HMONY - MagefÞlelse pÄ at nÄ kommer en voldsom reprising.

UberMath
HMONY 14.11.2021 kl 21:38 46413

Jeg har Bitcoin, Litecoin, Moonriver, Ethereum, DLTX og HMONY.

De fleste av disse har korrigert kraftig opp i senere tid og det har vÊrt meget hyggelig Ä fÄ uttelling pÄ disse. Ikke bare fordi man har tjent grassat godt pÄ Ä ha tÄlmodighet og tro pÄ blockchain technology, men ogsÄ fordi etter Ä ha blitt idiotforklart som risktaker og drÞmmer det siste Äret sÄ fÄr man endelig rett. De fleste begynner nÄ virkelig Ä tro pÄ at Bitcoin og andre store coins med hÞy mcap kan ha en fremtid som store og mektige valuta, kanskje til og med som en verdireferanse som er mer solid enn gull.

Det sagt, Harmonychain har ikke bevegd seg pÄ et par mÄneder. Selskapet har verdi pÄ rundt 150 mill kroner. Dette til tross for at andre krypto selskap kjÞrer bratt oppover. Selskapet koster nÄ 1/3 av hva det kostet ved notering i vÄr. Dette som resultat av at krypto fikk et kraftig tilbakefall i mai/juni og at HMONY i det videre meldte at de hadde trÞbbel med chipen i Juni. Men chipen gjorde comeback i August. NÄ gjÞr chipen flere hash/Joule enn noe annet pÄ markedet. NÊrmeste konkurrent bruker omtrent 4 ganger mer kraft pr hash. Bitcoin og andre krypto er tilbake til ATH. Men, likevel prises HMONY til 1/3 av sin tidligere pris. Jeg tror da at tiden mÄ vÊre inne for en korreksjon. Dette sÊrlig fordi Litecoin, som Harmonychain forelÞpig har siktet seg inn pÄ som sin forelÞpig viktigste valuta, har Þkt 45% (180 $ til 260 $) den siste mnd pÄ grunn av gode nyheter pÄ den sÞrlige halvkule. NÄ er det ikke helt kjent hvor mye krypto Harmonychain besitter etter aktivitet pÄ sine lokasjoner, men siden de meldte for 2 mnd siden at deres Scypt pool software er i alfa og testes sÄ vil jeg tro at de er i full sving med Ä fÄ det. Det er da merkelig om ikke et rally i Litecoin ogsÄ skal drive Harmonychain opp i pris. Og dersom ikke fordi man spekulerer i om Harmonychain kan ha Litecoins, sÄ i hvert fall fordi man vet at Lokotech som Harmonychain eier jobber med Ä produsere en hashmachine for Litecoin (og andre scrypt coins). Det er liv laget i dette og jeg tror Harmonychain snart mÄ begynne pÄ en opptur. Sjelden jeg gidder skrive noe over et case, men denne tror jeg skal vÊre ganske Äpenbar?

I oppsummering, Hva er Harmonychain:

Harmonychain eier to bedrifter. Den ene heter Arctic Core, den andre heter Lokotech.

Arctic Core: Har utviklet scrypt pool for mining av scrypt algo baserte krypto coins som Litecoin og Doge coin. Dette betyr at selskapet selger innpass i et stÞrre pool med prosessorkraft til ymse smÄbrukere der ute mot en royalty (noen % av mining value skal gÄ til Harmonychain). De selger plass og prosessorkraft i sÄkallte co-located datasentere. Omsetningen pÄ dette omrÄdet starter nok for alvor i Q1 2022, men vokser nok nÄ uke for uke. Der er flere bedrifter som selger HPC datacenter capasity i norden og omsetningen for disse kommer fort opp mot 1 milliard og for noen som satser hardere sÄ blir omsetningen mange mange milliarder. I en fremtid hvor mining og datasentre blir veldig viktig sÄ kan Arctic Core i seg selv vÊre spennende og en god investering. Forretningsmodellen er kjent og det Ä bruke datakraft her i politisk stabilie norden med tilgang pÄ billig og grÞnn kraft er lukrativt og trygt. Der er ingen norske datasentre som selger datasentre til bruk for mining. Derfor tror jeg at etterspÞrselen er enorm.

