Cambi
Lite nyheter , og faller idag på en høyere omsetning enn på lenge. Omsetningen av aksjen skal sies å ha vært lav i mange måneder. Noen som har blitt drittlei:-)
-
«
- 1
- 2 »
velkjent
13.07.2023 kl 19:12
1532
Sikkert bare profit-taking. Aksjen er fremdeles lite likvid og lett å manipulere.
Jeg deltok i emisjonen og måtte innse et papirtap da pandemien kom og det meste tok pause. Men da resultatet fro 4Q/22 kom, kjøpte jeg meg opp betydelig fra 6-tallet.
Cambi representerer en bedrift, som vi trenger til å bedre miljøfoholdene og omdanne kloakk til produktiv jord. Dette er anvendt kunnskap i motsetning til alt tullet med klimamerkelapp.
Jeg deltok i emisjonen og måtte innse et papirtap da pandemien kom og det meste tok pause. Men da resultatet fro 4Q/22 kom, kjøpte jeg meg opp betydelig fra 6-tallet.
Cambi representerer en bedrift, som vi trenger til å bedre miljøfoholdene og omdanne kloakk til produktiv jord. Dette er anvendt kunnskap i motsetning til alt tullet med klimamerkelapp.
sveipen
14.07.2023 kl 00:11
1445
Enig.
Jeg tror også dette er gevinst sikring, og vil absolutt ikke selge nå.
Denne vil fortsette oppover, så her er det bare og sitte.
Jeg tror også dette er gevinst sikring, og vil absolutt ikke selge nå.
Denne vil fortsette oppover, så her er det bare og sitte.
Cashisking
15.07.2023 kl 00:06
1301
Jeg måtte bare gevinst sikre😅 faller den mere kjøper jeg mere, vis ikke er jeg fornøyd ☺️
-
«
- 1
- 2 »