PGS - En Glassmanet og en krystallkule

Slettet bruker
PGS 04.11.2021 kl 08:23 86369

Finansmarkedenes krystallkule dedikert glassmaneten PGS.

TA sier følgende om den nå så mye omtalte «Glassmaneten» heretter kalt PGS. Det er liten tvil om at stuntet til DNB har påført aksjen «stor teknisk skade» noe som matematikken eller algoritmene vet å benytte for det det er verd. I øyeblikket knives det om to tekniske forhold. En HS formasjon /Hode skulder) i timechartet. Formasjonen er reell gjennom venstre skulder rundt NOK 4,50, hode som kan vurderes i to perspektiver, topp 27 - 29 september, NOK 5,10 eller topp30 september, NOK 5,54. Høyre skulder ble ferdigstilt rundt 11 oktober. Neck line NOK 4,17 ble brutt rundt 18 oktober og utløste dermed target for formasjonen. Her ligger mye av forklaringen til siste tids nedgang og hvor matematikken har hatt «balletak» på «Glassmaneten». Gitt hode NOK 5,54 gir dette target ca. NOK 2,70. Dette antar jeg i så fall er «Worst case». Benytter vi imidlertid hode NOK 5,00 (Noe mange nok ikke er enige i) får vi target rundt NOK 3,20 som i «best case» er «innafor» med bunn rundt NOK 3,39. Ta er ikke en eksakt vitenskap selv om mange algoritmer lever med den oppfatningen. Flere dataprogram benytter i tillegg AI (Kunstig intelligens) som vekter ulike fundamentale forhold i samsvar med de tekniske forholdene.

Og nå må vi over på en kortere tidslinje. Om vi er i ferd med å danne en bunnformasjon er avhengig av noen elementære regler. Den viktigste nå er at PGS klarer å etablere høyere topper i timechartet. Her ligger første utfordring rundt NOK 3,58 – 3,60 som kan anses som kritisk nivå gitt at diagonal NOK 5,50 blir tatt ut. Denne gir grunnlag for matematiske salg ved test og er etablert gjennom tidligere topper fra 01 nov., 02 nov. og 03 nov. På nedsiden spøker tidligere bunn rundt NOK 3,39.

I det helt korte bilde hvor chart 15 min. benyttes finner vi de hissigste matematiske algoritmene. Det er også her vi finner de første signalene på en eventuell trendendring. Det mest innlysende er krysning mellom MA 50 opp gjennom MA 200. Dette er i øyeblikket prematurt men kan inntreffe om noen dager om kursen ikke på nytt bryter ned gjennom MA 50 som i øyeblikket leser NOK 3,4527.

I det totale bildet er det flere oppløftende signaler selv om det totale tekniske bilde er uklart. Oscillatorer som RSI og MACD er i oversolgt terreng i dagchartet og spesielt MACD antyder en snarlig vending opp. Det blir derfor en spennende dag i dag, fredag og ikke minst neste uke.

TMP
Redigert 04.11.2021 kl 08:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2021 kl 11:50 7536

Vi er på vidda, sneen ligger som en hard glasur og det bare å åpne armene og la nordavinden føre oss over heiene mens ryper flyver opp
Slettet bruker
10.11.2021 kl 12:40 7415

Minner ikke dette betraktelig om i går? Vil liksom opp denna
millmaker
10.11.2021 kl 13:02 7468

skal følge med på short andelen når den kommer idag ca kl 1530 , ser for meg det ble dekket short både i går og i dag .
gledelig og se aksjer omsatt på 4 tallet igjen
Redigert 10.11.2021 kl 13:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2021 kl 14:47 7355

Hørt på byen: "Er det PGS-kursen du har i lomma - eller er du bare glad for å se meg?"
BlackSigma
10.11.2021 kl 15:03 7344

An offer with 15 kr per share is to be a fair price now.
danmark1
10.11.2021 kl 15:32 7339

Fusion!!!
mikeair80
10.11.2021 kl 15:57 7227

"Aksjen kan gå mer enn 300 prosent" Står det på forsiden av Finansavisen.

