Targovax - Endelig til himmelen?

Sjako
TRVX 16.12.2021 kl 15:30 31491

Endelig har vi skrapet den ultimate bunn og er klar for ny himmelferd. Få om ingen aksjer på Oslo børs har samme potensiale som Targovax nå. Emisjon sikrer fremgang på forskning og drift til 2023, nye avlesninger kommer snart, og CEO og ledelsen kjøper aksjer for harde livet. Hva er det som kommer nå? Hva vet ledelsen som ikke vi vet enda? En ting er sikkert, de som laster opp på disse nivåene nå, de kan fort takke i aftenbønnen at de la inn noen aksjer her… utrolig glad jeg ikke mista troa på Targovax når det så mørkt ut… For en reise for de som oppdager Targovax nå og får være med fra bunnen!
Redigert 19.12.2021 kl 17:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.02.2022 kl 17:09 7045

Enig. Vodt å se at selskap man har investert i taper seg i verdi på nørsen, men å prate ned aksjer man sitter i er meningsløst. Jeg har handlet mer etter emisjonen på kurser i intervallet 1 7-1 9 nå og er trygg på at siste tids nyheter vil gi frukter.
Slettet bruker
20.02.2022 kl 18:24 7047

Ingen grunn til å henge med hode i Targovax nå. Nå blir det etterspørsel etter aksjene og ferden opp begynner. Kan gå veldig fort opp her, var med sist . Det gikk over 3 på kort tid . Når de som ikke vil være med lenger har solgt seg ut. Da skal dere se.
SomSa
20.02.2022 kl 22:02 7047


Ikke la deg bli lurt med kursmål og ditt og datt. TRVX ledelsen hevder at de skal presentere flere TG-avtaler. De tidligere avtalene har vært verdiløse (fikk ikke penger) Hvis de kommer med slike tulle avtaler og aksjen stiger kanskje bør man selge/redusere. De har nok penger og det finnes ikke emisjonsfrykt. Man kan sitte stille å vente på hva skjer. Jeg hadde ikke vært fullastet med aksjen i/på slutten av 4Q 2022, de skal starte en tidskrevende og komplisert studie (hudkreft) og må hentes penger........................Pasientrekruteringen er også forsinket, fra tidligere 2H 2022 til 2H 2022/1H 2022..............

Da jeg leste 4Q 2021 presentasjonen merket jeg at Oncos-x prekliniske studien har gått rett i dassen, akkurat som TG03, TG + CPI, TG02/tamkreft og prostatakreft uten å sende børsmelding. Fra prekliniske fase har de gått tilbake til oppdagelsesfase etter mange år forskning på Oncos-X.....................

Targovax starter nesten fra scratch nå. Enten en plattform må kjøpes opp eller de må inngå partneravtale, Hvis ikke skal de overleve av emisjoner i 6 år til................................
Sukiyaki
21.02.2022 kl 00:11 6947


Somsa, hysj, du må ikke skrive så negativt. Da kommer verdensmestrene på banen og .......
TRVX har penger en stund til, men pengene renner ut. Det er som du skriver, når Q4 tallene kommer, har ikke selskapet landet noen avtaler eller kommer med noe kursdrivende, kan det være den siste spikeren i kista som blir banket inn. Hvem blir med på neste emisjon?
TRVX overlever kun på velvillige investorer som har troen på at TRVX skal lykkes. Ledelsen burde være veldig ydmyke.
Uansett CEO, er det blitt gjort en elendig jobb. TRVX har mislykket. For en god del år siden, var aksjen i 30. Meglerhusene hadde troen og hausset selskapet. Nå, nesten ingen har troen.
.
Slettet bruker
21.02.2022 kl 01:02 6924

Det ryktes om ny samarbeidspartner til Targovax. Når meldingen kommer for vi se hva som skjer.
Slettet bruker
21.02.2022 kl 08:54 6792

