BORR – Klar til avgang

Slettet bruker
BORR 15.09.2021 kl 09:53 55846

Borr prises nærmest som en opsjon med en enorm oppside om guidingen treffer. Sanseligheten for dette bedres dag for dag og det spruter med nye avtaler innen oljerelaterte. Ja det er risiko og mye nerver men en helt klar risk/reward som bare lyser grønt.

At aksjen er notert i Norge og USA er «vell og bra» men sinker så langt kursoppgangen. Det er nettopp dette som gjør at du og jeg kan bli med på tidenes oppgang.
Teknisk har den nærmest en perfekt Fibonacci retracement etter bunn august og topp september. Vi snakker 8,50 før 10,- og 12,-. Etter det snakker vi 40,-

Aksjen er kraftig shortet, spesielt i USA. Shorterene bør nå etter hvert kjenne sin besøkelsestid å inndekning forventes.

TMP
Redigert 28.10.2021 kl 11:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.02.2022 kl 17:23 1007

Tja...

Ja nedgang på høyt volum som regel ikke et godt tekn. Men... Denne nedgangen kan faktisk være det motsatte. Vi får se utover kvelden. Om man ser på chartet tester Borr nedre diagonal i noe som kan befeste en bred positiv kanal. I så fall vil vi stå foran en formidabel oppgang om ikke lenge. Dette føyer seg jo pent inn et et helhetsperspektiv med grunnleggende gode fundamentale forhold.

Følg Borr i USA her:

https://finance.yahoo.com/chart/BORR
Slettet bruker
18.02.2022 kl 18:05 972

Jeg vet at høyt volum på nedgang ikke er et godt tegn,men denne gangen er det anderledes.Jeg har studert borr kursen i Usa døgnet rundt siden i sommer,og føler dette som noe veldig positivt på gang..Husk amerikanerene har ikke vært så veldig på kjøpsknappen i borr tidligere,så nå er tiden for at Kjøpsfesten kan starte.De må langt opp før fuglen begynner å bli litt fornøyd.
I mange selskaper så skjer det at etter resultat annonsering så blir kursen presset ned tiltross for godt resultat.Her er det noe på gang tror jeg.
Det er ikke så lenge til før den freser forbi 2.49 som var en topp her tidliger i en After hours.
Redigert 18.02.2022 kl 18:17 Du må logge inn for å svare
SoLong
18.02.2022 kl 19:02 907

Borr slutter aldri å skuffe
Slettet bruker
18.02.2022 kl 19:58 842

Her jobbes det for å holde kursen nede.
På resultat dagen 16.2 så økte Voleon Capital shorten fra 2617081 aksjer til 2731338 aksjer. De har som jeg har påpekt tidligere tapt 2 veddemål mot borr drilling.
Selskapet gjør det Bedre Og Bedre dag for dag. Tålmodighe
La Treng Mer Peng få litt tid på seg så er jeg overbevist om
At ting går slik som han Viser oss.
Se hva som er skrevet her idag og se på borr i USA Nå så skal Dere se at De 2 optimistiske personene har God teft.
Redigert 18.02.2022 kl 20:35 Du må logge inn for å svare