Seriøs tråd om status og med nye meldinger

Pentagon
NANOV 29.10.2021 kl 09:38 43622

Starter en ny tråd, sa den siste NanoV tråden begynte å bli totalt useriøs. Denne tråden trenger ikke det.

Vi nærmer oss Q3 og helt sikkert ny informasjon om paradigme.
Dette kommer nok fort til å påvirke kursen positivt eller negativt i det korte bildet.
Jeg følger selskapet som skrevet før tett, og vet at de store aksjonærene sitter helt stille. Dette i seg selv bør være en indikasjon på at flere bør gjøre det.
Innrulleringen går sin gang, resultater kjenner vi, Betalutin blir medisin, og BP sitter på gjerdet og venter på at de resultatene som foreligger skal forsette å være like gode. Da vil vi se et taktskifte uten sidestykke for NanoV.
Sitt stille i båten og vent på det som kommer. Aksjer og penger bytter hender fra de utålmodige til de tålmodige.
Ha en fin dag.

Pentagon langsiktig aksjonær i NanoV

Redigert 29.10.2021 kl 09:40 Du må logge inn for å svare
Kappa3278
23.11.2021 kl 09:12 8003

Du må ikke sammenligne ledelsen i vacc, med amatørene og rote hodene i nanov.
Kajtek
23.11.2021 kl 10:42 7814

Nå må du slutte , Kappa3278. Det var mye utskiftning av ledelsen i Nanov men det er forhåpentligvis fortiden nå. Alle de som står igjen er dyktige folk. For å ikke snakke om Skullerud.
Merlin
23.11.2021 kl 14:42 7531

Har dere fått med dere dette fra slutten av oktober: Nordic Nanovector enters research collaboration with the University of Pennsylvania to generate a novel CD37-targeting CAR-T cell approach,

(Helt latterlig å lese pessimister som Kappa og SomSa. Er de betalt av shortere?)

I stedet for å høre på disse dommedagsprofetene: Tenk heller litt på hvilket potensiale NanoV har innen for eksempel CAR-T, som det har vært skrevet nærmest ingen ting om her. Og hvilken samarbeidspartner NanoV har fått! Samarbeidet med de som fant opp CAR-T, Universitetet i Pennsylvania kan bli ekstremt lønnsomt og der NanoV har eneretten på bruk av CD37 i CAR-T behandling i mange år fremover. Dette er ikke en gang diskontert inn i kursen med 10 øre! Men kan gi NanoV nok et omfattende ben å stå på, som vil kunne øke fundamentalverdien mer enn vi kan oppfatte. Og behandlingen er i liten grad en konkurrent, mer en komplementærbehandling til NanoVs øvrige behandlinger!


Tenk også på hvilket pré dette gir NanoV i evt. partnerforhandlinger! Meget verdifullt! Og det er en stor fjær i hatten til NanoVs forskningsavdeling og ledelse å ha fått til dette samarbeidet.

Man kan også tenke seg et ytterligere samarbeid om å gjenåpne CD20 for CAR-T behandling med Betalutin. Her er det mange muligheter.

https://news.cision.com/nordic-nanovector/r/nordic-nanovector-enters-research-collaboration-with-the-university-of-pennsylvania-to-generate-a-no,c3435258

The collaboration aims to combine Nordic Nanovector’s expertise around CD37, a protein present on the surface of B-cell tumour cells, with the world-class expertise in CAR-T cell therapies at Penn. Specifically, researchers at Penn will look to combine CD37-targeting molecules (antibodies and antibody fragments) and linkers provided by Nordic Nanovector, with the proprietary CAR-T technologies developed at Penn, including its proprietary universal immune receptor developed in the laboratory of Daniel J. Powell Jr., PhD, of the Center for Cellular Immunotherapies in Penn’s Perelman School of Medicine, that can direct CAR T cells against multiple tumor associated antigens.

