SOFTOX - Den harde veien til suksess

Bliss
SOFTOX 01.12.2021 kl 21:45 77340

Dagens børsmelding har jeg ventet på lenge. Den var svært god og kjærkommen. Endelig er den største av de usikkerhetsfaktorene som har holdt kursen nede ryddet av veien. Jeg er også glad for den gode lånefinansieringen som Softox fikk i havn for en stund siden, slik at vi kunne glemme den emisjonen som ellers kunne sett dagens lys. Det er ikke lenger noen god grunn for investorene til å tvile på Softox.
Nå ligger veien åpen for et vell av gode og sterkt kursdrivende nyheter, mens nedsiden er betydelig redusert.
I hver av testfasene for de enkelte produktene til Softox vil de informere oss om når igangsettelsen er et faktum og om resultatene av de enkelte studiene.
Jeg tror vi får en serie av svært gode nyheter i tiden som kommer.
Størst av det hele er naturligvis SIS. En fortsettelse av de vellykkede testresultatene og selve markedslanseringen av SIS (om et års tid) vil være en verdenssensasjon. SIS vil være med å revolusjonere bekjempelsen av infeksjoner og markedet for dette vidundermiddelet vil naturligvis være formidabelt.
Oppskriften til oppløsningen (råvaren) til Softox er som kjent en patentbeskyttet syntese av hypoklorsyre og eddiksyre, som begge blir brukt av immunforsvaret vårt for å drepe virus, bakterier, sopp og parasitter. Oppløsningen til Softox har vist seg å virker bedre enn det disse stoffene gjør hver for seg!!!
Oppløsningen til Softox er enkel og det kan knapt overraske noen at den er svært effektiv. Vi kan være glad for at Softox har fått i boks hele 57 patenter som vil gjøre det umulig for andre selskaper å kopiere deres suksess.
Samtidig som vi kan forvente en sterk kursutvikling for Softox i tiden framover gleder det meg å være aksjonær i dette selskapet som til de grader kan være med å hjelpe oss uten av covid pandemien, og beskytte oss mot andre sykdomsfremkallende mikroorganismen i nå- og framtid.
Redigert 23.03.2023 kl 22:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.12.2021 kl 09:57 8013

De store kjører alltid kursen ned under EMI for å slippe bli utvannet selv.
Billyjojimbob
17.12.2021 kl 10:03 7998

Alle vil ha rabatt,når de først legger kabel på leggen må de ta konsekvensen😁
Slettet bruker
17.12.2021 kl 13:06 7893

Håper du ikke forfryser deg på gjerdet.
Gullhaugen
28.12.2021 kl 08:40 7646

Nærmer det seg nye meldinger fra selskapet

Er dette siste mulighet under 60 kr? Denne er lavt priset nå.
rvmossi
28.12.2021 kl 09:03 7602

Håper de skroter rep-emi i morgen. Hemsedal i neste uke og SiS ila Januar. I tillegg ligger det til rette for flere avtaler innen desinfisering på løpende bånd.
Gullhaugen
28.12.2021 kl 10:28 7524

Det er faktisk lykke at det fortsatt er mulig å kjøpe denne under 70 enda. Snart kommer det melding om store salg /europeisk. m.m.m. Tipper at noen snart vil posisjonere seg , da går det fort oppover = lite aksjer tilsalgs nå om du vil ha litt :) Skulle nesten tro at selgerne har glemt triggerne som kommer fremover nå.
Redigert 28.12.2021 kl 10:30 Du må logge inn for å svare
HP17
28.12.2021 kl 10:36 7506

Denne aksjen bør en hilde seg langt inne. Det er ikke lenge siden Geir Almås «grisehauset» kursen med å snakke kursen opp sluk ar småsparere ble lurt inn på kurs over kr 75 samtidig som han viste at det kom en emisjon like etterpå til kurs langt under børskurs. Dette er ikke bra og fjerner tillit til ledelsen i selskapet. Stakkars alle som beit på dette.
rvmossi
28.12.2021 kl 11:04 7499

Det er bare å holde deg unna da HP17. Så kan vi som stoler på det fundamentale i aksjen handle videre.
HP17
28.12.2021 kl 14:48 7434

Først hauset Geir Almås opp kursen i SoftOx (og småsparer lastet opp på kr 70-77) samtidig som Geir Almås viste at selskapet ville sette en emisjon på en mye lavere kurs. Nå serviset sannelig ut som han også selger unna aksjer?
Utrolig?

