Dof bulls 2022

Denne tråden er stengt for nye innlegg.
14.05.2022 kl 21:41
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
tobben
DOF 25.12.2021 kl 18:55 369104

Vi fikk siste kontrakt i Australia , og det er vel i Brasil vi forventer neste ? 2022 blir spennende for hele bransjen.
Redigert 26.12.2021 kl 19:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.02.2022 kl 12:14 7423

Nærmer vi oss starten på kampen om ledige skip …?.
AlanS
26.02.2022 kl 15:42 7314

Her lenken til den siste rapporten fra Nordea research publisert i august 2019 https://tinyurl.com/2p9c4fym
Rapporten viser hvordan DOF sin økonomi vil endre seg ved en eventuelt oppgang i offshore.

Nordeas rapport datert 15 may 2018 https://tinyurl.com/5cazf8xd gir en prognose for ulike segmenter (side 7). Bildet viser at AHTS bidrag til EBITDA på litt over 600 millioner. Viva1 påstår at dette er problematisk, mens Nordea gjør ikke det.
xcountry70
26.02.2022 kl 16:19 7282

Første værvindu på snart 2 måneder på onsdag i Nordsjøen. Ratene går rett opp .
JALLA
26.02.2022 kl 17:04 7250

Enig at det er kontruktivt med Viva sine meninger og at vi kan se for oss en løsning med konvertering men er ikke dette fornuftig så tenker jeg at det er veldig mange veier fremover for å løse problemet. Viva sine meninger og eventuelle løsninger skinner klart igjennom og slik jeg tolker dette så gavner ikke dette noen andre en dem så om nødvendig så regner jeg med at minoritets gruppen blokkere og kjører selskapet til skifteretten så oppnår alle nedsiden og det blir likt for alle.

Har avskrevet alt jeg har i DOF og en eventuell oppside er det eneste jeg har igjen og tenker at enten er jeg med, eller skifteretten vil bli mitt andre valg.
Må selskapet stykkes og deles så gjerne for min del.

Minoritets gruppen har muligheten til å kreve innsyn og forlange at envhver mulighet skal ses på; salg av AHTS,PSV,Subsea, kontrakter, salg av virksomhet, notering andre plasser, Salg av hele selskapet.

- Kontrakter og båter kan selges.
- Flagge selskapet ut, (hvor det er mulig å hente kapital)
- Selge ut AHTS, PSV etc.
- Om vi ser til usa hvor feks, Tidewater har både tillgang og muligheter for å kjøpe OneDof er ikke det så usansynlig at de kan sluke hele selskapet etter en gjennomgang.
Ved å selge hele DOF så kan det være noen (Konkurenter etc) som ser klare fordeler ved å kjøpe seg in i marked som DOF har store markeds andeler.

Ser meg ikke blind på gjelden slik det er nå men hvilke muligheter som ligger bakom og som ikke er kommet frem i lyset.

Tror oppriktig at det er mange muligheter som ikke er blitt belyst enda da hovedfokuset er å bevare DOF i Norge som konsern.
Om selskapet må stykkes og vi mister hovedsete i Norge er det ikke noe som jeg mister nattesøvnen over.

Hvor DOF ender opp bryr jeg meg ikke om, men det er greit om vi klarer å beholde de i Norge men det stopper der for mindel. Må andre alternativ belyses så gjerne for meg og fra nivåer som er på Dof aksjen nå spiller det ingen rolle for meg om jeg taper alt.
Blir jeg ikke med på oppsiden så er det greit med nedsiden også da jeg har akseptert dette og fortsatt holder jeg en knapp på løsning som kan være tilfredsstillende.

tobben
26.02.2022 kl 17:14 7230

2021 estimatene i 2019 rapporten passer muligens godt med faktiske tall for 2022 ?
AlanS
26.02.2022 kl 17:49 7210

Det gjenstår å se. Nordeas rapporter illustrerer hva som kommer til å skje når offshoremarkedet snur.
Gitt at nedgangen er blitt lengre enn Nordea trodde, kan oppgangen bli brattere. Kan godt være at 2022 blir bra.
Viktig at Nordea er en av de største kreditorene til DOF.
xcountry70
26.02.2022 kl 21:14 7054

Helt enig . Ønsketenking å tro at vi aksepterer en løsning med utvanning av aksjonærer uten oppside. I tillegg prate som om vi ikke har stemnerett på generalforsamling og representerer flertallet . Innse realitetene , vi eksisterer .
Redigert 26.02.2022 kl 21:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.02.2022 kl 21:26 7044

Veldig hyggelig å lese at vi er samstemte her inne …:-).
Vi får se hva forslaget blir når det kommer på bordet…

PS : viktig at når forslaget kommer på bordet her ,at vi bruker den kunnskapen vi har i gruppa til å gå dybden her . Vi har mye mer makt enn vi faktisk tror og rettigheter som vi helt klart skal bruke .
Redigert 26.02.2022 kl 22:15 Du må logge inn for å svare
Offshore OBS
26.02.2022 kl 21:59 7008

DOF betalte ca 1 400 mill gjeld og ca 400 mill renter i 2021
Og betjente ca halvparten av gjelda, med rentenivå ikke tilpasset hva som vil bli etter restrukturering

Er dette rett??

