Nordic Nanovector ASA: R&D Day

Telemark007
NANOV 29.11.2021 kl 10:50 23298

Nordic Nanovector ASA: R&D Day
Oslo, Norway, 29 November 2021
Nordic Nanovector ASA (OSE: NANOV), a clinical stage biotechnology company developing targeted radiopharmaceuticals to extend and improve the lives of patients with haematological cancers, provides an update on its planned R&D Day on Tuesday, 30 November 2021 starting at 14:00 CET/ 13:00 GMT/ 08:00 ET. The meeting, which was going to take place in person in Oslo, will now be held as a virtual event via live webcast only due to increased travel restrictions driven by the Omicron coronavirus variant.
Updated Agenda
14:00 – Welcome – Jan Egberts, Chairman
14:10 – Strategic reflections – Erik Skullerud, CEO
14:30 – Relapsed follicular lymphoma: evolving treatment algorithm and unmet medical need – Leo Gordon, MD, Northwestern University
14:55 – Navigating the NHL landscape with Betalutin – Pierre Dodion, MD, Incoming CMO
15:20 – Integrating targeted radioimmunotherapy in NHL care pathways – Marco Renoldi, MD, COO
15:35 – Break
15:45 – The CMC journey to BLA and launch readiness – Lars Nieba, PhD, CTO
16:00 – Nordic Nanovector pipeline: promising value-enhancing opportunities
• Leveraging our CD37 expertise – Maureen Deehan, PhD, Head of Corporate Development and Strategy and Jostein Dahle, PhD, CSO
16:40 - Concluding Remarks – Erik Skullerud, CEO
The webcast can be accessed from www.nordicnanovector.com in the section: Investors & Media and a recording will also be available on this page after the event.
The presentations will be available at www.nordicnanovector.com in the section: Investors & Media/Reports and Presentation/Presentations/2021 from 7:00am CET the same day.

Overraskende liten omsetning og rolig her på forumet i dag.

Er det bare jeg som har en god magefølelse for morgendagen?



focuss
30.11.2021 kl 17:17 8176

Skullerud gjentok at 14 pasienter ble rekruttert i Q4-20. Så sa han at dette kan også skje i q4-21. Da har vi 117 pasienter og vi er da for alle praktiske formål i mål. For noen år siden skrev jeg at jeg ser på lillutomab som vel så interessant som Betalutin. Den oppfatningen tror jeg er i betydelig vekst. Spørsmålet nå er ikke om det blir partner, men hva det blir partner om først.
Merlin
30.11.2021 kl 17:19 8601

En meget imponerende gjennomgang! NanoV har gjort og gjør et stort arbeid med sine plattformer, og er uten konkurranse innen RIT for NHL. Det ble gjentagne ganger forklart at CAR-T har for store bivirkninger og er alt for dyrt for et større markedet, og ikke minst eldre pasienter. Ingen kan måle seg med Betalutin i safety og lave bivirkninger, samt enkel håndtering og administrasjon. Også NanoVs bredde av muligheter innen CD-37 er imponerende.
Falketind
30.11.2021 kl 17:28 8501

Solid presentasjon av styret og ledelsen. Sier bare som sakt tidligere markedet evner ikke å forstå hva selskapet driver med eller har fått til av resultater. Om noen dager skal alle inn i aksjen igjen. 📈 💪. Svært komfortabel med situasjonen som langsiktig aksjonær.
Plastikkalfa
30.11.2021 kl 17:29 8476

Ja ja - markedet har talt. En får tolke det den som vil. Å omgjøre presentasjonen til vettug språk er ikke bare bare. Da er det bare å vente på konsekvenser av fornyet koronafrykt og pandemiens forstyrrelser i pasient - innrullering. Skal vi se under 20 på kort sikt???
Telemark007
30.11.2021 kl 18:16 8164

Kan ikke akkurat skryte av magefølelsen i dag. Dette ble nedtur. Ny runde med tålmodighet.
Redigert 30.11.2021 kl 18:18 Du må logge inn for å svare
Sydney
30.11.2021 kl 18:17 8147