Du høres ut som en sutrete 4-åring som vil ha is. Virker som om du ikke er i stand til å gjøre en kompetent vurdering, Sukiyaki. Somsa redegjør og grunngir sine tanker og ytringer på en reflektert og god måte. Fint at folk er skeptisk. Sukiyaki kommer med oppgulp, synsing og personhetsing. Selg aksjene dine Sukiyaki, og kom deg videre her i livet. Forstår virkelig ikke hva som er din agenda.
Redigert 21.02.2022 kl 09:46 Du må logge inn for å svare
Sukiyaki
22.02.2022 kl 01:21 6618


SvineVally, hva du enn måtte mene, er meg likegyldig. Personhetsing? Jeg har ikke nevnt noen personer bortsett fra ledelsen. Synes du de gjør en god jobb? Du høres ut som en 1-åring som leter etter puppen til mora di. Det du ikke skjønner er at mora di gir deg morsmelkerstatning.
Så bra at dere haussere synes ledelsen gjør en fantastisk jobb, markedet har en annen oppfatning. Aksjen omsettes under emisjonskurs, pga ledelsen har ikke tillit og at pengene renner ut som et sprukket vannrør.
Ledelsen har en vanvittig jobb foran seg, men jeg tror de ikke skjønner alvoret. nettopp fordi velvillige investorer fyller på kontoen, mens ledelsen tømmer den.
Slettet bruker
22.02.2022 kl 06:02 6580

Konseptet til selskapet går utpå at samvittighetsfulle og velvillende sjeler finansierer forskning på kreftfronten, istedenfor statlig finansiert forskning. De har ikke peiling på det kommersielle, og selvom de når frem en gang i fremtiden, så vil det ikke tilføre aksjonærer verdier: Patenter vil komme en kynisk industri til gode og ikke deg som investor. Du finansierer forskere og en kynisk bransje. De har jo holdt på slik i evigheter og som investeringsobjekt er de verdiløse. Dessverre.
Redigert 22.02.2022 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Sukiyaki
23.02.2022 kl 00:30 6371


monitor1, godt og ærlig, på godt og vondt for enkelte.
Aksjen selges under emisjonskurs, mange kaster kortene, som vanlig tror ledelsen at de kan fortsette festen og høste godene fremover. Kommer de ikke med noe kursdrivende nyheter som løfter aksjen, kan hele ledelsen og forskerne være historie når kassa er tom.

HP18
23.02.2022 kl 18:09 6374

Gjesp, holder dere på og kjekler enda.. logg av og logg på om 5 år er mitt tips. Ikke invester penger du burde hatt på buffer. Problem solved.
VIC20
24.02.2022 kl 09:34 6157

Det er på dager som i dag man kjøper 👍
Sukiyaki
01.03.2022 kl 21:01 5820


Da kan TRVX være historie for lenge siden. For en fantastisk jobb den nye ledelsen gjør. De må være stolte av den 2 måneders jobben de har gjort etter siste emisjon. Kursen har falt ned til 1,50 tallet. Hipp hipp hurra.
lobby
02.03.2022 kl 08:55 5663

Att du orke,ta deg pause nå😩
Sukiyaki
03.03.2022 kl 21:28 5536


Over skriften, Endelig til himmelen? svar, det gikk ikke til himmels denne gang heller
'Ceo & co kjøper aksjen for harde livet, hva er det som kommer nå' svar, nedgang
'hva vet ledelsen som vi ikke vet' svar, kan fortsette festen og leve på emisjonspengene uten at de må levere noe som helst
'de kan takke i aftenbønn at de la inn aksjer her', svar, tror neppe det er blitt mye takking
'for en reise ......være med fra bunnen' svar hvor er bunnen? null?
Volga
07.03.2022 kl 13:26 5282

Hva vil dette avstedkomme? Samarbeid med Agenus.

https://newsweb.oslobors.no/message/555723
asap3
09.03.2022 kl 17:16 4765


https://www.dagensmedisin.no/pharma/2022/03/09/targovax-sjef-om-cashfri-agenus-avtale--sparer-oss-for-betydelige-penger/