Lokotech: Utvikler en Scrypt miner de kaller Bulldozer (sÄkalt ASIC). Denne kan utvinne krypto coins i et rasende tempo pÄ et meget lavt kraft forbruk. Lokotech er i designfasen ennÄ, de har intet annet Ä vise for seg enn simuleringer, men de jobber og Ola Stene (CEO) synes Ä mene at de skal klare Ä fÄ chipen i Wafer produksjon i god tid fÞr medio mars. Dette er den stÞrste verdidriveren i HMONY. En ASIC som dette gir ikke bare brukeren god samvittighet fordi denne mineren kan fÄ kryptoverdenen til Ä gÄ rundt pÄ 1/4 av strÞmmen, men ogsÄ fordi marginene blir jo drastisk mye bedre nÄr strÞmprisene er hÞye. En ASIC av siste generasjon koster gjerne opp mot 8 000 til 15 000$. Det sier seg selv at dersom Lokotech kan produsere og selge 10 000 vis av ASICs sÄ snakker vi milliard omsetning (i kroner). I dag koster HMONY 150 mill og har vel 80 mill pÄ bok? det er da ganske tydelig at markedet har priset inn 0% sannsynlighet for suksess, Harmonychains konkurrenter koster i skala 800 milliarder kroner.


Jeg kjÞpte Harmonychain fordi Artic Core kommer uansett til Ä stable sine datasentre og krypto minere pÄ bena og begynne Ä tjene penger. Det blir mer Ä tjene jo hÞyere verdien pÄ krypto blir. Jeg mener dette caset er i seg selv et ganske greit case Ä sitte i om man vil ha litt krypto eksponering uten Ä involvere seg med en coinwallet. HMONY er billig og omsetningen kan Þke fort dersom de er dyktige. Det kan i tillegg oppleves tryggere for mange Ä kjÞpe en aksje som vil stige som en krypto (for eksempel Litecoin) i stedet for Ä streve med utenlandske wallets hvor penger kan bli borte i transfer. I tillegg sÄ har man da dette relativt utrolige caset med Lokotech. Meldes noe som kan tolkes positivt i forhold til denne chipen sÄ vil aksjen brutalt korrigere opp. Dette kan jo ogsÄ imidlertid skje ned om noe negativt blir meldt, men etter at det fÞrst ble meldt negativt i Juni og nÄ positivt i August (og igjen pÄ investordagene) sÄ virker det litt usannsynlig at mer frem og tilbake skal komme. Tenker da at jeg bare gir en liten heads up med denne posten, sÄ fÄr folk vurdere om det er noe som kunne vÊrt en passende krypto eksponering.
Redigert 17.11.2021 kl 10:52 Du mÄ logge inn for Ä svare
UberMath
27.02.2022 kl 17:46 4431

Ser at all krypto er hÞyaktuell nÄ i en tid hvor bankkontoer stenges i Øst (Russland) og Vest (Canada). Selskapene innenfor fintech kommer til Ä fÄ kraftig oppsving.
UberMath
01.03.2022 kl 00:02 4295

NÄ er det pÄ tide Ä komme seg ombord. Krypto virker sterk.
Redigert 01.03.2022 kl 00:08 Du mÄ logge inn for Ä svare
UberMath
02.03.2022 kl 09:01 4133

MagefÞlelse pÄ at nÄ er alle emisjonskameratene (med 0 kunnskap om mining og hva datasentres rolle i verden kommer til Ä bli) ute. HMONY vil kun gÄ en vei herfra. Opp!
UberMath
24.03.2022 kl 10:50 3856

Litecoin og Bitcoin pÄ vei opp igjen nÄ. Jeg tror at flere av blockchain selskapene kommer til Ä fÄ et meget hyggelig 2022.
Hartepool
25.03.2022 kl 22:24 3792

Reneste tyveri fra styret med denne professoren som akademisk alibi
grafser til seg millioner av opsjoner.
Styret skal ikke ha opsjoner. Management og ansatte skal ha.
Styret fÄr kjÞpe aksjene som alle andre i markedet.
Dette er det vÊrste eksempel pÄ elendig Corporate govenance jeg noengang har sett.
Sa2ri
25.03.2022 kl 23:03 3763

Godt observert - slik er det i mange tech-aksjer men denne tar vel kanskje kaka. De som kritiserer blir ogsÄ kastet ut av gruppen de har pÄ FB - ikke mye interesse for Äpenhet og diskusjon, men de som fÞyer seg greit inn i folden er hjertelig velkommen.
HP17
26.03.2022 kl 16:25 3602

Dette mÄ jo vÊre det stÞrste «ranet» av aksjonÊrer pÄ oslo bÞrs noengang? En opsjonspakke pÄ hele 42 millioner aksjer tilsvarende en Þkning i aksjekapitalen pÄ hele 25%.