CEO Geir H. Almås, has notified the company of sale of shares in SoftOx Solutions AS, to J G Invest AS,
https://newsweb.oslobors.no/message/550460
rvmossi
28.12.2021 kl 15:47 7390

Ja forferdelige greier, selge aksjer til sin egen bror.... Tror jeg dumper aksjene mine før det er for seint! NOT. Du er ikke tilfeldigvis journalist i FA HP17?
Slettet bruker
28.12.2021 kl 16:53 7326

Haha, jeg ser du fortsetter med det lavet nivået med innleggene dine. Her er det kun overføring av aksjer innad i familien.
Jeg må stille spørsmål til din intelligens HP17
Slettet bruker
29.12.2021 kl 12:09 7166

Kanskje dette ble gjort av respekt for nåværende aksjonærer,for at ikke kursen skulle falle ned på 35. Tviler på at veldig mange kjøpte til 70kroner :)
Gullhaugen
10.01.2022 kl 13:17 6543

Er det ikke tid for noen gode nyheter fra Softox? Har folk glemt de siste børsmeldingene? Nå er det gode kjøp. Nå r nest emelding kommer så er vi over 70 igjen så handle nå fra gavmilde investorer ...godt under siste emi :)
mimer
10.01.2022 kl 13:21 6545

Ikkeno bråhast, er ikke ferdighandlet 😎
Bliss
10.01.2022 kl 22:53 6411

De gode nyhetene vil komme på rekke og rad gjennom hele dette året og neste melding trenger ikke å være så veldig langt unna. Jeg tror vi får se en eventyrlig kursstigning gjennom 2022 .....
Forventet en rolig periode nå etter emisjonen med kurs rundt 55, men jeg er litt overrasket over at folk vil selge seg ut på en kurs helt ned til dagens 50,8, tatt i betraktning alle de svært positive meldingene som kom rett forut for emisjonen.
Heldigvis har jeg nylig fått inn frisk kapital gjennom å leke litt i QEC, og med noen av disse pengene fikk jeg kjøpt en del Soft aksjer i dag og jeg skal kjøpe mer for hver krone jeg besitter om kursen går under 50. Jeg skjønner at alle dere som er konstruktive bidragsytere på Softox trådene ikke vil selge en eneste av aksjene deres på dette kursnivå, men til dere andre, fint hvis dere kan sette halvparten av beholdningen deres på stop-loss og pøse ut resten med salgsknappen. Det er nok av oss som vil få stooor glede av de aksjene om ikke så veldig lenge ......
Billyjojimbob
18.01.2022 kl 15:15 6029

Da var rep emi avblåst og småaksjonærer kan emitere 7kr under emikurs om de vil,kanskje den går ned under broremann dealen på 38 før den snur på fete news👍
Slettet bruker
19.01.2022 kl 15:32 5852

I verste fall ny emi om et års tid, så hva er det gjerdesitterne venter på ?
bj111
19.01.2022 kl 16:04 5822

Nyheter kanskje?
Det er vel ikke så bra at det har vært noen skriverier i finansmediene om hvor elendige selskapene på notert på denne indeksen er. Bioskrekk artikkelen som du kanskje har fått med deg slakter så og si hele sektoren. Jeg er naturlig nok uenig i mye av det som står men et fornuftig poeng hadde de, langsiktighet. Resten kan du få billig av meg.
Tror ikke det blir noen greie på kursen her før den negative stormen har lagt seg og det kommer noen konkrete nyheter fra en eller flere av Softox sine pipelines. Da kan det gå fort.
Føre var
24.01.2022 kl 08:41 5619

Gode nyheter i fra Softox i dag. Opp igjen.
Føre var
24.01.2022 kl 08:47 5609

SOFTOX BIOFILM ERADICATOR STUDY (SBE-01) ADVANCES TO NEXT DOSE LEVEL DUE TO EXCELLENT SAFETY IN THE TREATMENT OF CHRONIC WOUNDS


https://newsweb.oslobors.no/message/551811
blobb123
24.01.2022 kl 18:32 5398

Stort fall på lavt volum ( 0,6% av tot antall aksjer) og på gode nyheter egentlig. At sår studien har god progresjon og gode resultat er jo supert. At produktene til overflatedesinfeksjon har mottatt godkjennelse fra Statens Legemiddelverk for bruk i helsevesenet og Selskapet har startet å levere til Sykehusinnkjøp (HINAS) og andre aktører er jo også bra. Synd at noen «misforstår» melding om ny søknad. Er jo ikke noe drama i det. Veldig selektiv nyhetsformidling.
Hadde vært rart hvis soft ikke får endelig godkjenning for hånddesinfeksjon når mennesker sitter i fase 1 studie å inhalerer det nede i københavn og når kroniske sår behandles i fase 1 på mennesker :-)
Redigert 24.01.2022 kl 19:43 Du må logge inn for å svare
HP17
24.01.2022 kl 18:51 5380

