BULL PÅ RIGG OG 20 RIGGER HAR FÅTT KONTRAKT
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
12.04.2022 kl 06:58
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
BORR VISER EKSEMPEL PÅ RATER OPPTIL 250000 dollar,OG HVA DET VIL HA Å SI PÅ INNTJENINGEN: fra q1 2021 presentation side 10 og q4 2020 side 12 presentation.
BORR ER OFFENSIVE I FREMTIDSTROEN OG DE NÆRMER SEG FOR HVER DAG. TIMING I VERDENSKLASSE MED LEDIGE RIGGER,OG DE HAR 5 NYE RIGGER SOM BLIR LEVERT I 2025
Oljeprisen er på God Vei til 120 Dollar Nå.
18 Rigger Nå på Kontrakt og ledelsen håper på 23 rigger på kontrakt innen slutten av 2022. Den 18 riggen Thor starter opp i juni 2022 med 1 års varighet pluss options
Borr Går break even på 13 rigger på kontrakt,og Nå er ratene stigende..
DET KAN BLI SPINNVILLE RATER FREMOVER.
Flere analytikere syntes nå at situasjonen til borr ser bedre ut.
BORR SER STERK ETTERSPØRSEL ETTER DERES RIGGER💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰
BUILT TO MAKE A DIFFERENCE
FLY BORR TO THE Moon.
EN AKSJE FOR SMARTE INVESTORER
Emisjonen fullstendig overtegnet på 19.97 kroner pr,aksje Trøim satser 26 millioner kroner noe som er et positivt signal.
Borr Forumet I Usa og Norge merker sterk økning av inntresse.
Alle Riggaksjer har Nå fått seg et Løft I USA og Norge.
VOLUMET ER TILBAKE I RIGGAKSJER. WE ARE HOT.
BORR ER OFFENSIVE I FREMTIDSTROEN OG DE NÆRMER SEG FOR HVER DAG. TIMING I VERDENSKLASSE MED LEDIGE RIGGER,OG DE HAR 5 NYE RIGGER SOM BLIR LEVERT I 2025
Oljeprisen er på God Vei til 120 Dollar Nå.
18 Rigger Nå på Kontrakt og ledelsen håper på 23 rigger på kontrakt innen slutten av 2022. Den 18 riggen Thor starter opp i juni 2022 med 1 års varighet pluss options
Borr Går break even på 13 rigger på kontrakt,og Nå er ratene stigende..
DET KAN BLI SPINNVILLE RATER FREMOVER.
Flere analytikere syntes nå at situasjonen til borr ser bedre ut.
BORR SER STERK ETTERSPØRSEL ETTER DERES RIGGER💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰
BUILT TO MAKE A DIFFERENCE
FLY BORR TO THE Moon.
EN AKSJE FOR SMARTE INVESTORER
Emisjonen fullstendig overtegnet på 19.97 kroner pr,aksje Trøim satser 26 millioner kroner noe som er et positivt signal.
Borr Forumet I Usa og Norge merker sterk økning av inntresse.
Alle Riggaksjer har Nå fått seg et Løft I USA og Norge.
VOLUMET ER TILBAKE I RIGGAKSJER. WE ARE HOT.
Redigert 04.04.2022 kl 17:38
Du må logge inn for å svare
😂😂😂😂😂😂😂
Husk Det kan GÅ et tiår til før en får samme sjanse igjen,men da et vel allt Grønt?hehe.
ONCE IN A TIME LIFE IN BORR 💯💯💯💯🤣🤣🤣👍
ONCE IN A TIME LIFE IN BORR 💯💯💯💯🤣🤣🤣👍
Redigert 05.03.2022 kl 11:29
Fikk rett og slett litt høydeskrekk etter en uke med +315 000, - mye takket være BORR. Håper på en korreksjon til uken og at jeg kommer meg inn igjen. Tusen takk til TMP og DF, jeg hadde ikke vært i BORR uten dere. Ha en fortsatt fin helg 🙂
Gratulerer Mitt aller høyeste Ønske er at alle Lykkes med investeringen i borr.