MÄ vÊre det grÄdigste forslaget i historien. Ren galskap om dette gÄr igjennom.
UberMath
26.03.2022 kl 18:35 3543

Husk den gamle opsjonspakken som var pÄ ca 20 mill aksjer blir kansellert nÄr denne pÄ 42 mill blir innfÞrt. SÄledes sÄ blir pÄstanden din om Þkt antall fully diluted aksjer pÄ 25% feil. Økningen er pÄ ca 12%? Det sagt, styret kunne godt holdt tilbake og nÞyd seg med Ä gi styreleder 5 til 8 mill. 15 mill er kanskje som du sier grÄdig. Men aksjen var opp de to siste dagene i uka som gikk. Virker ikke som markedet bryr seg og ellers er klar for opptur?
Gullhaugen
26.03.2022 kl 18:56 3519

Hele selskapet virket merkelig. Hva er det de driver med egentlig? Har de omsetting? Tjener de penger. Er dette en lekebutikk?
HP17
26.03.2022 kl 18:56 3519

25% Ăžkning i fĂžlge Finansavisen i dag. Og det er helt hinsides. Dagens aksjonĂŠrer blir kraftig utvannet og betaler for dette gilde.
HP17
26.03.2022 kl 18:57 3572

De driver med alt mulig og derfor skjĂžnner ingen noe av forretningsmodellen. Men vanvittige opsjonpakker som tar verdier fra aksjonĂŠrene, det skal de ha. For et selskap
UberMath
26.03.2022 kl 19:41 3544

men nÄ er vel ikke finansavisens journalister sÊrlig skarpe? Den gamle opsjonspakken kanselleres (og den inneholder ogsÄ mange aksjer) og denne nye inneholder 42 mill.. Selv om man synes det er mye sÄ er jeg ingen fan av Ä gjÞre grove feil i gjengivelse av fakta. Finansavisen fÄr heller ikke med seg at Rustads bonusavtale er samme som var vedtatt i 2021.
UberMath
26.03.2022 kl 19:47 3559

Svaret pÄ det er jo megaenkelt. De bygger opp datasentre, utvikler mining pool, og kan yte BaaS tjeneste pÄ strandet strÞm. Foruten dette sÄ har de den famÞse chipen til Lokotech som skal i Wafer produksjon i Juli, og sÄ melder de at de videre skal starte Helium og Filecoin forskning. Ingen omsetning ennÄ, men virker som de har troa. Det er ikke sÄ overraskende Ä finne selskap pÄ Oslo Growth som fÞrst tjener penger litt frem i tid. 90% av Growth er slik.
Viken79
27.03.2022 kl 10:49 3440

HP17? Du virker ganske opplyst. Kan du forsÞke Ä fortelle meg hvorfor dette er helt hinsides? Hvis jeg for eksempel kjÞper 100 000,- aksjer til 0,9,- pr. stk imorgen og en gang i lÞpet av 2022 etter at HC gjengen har gjort en bra jobb, kursen er hÞyere enn imorgen og de Þnsker Ä utlÞse opsjonene pÄ 42 mill aksjer. Vil jeg sitte igjen med mer eller mindre penger enn hva jeg har investert? Vet du ogsÄ hva innlÞsningskursen pÄ opsjonene som minimum vil vÊre?
EspedalH
27.03.2022 kl 11:55 3424

MĂ„ roe ned hausingen her nĂ„ UberM nĂ„ som du snart er del av styret. Tildelingen pĂ„ opsjoner er hinsides all fornuft! Rystad sin bonus vil jo aldri bli aktuell
 Dette har vel aldri heller vert meldt fra et selskap pĂ„ Oslo bĂžrs? «Generalforsamlingen godkjenner at selskapet holder styret og selskapets ledende ansatte skadeslĂžse for ethvert ansvar mot vedkommende i egenskap av utfĂžrelse av sine tillitsverv i konsernspiss sitt styre eller konsernets styrer hvor selskapet har eller har hatt eierinteresser.»
Nei her gjelder det Ă„ holde seg langt unna!! Å fĂžlge med pĂ„ komedien som utspiller seg! NĂ„r kommer melding om at ceo er tilbake fra farspermisjon?
UberMath
27.03.2022 kl 14:04 3393