Det er ikke så rart at SoftOx faller for selskaper har mistet både tillit og troverdighet etter Geir Almås gikk ut og hauset opp selskapet og aksjekursen slik at småsparere kjøpte dyrt mellom kr 72-77 også ble emisjonen satt til kr 55. Desverre for produktene til SoftOx virker lovende. SoftOx skal slite lenge med å få bygget opp tilliten igjen etter mim vurdering.
blobb123
24.01.2022 kl 19:02 5394

Men tilliten til produktene vokser for hver dag og tyngdeloven vil trekke oss i riktig retning ( og for oss eksisterende aksjonærer var spillet rundt emisjonen ingen ulempe). Fikk jo tilført 50 mill på kurs 55 og hvis alt går bra var det en god inngang også for nye aksjonærer. Her er litt mer info rundt legemiddelverket som altså nå godkjent soft overflate produkter : «Generelle desinfeksjonsmidler til hånd- og overflatedesinfeksjon er biocidprodukter og forvaltes i hovedsak av Miljødirektoratet. Produkter som brukes til teknisk desinfeksjon (overflater, instrumenter, utstyr) i helsevesenet forvaltes i tillegg av Legemiddelverket.

Alle biocidprodukter (inklusive desinfeksjonsmidler til teknisk bruk i helse- og sykepleie) må innfri krav til generelle desinfeksjonsmidler som du finner informasjon om på Miljødirektoratets nettsider.». Statens legemiddelverk har med hjemmel i Forskrifter om kjemiske desinfeksjonsmidler til teknisk bruk i helse- og sykepleie foretatt godkjenningen av kjemiske desinfeksjonsmidler til bruk i helse- og sykepleie siden 1978.
Redigert 24.01.2022 kl 19:14 Du må logge inn for å svare
Paraply19
27.01.2022 kl 08:51 5079

Ser på xtrainvestor at softox har blitt shortet igjen. Noen som kan noe om dette? Er det hovedårsaken årsaken til at kursen synker? Så lenge det tidvis er lite omsetning/interesse - vil de kunne påvirke kursen negativt og tjene på dette? Dette eneste jeg forstår vedrørende storting, er at man satser penger på at kursen skal ned.

Om nyhetene rundt effekten av SIS fortsetter å være positive utover våren, vil vell dette alene sende kursen langt opp. Så har vi jo alle de andre triggerne.. Hva skjer med shorterne når aksjen plutselig går 200%?


På sett å vis kjipt å se kursen gå så langt ned, samtidig som jeg er fornøyd med å få kjøpt flere aksjer på tilbud.
blobb123
27.01.2022 kl 09:52 5023

Ja det forklarer jo at noen aktivt jobber for å få den ned. Se på de småkjøp på idag feks 2 aksjer for å få den nedover. Er jo veldig små volumer så lett å styre kurs. Men også store muligheter for å brenne shortfingern når det kommer melding. For denne er volatil og vil også stige fort.
Redigert 27.01.2022 kl 09:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.03.2022 kl 14:34 3513

Gavmildheten er avtagende, men fortsatt mulig å gjøre ett kupp for de som er mindre oppdatert. Dobling ved neste melding, eller ser vi 100.- ?
Bliss
29.03.2022 kl 16:08 3344

Kursen på Softox er klar for take-off.
Nå kommer den ene triggeren etter den andre.
A. Tiden er inne for melding fra første fase av den svært viktige SIS studien. Vi vil få melding om fullføringen med siste forsøksperson i studien, og vi vil få melding om resultatet av studien. Vet ikke om dette kommer separat eller samlet, men det betyr ikke stort, det vil uansett ikke gå lang tid fra testene er ferdige til resultatene foreligger all den tid evalueringsfasen etter inhalasjonen av SIS er fastsatt til 2-3 dager (se testprotokollen, https://clinicaltrials.gov/ct2/show/study/NCT05188638?term=NCT05188638&draw=2&rank=1
B. Vi får snarlig resultater fra første fase av SBE (Softox Wound Irrigation Solution) studien.
C. SWIS studien er i sin helhet fullført. Det siste som nå skjer er å dokumentere kravene for å få oppløsningen CE godkjent ....
M.m..
Ettersom de gode meldingene tikker inn vil vi se en helt annen kurs enn i dag.
heilo888
29.03.2022 kl 17:11 3340

Må vel snart kunne få noe fra denne Hemsedal-studien? Noen som vet hvorfor resultatene lar vente på seg?
Slettet bruker
30.03.2022 kl 02:15 3229