Den avkastningen der er jo meget god.👍👍😁
PS Borr sluttet 3.13 dollar i USA og i After Hours 3.17,så det
Blir nok litt vanskelig med ned på mandag, men ingen har fasiten på hva som kommer til å skje.
Short term 3.86,but could go higer,det var en av nyhetene fra forumet I USA.
Den avkastningen der er jo meget god.👍👍😁
PS Borr sluttet 3.13 dollar i USA og i After Hours 3.17,så det
Blir nok litt vanskelig med ned på mandag, men ingen har fasiten på hva som kommer til å skje.
Short term 3.86,but could go higer,det var en av nyhetene fra forumet I USA.
Redigert 05.03.2022 kl 12:00
Dette er Sterke signaler om at vi ser et skifte nå,som kan bli langvarige innen oljeservice/riggselskaper. Alle riggselskapene var veldig positive etter Deres q4 rapport.Det vil bare bli bedre og bedre for hvert kvartal.
Det er smittsomt,og det gjør at investorene igjen har kommet seg ut av perongen sammen med en haug optimistiske analytikere olja er Nå over 118 dollar.
Det sterke volumet I disse aksjene i USA og Norge sier jo sitt,men ikke allt. Litt betyr det jo den vodlsome stigningen i riggaksjer når resten av sektorene og børsene rundt i verden stuper.Vi i Borr har den Mest Hotteste Aksjen i Norge for tiden.Ja den kan til og med mange dobbles dersom en finansierings løsning kommer i orden,og da er det jo bra med en høyere borr kurs Nå. Dette Med mangedobbles er ikke mine hause ord,men Investor Morten Astrup i en FA reportasje.
Borr var en av hans Hoved innvestering.Smart fyr forresten,jeg har sett at han har vært positiv til borr ove flere måneder nå. Husk det er de aller beste investorene som overlever på børsen,og ikke alle forstår seg på rigg i Norge da de for det meste er ute etter de Grønne innvestorene. Nå er nok mange av de på vei inn i oljeservice\riggaksjer..Hele verden er snudd på hodet i løpet av litt over en uke.
Det er smittsomt,og det gjør at investorene igjen har kommet seg ut av perongen sammen med en haug optimistiske analytikere olja er Nå over 118 dollar.
Det sterke volumet I disse aksjene i USA og Norge sier jo sitt,men ikke allt. Litt betyr det jo den vodlsome stigningen i riggaksjer når resten av sektorene og børsene rundt i verden stuper.Vi i Borr har den Mest Hotteste Aksjen i Norge for tiden.Ja den kan til og med mange dobbles dersom en finansierings løsning kommer i orden,og da er det jo bra med en høyere borr kurs Nå. Dette Med mangedobbles er ikke mine hause ord,men Investor Morten Astrup i en FA reportasje.
Borr var en av hans Hoved innvestering.Smart fyr forresten,jeg har sett at han har vært positiv til borr ove flere måneder nå. Husk det er de aller beste investorene som overlever på børsen,og ikke alle forstår seg på rigg i Norge da de for det meste er ute etter de Grønne innvestorene. Nå er nok mange av de på vei inn i oljeservice\riggaksjer..Hele verden er snudd på hodet i løpet av litt over en uke.
Redigert 06.03.2022 kl 09:43
Hei den første motstanden er kr 27.90 og så er neste 30.40. Den sluttet rett i overkant av 28 kroner på fredag i Usa,så hear we come 27.90
T:M.P er Kongen av teknisk analyse her,og fuglen forstår bare litt av det.
Du bør lese de forskjellige targetene han har satt opp på den andre tråden,og jeg oppfordrer Dere seriøse å bruke den også. Her er det litt humor blandet med seriøse innlegg. Alle må bli behandlet med respekt dersom de har andre meninger.