Nordic Nanovector has obtained an option to license exclusive worldwide rights to any CD37-targeting CAR-T cells that result from this collaboration for further development.

Jostein Dahle, Nordic Nanovector's Chief Scientific Officer, said: "It is really exciting to be collaborating with the institute that pioneered CAR-T cell therapy and to leverage our CD37 biology expertise towards the generation of new agents with a different mechanism of action to Betalutin® and other molecules in our pipeline. We believe that CD37 is an important, yet under-exploited target for new treatments for B-cell malignancies including non-Hodgkin lymphomas. CAR-T therapies in development for this group of diseases have already demonstrated they can be highly effective, and we look forward to the outcome of this collaboration, which has the potential to expand our CD37 franchise in a new direction."

“We are very pleased to be entering into a collaboration with Nordic Nanovector, a company that has extensive knowledge of CD37 biology and its utility as a therapeutic target,” said Stephen J. Schuster, MD, the Robert and Margarita Louis-Dreyfus Professor in Chronic Lymphocytic Leukemia and Lymphoma Clinical Care and Research at Penn. “Nordic Nanovector has demonstrated the safety and efficacy of targeting CD37 in clinical trials using radioimmunotherapy, and we hope to build on this experience with our CAR-T platform to develop therapies for B-cell malignancies.”
Redigert 23.11.2021 kl 14:59 Du må logge inn for å svare
Pentagon
23.11.2021 kl 16:20 7314

Merlin.
Tror ikke kappa og SomSa er betalt av shorter’ne. Men i hverfall Kappa har ikke nok kunnskap om denne bransjen. Red uttalelsene hans. Hans fokus er KUN på rot og ansatte og ikke på produkt eller produkter selskapet har.
Hvis ikke folk ønsker å bruke tid til å forstå produktene NanoV er i besittelse av så lirer de heller av seg en masse annet negativt. Se hva de skriver, aldri noe om forskningen.

Etter dagens melding i Vaccibody kan i alle fall ikke jeg forstå at noen ønsker å sitte utenfor i NanoV.
Ser frem til 30 nov og litt mer info om tingenes tilstand.

Pentagon
Redigert 23.11.2021 kl 16:26 Du må logge inn for å svare
Sweetspot
23.11.2021 kl 17:11 7198

Da var short på 1,3%
Worldquant llc som har gått over 0,5%
Så er ikke sikkert de har økt så mye da de har 0,51%
heilo888
23.11.2021 kl 17:40 7094

Trolig mest symbolsk for å vise at de har ikke gitt opp "short-kampen" enda
Rule
25.11.2021 kl 01:17 6465

Det er kæmpe godt. Jeg har personlig været lidt nervøs for det med mulig emission. Men meldingen fra Skullerud er klar:
The company believes that, if positive, the PARADIGME trial data could represent a significant value inflection point for the company and its shareholders, confirming Betalutin® as a highly promising new targeted radioimmunotherapy that can address the unmet needs of R/R FL patients.

og betragtet at vi har cash runway til at komme hen til og forbi det punkt, så er jeg der hvor jeg glæder mig til enten en emission eller en aftale med BP. Det kan blive helt sygt det her. En ny mulig Genmap.
Bullinvestor
25.11.2021 kl 01:32 6443

Ja vi får se. Hvis Skullerud har noe virkelig positivt å dra opp fra hatten sin så syns jeg ikke det er noe å vente med. Bare å gi gass! Vi venter og blir å lytte spent den 30 Nov.
Londonmannen
25.11.2021 kl 08:30 6214

Merlin
«Nordic Nanovector has obtained an option to license exclusive worldwide rights to any CD37-targeting CAR-T cells that result from this collaboration for further development.»

Ja, i dette ligger der trolig mye gull som vi ennå ikke ikke er bevisst.