Jeg ville også vært alvorlig bekymret hvis jeg stod på utsiden nå, at det drøyer med 1 melding betyr bare at det blir tettere mellom flere forventede meldinger fremover, blir vanskelig å være øretriller nå. Hemsedal-studien er den minst betydningsfulle av det som forventes i nær fremtid, det vet de som har fulgt med i timen. Vi siger pent nordover, temmelig eksplosiv nå, blir det 100.- snart ?
heilo888
30.03.2022 kl 12:58 3081

Stille som i graven fra Softox!
Hemsedal-studien som er av meget stor betydning for anerkjennelse av Softox sine produkter var i utgangspunktet tenkt å komme før jul!

Frykter det kan bli flere forsinkelser fremover og at resultater og nyheter ikke kommer like raskt som hauserne her inne skisserer.
Opp+
30.03.2022 kl 13:33 3088

Da selger du, om du ikke allerede har solgt da. Hemsedal studien stor betydning kanskje ja, men du har jo de foreløpige resultatene i siste q rapport, hva mer trenger du å vite nå? Først må de jo få godkjent produktet før noe hemsedal studie vil ha noe betydning. Sis som er ferdig 8 april er mega spennende og da vil jeg veldig gjerne eie aksjer når den kommer:)
rvmossi
30.03.2022 kl 14:53 3058

Sitter heldigvis fullastet, for det er jo nærmest ingen aksjer til salgs! Jesus christ for en eksplosjon det kan bli her når som helst nå. 🤞🚀
heilo888
30.03.2022 kl 16:15 3033

Opp+;
Kan ikke huske å ha sett noen foreløpige resultater fra Hemsedal studien i Q4 rapporten, så her kan det være at du rett og slett bløffer.

Positive safety-resultater fra SIS fase1 vil nok understøtte kursen, men jeg tror ikke på store utslagene da ubetydelige bivirkninger er nok allerede inndiskontert i aksjekursen.

Redigert 30.03.2022 kl 16:16 Du må logge inn for å svare
Opp+
30.03.2022 kl 16:33 3001

Du har ikke sett at foreløpige resultater viser stor favør softox sitt produkt kontra alkohol produkt?

Positive safety-resultater fra SIS fase1 vil nok understøtte kursen, men jeg tror ikke på store utslagene da ubetydelige bivirkninger er nok allerede inndiskontert i aksjekursen.
Ja vi får se da:)
Slettet bruker
30.03.2022 kl 16:39 3016

Eiendomssjefen i Hemsedal var ganske så klar

"det er åpenbart at alkoholholdig desinfeksjonsmiddel ikke er bra for innemiljøet, det kan vi vel si allerede nå"
Redigert 30.03.2022 kl 16:39 Du må logge inn for å svare
heilo888
30.03.2022 kl 17:23 2976

Dette ble vel uttalt allerede i november 2021.
Men enda har de ikke klart å komme med resultatene fra bruk av Softox sitt produkt! Er dette bedre, dårligere eller tilsvarende alkohol?
Redigert 30.03.2022 kl 21:02 Du må logge inn for å svare
Opp+
30.03.2022 kl 20:10 2870

Du får vente i spenning:)
Bliss
30.03.2022 kl 23:55 2783

Godeste heilo888, det er som jeg kan høre et bulder av stønn og sukk når velinformerte folk på dette forum leser denne setningen din: "Positive safety-resultater fra SIS fase1 vil nok understøtte kursen, men jeg tror ikke på store utslagene da ubetydelige bivirkninger er nok allerede inndiskontert i aksjekursen."
Nei! En gjennomføring av fase 1 studien som ender opp med å fastslå den høyeste konsentrasjonen av SIS som er tolererbar (uten bivirkninger) er selvfølgelig ikke 'inndiskontert' i dagens kurs. Resultatet av fase 1 er alltid et åpent spørsmål innen all legemiddelforskning, og de neste stegene mot en godkjennelse av produktet er helt avhengig av et godt dokumentert positivt resultat i denne fasen. Med et positivt fase 1 resultat vil den største hindringen mot en godkjenning av SIS være forsert. Og fase 2 og 3 som skal dokumentere at SIS har en terapeutisk effekt overfor mikrober er allerede godt dokumentert i in vitro og dyreforsøk, så det vil overraske markedet om vi ikke ser den samme effekten på mikrober i luftveiene til mennesker.
Med et vellykket fase 1 resultat skjønner vi hvor dette sannsynligvis bærer hen, og heldige er de som sitter godt lastet med aksjer i Softox på dette tidspunkt.