Nye og sterke konkurrenter på banen sidem sist? ?? Zuma?
Carrera
30.11.2021 kl 19:25 7818

Tardyferon
Hvorfor blander BGBIO inn her ?
Uansett - den ble ikke snakket ned 11%
dr. Stockman
30.11.2021 kl 19:37 7745


Den siste tredelen av seansen var vel mest oppløftende, men da var jo børsen allerede stengt. Salgsiveren kan ikke slkyldes dårlige nyheter ihvertfall, men som vanlig kan jo en del ha sittet med overdrevne forventninger om positive nyheter. Alt i alt en positiv presentasjon, og et godt grunnlag for at aksjen kan ta farvel med 25 kr for godt.
bj111
30.11.2021 kl 20:59 7434

De bør droppe slike stunt og kun komme med informasjon som er meldepliktig. Dette ser ut som en total fiasko om man skal dømme på dagens kursutvikling mens talen foregikk den tid børsen var åpen.
dr. Stockman
30.11.2021 kl 21:08 7384

De som trader aksjer underveis er vel ikke akkurat den gruppen som har fulgt mest nøye med på presentasjonen. Tror heller at de har sittet og fulgt med på kursreaksjonen istedet, og da blir det for en selvforsterkende prosess.
bj111
30.11.2021 kl 21:50 7224

Om presentasjonen er sterk og kommer fra et selskap med stor tillit i markedet så reagerer ikke aksjen slik uansett hvor lande down tradere som følger med. Jeg har ikke selv sett presentasjonen da jeg ikke hadde mulighet men ut fra det jeg leser her så høres det ikke ut som en presentasjon rettet mot aksjonærer men mot en medisinsk faglig gruppe. Selskapet har or en historie som nok har gitt lavere tillit i markedet. Selv om det er en ny person ved roret igjen vil dette være et vedheng. Da er det dumt å komme med mer info enn det som er meldepliktig for det skaper bare støy. En kan jo lure på hva hensikten med en R&D day fra NANO er. Hvis det var å synliggjøre verdiene i selskapet var dette enten en fiasko eller en realitetsorientering som sier at selskapet var for høyt priset. Det siste tror jeg ikke var hensikten og derved kan man vel si dette var en fiasko fra den nye lederen. På sikt betyr det ikke noe så sant han ikke går av. Mener dette minner litt som et fotballlag der CEO er trener og de byttes ofte.
Falketind
30.11.2021 kl 22:18 7076

Det er ikke lett å gjøre alle til laks. Først kritisere man selskapets ledelse for at man har vært for lite transparent, og når det først skjer så blir man kritisert for det 🤔. Alle har sin agenda, selv er jeg meget fornøyd med den nye ledelses strukturen og kompetanse til de enkelte. Har betydelig antall aksjer og sitter trykt og komfortabelt med det. Dagens nedgang tenker jeg er en bevisst og kynisk handling satt i system fra en eller flere aktører (eks shortere). Min mening er at børsen etter hvert har blitt en arena for "svindlernes" 🎭 teater. Håper at det på sikt er realitetene og faktabasert kunnskap som til slutt drar kursen opp til de rette nivåene. 📈
Redigert 30.11.2021 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
MrBeach
30.11.2021 kl 22:34 6989

Nå er jeg spent på å høre hva du mener forårsaket fallet i aksjekursen.
focuss
30.11.2021 kl 22:50 6903

Og det er ikke fordi Betalutin har blitt mindre interessant, men fordi en ser at lillutomab er en antibody mot CD-37 som har en lang rekke anvendelser. Når Nanov skal inngå avtaler eller blir kjøpt av BP så vil anvendelsen mot CD-37 være en sterk verdidriver og dette må analytikere etter hvert hensyn ta i sine analyser. Det samme gjelder for strategien med å inkludere Archer i 2FL sammen med Betlutin i 3 Fl i samme fase 3 studiet. Analytikere har mye å ta tak i her. CAR-T ikke minst, selv om det er langt frem. I prinsippet en Vaccibody similar.
Kagge
01.12.2021 kl 08:10 6358

Fikk sett igjennom nå.. dette er mye mer rettet mot ekspertise enn meg som aksjonær..