Som sagt tidligere. Jeg tror din sÞken etter hvem folkene bak disse anonyme nickene pÄ et anonymt forum er, tar fokus vekk fra sakene som diskuteres. Jeg er dessverre ikke den personen du synes Ä tro jeg er. SkjÞnner heller ikke hvorfor det skal vÊre viktig pÄ et anonymt forum. Folk kan si hva de vil innenfor reglene uten Ä bli hengt ut.

At du ikke liker selskapet mÄ du vel fÄ lov til. Det er helt vanlig det at folk velger Ä vÊre med pÄ forskjellige case eller ikke, og sÄ kan man vÊre lei seg for at man gikk glipp av muligheter i etterkant. Det er ikke min jobb Ä overbevise deg om det ene eller det andre heller. Men jeg kan snakke fritt om at jeg tror blockchain er fremtiden. Blockchain er bokfÞring uten en tredjepart, eller man kan si at tredjeparten er erstattet med en 100% objektiv consensus algoritme. De som drifter disse blockchain nettverkene som har forskjellig mÄl og mening (noen uten mening i det hele tatt :) ), er disse selskapene som er omtalt som "minere". Dette er fremtiden og hvis jeg fÄr rett sÄ tror jeg dette er det eneste som gjelder om 3 Är. For ordens skyld HMONY er et selskap som prÞver Ä finne sin plass i denne verdikjeden.
Redigert 27.03.2022 kl 14:51 Du mÄ logge inn for Ä svare
Pengeknuger
28.03.2022 kl 21:40 3276

Det som nĂ„ kommer frem om foreslĂ„tte kjempeopsjoner til styreleder og andre, og at teknologidirektĂžren gĂ„r ut med kraftige protester bĂžr gjĂžre at aksjonĂŠrene tenker seg grundig om. NĂ„r grĂŒnderen protesterer mĂ„ det antas at de Ăžvrige som jobber med teknologiutvikling ogsĂ„ fĂžler at noen skal melke innsatsen de selv stĂ„r bak. Luftslott ?
Gullhaugen
28.03.2022 kl 22:17 3287

StÞrre klovne bedrift skal du leite lenge etter. De skulle aldri vÊrt pÄ bÞrsen. Denne skal ned til 0.5 igjen.
UberMath
28.03.2022 kl 22:27 3266

SĂ„ Rustad er redd for Ă„ miste eierandeler i luftslottet? Hmm, denne logikken skjĂžnner jeg ikke. Kanskje Motsatt?
Redigert 28.03.2022 kl 22:28 Du mÄ logge inn for Ä svare
Pengeknuger
28.03.2022 kl 22:43 3226

NÄ er det jeg som kaller det luftslott. TeknologidirektÞren tror sikkert pÄ det han skaper, at han misliker og protesterer pÄ at andre kommer inn og beriker seg er jo bare et sunt tegn. Tror du bÞr tenke litt grundigere igjennom saken fÞr du trekker konklusjoner om Rustads motiv bak hans varsko.
MĂžyfrid
28.03.2022 kl 22:51 3297

"I fjor avholdt Harmonychain generalforsamling 1. juni. I Ă„r er finanskalenderen endret slik at generalforsamlingen er fremskutt til 1. april."