T:M.P er Kongen av teknisk analyse her,og fuglen forstår bare litt av det.
Du bør lese de forskjellige targetene han har satt opp på den andre tråden,og jeg oppfordrer Dere seriøse å bruke den også. Her er det litt humor blandet med seriøse innlegg. Alle må bli behandlet med respekt dersom de har andre meninger.
Redigert 05.03.2022 kl 18:14
Er Potensiale til å blåse gjennom 27.90 motstanden vel, uansett så er jeg glad jeg er inne og skal sitte mest sannsynlig Long.
Denne maskinen kan godt kjøre videre over 30 til uka, blir meget spennende.
Denne maskinen kan godt kjøre videre over 30 til uka, blir meget spennende.
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Kan Borr fortsette ferden nordover i Us allerede på mandag,
Voldsom interesse nå.
Russland kan velte hele Iran avtalen, FA nå.
Siste ord ikke sagt
Voldsom interesse nå.
Russland kan velte hele Iran avtalen, FA nå.
Siste ord ikke sagt
Jeg er hele tiden på jakt etter Gode nyheter rep.
Jeg tok en titt på tranceocean som har et gjennomsnittlig volum på 16,441 millioner aksjer pr.dag mens på Fredag så sprengte de det med Glans. Over 45 millioner aksjer i volum. Dette sammen med borr sin kraftige kjøps inntresse får shortere,investorer til å Gå man av huse for å kjøpe rigg aksjer Nå,og så hadde Valaris et volum på 1.47 millioner på fredag mot 422000 pr.dag i snitt-
Verden skriker etter å få tak i rigger nå og betalingsviljen har ikke vært bedre på mange år.Pengesekken er smekkfull hos de.
Volum er Gull i rigg. Ja rep jeg tipper det blir vanskelig å Stoppe dette borr toget,med Trøim som konduktør Nå.
Valaris,shelf.seadrill.Noble.Borr er de Store spillrerne i jackupp markedet, Dette er nevnt ved en tidligere presentasjon til borr.
Slutt kurs borr i Norge på fredag 25,69 tilsvarer 12.845 gammel kurs og det er jo ingenting å rope hurra for rep.
4 juni 2018 kurs borr kroner 417,37. Tenk på det meste så var borr sin verdi oppe i 18.2 milliarder og kjempet mot seadrill som på hadde en verdi da på 15.5 milliarder.
Borr og seadrill hadde en fin periode samtidig.men husker alle at det ble et blaff og så bar det rett ut for stupet etter hvert for begge to selskapene.Verdien på Borr etter fredagens handel er 3.87 milliarder kroner.
En Ny Æra har startet for borr Nå.Velkommen ombord klokka 0900 mandag fra perong nr1.
Jeg tok en titt på tranceocean som har et gjennomsnittlig volum på 16,441 millioner aksjer pr.dag mens på Fredag så sprengte de det med Glans. Over 45 millioner aksjer i volum. Dette sammen med borr sin kraftige kjøps inntresse får shortere,investorer til å Gå man av huse for å kjøpe rigg aksjer Nå,og så hadde Valaris et volum på 1.47 millioner på fredag mot 422000 pr.dag i snitt-
Verden skriker etter å få tak i rigger nå og betalingsviljen har ikke vært bedre på mange år.Pengesekken er smekkfull hos de.
Volum er Gull i rigg. Ja rep jeg tipper det blir vanskelig å Stoppe dette borr toget,med Trøim som konduktør Nå.
Valaris,shelf.seadrill.Noble.Borr er de Store spillrerne i jackupp markedet, Dette er nevnt ved en tidligere presentasjon til borr.
Slutt kurs borr i Norge på fredag 25,69 tilsvarer 12.845 gammel kurs og det er jo ingenting å rope hurra for rep.
4 juni 2018 kurs borr kroner 417,37. Tenk på det meste så var borr sin verdi oppe i 18.2 milliarder og kjempet mot seadrill som på hadde en verdi da på 15.5 milliarder.