Targovax-sjef om «cashfri» Agenus-avtale: – Sparer oss for betydelige penger

De to selskapene skal utvikle Targovax-kreftvaksinene TG01 og TG02, i kombinasjon med Agenus-adjuvansen QS-21 STIMULON. Den får Targovax gratis. – Sparer oss for mellom 50-100 millioner kroner, sier Targovax-sjef Erik Digman Wiklund.
Volga
09.03.2022 kl 19:12 4802

Apropos og alle monner drar. Tidligere har det vært annonsert en sannsynlighet for at de får inn EUR3m fra en partner (kinesisk var det vel (?), fra oppstartsintervjuet med CEO i fjor høst) medio i år. Noen som vet noe mer om dette?
SomSa
10.03.2022 kl 10:00 4602


Slik jeg forstod fra 4Q presentasjonen må det kinesiske selskapet gjennomføre en preklinisk studie før de kan starte en klinisk studie, myndighetene i Kina har krevd dette. En preklinisk studie kan ta fra 1 -5 år. Ennå TRVX er ikke ferdig med sin Oncos-x (tidligere ble kaldt) prekliniske studie etter 5-7 år.....................

TRVX meldte også en avtale med Agenus angående leveranse av deres QS-21 STIMULON. Dette er fantastisk men dette hjelper ikke aksjonærene. TRVX må selv skaffe finansiering av studien og hvis de lykkes må betale royalties til dem...........

Selskapet må skaffe finansiering av hudkreftstudie (Oncos-102) som er en omfattende studie og på toppen av dette må finansiere en TG-kliniske studie...........Jeg ønsker Erik lykke til med finansieringen. Hvis de skal hente penger gjennom emisjonen blir aksjekursen utvannet kraftig, jeg mener at kursen kan falle mot 10 øre .............

Det aksjonærene ønsker er en partneravtale.....................
Redigert 10.03.2022 kl 10:01 Du må logge inn for å svare
SomSa
10.03.2022 kl 12:40 4489


"Targovax-sjef om «cashfri» Agenus-avtale: – Sparer oss for betydelige penger"
https://www.dagensmedisin.no/pharma/2022/03/09/targovax-sjef-om-cashfri-agenus-avtale--sparer-oss-for-betydelige-penger/

Når TRVX får gratis QS-21 STIMULON fra Agenus sparer selskapet betydelige penger. TRVX må selv starte, dekke studiekostnader og bevise at kombinasjonen virker og det kreves penger............

Les børsmeldingen fra TRVX:
Under the collaboration with Targovax, Agenus will ********supply****** QS-21 STIMULON and
scientific support for up to three initial TG01 clinical trials in different
cancer indications. If the clinical results meet certain pre-specified
performance targets, the collaboration will be extended into an exclusive
pivotal development and commercialization agreement where Agenus will be
entitled to tiered double-digit royalties on future TG vaccine sales.

Targovax har gått flere liknende avtaler men motparten får gratis TG01........ Hvis TRVX hadde krevd penger måtte de betale USD25000 - USD 60000 for å behandle en pasient.................Dette er vinn-vinn situasjon for begge parter.......

Targovax fikk gratis CPI for hudkreft studien. Hvis selskapet skulle betale hadde kostet USD 150000-250000 (kanskje mer) per pasient, eller selskapet sparte betydelige penge som kunne tilsvare 27-45 mil
Redigert 10.03.2022 kl 13:33 Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
11.03.2022 kl 10:22 4306

Er det vits å investere litt uljepenger i denne synkeminen nå?
domboshawa
11.03.2022 kl 10:34 4277

Dette er ingen synkemine, men en som er dratt på land og har akkurat overlevd drukning.
Billyjojimbob
11.03.2022 kl 11:14 4225