Spørsmålet er; hvor langt frem er det før vi kan forvente resultater av denne forskningen? Blir spennende å se om vi får noe mer kjøtt på bena på R&D dagen.
SomSa
25.11.2021 kl 08:40 6165


Du kan regne med 10-15 år. Oppdagelse, preklinisk og deretter kliniskstudie
Londonmannen
25.11.2021 kl 09:09 6041

Nå er verken Betalutin eller CAR-T noe som skal utvikles fra scratch. Men likevel mener du det skal ta 10-15 år for å få resultater. At det vil ta noe tid, det regnet jeg med, men at det skal ta 10-15 år høres veldig lenge ut.
heilo888
25.11.2021 kl 09:35 5951

Dette er bare tull som det aller meste som kommer fra SomSa for tiden!
dr. Stockman
25.11.2021 kl 10:45 5794

«Nordic Nanovector has obtained an option to license exclusive worldwide rights to any CD37-targeting CAR-T cells that result from this collaboration for further development.»

Ikke minst er det rettigheterr som også vil ha en stor salgsverdi.
Merlin
25.11.2021 kl 11:07 5710

Det sier seg selv at utviklingstiden blir veldig kort. Begge prosedyrer finnes i dag. Det gjelder å få knyttet CAR-T til CD 37. Allerede i dag finnes det CAR-T knyttet til CD19 og CD20. Men CD-37 har flere fordeler. Det er et rent B-celle antigen, noe som gir en presis målstyring. Det gjenåpner bruk av CD20. Så her er det virkelig gode muligheter! I tillegg har Betalutin små, kun hematologiske bivirkninger, som også gir mulighet for kombobehandling med CAR-T. Kombobehandlinger kommer for fullt, og vil nok etter hvert kun kreve safetykontroll. Det kan gå raskt.

Rettighetene NanoV har til CD-37 er helt enestående!
SomSa
25.11.2021 kl 11:10 5694


Skulle ikke FDA søknaden sendes 2H 2018 da aksjen ble notert på børsen? Når blir det nå? Sånn er det innenfor biotek verden, og smarteste er å ha en realistisk forventing. Som jeg har sagt mange gagner tidligere sitter jeg med mye kontanter og skal øke min beholding kraftig etter emisjonen.
Admoff
25.11.2021 kl 11:19 5659

Beklager pentagon.

Somsa , flott at du har mye kontanter. Men jeg ville vekslet dem inn snarest. Ikke lett å kjøpe deg inn med det i lommene dine;)
Redigert 25.11.2021 kl 11:27 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
25.11.2021 kl 11:23 5634

God plan om man legger forhistorien til grunn. Men her vil nok det første partnerskapet forpurre dine planer. Allerede etter R & D kommer nok det første prishoppet. Etter hvert som usikkerheten toner ut vil markedet fousere på potensiale istedet. Vi så i 2016 hvordan et slikt omslag påvirker aksjekursen.
Bullinvestor
25.11.2021 kl 11:51 5539

Potensialet er virkelig stort, som du sier rettighetene NanoV har til CD-37 er helt enestående. Mange med meg forventer at Skullerud kommer med gode nyheter og forklaringer som beviser markedet hva vi aksjonærer sitter på. Har skjønt at Skullerud er opptatt av oss aksjonærer, da blir det viktig at han klarer å drar oss opp fra disse bunn nivåene nå som vi er så nært målstreken. Gode kort må legges frem!
Rule
25.11.2021 kl 20:22 5078

Skullerud har da i hvert fald smidt en klar besked ud at vi aktionærer kan få gevinst FØR en evt. emisjon'et eller som en del af:
... if positive, the PARADIGME trial data could represent a significant value inflection point for the company and its shareholders,...

fordi eller kan man ikke skrive at det er value inflection for shareholders :-)
Sweetspot
25.11.2021 kl 23:25 4731

Tolke det som at melding om at avtale er på plass når paradigme gir positivt utfall.
Pentagon
26.11.2021 kl 00:09 4634

Skal være en seriøs tråd. Er klar over det. Men sweetspot, her er det en til som har begynt å forstå hva BP ser etter.
De sitter på gjerdet og venter til svarene kommer. Da hugger de, etter mest sannsynlig å ha holdt dialogen varm i perioden av Paradigme. Den ekstra summen de evt må betale er verdt tryggheten og det å vente på svarene. Men hvorfor skal disse resultatene endre seg fra det vi faktisk vet i dag?