Borr og seadrill hadde en fin periode samtidig.men husker alle at det ble et blaff og så bar det rett ut for stupet etter hvert for begge to selskapene.Verdien på Borr etter fredagens handel er 3.87 milliarder kroner.
En Ny Æra har startet for borr Nå.Velkommen ombord klokka 0900 mandag fra perong nr1.
Redigert 05.03.2022 kl 17:55
Litt fra Elon Musk tweet igår oversatt på norsk. Jeg hater å si det men vi trenger å øke olje og gass produksjonen så fort så mulig.
Hentet fra borr forum i Usa.
Hentet fra borr forum i Usa.
Redigert 05.03.2022 kl 18:34
Så den på forum der, klar tale.
Spørsmålet er hvor skal energien komme fra, det må bare drilles og det jævla fort.
Spørsmålet er hvor skal energien komme fra, det må bare drilles og det jævla fort.
Gårsdagens FA var preget av store tap for norske milliardærer
Men så var det en økonomi hvor Røkke hadde penger i den sorte økonomien ved Akso og Aker BP,som dekket opp for tapene i den grønne økonomien,og det hadde gitt Røkke en perfekt hedge
For alle Dere som sitter i aksjer og er urolig for Deres Grønne satsing så Går fuglen inn for den sorte økonomien som Gir oss alle borrere en Perfekt Hedge hehe.
Nesten alle aksjene på børsen har sin Gode periode med oppgang,og Nå har vi begynt på den i Borr.
1. Borr Fredag i Norge Slutt kr 25.69 kr 12.845 gammel kurs.
2. Borr I USA Fredag kveld slutt 3.13$ kroner 27.98
3. After Hours i USA Borr Fredag kveld 3.17 kroner 28.33.😇😇😁👍Alle Gode Ting er 3
Det tar helt av Nå på borr forumet i Usa.
stocktwist borr drilling.
Men så var det en økonomi hvor Røkke hadde penger i den sorte økonomien ved Akso og Aker BP,som dekket opp for tapene i den grønne økonomien,og det hadde gitt Røkke en perfekt hedge
For alle Dere som sitter i aksjer og er urolig for Deres Grønne satsing så Går fuglen inn for den sorte økonomien som Gir oss alle borrere en Perfekt Hedge hehe.
Nesten alle aksjene på børsen har sin Gode periode med oppgang,og Nå har vi begynt på den i Borr.
1. Borr Fredag i Norge Slutt kr 25.69 kr 12.845 gammel kurs.
2. Borr I USA Fredag kveld slutt 3.13$ kroner 27.98
3. After Hours i USA Borr Fredag kveld 3.17 kroner 28.33.😇😇😁👍Alle Gode Ting er 3
Det tar helt av Nå på borr forumet i Usa.
stocktwist borr drilling.
Redigert 06.03.2022 kl 11:25
Gullhaugen
06.03.2022 kl 10:42
3075
Ja nå var borr oppe å kloret på de store short posisjonene i US som sitter rundt 3. Her kan det ta skikkelig fyr i uken som kommer. Faren er at de som vanlig setter nye posisjoner for så å prøver å presse ned igjen. Fortsetter olja opp så skal de få problemer. Etter spleis så ble dette papiret mye mer stabilt å verre å shorte nedover. 😊
Ja så Glemte fuglen at dagens høyeste kurs på borr i Usa på fredag var 3.3201 $ kroner 29.68.
YANKEENE GIKK MAN AV HUSE FOR Å KJØPE BORR AKSJER PÅ FREDAG. DET STØRSTE VOLUMET I BORR AKSJEN PÅ LANG TID.
YANKEENE GIKK MAN AV HUSE FOR Å KJØPE BORR AKSJER PÅ FREDAG. DET STØRSTE VOLUMET I BORR AKSJEN PÅ LANG TID.