Noen som vett hvilken aksjer de snakker om? PGS?
observer009
10.11.2021 kl 16:01 7264

bud på kr 25 - det kan jeg leve med.:)
Slettet bruker
10.11.2021 kl 17:05 7227

Vår glassmanet er snudd på hodet, - og blitt en kopp, en gral, en allsympatisk vulva. Hvert rykte blir en fugl. Og som i livets mysterium selv er nøkkelen en dobling som blir en dobling som blir en dobling som blir en dobling

https://images.app.goo.gl/ZLeggZRsY5aHyqSf6
Slettet bruker
10.11.2021 kl 17:50 7118

Kan «Glassmaneten» ta en BORR..

Det er mange likhetstrekk i de ulike chartene innen oljerelaterte. Jeg har i tråden som omhandler BORR pekt på en lang stigende kanal som «med tid og stunder» vil øke stigningstakt. Vi er i starten på en "tro kopi" av denne for PGS.

Dagens og gårsdagens utvikling i PGS tok ut tidligere påpekte sekundærkanal gjennom bruddet opp gjennom ca. NOK 3,84. Den tidligere omtalte bunnformasjonen rundt den tid denne tråden ble lansert kan således argumenteres som en bunn som korrespondere med tidligere bunn mandag 09 november 2020, NOK 2,2940. Topp NOK 7,4750 fra tirsdag 09 juni 2020 og topp NOK 7,1330 fra tirsdag 09 mars 2021 bekrefter kanal. Vi har dermed etter all sannsynlighet etablert en ny positiv langsiktig primærkanal som ved brudd opp gjennom nivå NOK 4,80 - 4,07 i tidslinjen fra i morgen og frem til 17 desember. Så med mindre «alt går til helvete» skal denne brytes innen kort tid og gi rom for test av øvre diagonal i «ny» primærkanal som i tidslinjen 31 desember – 31 mars 2022 leser NOK 9,15 – NOK 9,60.

Her lukter det «Nyttårsrakett» lang vei..

https://www.bing.com/images/search?q=fyrverkeri+bilder&qpvt=fyrverkeri+bilder&FORM=IGRE
Slettet bruker
11.11.2021 kl 11:44 6708

Bare å ta langhelg, dette går av seg sjæl! Den får en kul overraskelse som sjekker kursen først tirsdag morgen. Jesu to første disipler var fiskere, og en fisker kan på ny frelse selv din lommebok. Jeg drar på hyttetur og tar med god litteratur: "Geir blir gay og det er gøy", " Historiar fra det moderne Noreg 2: Sambo får ein sambuar" og "PGS - den lille aksjen som var sterk!" Peace out, prekast i en nær og rikere fremtid 😎
Slettet bruker
11.11.2021 kl 12:18 6656

Den siste boken der leser gjerne eg og. God Helg.
Slettet bruker
11.11.2021 kl 16:39 6427

Ja god helg det blir :)

https://finansavisen.no/nyheter/energi/2021/11/11/7771291/norge-og-nederland-skal-samarbeide-om-co2-lagring?internal_source=sistenytt

Og til hvem kommer subsidiemillardene først? Som eksempel minner jeg om at det ved veibygging utrolig nok går flere kroner til å planlegge veien enn å faktisk bygge den (inkl. asfalt). Min påstand er denne: lykkes Røkke enten å bli den ledende magnaten i afrikansk offshoreolje ELLER ledende på den vestlige avlatshandelen CCS vil han bli den suverent rikeste nordmann ut vår levetid. Begge disse målene blir betydelig lettere å realisere ved å kjøpe eller kontrollere PGS. Og ja, grep blir tatt. Og det kan gå riktig fort.
Redigert 11.11.2021 kl 16:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.11.2021 kl 17:26 6352

Nå e da så gale her. Hadde meg en strekk på sofaen og drømte om Røkke bud på Pgs i kveld på 8 kroner aksjen. :)
Slettet bruker
11.11.2021 kl 17:52 6296

Ypperlig
Slettet bruker
12.11.2021 kl 15:18 6025

Alle venter på Røkke?
Kun omsatt 800 K aksjer i dag. Her smeller det når som helst.
Slettet bruker
15.11.2021 kl 10:30 5759