Det som slår meg er - er dette å ‘’pynte for brura’’?

Jeg holder på mine aksjer hardere enn noen gang..
Merlin
01.12.2021 kl 09:49 6014

Kraftig overreaksjon. DnB ute med ny positiv kjøpsanbefaling. Dog uforandret TP 31 kr. Legg merke til potensialet utover onkologi! Spesielt autoimmunforsvar. DnB legger også vekt på det som ble sagt om large unmet medical need og hvilke nisjemuligheter NanoV sitter med.

Update Nordic Nanovector (NANOV NO, Buy)
Nordic Nanovector (Pharm. & Biotechnology, Norway)
Recommendation: Buy
Price target: NOK 31.00
Nordic Nanovector hosted an R&D day focused on the development pipeline on 30 November. In our view, the main takeaway was that there are plenty of opportunities for the company beside Betalutin and the PARADIGME trial (FL 3L). However, it needs more cash to capitalise on these opportunities. In order to raise more capital, a successful completion of PARADIGME remains paramount. We reiterate our BUY and NOK31 target price.

R&D day focused on the pipeline. Even though the PARADIGME trial for Betalutin is the company's most important short-term activity, management adopted a slightly longer-term perspective at its R&D day and focused on the opportunity portfolio beyond 3L FL (which PARADIGME addresses). We found this enlightening, as the long-term picture tends to be neglected due to the focus on PARADIGME and the financial situation. The company outlined the status of the products in its pipeline, including Betalutin, Humalutin, the humanised monoclonal CD37 antibody (Hz anti-CD37), and the Alpha37 product. It also provided some insights into the recently signed deal on a CD37-DOTA-CAR-T construct.

KOL demonstrated the continued unmet need in 3L FL. Dr Gordon presented an overview of the non-Hodgkin's lymphoma (NHL) market, which made it clear that despite the recent addition of new drugs in the treatment armamentarium there is still a large unmet medical need for later-stage, elderly, and frail patients. This is the target niche for the PARADIGME trial.

Potential opportunities beyond oncology. The discussion of Hz anti-CD37 suggested that CD37 could also be an attractive target for a monoclonal antibody outside the oncology setting, especially in autoimmune disorders (e.g. SLF and Sjogren's Syndrome). However, this is still in the early stages. More information should be made available in 2022 after the final lead selection for the drug. An IND for the product is planned for 2023.

One new patient recruited. The company has now recruited 103 patients (out of a planned 120). The timeline communicated by the company is for top-line data (after a three-month read-out) in late H1 2022.

BUY and NOK31 target price reiterated. We welcomed the R&D update and presentations, and believe they offered broader picture of the opportunities. In the long term, we believe that the CD37-DOTA-CAR-T construct could be a strong contender in the market, assuming a more benign side-effect profile than current CAR-T products.
Redigert 01.12.2021 kl 09:55 Du må logge inn for å svare
SomSa
01.12.2021 kl 10:12 5911


Jeg skrev et innlegg og forklarte årsaken til fallet men senere redigerte jeg det og ba folk høre nøye på presentasjonen siden jeg giddet ikke å høre igjen og være 100% på det jeg skrev... For meg detonerte CEO en ny bombe. Det er meget merkelig at hausse gjengen fortsetter å hausse uten å nevne de viktigste problemene....

Sa ikke CEO på spørsmål/svar delen at det tar ca. 3 måneder fra en pasient kommer til undersøkelse til å få behandling?
Tar det ikke ca. 3 måneder før topp line data er klart?
For at Nano skal avlese data 1H 2022 må innen desember sende en børsmelding om at den siste pasienten startet behandlingen.