Redigert 06.03.2022 kl 13:08
EN fullkommen fest sammen med Kona på lørdag etter fredagens børsoppgang.
Hun fikk en Diamant ring fra meg,og en FUGL fra venninnene.
Da er navnet Diamant Fuglen komplett.hehe
PS det er forøvrig første gangen hun har fått disse 2 tingene i Gave så det er vel et signal om Gode dager i møte i borr hehe
Fuglen til kona ble døpt til diamant fuglen. hehe.
Hun fikk en Diamant ring fra meg,og en FUGL fra venninnene.
Da er navnet Diamant Fuglen komplett.hehe
PS det er forøvrig første gangen hun har fått disse 2 tingene i Gave så det er vel et signal om Gode dager i møte i borr hehe
Fuglen til kona ble døpt til diamant fuglen. hehe.
Redigert 06.03.2022 kl 15:40
Har Du Kommet deg inn i borr igjen jguiden?
Var meningen med å være med på emisjonen på 2.25 dollar for å ta en rask gevinst jguiden?
Du prøvde jo å få for 12 millioner kroner,men fikk bare 60000 aksjeri emisjonen kan jeg huske du sa.
Det er jo nå morro har startet tipper nå jeg.
Var meningen med å være med på emisjonen på 2.25 dollar for å ta en rask gevinst jguiden?
Du prøvde jo å få for 12 millioner kroner,men fikk bare 60000 aksjeri emisjonen kan jeg huske du sa.
Det er jo nå morro har startet tipper nå jeg.
he he...
Det må være et bra signal, ja!
Jeg har gledet meg til mandag hele helgen :-)
Det må være et bra signal, ja!
Jeg har gledet meg til mandag hele helgen :-)
Det har Fuglen også.
Med en høy Sluttkurs i USA og rekord høy olje pris,samt en litt svak indikator som weekend futures dow yones er opp Nå 0.13%. Dette blir En Fantastisk bra Borr mandag
Med en høy Sluttkurs i USA og rekord høy olje pris,samt en litt svak indikator som weekend futures dow yones er opp Nå 0.13%. Dette blir En Fantastisk bra Borr mandag
Så er fuglen enig med Bjarne at det er et mysterium at olja ikke står i 200 dollar.hehe
Nå på forsiden dn,no
Hva skjer med jackuppratene fremover ?
Nå på forsiden dn,no
Hva skjer med jackuppratene fremover ?
Redigert 06.03.2022 kl 20:41
Det er godt å se trøim i kapital fra 04.03 hvor de skriver om oljeservicefest i emning?
Borr er fremdeles inne i Kapitalporteføljen Deres
Dette som nå skjer hele tiden med små positive drypp her og der gjør fuglen enda sikrere at Drømmen han alltid har hatt med Borr en dag skal bli oppfyllt.
Borr er fremdeles inne i Kapitalporteføljen Deres
Dette som nå skjer hele tiden med små positive drypp her og der gjør fuglen enda sikrere at Drømmen han alltid har hatt med Borr en dag skal bli oppfyllt.
Redigert 06.03.2022 kl 20:39
oppturen
06.03.2022 kl 20:49
3800
Noen som har oversikt over kreditorer som de driver forhandlinger med og om noen har pant i noen rigger ?
Tito skrev Hva har du som kursmål?
Hei Tito. Jeg flytter kursmålet videre for hver uke avhengig av hvordan det ser ut for borr., dersom man tenker at finansieringen går i orden og at ratene kommer opp i 250000 på noen av riggene som er det beste senario til borr fra presentasjonen i q12021,så tenker jeg at med slutt kurs på fredag i Norge var borr verdt 3.7 milliarder.
Ganger du det med 5 så er borr verdt 18,5 milliarder. d.v.s aluttkurs fredag 25.69 ganger 5 er lik kurs 128.45,som må være kursmålet til fuglen.