Tja... Man kan vel si at utviklingen så langt "går etter boka" Nedsiden, tidligere motstand rundt 3,84 testes fra oversiden samtidig som pågående korreksjon tester Fibonacci retracement level 38,20% som leser NOK 3.8514. Mye tyder derfor på at vi har dagens bunn inne. Nedsiden er i følge "matematikken" begrenset hvor Fibonacci retracement level 50,00% leser NOK 3,7617.Uansett.. En vending opp fra disse nivåer vil danne en positiv sekundærkanal om aksjen tar ut topp NOK 4,14, noe jeg antar skjer i løpet av uken. Vi står i tillegg ovenfor et prematurt "Golden cross" i timechartet.
kapteinkjeks
15.11.2021 kl 11:08 5723

Interresant TA TrengMerPeng . Du svarte aldri paa hvilket hverktoy du bruker? Kan du anbefale noen apper\sider?
Slettet bruker
15.11.2021 kl 11:26 5680

Jeg bruker plattformen til CMC på avanserte beregninger. Plattformen har vunnet flere internasjonale priser opp gjennom årene og ble utviklet av Peter Cruddas på 80 tallet. Han var først ute med internett traiding i valutamarkedet og det hele "tok helt av" Uansett. CMC tilbyr handel i de fleste finansielle instrumenter og har tilbud på CFD` er i 143 norske aksjer. Selv handler jeg i både CFD`er gjennom CMC og ordinære aksjer gjennom Nordnet og DNB. Hos Nordnet benytter jeg Infront Web Trader som jeg ikke synes imponer spesielt. TA verktøyet til DN Investor er enkelt og relativt bra for de fleste.
nemi's
15.11.2021 kl 19:50 5447

Helga passerte gitt, uten at Røkke skaffet seg aksjene han trenger til AkerPGS. Og ATLAS og HYPERION ligger fortsatt i kai, slik de har gjort i en evighet.

Vel, vel. Uka er i det minste i gang:

Nov 15, 2021
https://oilprice.com/Energy/Crude-Oil/Russia-And-Saudi-Arabia-See-Oil-Oversupply-In-2022.html
Slettet bruker
15.11.2021 kl 21:16 5344

https://www.zerohedge.com/energy/opec-not-only-solution-high-oil-prices

The problem in the oil market has been created by years of massive capital misallocation and underinvestment in energy created by extremely loose monetary policies directed by governments that have penalised capital expenditure on fossil fuels for ideological reasons.
Misguided activism and political nudging in the middle of massive monetary injections have created massive bottlenecks and underinvestment that hinder both security of supply and a technically feasible competitive energy transition.
The other important problem is artificial demand created by chains of stimulus plans. As we explained in this column, adding enormous energy-intensive infrastructure plans to a re-opening economy where some supply bottlenecks have been worsened generates the same effect on energy prices as a huge speculative bubble.
Political intervention has also created an important price impact on the marginal barrel of oil. Threatening to ban domestic development of energy resources in the United States or announcing the prohibition of fossil fuel investment in some European summits makes the net present value of the long-term marginal barrel higher, not lower. Why? Because those threats are not made with sound technical analysis and robust supply and demand estimates, but with political agendas. Any serious engineer that understands the importance of security and supply and technology development understands that a successful energy transition to a greener economy requires solid and realistic targets and policies that avoid an energy crisis. Those have been forgotten.
We are suffering the combination of misguided energy policies, excessive money creation and ill-timed giant construction plans. OPEC and its partner Russia may alleviate this, but not change it dramatically. Furthermore, as time passes and underinvestment becomes more severe, OPEC’s ability to curb prices weakens. We cannot forget that OPEC and Russia account for less than half of total world supply. They matter but putting two more million barrels a day of supply in the market does not solve the long-term price problem.
Slettet bruker
15.11.2021 kl 22:48 5325

Ordrereserven er der,sterkere marked 4D,og et late sale 4q vil gi cash power til og se det med nye briller.
Saudi americo sier investeringene kan lage et hull som ikke noen kan fylles pga etterspørselvekst olje gass.
IEA sier etterspørselen overgår produksjon og det er mange som har stengt kranen i verden.
Svekkelse i produksjon,økning etterspørsel,ja hvem skal snu trenden når det blir for sent?
Den grønne investeringen innen carbon capture skal også komme paralelt innen seismikk som inntektskilde.
Takk Dnb for lavt prisede aksjer.
Dnb garasjesolgte elektoimportør aksjer til 60 tallet og bommet igjen,ref finansavisen i kveld.
q4 blir en kule,bare vent.
Slettet bruker
20.11.2021 kl 11:11 4859

Det vi har vert vitne til de siste to tre dager kan ha vert et "Wash out" innen oljerelaterte her hjemme og i USA. Det vil vi i så fall få vite til uken.