Sa ikke Marco at denne behandlingsformen er ikke utbrett og kjent og de har en jobb å gjøre (eller lignende). Med en gang ble jeg påminnet om Cysview fiaskoen.

Fra produksjon til salg av Betalutin så veldig komplisert ut for meg.

Som sa hør nøye og kritisk på hele presentasjonen og ikke bry deg hva andre skriver, kanskje har jeg misforstått noe.......Nano er 100% avhengig av å få en partner og tilførsel av mye kontanter for å unngå utvanning av aksjen. I alle år har vi hør om at de er i samtaler og snart blir en avtale.................

Ikke minst hvorfor steg aksjen kraftig før presetasjonen? Det kom ikke noe nytt.
focuss
01.12.2021 kl 10:17 5873

Somsa skrev
"Sa ikke CEO på spørsmål/svar delen at det tar ca. 3 måneder fra en pasient kommer til undersøkelse til å få behandling?"

Jo det sa han. Det er nettopp derfor han ikke utelukker 14 behandlede pasienter i Q4-21 som i Q4-20.
SomSa
01.12.2021 kl 10:29 5815


Bortsett fra de 2 midlertidige er han er den 4. CEO i selskapet. Når de 3 fortalte hele sannheten om framdriften...? Han nevnte at aksjekursen følger resten av verden og faller pga den nye virusvarianten. Aksjen startet å falle eter presentasjonen og på slutten skulle gi litt håp......

Han sa liknende " i 4Q 2020 var behandler 14 pasienter og det kan også skje i år. I fjor i desember så jeg 4 hjorter utenfor bolig og det kan også hende at jeg ser 4 hjorter i desember i år. Han vil ikke kommentere antall nye pasienter som er rekruttert men starte gjettekonkurranse. Det er bare tull........
Redigert 01.12.2021 kl 10:31 Du må logge inn for å svare
Kappa3278
01.12.2021 kl 10:41 5735

Aksjen falt etter presentasjonen, slik denl mer eller mindre har gjort etter hver presentasjon.
Å legge skylden på covid blir bare komisk, et sirkus av et selskap hvor amatører i ledelsen har fått fritt spillerom til å rasere aksjonærenes verdier, det er desverre fakta.
bj111
01.12.2021 kl 10:43 5716

Kanskje ser du 4 hjorter og en elg i år, eller kun to ekorn :-)
focuss
01.12.2021 kl 10:48 5669

Det er mye som er fakta. Et slikt faktum er at de er 17 pasienter fra å kunne sende søknad til FDA. Så nær har ingen vært siden Algeta og Nanov er mye mye mer enn Algeta. Vaccibody prises vel nå til 22 mrd som er mer enn hva Algeta ble kjøpt for. Hvorfor er det relevant lurer du kanskje?
Slettet bruker
01.12.2021 kl 11:05 5582

Er litt småforelsket i Maureen Deehan❤️

Fjellgutten
01.12.2021 kl 11:13 5541

Og Nano ?
Merlin
01.12.2021 kl 11:21 5496

De har hatt mange pasienter til screening - de har sikkert kommet inn etter ferien, dvs, i september og vi vet fra Marco Renoldis utsagn i august at de allerede da hadde the best we've ever seen da. Det betyr at de så vidt har begynt å få svar på hvem som inkluderes. Om det tar 3 mdr. betyr det en rekke avklaringer i løpet av desember. Dette forsøkte Skullerud å sette ord på, men for SomSa er det rett før han ser lyserøde elefanter.
SkeptusVektus
01.12.2021 kl 11:41 5412

