EIOF, Reprising, tar vi en HAVI?
Nye kontrakter og lånefinasiering i boks, her ligger det an til skikkelig rally;O)
kurs 4 kr er verdien av propellen på båten med ny kontrakt! klart vi skal opp her.
kurs 4 kr er verdien av propellen på båten med ny kontrakt! klart vi skal opp her.
Redigert 29.09.2021 kl 10:51
Du må logge inn for å svare
Kjakan95
29.09.2021 kl 12:02
793
Stabilt og veldrevet rederi, har vært i eiof i mange år nå. Forventer ingen havilla rekyl, men er meget sikker på at denne vil styrke seg videre! Jobbet selv som matros i selskapet i 2016, det er ett godt selskap tvers igjennom.
mercedesglk
29.09.2021 kl 12:15
768
Leser at her er lite frie aksjer i EIOF, da sier det seg selv vi skal langt opp.
Eidesvik familien++ selger nok ikke under 20 kr tenker jeg.
med oljepris opp mot 80-100 dollars ser vi straks rater på 1mill , da er det bare å ta frem kule ramma folkens.
jeg hamstrer litt mere...
Eidesvik familien++ selger nok ikke under 20 kr tenker jeg.
med oljepris opp mot 80-100 dollars ser vi straks rater på 1mill , da er det bare å ta frem kule ramma folkens.
jeg hamstrer litt mere...
Kjakan95
29.09.2021 kl 12:27
747
Stemmer det at familien sitter på majoriteten, og omtrent alle de 20 største investorene har sittet stille i båten de siste 10 årene!
Jeg har trua selv, men rater på 1mill blir kun tildelt ahts i svært korte perioder, og Eidesvik har ingen ahts, kun PSV, konstruksjon og seismikk flåte som de mest sansynlig er på vei ut av på sikt.
Jeg har trua selv, men rater på 1mill blir kun tildelt ahts i svært korte perioder, og Eidesvik har ingen ahts, kun PSV, konstruksjon og seismikk flåte som de mest sansynlig er på vei ut av på sikt.