PHLX Oil Service Index falt nye 4,62% fredag og er nede på 52.31. Det er skremmende å se hvordan norske oljerelaterte aksjer følger denne så algoritmenes vekting mot indeksen er nok ganske høy. At disse også vektes mot oljepris gir et øyeblikksbilde som kan karakteriseres som «svarte natta».

Hvor PHLX Oil Service Index vil gå til uken er vanskelig å si. Det tekniske bilde er i øyeblikket negativt noe som også gjenspeiles i chartet til Transocean som har brutt ned gjennom bunn i lang positiv kanal.

For PHLX Oil Service Index er «Worst case» et videre fall ned mot 48.53 som i så fall gir close av «gap" fra 20 august 2021. Holder ikke dette er neste støtte 34.80. Dette blir i så fall ny bunn notering for året da tidligere bunn leser 37.29. For at dette skal inntreffe må vi få en kraftig korreksjon i det overordnede aksjemarkedet.

For PHLX Oil Service Index sin del er «Best case» nå en vending opp. I så fall har vi en prematur kile. Om dette utspilles står vi foran et interessant teknisk bilde som gir et meget spennende perspektiv. Et eventuelt brudd opp i denne gjennom nivå ca. 57.00 gir target 120 som også gjenspeiles i tidligere bunner fra august 2017 og november 2016. Begge disse var et resultat av fallet etter oljekrisen i 2014 hvor indeksen falt fra 307.

Uansett. Det som kan bli avgjørende er mandagens stick i analysemodellen Japanese Candlesticks. Vi kan være vitne til formasjonen «Three black crows» som i utgangspunktet er en «bearish» formasjon. Denne etterfølges ofte av en «Doji» eller «Hammer». I så fall står vi foran en reversal og en potent «Bullish Harami». Her er tidslinjen close onsdag.

For PGS sin del kan nåværende nivå gi en dobbel bunnformasjon som i så fall fundamentere denne en gang for alle. Dette er imidlertid ikke gitt og man må ha i bakhode tidligere påpekte target for HS formasjon NOK 2,70 sett i perspektiv med kommende utvikling i PHLX Oil Service Index.

Setter vi dette opp mot det fundamentale bilde og i et geopolitisk perspektiv har vi sannsynlig en aksje som har potensialet til å «gjøre deg rik» Kursen har nær sakt aldri vert så presset tidligere gjennom først oljekrisen 2014, så koronakrisen 2019 og sammen med «klimahysteriet» som i stor grad har bidratt til en underinvestering i olje og gass sektoren i nær 10 år. Et produksjonsfall på mellom 5% - 7% årlig på brorparten ev verdens oljeproduserende felt vil resultere i at verdens reservekapasitet i produksjon, hovedsakelig fra et fåtall araberstater, vil bli tatt ut ved en etterspørsel på ca. 102M pr. dag.

Vi ser nå også kraftige advarsler fra flere ledere i major olje, og et klart skifte blant flere politikere. Senest ut var Joe Biden gjennom siste utlysning av nye leteområder i Mexico gulfen som i størrelses orden er på nivå fra oljeboomens topp i 2014. Da var oljeprisen oppe i USD 120,- + og PHLX Oil Service Index 310. Trenger man å si så mye mer?

Om man kjøper PGS på 3,50 eller 2,70 spiller «nada» rolle om man har et tidsperspektiv noe lengere en nesetippen. Faktum er at det er svært begrenset kapasitet i seismikk. Nye forretningsområder som CCS og havvind vil suge ut restkapasiteten til alle tilbydere i løpet av 2022. Ratene vil se nivåer fra glanstiden 2008 og 2013 og kanskje høyere.

Ja.. Enhver kan «slippe litt buksevann» når man ser torsdag og fredagens utvikling. Jeg gjentar gjerne meg selv. Kjøp seismikk med begge henda. PGS skal til ny ATH.

