Fremtiden

suri kawamora
ALNG 18.10.2021 kl 12:39 654

Hvor skal Alng kursen i fremtiden? Jeg mener at Q3 er forholdsvis forutsigbart. ALNG vil komme i utbytte posisjon da de vil komme seg godt over de 20 mill us de må være over for og betale utbytte i hht avtale med kreditorer. Jeg tror ikke ALNG velger og utbetale utbytte i Q3. Jeg tror virklige verdier vil gjenspeiles bedre i kursen etter Q3, da flere vil få øynene opp for hva ALNG egentlig har av virklige verdier. Jeg ser ikke bort i fra en reprisning etter Q3 opp mot ca 7 kr aksjen, som jeg mener er en grei prisning der og da. Q4 vil bli meget spennende. Vi vet at ALNG vil igjen levere gode resultater og jeg tror de kommer til og betale utbytte. Erstatningssaken kan det også komme nyheter om da jeg tror denne blir forlikt og vil kunne ha god effekt på kursen. Da begynner vi oss også og nærme oss nye kontrakter for skipene. Hva ratene er på det tidspunktet er spennende, men jeg tror det er godt grunnlag for og tro at ratene er bra og at kontraktene blir gode. Da vil det bli ''lett'' og regne seg frem til en ca fair value. Jeg mener ALNG kursen til sommeren er i området 20 25 kroner aksjen. Kanskje også vesentlig høyere. Hvis det går som mange mener, at LNG ratene vil holde seg høye i årevis fremover...snakker vi om en utbytte maskin av et selskap.
Blygen
18.10.2021 kl 13:04 620

Halleluja....:) Rett og slett en skampris på selskapet om dagen, men man laster det opp det man kan billig....
Redigert 18.10.2021 kl 14:23 Du må logge inn for å svare