MorganKane
28.10.2021 kl 21:45 2015

This is good. De progressive er ombord. Les følgende;

But extending an olive leaf to Biden and leaders, Jayapal said the CPC later Thursday will endorse a resolution endorsing Biden’s $1.75 trillion framework, which was rolled out by the White House Thursday morning.

“With the framework that is there, we can endorse that in principle, but we do need to have the legislative text and we will vote both bills through together,” she added.
MorganKane
28.10.2021 kl 21:49 1946

Manchin er også ombord. Poenget er bare at de progressive ikke stoler på Manchin. Derfor vil de ha detaljene ned på papiret.

Jeg mener dette er greit nok.
Redigert 28.10.2021 kl 21:49 Du må logge inn for å svare
MorganKane
28.10.2021 kl 21:51 1890

Dog litt usikker på hvordan markedet tolker det. I beste fall så faller det. Det gir gode kjøpsmuligheter.
Slettet bruker
28.10.2021 kl 21:54 1839

Solar aksjer USA opp 4-5%
MorganKane
28.10.2021 kl 22:26 1596

Takk takk Voff,

Det beste hadde kanskje vært at de progressive stolte på Manchin. Men det forutsetter jo at Manchin er til å stole på. Jeg tror markedet hadde gjort det, men selv markedet kan ikke vite det sikkert. Dette er derfor egentlig det tryggeste. De er enige om alt egentlig. Begge parter har sagt det. Ingen vil trekke seg. Dette siden de progressive da holder infrastrukturavtalen som "gissel". I verste fall blir ting utsatt noen dager. Det har null betydning. At klimapakken blir en gamechanger (les: ML vil åpnes relativt raskt og seinest i starten av 2023) er sikrere enn noen gang.

På forhånd ha en super helg. Ikke selg REC på denne siden av 42,5 i hvertfall.
Redigert 28.10.2021 kl 22:28 Du må logge inn for å svare
MorganKane
28.10.2021 kl 22:30 1557

Husk også at infrastruktur pakken måtte i utgangspunktet bankes igjrnnom den 31 oktober. Det er derfor fortsatt godt mulig at de får såpass fremdrift nå, pga presset, at de fortsatt klarer det.
voff
28.10.2021 kl 23:21 1292

Dette skrevet i overført betydning."En god egenskap er evnen til å vente.Bli korporal for du blir sersjant ,-før du blir løytnant.,-før du blir general.Verden er full av mennesker som vil bli general med en gang "(Umberto Eco )
Slettet bruker
28.10.2021 kl 23:24 1228

Vi får smørre oss med litt tålmodighet. Det kan gå ett par tre uker til slik jeg leser dette. Det hadde uansett ikke komt noen melding fra REC før tidligst om en ukes tid om alt var avklart. Shorterene får lov å leke seg litt til og vi får benytte anledningen til å trade litt på siden av long portisen.
Slettet bruker
28.10.2021 kl 23:26 1198

Takk for fine vurderinger Morgan

Ja, hvem i himmelens navn vil droppe sine aksjer så nær målstreken, er jo bare lommerusk som gjennstår for Rec trykke på ON knapp.
etter årevis etter årevis med venting.
Mener noen virkelig aktører vil droppe og gå glitt av stor oppside for å spare ei krone eller en 50 øring for at penne strøket tar noen dager lengre tid, tror neppe det nei.

Men, hvem vet.
Har angrer i flere dager på at jeg ikke kjøpte mer for noen dager tilbake, så faller det passer det meg personlig kjempe bra, men tror lite på det.
Faller det vil store aktører trolig hugge innpå og kjøpe med begge hender.

Snart ser vi vel Jum på aksje listen igjen, unner han såpass faktisk.
Redigert 28.10.2021 kl 23:33 Du må logge inn for å svare