Dette "selskapet" kunne jo ikke valgt en bedre dato for Ă„ avholde GF đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł
Mulla3
28.03.2022 kl 23:06 3406

UberMath skrev Innlegget er slettet
Holder du lenge nok pÄ trÄden sÄ fÄr di rett.
Sa2ri
29.03.2022 kl 06:53 3327

Dette var dagens, kanskje ukas kommentar :-) Ser man pÄ hva de skriver og hvordan de formulerer seg i bÞrsmeldingen, sÄ er det nok en grunn til Ä holde seg langt borte fra dette selskapet. Bare Ä lese dette her:

"«For at ogsÄ de andre i selskapet skal vÊre insentivert til Ä yte sitt beste for selskapet i 2022 samt av hensyn til behovet for Ä rekruttere og binde flere ledende personer enn tidligere, samt for Ä ha fleksibilitet i forhold til eksterne rÄdgivere, investorer og eventuelt nye ansatte, Þnsker styret Ä etablere en ny ordning der det tildeles tegningsretter», heter det."
Hartepool
29.03.2022 kl 07:06 3339

Et selskaps styre skal ikke motta opsjoner. Ledende ansatte og andre viktige bidragsytere pÄ lÞnningslisten skal derimot gjerne ha opsjoner.
Styret skal kontrollere ledelsen og kjĂžpe sine aksjer i markedet som alle andre aksjonĂŠrer.
Dette selskapet driver me self destruction.
ØkonomilÊrer
29.03.2022 kl 07:25 3325

Jeg ville vĂŠrt svĂŠrt forsiktig med Ă„ nĂŠrme meg denne aksjen. Hvis dagens oppslag i Finansavisen er noenlunde etterrettelig, lukter det ikke godt med noe som kan tyde pĂ„ grĂ„dig selvtekt av styret pĂ„ bekostning av aksjonĂŠrene. For noe vas: "...trenger opsjoner for Ă„ vĂŠre insentivert". "Ingen kommentar" (fra styreleder) er en smule paptetisk. Det er ogsĂ„ trist, nesten litt flaut, Ă„ se at en fallert finansprofessor (han var ikke sĂ„ verst som min lĂŠrer pĂ„ 80-tallet pĂ„ NHH) lar seg bruke pĂ„ denne mĂ„ten. Det var vel nevneren, ikke telleren som var din styrke ogsĂ„ den gangen Thore. Vi snakker mye om E'n i ESG. PÅ HandselshĂžyskolen NMBU snakker vi ogsĂ„ mye om G'n med vĂ„re flinke studenter. Dette er nemlig corporate governance av verste merke. Det er nĂŠrliggende Ă„ ty til den store management-guru Peter Drucker: [... the well-meant but idiotic belief that executives should have major financial stakes in the company, the stock options (which I have always considered an open invitation to mismanagement)]. KjĂŠre generalforsamling i Harmonychain. Ta til vettet og stem dette ned.
Redigert 29.03.2022 kl 07:28 Du mÄ logge inn for Ä svare
UberMath
29.03.2022 kl 10:48 3164

Det var ennÄ godt du opprettet dette nicket i dag for Ä fortelle oss dette. :)

Uansett, med opsjoner eller uten opsjoner stemt gjennom sÄ registrer jeg at det er tillÞp til litt maktkamp. I mange tilfeller fÞlger det da oppgang fordi det virker som det da er noen verdier der Ä krangle om. NÄ er vel ikke hele styret arbeidende, men styreleder er arbeidende, da er opsjoner helt vanlig form belÞnning. LÞnn pÄ No cure no pay basis.
Redigert 29.03.2022 kl 11:11 Du mÄ logge inn for Ä svare
Pengeknuger
29.03.2022 kl 11:33 3116

Skjelver du ikke nÄr du ser forslaget: « Generalforsamlingen godkjenner at selskapet holder styret og selskapets ledende ansatte skadeslÞse for ethvert ansvar mot vedkommende i egenskap av utfÞrelse av sine tillitsverv i konsernspiss sitt styre eller konsernets styrer hvor selskapet har eller har hatt eierinteresser.»
UberMath
29.03.2022 kl 11:58 3103

Tror du tar det litt for personlig. Det er bare en aksje. Du kan kjÞpe og selge alt etter hva du tror er lurt. Jeg tror blockchain er fremtiden og at HMONY har virkelig gode ting pÄ gang. Derav krangel.
Jonky
29.03.2022 kl 12:28 3070

Dette skallet er visst bare svindel og bedrag uansett hva selskapsnavn eller folk som stÄr bak. Anbefaler andre her Ä sjekke historien. Utrolig det ikke er av bÞrs for lenge siden.
UberMath
29.03.2022 kl 12:42 3065

Du mener Rustad har vĂŠrt en luring tidligere? Fortell
Verdi_29
29.03.2022 kl 13:43 3022

