Cambi

nem71
CAMBI 04.10.2021 kl 18:05 13887

Lite nyheter , og faller idag på en høyere omsetning enn på lenge. Omsetningen av aksjen skal sies å ha vært lav i mange måneder. Noen som har blitt drittlei:-)
Cashisking
19.06.2023 kl 15:27 2395

100% avkastning nå, selge? Neeeei, venter til ath 30 kroner, hær er det noen store som vet noe, klart de vil bli med!
sveipen
19.06.2023 kl 23:06 2266

Denne skal raskt til 20 kroner.
Hold på hatten, og aksjene.
sveipen
20.06.2023 kl 20:03 2112

Fortsetter denne videre opp i morgen?
Cashisking
20.06.2023 kl 23:03 2015

Jeg kjøpte litt til! Grønt firma som tjener penger og betaler utbytte! 💰
sveipen
22.06.2023 kl 21:40 1829

Her er det bare å kjøpe.
Denne kan lett stige flere kroner på en dag, om det kommer gode nyheter.
Lavt priset for en utbytteaksje.
MASTERCLASS
12.07.2023 kl 12:52 1470


Rett før nyttår kunne alle kjøpt så mange Cambi-aksjer de ville for i overkant av 5 kroner.

Siste omsetning 18,30, og dagens høyeste 19,35! Godt over 250 % avkastning på 1/2 år er ikke hverdagskost.

Men det er helt umulig å si hvor aksjen skal videre herfra. Cambi har jo fått en god del nye kontrakter siste 12-15 måneder, og hvis produktene er så skalerbare som ledelsen har hevdet tidligere, men som ikke har vist seg i regnskapene så langt, så kan det fortsatt være langt til toppen. Men det er greit å ikke være for grådig heller. Har man 2- eller 3-doblet pengene så viser historien at det som oftest er smart å selge!
ørekyta
12.07.2023 kl 17:55 1399

Tatt hensyn til splitten (50 / 1 ) ville en kurs på Kr.5.00 tilsvare en presplitt kurs på Kr. 250,- (Husker ikke hva den lå på da -ruget bare på en liten post siden 2002. Muligens litt euforisk at den gikk til over Kr. 30.- Tror nok det ble litt pumping. Gitt at selskapet er så nøkternt og veldrevet som jeg har inntrykk av, så var størrelsen på splitten veloverveid og hensiktsmessig. Håper de kan utvikle det videre uten gribbefond på stakitten. Produktene er høyst aktuelle. Noe som også virker interessant er at de har satt sammen en tremanns gruppe som skal vurdere fremtidig produkt og forretnings strategi. Ikke at jeg vet eller kan noe særlig om det, men om dette også omfatter skalerbare enheter for avløpsvann som også innebærer en kapasitets økning på eksisterende avløps anlegg, ville det trigge interessen til mange kommuner, En god del strever med kapasiteten og kommende rensekrav.. Det kan jo selvfølgelig være at gruppen har oppgaver i en helt annen retning. Med økende forståelse for behovet for vern av økosystemer, er det "jaggu" bra at oppmerksomheten vokser for at økosystem er både på land - til vanns og i luften . Hva angår kursen vil den sikkert variere en del, men på sikt har jeg rimelig god tro, og vil sitte i ro.

ørekyta
12.07.2023 kl 17:56 1400

Tatt hensyn til splitten (50 / 1 ) ville en kurs på Kr.5.00 tilsvare en presplitt kurs på Kr. 250,- (Husker ikke hva den lå på da -ruget bare på en liten post siden 2002. Muligens litt euforisk at den gikk til over Kr. 30.- Tror nok det ble litt pumping. Gitt at selskapet er så nøkternt og veldrevet som jeg har inntrykk av, så var størrelsen på splitten veloverveid og hensiktsmessig. Håper de kan utvikle det videre uten gribbefond på stakitten. Produktene er høyst aktuelle. Noe som også virker interessant er at de har satt sammen en tremanns gruppe som skal vurdere fremtidig produkt og forretnings strategi. Ikke at jeg vet eller kan noe særlig om det, men om dette også omfatter skalerbare enheter for avløpsvann som også innebærer en kapasitets økning på eksisterende avløps anlegg, ville det trigge interessen til mange kommuner, En god del strever med kapasiteten og kommende rensekrav.. Det kan jo selvfølgelig være at gruppen har oppgaver i en helt annen retning. Med økende forståelse for behovet for vern av økosystemer, er det "jaggu" bra at oppmerksomheten vokser for at økosystem er både på land - til vanns og i luften . Hva angår kursen vil den sikkert variere en del, men på sikt har jeg rimelig god tro, og vil sitte i ro.

sveipen
13.07.2023 kl 18:08 1222

En skikkelig dump i dag, men av hvilken grunn?
Noe jeg ikke har fått med meg?
Sunn Skepsis
13.07.2023 kl 19:08 1185

En oppgang på x hundre prosent på noen uker?
velkjent
13.07.2023 kl 19:12 1183

Sikkert bare profit-taking. Aksjen er fremdeles lite likvid og lett å manipulere.
Jeg deltok i emisjonen og måtte innse et papirtap da pandemien kom og det meste tok pause. Men da resultatet fro 4Q/22 kom, kjøpte jeg meg opp betydelig fra 6-tallet.
Cambi representerer en bedrift, som vi trenger til å bedre miljøfoholdene og omdanne kloakk til produktiv jord. Dette er anvendt kunnskap i motsetning til alt tullet med klimamerkelapp.
sveipen
14.07.2023 kl 00:11 1096

Enig.
Jeg tror også dette er gevinst sikring, og vil absolutt ikke selge nå.
Denne vil fortsette oppover, så her er det bare og sitte.
Cashisking
15.07.2023 kl 00:06 952

Jeg måtte bare gevinst sikre😅 faller den mere kjøper jeg mere, vis ikke er jeg fornøyd ☺️