TMP
Redigert 20.11.2021 kl 11:28 Du må logge inn for å svare
Dieseldahl
20.11.2021 kl 11:42 4837

Veldig enig det du skriver, vi driver og skraper bunnen, om 1 år eller 2 har pgs dobbelt seg flere ganger.
Gjengen
20.11.2021 kl 11:57 4815

OK. Tror jeg skjønte litt av dette. At PGS, rent teknisk, enten skal gå opp - eller fortsette ned. Jeg tror du får rett! ;)
Slettet bruker
20.11.2021 kl 13:01 4772

Hehe... Ja er det ikke flott å få rett...

I motsetning til deg og mange andre her på forumet vet jeg på hvilke nivåer jeg skal kjøpe, hvor man tar SL, hvilke nivåer det er lurt å ta gevinst og ikke minst... Når det er lurt og gjøre det. Om det er ønskelig at jeg deler noe av min over 30 års erfaring, spesielt i TA, vet jeg ikke. Det jeg imidlertid vet er at om sånne som deg skal spamme med totalt grunnløse, ironiske nedtalende innlegg tror jeg neppe jeg "gidder" å engasjere meg..

Og her er et PGS råd spesielt til deg "Gjengen". Selg alt du har, om du har noe da, mandag. I følge en annen TA med fokus på en "noe større" HS formasjon vil du ved "taget" motta NOK 1,- for hver PGS aksje. Anskaffer du 1M er du allerede millionær før kursen beveger seg et øre. Ikke mulig sier du.. Vel.. Se bare hva som skjedde med olja.

Så ta kontakt med megleren som fremsatte denne HS formasjonen. Mulig noe vanskelig da jeg har hørt at vedkommende har søkt økonomisk asyl i Indre Mongolia. Ta med hele gjengen på tur så blir du ikke ensom i jakten. Anbefaler samtidig at du tester ut den lokale nasjonalretten, helfrityrt marsvin med pels.

https://www.kilroy.no/media/21165/inspirational-food-guinea-pig-peru.jpg?width=800&heightratio=0&mode=crop&quality=70&center=0.5,0.5

(Fant ikke den fra Mongolia men her en en forsmak fra Peru, dog pelsløs så er du en Feinschmecker så merker du selvfølgelig en anelse av "mangel på hår i munnen".

PS. Tror analysen støttes av analytikeren i DNB. Samme kursmål bare med motsatt fortegn. Har hørt de er brødre. I alle fall i ånden. Begge vil lide åndenød innen relativt kort tid.
Redigert 20.11.2021 kl 13:21 Du må logge inn for å svare
Gjengen
20.11.2021 kl 17:30 4617

Sorry - mente slett ikke å verken spamme eller være nedlatende - det har jeg verken glede av eller kompetanse til. Hadde bare lyst til å være litt morsom;) For oss som ikke har satt oss inn i TA kan det nemlig virke litt sånn astrologi-aktig det hele. Men jeg syns det er fascinerende å lese - og jeg setter virkelig pris på både din humor og gode penn:)
Redigert 20.11.2021 kl 17:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.11.2021 kl 11:20 4420

En øks kan brukes til så mangt. Noen hogger, andre begraver. Siden jeg i min vandrefulle fantasi låste tanken i at du "Gjengen" var en kverulant skal jeg derfor legge meg flat og invitere til digital kake hvor stridsøksen begraves.

https://www.bing.com/th?id=AMFXkSHlhMkFgXg480x360&w=228&h=180&c=8&rs=1&qlt=90&o=6&dpr=1.5&pid=3.1&rm=2

Når man først skal begrave en stridsøks synes jeg dette er et egnet sted.

https://th.bing.com/th/id/OIP.a80mb4N169vxRc-MIhCVBgAAAA?w=192&h=192&c=7&r=0&o=5&dpr=1.5&pid=1.7

Til slutt vil jeg nok tro at kaken smaker bedre en den tidligere anbefalte retten. TA i finansmarkedenes er for mange "den store guleroten" så kaken kommer da også med en symbolsk undertone.

Ønske deg og resten av gjengen i PGS en god søndag.