Pentagon
Merlin
26.11.2021 kl 03:20 4481

Here comes some really serious stuff!!!

Av hybrid fra ti:

Regner med de fleste har sett gjennom Q3 presentasjonen og Skulleruds fantastiske fremføring, om ikke så GJØR DET. Det er tydelig at han har kjent Nano lenge(2016) og at han vet hva han snakker om. Alt blir tatt på stående fot og han snur seg kun et par ganger til tavlen. Blikket er stødig som faen og det vikes ikke gjennom hele presentasjonen. Han svarer klart, konsist og ikke minst PRESIST. Han ønsker å være mer transparent, gjerne det blir litt lettere nå på oppløpssiden, hvem vet? Det skjer, og kommer til å skje, så vanvittig mye fremover at å se en kurs som trykker nordover er å forvente.

Når R&D informerer oss om følgende er det lite vits å se seg tilbake;

Fase 3 studie som involverer 3 armer. mono 3L, kombo 2FL og MZL. (Herunder Betalutin, single dose og Archer -1)

Alpha37 muligheter. For de som har lest litt er cd20 også et attraktivt angrepsmål for CLL. Kanskje de har utforsket potensielle kombobehandlinger her også?

Potensiell kombo i DLBCL (som Skullerud nevnte som høyst aktuell indikasjon) Her fikk vi en CR helt out of the blue i sommer! “Clinical activity of Betalutin® was seen in 6 evaluable patients receiving the highest dosing regimen including one complete response and one partial response.The IRC commented that the safety and anti-tumour activity of the highest dosing regimen could be considered for investigation in combination with other therapies used in R/R DLBCL which the Company is now evaluating, with an emphasis on combination partners that would not compromise the current safety profile of Betalutin®”

Car-T med cd37 som angrepsmål. Her vet jeg ikke hvor jeg skal begynne engang…

Masse info rundt CMC og BLA(og da sannsynligvis veien mot Accelerated Approval)

Hvis KOLs i tillegg dropper akronym som “SoC” og lignende så vet man jo hva de som kan dette mener om teknologi og behandlingsregime. Elderly and frail i begge linjer vil ønske Betalutin.

Nei steike, det virker nesten som om de er såpass komfortable med at paradigme er så godt som ferdig at nå velger de å se forbi dette uendelig lange hinderet.

Sist, men ikke minst;

Det virker jo ganske åpenbart at de har en dialog med Novartis mtp at de samarbeider om «The Radioligand Therapy Readiness Assessment Framework», i tillegg til at Novartis eksplisitt uttaler at skal satse tungt på radiofarmaka fremover og bygger nye produksjonsanlegg for å tilrettelegge for denne satsningen.

http://www.radioligandtherapy.com 1 - “This project was supported with funding from Advanced Accelerator Applications, a Novartis company, with additional support from Nordic Nanovector.”

Ligger i kortene at AAA(Novartis) og Nano allerede kjenner hverandre veldig godt. Med tanke på hvor kostbar logistikkdelen er syns jeg det er bad business å konkurrere for hardt i et så nytt felt. De danner hver sin egg i spydspissen for denne behandlingstypen, og vi får være med om vi ønsker!

