkt på en ellers rød børs, men savner fortsatt volum av betydning.
Mulig å få startet en ny tråd her ? Bruker flere minutter på å finne frem til siste post .
Trykk på blå knappen "omvendt" under tittelinnlegget, så kommer siste innlegg først ...
Stokk Dum
08.01.2022 kl 10:39
5396
Anten det eller trykk på tallet i firkantparanteser [123] på forsiden bak trådtittel, så kommer du direkte til siste innlegg.
mvh
mvh
👌
ja da vil Fuglen anbefale Pareto securities med en video rapport datert 28.desember 2021 av Christopher Mo dege.Hvor viktig kankarbonfangst blir for riggbransjen.
Det er også en fin oppdatering i hvordan ståa er nå og fremover for riggbransjen også.Litt lenger ut i videoen så kan det se ut som han har brukt et av mine ynglingsord Drill baby drill. carbon capture and storage Drill Baby Drill. Jeg tenker han får med seg litt skriverier her,hehe.
Det kan bli behov for mange rigger fra 2030 i følge en del estimater han kommer med,som vil bli brukt til karbonfangst.
Bør sees da det handler mye om riggbransjen og ikke for mye karbonfangst
Det er også en fin oppdatering i hvordan ståa er nå og fremover for riggbransjen også.Litt lenger ut i videoen så kan det se ut som han har brukt et av mine ynglingsord Drill baby drill. carbon capture and storage Drill Baby Drill. Jeg tenker han får med seg litt skriverier her,hehe.
Det kan bli behov for mange rigger fra 2030 i følge en del estimater han kommer med,som vil bli brukt til karbonfangst.
Bør sees da det handler mye om riggbransjen og ikke for mye karbonfangst
Redigert 08.01.2022 kl 19:20
Denne? Med modige Mo Dege.
https://www.paretosec.no/visning?PID=25&itemId=Aktuelt:1757&Paragraph=53
Ps de følger nok med ja. Så får vi se om "Spett i buksa og Borr i banken" blir catch-frasen for å vende golddiggers når skjenken åpner på Tjuvholmen
God helg alle Borrere!
Ps bom bom badilla på mandan? Ray ray madan hele formiddan?
https://youtu.be/aG7xpjqt3Yc
https://www.paretosec.no/visning?PID=25&itemId=Aktuelt:1757&Paragraph=53
Ps de følger nok med ja. Så får vi se om "Spett i buksa og Borr i banken" blir catch-frasen for å vende golddiggers når skjenken åpner på Tjuvholmen
God helg alle Borrere!
Ps bom bom badilla på mandan? Ray ray madan hele formiddan?
https://youtu.be/aG7xpjqt3Yc
Redigert 08.01.2022 kl 19:34
Ja det er den.Jeg er pareto kunde,men den ligger åpent for alle.
Drill Baby Drill.fuglen og Hvalross holder Dere oppdaterte på det aller siste å viktigste innen olje og rigg døgnet rundt..hehe.Dette er en seriøs tråd.hmm,for det meste og litt spøk av og til. God helg hvalross.
Drill Baby Drill.fuglen og Hvalross holder Dere oppdaterte på det aller siste å viktigste innen olje og rigg døgnet rundt..hehe.Dette er en seriøs tråd.hmm,for det meste og litt spøk av og til. God helg hvalross.
Redigert 08.01.2022 kl 19:44
Ditto 🐣
Ps Jula varer helt til påske, men supersyklusen i olje varer hele 10 år i følge Goldman Sachs. Borr er snarveien i stigespillet mot økonomisk uavhengighet, og inngang eller øking etter den kløktig konstruerte shorterkverna reverse split det beste tipset dere kanskje noen gang vil få
Ps Jula varer helt til påske, men supersyklusen i olje varer hele 10 år i følge Goldman Sachs. Borr er snarveien i stigespillet mot økonomisk uavhengighet, og inngang eller øking etter den kløktig konstruerte shorterkverna reverse split det beste tipset dere kanskje noen gang vil få
Redigert 08.01.2022 kl 19:54