TEL kommer til å gå som et helvete.
Før og etter nyttår,,,,,ja, fordi: Aksjen er bare skikkelig billig. På dagens multiple sannsynligvis ikke, resultatet var ikke bra, men tidene forbedrer seg og et kv kan ikke gi grunnlag for å prise aksjen på disse nivåer, som flere år tilbake.
RISIKO? På disse nivåer nesten fraværende,,,,,, bare et krakk,,,,,,,, MEN da skal alle inn i trygge TEL.
Vi slutter ikke å bruke telefonen selv om det stormer litt, men veksten har stoppet litt under corona........det normaliseres nå!
OG analytikerne ser ikke at virksomheter og enheter kan selger; merverdi.
RISIKO? På disse nivåer nesten fraværende,,,,,, bare et krakk,,,,,,,, MEN da skal alle inn i trygge TEL.
Vi slutter ikke å bruke telefonen selv om det stormer litt, men veksten har stoppet litt under corona........det normaliseres nå!
OG analytikerne ser ikke at virksomheter og enheter kan selger; merverdi.
Tradinator
26.10.2022 kl 11:17
3922
Innside kjøp gjorde ledelsen også på 140 så Brekke har hatt troa lenge :-) De har siden økt igjen på 116/17 et sted. Jeg leser dette som at de fleste tror det er i ferd med å snu og at flere av husene går fra selg til hold og enda flere oppgraderer den fra hold til kjøp. Trenden snur.
Dagens kursfall er galskap gitt kvartalsresultatet. Men ok - flott det - Jeg laster mer på gi bort priser. Blir vi kvitt Brekke blir dette bra
fjettis
26.10.2022 kl 12:12
3827
Ble inngang på 89kr i dag. Hadde håpt 87kr, men tror bunnen er nådd nå
undrende
26.10.2022 kl 13:29
3713
Doblet beholdning i dag på 88 tallet. Har hatt en post fra slutten av august med alt for tidlig inngang (110 tallet) som jeg beholdt mtp at den skled for langt ned før jeg fikk tatt grep, men også mtp utbytter fremover. Så får man ta det herfra. Håper jo de holder ord med rundt 10% rente på utbytte fremover da