Inntrykket er at det skal vanvittig lite til å sette fyr på kursen, og da spesielt med en tilsynelatende solid type som Skullerud ved roret! Det er kanskje lett å glemme, men husk at snuoperasjonen var Egberts og Niebas verk :wink: Vi får høre fra begge to 30.11.
Redigert 26.11.2021 kl 12:58 Du må logge inn for å svare
Sweetspot
26.11.2021 kl 11:20 4104

Er klar over at BP har økonomi til å vente til data er klare.
For min del er det en "no brainer" å være inne i denne nå. Med så fantastiske resultater, så tyder lite på at det endrer seg ved slutt.
Ser man for seg en 10 bagger uten emi, så er jeg fornøyd med en 9 bagger med emi =D
Forsinkelse eller ikke vil denne gi en god gevinst, imo.
SomSa
26.11.2021 kl 12:18 3967


Det største spørsmålet nå er om Nano klarer å rekruttere nok pasienter, stadig kommer dramatiske nyheter om korona og fulle sykehus.

Pasienter overføres med flyvåpenet i Tyskland
Et medisinsk fly fra Tysklands flyvåpen skal overføre intensivpasienter fra sør til vest i landet fredag ettermiddag.
https://www.adressa.no/nyheter/utenriks/2021/11/26/Pasienter-overf%C3%B8res-med-flyv%C3%A5penet-i-Tyskland-24864996.ece

TYSKLANDS HELSEMINISTER: SITUASJONEN MER ALVORLIG ENN NOEN GANG I PANDEMIEN
https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/tyske-sykehustopper-klarer-ikke-gi-forsvarlig-behandling-til-alle-covid-pasienter.YI7Z7htAh?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row25_pos1
Sweetspot
26.11.2021 kl 12:30 3927

Forstår du gjerne vil inn på en lavere kurs, Somsa.
Hva tror du helt ærlig blir utfallet dersom pardigme blir en mnd eller to forsinket?
De har sagt de har penger til å gjennomføre paradigme, er dette noe du ikke har trua på?
SomSa
26.11.2021 kl 12:44 3873


"De har sagt de har penger til å gjennomføre paradigme"
De skal ikke ha noen kroner på kontoen før de henter penger. Flere gange har de også sagt at de har nok penger til og med en vis kvartal men lenge før har de hentet penger.
Nano tåler ikke mye forsinkelser . Hva tror du vil det skje hvis emisjonen kommer lenge før dataavlesningen?
Sweetspot
26.11.2021 kl 13:22 3773

Jeg bruker ikke tid på å spekulere så mye i det, dessverre. Pengene som ble hentet inn ved forrige emisjon som skulle brukes til fase 3 studie og forberedelse av markedslansering, dette virker jo som er brukt riktig da dette er noe Skullerud også tydelig er blitt imponert over hvor langt de var kommet.
Et lite biotek selskap er avhengig til å hente inn penger er også sagt, sist på Q3. Om dette er noe som blir gjort før avlesning spekulerer jeg ikke i da jeg ikke vil stå utenfor når avtalen brått kommer.
R&D day kommer nok til å øke tillit og øke interessen for selskapet.
roller81
26.11.2021 kl 23:00 3326

Etter å ha kjøpt mine første aksjer i Nordic Nanovector høsten 2013 da aksjen fremdeles ikke var notert, ser jeg nå endelig lyset i tunnelen. Jeg har aldri solgt en eneste aksje, men har sakte men sikkert økt beholdningen. Nå har jeg flere aksjer enn noengang, og etter å ha blitt skuffet ved flere anledninger har jeg nå troen på at tiden har kommet for å høste av investeringen.
Skullerud har kommet inn av en grunn; skaffe de riktige avtalene i sluttfasen av den kliniske utprøvingen. Dette har han erfaring med, og så langt overbeviser Erik i sin kommunikasjon med markedet. Riktig mann på riktig plass.
Husk også at det er Roy Hartvig Larsen som står bak Betalutin, mannen fra Mandal som har et så skarpt hode når det kommer til radiofarmaka at han overgår de fremste i verden. Betalutin, og spesielt i kombinasjon med Rituximab (Archer) kommer til å revolusjonere behandlingen for NHL. De menneskene jeg snakker med som har innsikt fra Pharma-bransjen forteller at det er meget sannsynlig at behandlingsformen på sikt kan bli førstelinjebehandling OM de foreløpige resultatene faktisk viser seg å være like gode i større skala.
Jeg tror ikke menigmann i Norge forstår det potensialet som faktisk ligger i Betalutin. Det kan bli ufattelig stort, og kan bli mange ganger større enn Xofigo i sin tid ble.
Redigert 26.11.2021 kl 23:41 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
27.11.2021 kl 10:33 2934