Det burde ogsÄ snakkes mer om at Litecoin og Dogecoin er dÞende crypto. Kan ikke fatte og begripe hvorfor noen vil inn i denne.
Sa2ri
29.03.2022 kl 14:40 2963

Dette er gutta sine det:

"GrĂŒnder slettet fra hjemmesiden
Christian Rustad er grĂŒnder og teknologidirektĂžr i Harmonychain, men protesterte mot styreleder BjĂžrn Zachrissons store opsjonsprogram. SĂ„ ble han radert ut fra hjemmesiden.
Publisert 29. mars 2022 kl. 13.39

Steinar Grini
RedaktĂžr

– Jeg har ingen kommentar. Send spĂžrsmĂ„l pĂ„ e-post, sier styreleder BjĂžrn Zachrisson.

Det jobber ikke mange mennesker pĂ„ Harmonychains kontor i St. Olavs gate i Oslo. Til daglig er det bare grĂŒnder og teknologidirektĂžr Christian Rustad og «lead software developer» Arve Rasmussen som setter fĂžttene sine innenfor.

– Adm. direktþr Ola Stene-Johansen er der sjelden. Det samme med finansdirektþr Ben Miklozek, sier Christian Rustad.

Selv om Rustad bĂ„de er grĂŒnder, teknologidirektĂžr og stĂžrste aksjonĂŠr i Harmonychain ble han radert ut fra selskapets hjemmeside.

Under «About» pÄ nettsiden harmonychain.com dukket fÞlgende opp: Adm. direktÞr Ola Stene-Johansen, finansdirektÞr Ben Miklozek, Arve Rasmussen, BjÞrn Zachrisson, styremedlemmene Thore Johnsen og Tore Sviland, «Tech wiz» Martin Devold Soknes og «Finance expert» Kristen Jakobsen.

To perifere navn

LĂžrdag omtalte Finansavisen at styret i Harmonychain foreslĂ„r for generalforsamlingen et svĂŠrt stort opsjonsprogram, tilsvarende 25 prosent av selskapets aksjekapital. StĂžrstedelen av programmet skal gĂ„ til styreleder BjĂžrn Zachrisson, men ogsĂ„ Stene-Johansen, Sviland og Miklozek. I Finansavisen tirsdag protesterte grĂŒnder og storaksjonĂŠr Rustad kraftig mot forslaget.

– Det er rart at jeg ikke stĂ„r der. Det kan hende de ikke vil at jeg skal vĂŠre pĂ„ hjemmesiden pĂ„ grunn av at jeg er motstander av opsjonene.

– Kjenner du Devold Soknes og Jakobsen?

– Devold Soknes sĂ„ jeg fĂžrst nĂ„. Jeg har aldri mĂžtt ham. Det var forslag om noe, men han har aldri vĂŠrt knyttet til selskapet ettersom Zachrisson bare ville ha utlendinger.

– Hva med Kristen Jakobsen?

– Han representerer et selskap som er aksjonérer og er en bekjent av Zachrisson, sier Rustad.

Jakobsen er godt kjent i finansmiljĂžet som tidligere sjef i Pareto og senere som leder for konkursrammede Marine Subsea der Jakobsen tapte stort.

– Trolig fil-feil

Vi fulgte Zachrissons oppfordring og sendte e-post med spÞrsmÄl om hva Devold Soknes og Jakobsen gjÞr for Harmonychain, og hvorfor Christian Rustad er utelatt fra hjemmesiden.

Plutselig er Devold Soknes borte. Inn er nÄ Rustad kommet. SÄ kommer en e-post fra Zachrisson: «Takk for at du gjorde oss oppmerksom pÄ det. Vi gikk over til nytt hjemmeside system for noen uker siden, sÄ det er trolig en fil-feil. Christian Rustad er nÄ pÄ hjemmesiden».

Vi spÞr Zachrisson hva Devold Soknes og Jakobsen gjorde pÄ siden som har tittelen «This is us». Svaret fra styrelederen er: «Var med i oppstarten av Harmonychain, liten rolle i dag utover Ä vÊre diskusjonspartnere»."

https://finansavisen.no/nyheter/teknologi/2022/03/29/7843290/gruender-slettet-fra-hjemmesiden
MĂžyfrid
29.03.2022 kl 15:12 2929

Herlig...🙃 For et sirkus! đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł