NANO Announces Opening of First US Site for PARADIGME
Redigert 20.01.2021 kl 06:13
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
dr. Stockman
27.10.2018 kl 17:18
3678
Tror det ligger litt i sakens natur at PHO vil måtte komme sånn gradvis etter hvert som de beviser at de kan øke salget dramatisk uten at utgiftene øker tilsvarende. I NANO har vi muligheten for dramatisk positive nyheter allerede de nærmeste månedene, men det blir selvsagt også bra til slutt om vi må vente et par år. Håper vel egentlig på at en av aksjene vil stikke av først, slik at jeg kan ta litt gevinst og øke innsatsen i den andre. Stikker begge av samtidig så kan jeg jo alltids øke litt i PCIB og muligens Targovax.
focuss
27.10.2018 kl 21:03
3410
Noen sliter med å finne ut om 90% mulighet for ti gangeren er dårligere en ti prosent sjangs for tyve gangeren. Derfor finnes det tapere og vinnere i markedet
dr. Stockman
27.10.2018 kl 21:49
3338
Å slå proffene ned i støvlene er ingen enkel sport (men er vel det vi alle håper på), og krever også at man tar sjanser som kan slå katastrofalt tilbake. Etter å ha bygget opp min første formue forsvant det hele i et tilfelle av overmot. Slikt kan skje hvis man ikke har tatt høyde for det fullstendig uventetede. Nå satser jeg på flere hester, ikke minst NANO og PHO ved siden av mitt unoterte selskap. Da er sjansen for totalhavari betydelig redusert. Og så bør man som focuss er inne på ha kontroll over regneøvelsene. De kan være kompliserte nok. Selskaper vil gjerne kunne lykkes på flere nivåer, og da med forskjellig sannsynlighet for å kunne oppnå hvert nivå. Og så bør man jo også ha et øye til tidsfaktoren oppi det hele. Noen kan få med seg tre vinnere på samme tiden som en annen sitter og venter på den siste vinneren. Flaks og uflaks skal heller ikke undervurderes. Mitt første havari var et resultat av uvettig ensidighet, men også et resultat av en lang kjede av uflaks for selskapet. Suksessen med mitt unoterte selskap skyldes langsiktig tro på selskapet, men ikke minst en lang kjede heldige tilfeldigheter for selskapet. Kjedelig er det ihvertfall ikke å være hardcore investor (hadde min siste dag på jobben i år 2000).
focuss
27.10.2018 kl 23:58
3192
Proffene som Dr.S kaller det forvalter milliard formuer. Har man ikke ambisjoner om å slå de ned i støvlene bør man spare i fond.
heilo888
28.10.2018 kl 15:45
2872
focuss;
For all del; Photocure har en stor fremtid selv om jeg mange ganger har vært i tvil siden jeg for første gang i 1998/1999 investerte surt inntjente nettopenger i selskapet.
Men vær oppmerksom på at snubbletrådene er få og tynne for Nano både teknologisk og regulatorisk for tiden. "Pipen" er uhyre sterk så dette kan ende opp med en kurseksplosjon etter 2 års ørkenvandring
En sak mange glemmer er at en dose med Betalutin gir mange ganger inntekten til en dose med Cysview. For ikke å snakke om prisingen PCIB kan få for sine produkter! Det er dette astronomiske inntektspotensialet som gjør at man bør være investert i PCIB.
Selv et lite innskudd på kr 10.000 kan bli til en stor formue om 3-4 år om teknologien fungerer som til nå, og selskapet spiller sine kort riktig.
Lese dere opp, og ta kalkulatoren opp fra skuffen?!
For all del; Photocure har en stor fremtid selv om jeg mange ganger har vært i tvil siden jeg for første gang i 1998/1999 investerte surt inntjente nettopenger i selskapet.
Men vær oppmerksom på at snubbletrådene er få og tynne for Nano både teknologisk og regulatorisk for tiden. "Pipen" er uhyre sterk så dette kan ende opp med en kurseksplosjon etter 2 års ørkenvandring
En sak mange glemmer er at en dose med Betalutin gir mange ganger inntekten til en dose med Cysview. For ikke å snakke om prisingen PCIB kan få for sine produkter! Det er dette astronomiske inntektspotensialet som gjør at man bør være investert i PCIB.
Selv et lite innskudd på kr 10.000 kan bli til en stor formue om 3-4 år om teknologien fungerer som til nå, og selskapet spiller sine kort riktig.
Lese dere opp, og ta kalkulatoren opp fra skuffen?!
Redigert 28.10.2018 kl 15:57
Du må logge inn for å svare
focuss
28.10.2018 kl 16:15
2824
Heilo888
Nano kan nå være nær slutten av sin ørkenvandring. PCIB kan nå være i begynnelsen av sin. Når jeg ikke har fattet interesse for PCIB siden jeg solgte på 22 for et par år siden så får jeg det neppe på ganske lenge.
Nano kan nå være nær slutten av sin ørkenvandring. PCIB kan nå være i begynnelsen av sin. Når jeg ikke har fattet interesse for PCIB siden jeg solgte på 22 for et par år siden så får jeg det neppe på ganske lenge.
focuss
28.10.2018 kl 16:28
2784
At Betalutin blir et produkt i markedet har vel de aller fleste vært skråsikker på siden ASC-16.
focuss
28.10.2018 kl 16:42
2750
Inntektene til Nano og PHO bestemmes av den samme matematikken. PxV. P=pris og V= volum. Apple tjener penger de og.
-
«
- 1
- 2 »