Som roller81 har jeg også økt hele veien siden starten i 2016, og har nå dobbelt så mange aksjer som under den voldsomme oppgangen vi hadde i 2016. Har klart å beholde et snitt på rundt 20 kr (opprinnelig 12 kr). For øvrig enig i poengene i innlegget. Men har også et spørsmål i den sammenheng.

" De menneskene jeg snakker med som har innsikt fra Pharma-bransjen forteller at det er meget sannsynlig at behandlingsformen på sikt kan bli førstelinjebehandling OM de foreløpige resultatene faktisk viser seg å være like gode i større skala."

Jeg er jo ikke i tvil om at f.eks. Archer-1 ville duge godt som førstelinjebehandling. Men er ikke dette en sammenligning mellom epler og pærer. Helsevesenet vil vel ikke bruke millionbeløp på en førstelinjebehandling som idag utføres med billige medikamenter som er utgått på patent. Man kan vel ikke helt hoppe bukk over priselementet da helsevesenet skal prioritere begrensede midler samtidig som vi vet at kreft rammer svært mange. KKanskje er det mulig å operere med forskjellige priser for forskjellige anvendelsesområder for alt jeg vet, men isåfall blir det uansett langt mindre beløp vi kan føre til inntektssiden i budsjettet.
Redigert 27.11.2021 kl 10:50 Du må logge inn for å svare
Merlin
27.11.2021 kl 13:47 2717

dr. Stockman skrev: "Helsevesenet vil vel ikke bruke millionbeløp på en førstelinjebehandling som idag utføres med billige medikamenter"
???
Om behandlingsformer: https://www.cancer.gov/types/lymphoma/patient/adult-nhl-treatment-pdq
dr. Stockman
27.11.2021 kl 15:00 2611

Har egentlig ikke peiling på hva f.eks. Rituximab koster, men det er jo generelt slik at medikanmenter som har utgått patent og generika av dem koster bare brøkdelen av den opprinnelige pris. Vet f.eks. at statiner idag koster bare lommerusk av den høye opprinnelige prisen for disse utbredte kolesterolsenkende medisinene.
Merlin
28.11.2021 kl 23:18 1899

Så vidt jeg finner er SOC 1. linje for Rituximab gitt sammen med CHOP dvs. cellegifter. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/12662126/
Dermed bør en kombo med Betalutin gi vesentlig lavere bivirkninger og enklere administrasjon/bruk. Hvorfor gi en giftbehandling, negativ for hele kroppen, når det kan brukes en målstyrt behandling som Betalutin, som så langt ser ut til å gi få bivirkninger sammen med Rituximab?
Sydney
28.11.2021 kl 23:32 1868

Hørte en forferdelig episode med targovax i radium idag. Ny ceo sier de fikk avslag på ett forslag om en reg studie siden de ikke hadde randomisert studie og at FDA har strammet veldig inn Ift AA. Jeg tror fremdeles betalutin får AA grunnet fantastiske resultater og lave bivirkninger. Men det er verdt å høre den podcasten. Jeg blir ihvertfall ikke til å kjøpe trvx etter å ha hørt den. Makan til rot. Dette vil også gjelde ultimovacs så jeg ser nesten vaccibody Nano og uktimvacs som de beste kandidatene. Slik jeg tolker Skullerud var resultatene i interim fantastiske. De er sprekk ferdige etter å dele de.