TMP
Redigert 21.11.2021 kl 11:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.11.2021 kl 11:43 4386

Veldig bra skrevet trengmerpenger, problemet for øyeblikket at det ser ikke ut til at det kommer flere kontrakter inn før Q4 rapporten. Jeg er redd kursen blir styrt av short frem til da, men at den skal opp og mye opp neste år er sikkert. Med bare 2 båter i operasjon, så er det late sales fra biblioteket som vi må satse på for å avslutte 2021 brukbart. 2022 blir eksplosiv, men det er faktisk fortsatt usikker på om de har økonomi for å betale lånet som kommer. Jeg har troen og har sittet i denne lenge og selger ikke før 2024. Are- som også trenger mer penger
Slettet bruker
21.11.2021 kl 12:43 4346

Noe er galt her - hvorfor bare 2 båter i operasjon? se Q3 presentasjon her:

https://www.pgs.com/globalassets/investor-relations/presentations/q3-2021-presentation.pdf

▪ Vessel booking*
– Q4 21: 13 vessel months
– Q1 22: 7 vessel months
– Q2 22: 6 vessel months

▪ Two vessels with still unsold Q4 capacity
– In detailed discussions for programs starting in Q4 for both
Redigert 21.11.2021 kl 13:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.11.2021 kl 14:53 4233

Beklager, mente 2 båter som venter på oppdrag, de har 4 i operasjon.
Det hadde også en lengre stop for en av båtene som ikke var planlagt. Jeg ser kursen ned mot 2,5 før den går opp..
Slettet bruker
21.11.2021 kl 15:26 4219

Jobber du for FA eller Hegnar?

Bare 2 båter som venter på oppdrag -der skrev FA det; "........Over halvparten av flåten er imidlertid nå uten jobb."

https://finansavisen.no/nyheter/oljeservice/2021/10/21/7757828/fortsatt-troblete-for-pgs
Redigert 21.11.2021 kl 21:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.11.2021 kl 12:52 3641

OLJA: HÖJDA INVESTERINGSPLANER 2022 FÖR BOLAG VERKSAMMA I NORGE
STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Olje- och gasbolag verksamma i Norge har under hösten skruvat upp sina investeringsplaner för nästkommande år, rapporterar TT.

I våras 2020 sjösatte den norska regeringen ett krispaket om 100 miljarder kronor riktat till landets oljeindustri, innebärande bland annat tillfälliga skattelättnader för oljebolag.

Bidragande orsak till de nu uppreviderade investeringsplanerna från oljebolag verksamma i Norge är just de lättade skatterna, enligt statistik från den norska statistikbyrån SSB.

Totalt planerar den norska olje- och gasindustrin nu att investera 154,4 miljarder norska kronor nästa år. I augusti låg prognosen på 142 miljarder.

Samtidigt har investeringarna och planerna för resten av 2021 höjts till sammanlagt 182,3 miljarder, upp från 181,5 miljarder i augustiprognosen.

Bedömare spår att investeringarna i norsk olja och gas väntas öka "kraftigt" 2023 där skattelättnaderna väntas ge viss draghjälp, skriver TT.

Norge är Västeuropas största producent av olja och gas med en produktion på omkring fyra miljoner fat oljeekvivalenter per dag. Det svenska oljebolaget Lundin Energy har sin verksamhet i Norge.
protagoras
23.11.2021 kl 13:53 3564

PGS blir neste års nyttårsrakett.
Slettet bruker
23.11.2021 kl 15:20 3481

Kan enda rekke årsbeste .. men da må det skje noe vesentlig. En sterk årsavsluttning er vel uansett å håpe på.

Bunnen satt?
BlackSigma
23.11.2021 kl 15:23 3493

The convertible bond sales have been affecting the performance of PGS share in the recent (and the forthcoming) days, more announcements with increasing share capital will come weekly if this rhythm continues. PGS needs to be attractive to a long-term investment body to absorb the new capital. PGS will be priced at 10 milliards only when it shows a 10 milliards value.
protagoras
24.11.2021 kl 11:07 3187

Mulig dobbel bunn etablert - peker isåfall over 4,50 på kort sikt.
Slettet bruker
25.11.2021 kl 15:08 2897

Får man spørre hvordan det ser ut teknisk TrengMerPeng?

Hvem handlet så stort i stad tror dere?
Redigert 25.11.2021 kl 15:09 Du må logge inn for å svare