SomSa - Her lurer jeg på om du blander kortene litt. Det tar tid fra pasientene kommer til undersøkelse til de starter behandling, ja. Dette er det de refererer til som "screening". Vi har aldri fått noe informasjon om hvor mange som er inne til screening, annet enn en kommentar fra Skullerud (eller var det Renoldi på Q3?) om at "screening pipelinen ser meget bra ut" (fritt referert fra minne). Ergo kan i teorien de siste 17 starte behandling i dag, hvorpå vi vil få readout om tre måneder. Dette er selvsagt ikke realistisk, men det er ikke snakk om ytterligere tre måneder på toppen slik som du ser ut til å indikere i posten din.
Redigert 01.12.2021 kl 11:41 Du må logge inn for å svare
Tardyferon
01.12.2021 kl 12:21 5246

focuss......lyst på litt underholdning sjekk arkivet til HO da finner du mye om han godeste Kappa......Jerry Springer Nivå seriøst
Kajtek
01.12.2021 kl 14:19 4878

Jeg tror at både SomSa og Kappa3278 har veldig stor behov for oppmerksomhet . Hvis vi slutter å bry oss om dem, slutter å svare, kommentere, reagere på deres innlegg så vil de gå lei av det og finne et annet forum for å vise sin misnøye på. Det er jo ikke så kjekt å legge inn innlegg uten at noen gidde å svare på.
Sweetspot
01.12.2021 kl 15:02 4714

Trist utvikling av kursen de to siste dagene.
Nå er det Q4 som står for tur, det er jo et stykke dit så kursen forvitrer vel tenker jeg. Se på det som en stor kjøpsmulighet.
Får håpe de jobber hardt med å få pasienter inn i screening og at flere blir innrullert. Hadde vært fint med en god økning på neste kvartal for å bekrefte at de er i rute med tanke på dette med innrullering. Litt forsinkelse tåler vi.
Får håpe julebonusen blir god, så skal det handles.


Stranger
01.12.2021 kl 15:18 4642

Har købt igen på 24,20. Jeg er sikker på, at om et år er de mere værd end i dag.
elvis68
01.12.2021 kl 15:39 4544

Enig, trist med kursutviklingen de 2 siste dagene. Skjønner ikke helt hvorfor denne nedgangen. Ser an morgendagen litt mht nytt kjøp. Sitter uansett long i denne, men må tåle litt svingninger. Sånn er nå engang denne bransjen. Utrolig mye spennende på gang her. Nå er vi på oppløpssiden. Merkelig at folk har så lite tålmodighet her😳
Kappa3278
02.12.2021 kl 10:40 3661

Hva tror du om dagen i dag da Tardy, tipper nanov slutter ned ca fem prosent, riktignok bare ned 2,3% så langt, men enda lenge igjen av børs dagen.
dr. Stockman
02.12.2021 kl 10:53 3597

Vi får vel håpe at det nærmer seg bunnen her. Targovax har falt dramatisk samtidig med NANOV, men er idag opp 5%. At volumet nå har falt tilbake til normalen er vel et tegn på at det verste panikksalget er over. Men har samtidig en følelse av at det er uunngåelig at aksjen av tekniske grunner må en snartur nedom den solide støtten på 22,70. At det har gått som det har gått skyldes neppe negative vibber fra R & D-dagen, men heller at litt for mange hadde posisjonert seg med tanke på at vi skulle bli presentert for masse lukrativt snadder under seansen. Den ble nok istedet mer nøktern enn det de fleste var forberedt på. Når DNB holder target uendret så gjenspeiler jo det at ingenting egentlig er endret i forhold til det vi visste fra før, men en hel del ble jo belyst og gjort mer forståelig for menigmann, mens andre elementer i fremstillingen nok var mer rettet mot andre profesjonelle aktører i landskapet.
Samtidig så er selvsagt kursen preget av at covid på nytt truer prosessen.
Stranger
02.12.2021 kl 10:55 3578

Volumen er meget lav i dag. Folk sælger ikke i de store mængder. Traderne har solgt ud og robotterne styrer kursen.
Admoff
02.12.2021 kl 11:03 3543

Hvorfor gidder du å kommentere her. Setter pris på et ærlig og veloverveid svar.
Tardyferon
02.12.2021 kl 11:24 3472

ok???? hva er det du prøver å fortelle meg nå???? meningsløs som vanlig,uten substans
Carrera
02.12.2021 kl 15:46 3071

Stille i fjøset for tiden…..