Husk borr var verdt 18.2 milliarder i september 2018 da de kjempet med seadrill om å være mest verdt. Situasjonen for borr nå ser for meg ut mye bedre enn da,dersom man tenker litt fremover.
I Usa har en på borr forumet der et kursmål på 20 dollar og en dobbling av oljeprisen,så kroner 128.45 på sikt er ikke så villt som det.
Ganger du det med 5 så er borr verdt 18,5 milliarder. d.v.s aluttkurs fredag 25.69 ganger 5 er lik kurs 128.45,som må være kursmålet til fuglen.
Husk borr var verdt 18.2 milliarder i september 2018 da de kjempet med seadrill om å være mest verdt. Situasjonen for borr nå ser for meg ut mye bedre enn da,dersom man tenker litt fremover.
I Usa har en på borr forumet der et kursmål på 20 dollar og en dobbling av oljeprisen,så kroner 128.45 på sikt er ikke så villt som det.
Redigert 06.03.2022 kl 21:11
Når har denne christen sveeas egentlig tenkt å innløse forwardkontrakten sin i borr er et mysterium. Han har sittet nå i over 1år uten å foreta seg noe annet en forlengelse. Denne investeringen hans begynner nå å smake fugl.
Ja får ikke han ut finger n av hekken snart så vet ikke jeg
Men han har nok kontroll.
Men han har nok kontroll.
helgnen
06.03.2022 kl 22:52
3517
Tenker borr lett kan ta en stor restrukt på 22 kr så er en klar for et marked i voldsom vekst. Troim har gambla hardt på grensa i et par år men er no ute av skogen for godt.
Olje åpner sterk og roer seg nå rundt $128
+/- 9%
Lover bra om 8,5 timer
+/- 9%
Lover bra om 8,5 timer
cold
07.03.2022 kl 07:08
3258
Oljeprisen opp 20%. Det var nok en fryktelig feil å selge seg ut på 23 kr på torsdag. Kursen i dag vil nærme seg 30 kr aksjen. Borr kan stige rekorfmye i % denne dagen. Vi går ubønnhørlig mot 40 kr luta dere. :))
Edit: Oljeprisen steg 8 - 9 % i helga og det er veldig mye. Ikke 20% slik jeg først skrev....
Edit: Oljeprisen steg 8 - 9 % i helga og det er veldig mye. Ikke 20% slik jeg først skrev....
Redigert 07.03.2022 kl 09:15
Slettet brukerskrev Olje åpner sterk og roer seg nå rundt $128 +/- 9% Lover bra om 8,5 timer
Et av dagens høydepunkt er oppdatering på shortregister fra fredag på borr I ettermiddag, og en oljepris som når nye høyder, samt en borr kurs vi ikke har sett på lang tid så blir dette en FANTASTISK GOD DAG FOR BORR.
FLY BORR TO THE MOON.
DRILL BABY DRILL.
FLY BORR TO THE MOON.
DRILL BABY DRILL.
Redigert 07.03.2022 kl 07:40
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Det var da synd! he he ;-)
😁😁😁Det er ikke SYND på Borr som har sikret seg de mest moderne jackupprigger. Hehe
Dagens ord. VILL VILLERE VILLEST.
Full fest i Fjøset.
Dagens ord. VILL VILLERE VILLEST.
Full fest i Fjøset.
Redigert 07.03.2022 kl 08:31
Merkelig tider med ufattelig menneskelig lidelse, men ja vi dom satser penger må få liv til å ha to tanker i hodet samtidig.
Borr blåser over 30 kr raskt.
Borr blåser over 30 kr raskt.
Vi er med på laget via å investere, Rep, hvis det betyr en ombalansering i det globale bildet og mindre avhengighet av Russisk olje og gass. ;-)
Ja, noe nybygg får bare ta baksetet. Vi satser på eksisterende rigger til skyhøye rater.
Ja, noe nybygg får bare ta baksetet. Vi satser på eksisterende rigger til skyhøye rater.
Tja...
I gag vil vi etter all sannsynlighets oppleve det "ultimate gap". Dette kommer nok garantert på åpning og vil kanskje aldri lukkes. Neppe på "de første årene" i alle fall. Men... Oppgangen kommer med "en hvis bismak" og i bakgrunn lider menneskene i Ukraina. I dag er det innsamlingsaksjon på NRK og jeg oppfordrer alle Borr`ere til å bidra...
I gag vil vi etter all sannsynlighets oppleve det "ultimate gap". Dette kommer nok garantert på åpning og vil kanskje aldri lukkes. Neppe på "de første årene" i alle fall. Men... Oppgangen kommer med "en hvis bismak" og i bakgrunn lider menneskene i Ukraina. I dag er det innsamlingsaksjon på NRK og jeg oppfordrer alle Borr`ere til å bidra...
cold
07.03.2022 kl 09:22
2797
Se på Borr Drilling dere. Opp over 12 % i starten av dagen og kursen legger seg like under 30 kroner. For en investering dette har vært"
Det skal jeg ihvertfall gjøre, TMP ;-)
30.40 var den høyeste motstand jeg nevnte igår.og 27.98 var det laveste.
Lykke til
Lykke til
Redigert 07.03.2022 kl 10:20
cold
07.03.2022 kl 09:53
2662
Over 43 millioner i omsetning før klokka er 10. Det er rett og slett voldsomt og indikerer at det kursen skal mye høyere.
Klart at det er mye gevinstsikring, men hva hjelper det når kursen bare blåser oppover. Sikrer man gevinst på 23 kroner bare for å oppleve at kursen tok helt av. Klart kursen har steget svært mye på kort tid, men med slik omsetning kommer ikke dippen mange venter på.
Klart at det er mye gevinstsikring, men hva hjelper det når kursen bare blåser oppover. Sikrer man gevinst på 23 kroner bare for å oppleve at kursen tok helt av. Klart kursen har steget svært mye på kort tid, men med slik omsetning kommer ikke dippen mange venter på.
Dette er DAGENS viktigste buskap også fra Fuglen GI så det moner alle man.
Dette er bare trist
Vennligst hilsen
D.F
Dette er bare trist
Vennligst hilsen
D.F
Redigert 07.03.2022 kl 11:21
Hva tror du om BORR på New York børsen ikveld diamant fuglen, blir det shortinndekning og full fest?
Jeg er veldig usikker,
Det er noe med teknisk analyse som jeg ikke alltid forstår, så kanskje litt gevinst sikring,men vi får krysse fingrene.
Der jo krig og aksjer er aksjer men til og med fuglen må roe seg litt ned i praten.Vi får håpe på en God kveld.
Det er noe med teknisk analyse som jeg ikke alltid forstår, så kanskje litt gevinst sikring,men vi får krysse fingrene.
Der jo krig og aksjer er aksjer men til og med fuglen må roe seg litt ned i praten.Vi får håpe på en God kveld.
Fant en oversikt på nett som viste at det var 5millioner aksjer short på NYSE, men den var sist oppdatert 22.02
Ifølge norske finanstilsynet er der fortsatt 2.5 millioner aksjer short på oslo børs
Jeg hadde ikke tørt å sitte short i BORR nå ;)
Ifølge norske finanstilsynet er der fortsatt 2.5 millioner aksjer short på oslo børs
Jeg hadde ikke tørt å sitte short i BORR nå ;)
Hardly
07.03.2022 kl 16:06
2180
Var nok mange som røk ut på stopp loss ned mot dippen på 27 i dag.
Farlig å sette SL på denne. Kursen kan fort bli manipulert ned av husa.
Opp 8% i US i skrivende stund.
Farlig å sette SL på denne. Kursen kan fort bli manipulert ned av husa.
Opp 8% i US i skrivende stund.
Redigert 07.03.2022 kl 16:11
Jepp, bevegelse igjen nå, nytt røsk i Us hadde passet bra.