Drives det kunstig åndedrett nå da?
domboshawa
11.03.2022 kl 11:39 4194

Ja, det var den reddende faktoren!
Sukiyaki
11.03.2022 kl 12:55 4140


Ledelsen skjønner ikke at markedet vil se resultater, ha facts. Ledelsen overlever kun av velvillige investorer som spytter penger inn i TRVX sånn at ledelsen kan heve lønninger og bonuser. Kommer det ikke noe kursdrivende og selskapet trenger enda en emisjon, kan det dessverre være at den siste spikeren i kista bankes inn.
TRVX var lenge alene med sin forsking som ga resultater, men det er lenge siden. Andre selskaper har passert TRVX for lenge siden. TRVX har bommet og feilet i altfor lang tid. Soug skulle gjøre det store for selskapet, men dessverre har det nok feilet.

kaunis
11.03.2022 kl 13:14 4107

Når du har så dårlig tro på TRVX, og ikke har aksjer her hvorfor bruker du så mye tid til å skrive BARE dritt om selskapet. Er du et oppegående menneske så må du jo ha evnet og se NOE posetivt med den nye samarbeidsavtalen og de store mulighetene som ligger i dette samarbeidet. Her spare begge selskapene store summer på bruke hvert sitt produkt sammen i et samlet forsøk på å løse kompliserte biologiske utfordringer. Jeg tror ikke du helt forstår dette og bare raper etter SomSa som har sin egen agenda.
Sukiyaki
11.03.2022 kl 14:15 4044


kaunis, jeg har en større andel aksjer i selskapet, så vet du det. Ledelsen leverer ikke noe kursdrivende som sender aksjen opp. Det er bra at TRVX samarbeider, men det gagner ikke noe som sender kursen opp. Soug prøvde hardt i sin tid som CEO, men mislykkes.
FORTELL MEG, Hvordan kan en være fornøyd når aksjen faller til nye bunnivåer og en vet at pengene renner ut av selskapet?

kaunis
11.03.2022 kl 14:22 4033

Da konstanterer jeg at du ikke har fått med deg at IOX har inngått en ny veldig innovativ utviklings og samarbeidsavtale innen TG konseptet? Da er det veldig dumpt å fortsette i ditt gamle spor uten utvikling av innholdet.
Sukiyaki
12.03.2022 kl 00:58 3912


Du svarte meg ikke på
FORTELL MEG, Hvordan kan en være fornøyd når aksjen faller til nye bunnivåer og en vet at pengene renner ut av selskapet?
Billyjojimbob
12.03.2022 kl 11:12 3782

Fornøyd er de som kjøper på bunn og får fete meldinger om breaking news eller oppkjøp med fet budpremie rett etter en er ferdig med volumbyggingen👍Time will tell,spennende fremover
Jakal
12.03.2022 kl 17:59 3681

Innimellom lurer jeg rett og slett på om du har forvillet deg inn i en annen aksje enn du tror. Dine kommentarer har ingen relevans til farma sektoren. Tips: Hold deg til noe du forstår, hvis en slik aksje i det hele tatt eksisterer.
Sukiyaki
13.03.2022 kl 14:11 3496


Jakal, Jeg regnet med at du ikke kunne svare på mitt enkle spørsmål.
Så bra at du er fornøyd med lite kursdrivende meldinger, at aksjen faller til nye bunnivåer, at det settes stadig lavere emisjonskurser sånn at du kan finansiere lønninger og goder til ledelsen sånn at du sitter igjen med ingenting, men en godfølelse at ledelsen lever på dine penger.
Godt vi er forskjellige. Jeg er på børs for at jeg skal tjene penger, du er på børs for å gi bort dine penger.
Klimanytt
13.03.2022 kl 16:42 3409

Pleier du å tjene masse penger på å syte over en aksje du selv har investert i? Jeg pleier ikke engang å snakke ned aksjer som jeg ikke eier, men godt vi har forskjellige strategier…:).
Billyjojimbob
14.03.2022 kl 11:04 3216

Fint med ulike strategier,hvor lenge skal den liste seg rundt på desse nivåer?
HP17
14.03.2022 kl 19:46 2999

Sannelig kreativ forslag, for en aksje

https://newsweb.oslobors.no/message/556509