Regner med et blir en løsning som i Olympic Subsea, men ikke samme brøk....
hypotetic
26.02.2022 kl 22:49 6956

Obligasjonsgjelden i DOF Subsea som Viva har investert i er usikret og sisteprioritet i et datterselskap av DOF. Hovedsakelig er det rentefond som sitter på denne gjelden men noen av disse har kanskje solgt litt under krisen. Usikrede obligasjonseiere med sisteprioritert kommer helt sist og har ikke mulighet til å ta pant i skip de ikke har pant i. De største eierne i slike obligasjoner er ute etter renter og rentefondforvalterne ønsker ikke og har ikke mandat til å eie aksjer og ønsker ikke gjeldskonvertering. Hvis de lager merkostnader for selskapet er det deres verdier dette først går ut over så de vil seg selv ikke så vondt. Det er derimot solgt noen få prosent i dette lånet med rabatt i 2020 etter det jeg fikk info om. Ut fra det jeg forstår er det noen av disse få prosentene som kjøpte noen få rabaterte obligasjoner fra rentefond i 2020 og som ikke har noe makt bak sine krav presser likevel enormt på og ber om stadig nye møter med tema gjeldskonvertering. De store sikrede kreditorene ser nok ingen grunn til dette nå. For Brasilianske banker er det totalt uaktuelt å gjeldskonvertere og dermed er det like godt å fortsette standstill frem til eksfin og banker tar over med en langsiktig løsning.
Har sjekket opp obligasjonslånet i fjor både hos banker, pareto og snakket med diverse rentefond. Da var det tilnærmet 0% omsatt i 2021 i dette lånet. De som eier lånet kan nok etterhvert som Viva skriver få over 300% av investert beløp tilbake. For egen del ser jeg betydelig større oppside i aksjen i Morselskapet Dof og de som eier obligasjonen i datterselskapet kan eventuelt kjøpe aksjer hvis de ønsker å øke oppsiden. De bør ikke plage selskapet mer for det stjeler bare unødvendig tid og skaper unødvendige kostnader som kun svekker deres egen usikrede og siste prioritet sikkerhet.
Redigert 26.02.2022 kl 23:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.02.2022 kl 23:01 6937

Hypotetic !
Har du hold i det du skriver her …!?. Viva1 har dybde i det han skriver men han ikke skrevet noe om at han sitter i usikret obligasjon . Kansje dette er noe av grunnen til at han har vært på banen her . Tar jeg feil her ..!?.

Vet du noe om at møgster har kjøpt noe obligasjonslån ..!?
Redigert 26.02.2022 kl 23:02 Du må logge inn for å svare
AlanS
26.02.2022 kl 23:26 6898

Viva1 skriver det selv i sitt innlegg https://finansavisen.no/forum/post/4299509
"Jeg og en liten gruppering har investert i DOFSUB obligasjoner over mange år, men hovedtyngden de siste årene så snittet er gunstig."
De har et gunstig snitt er greit, men oppsiden er begrenset til 100% av pålydende og rente. Siden han snakker om kjøp over tid, er deres snitt over 25%. Det var en begrenset omsetning på meget lavt nivå som hypotetic sier. Derfor kan vi anta at deres snitt ligger rundt 50% av pålydende. Oppsiden er dermed 100% plus rente.
Viktig at de må vente i 5 år til å få tilbakebetalt obligasjonens pålydende (antatt forlengelse iht forslag 2019).

De er umulig å forutsi hvor mye DOF blir verdt i 2027 dersom bransjen går i en lang supersyklus som det snakkes om. Allikevel kan det konstateres at aksjekursen økte allerede med over 100% fra bunnen på under 40 øre.
Redigert 26.02.2022 kl 23:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.02.2022 kl 23:38 6912

AlanS !
Det jeg ville ha frem her var at jeg trodde at han hadde obligasjonslån som var sikret her . Er ikke han under den paraplyen , så skjønner jeg veldig godt at han gidder å bruke tid her på forumet . Isåfall har han også en agenda her inne med det han skriver :-). Er faktisk ikke overrasket om dette stemmer som hypotetic skriver . Viktig her inne at vi bruker kunnskapen som enkelte har i gruppa og har klar strategi når forslaget kommer på bordet .
Som sagt så husker vi alle ifjor da plutselig DNB og møgster kom ut i E24 med sine ytringer ( litt beleilig kansje ! ).
hypotetic
27.02.2022 kl 00:04 6886

Etter det jeg ser er det bare 2 stykk Obligasjonslån i DOF Subsea. Begge er usikret obligasjonsgjeld i datterselskapet DOF Subsea og ingen obligasjonsgjeld igjen i DOF. Siste rest av Obligasjonsgjelden i DOF ble konvertert til 10 kr for et par år siden etter det jeg husker. Vi har fått bekreftet at Eksfin at de ikke ønsker konvertering hvis ikke absolutt nødvendig. At kredittkomiteen i DOF kun består av kreditorer og at de vurderer fortløpende nye prognoser fra selskapet. Det er vanskelig å frykte at DOF sender nye prognoser nå som tilsier dårligere utsikter enn under covid da båtene lå i opplag og mannskapet satt på karantenehotell.
Det har nok helt opplagt vært diskusjoner siste 2 år frem til nå om konvertering av gjeld og spesielt investorer som har kjøpt usikret obligasjonsgjeld presser nok på fortsatt med gjeldskonverteringsdiskusjoner. Disse er derimot i mindretall og som sagt usikret slik at de heller ikke ville fått gjort noe hvis de hadde fått med seg rentefondene. Rentefondene blir helt klart ikke med på å sage av den greina de sitter på. Er liten grunn til å tro at Eksfin eller storbankene ønsker dette for de ønsker renter og kan ikke eie aksjer. Konvertering for disse fører til at de må selge med dertilhørende stort kortsiktig salgspress og tap. .
Slettet bruker
27.02.2022 kl 00:15 6869

Hypotetic !
Vet du om Møgster har kjøpt noe gjeld ( nov - des 21). Viva1 kom med et innlegg om dette . Om Møgster har kjøpt gjeld så sitter han vel på begge sider av bordet !?.
hypotetic
27.02.2022 kl 00:28 6932

Enig med Jalla, småaksjonæren i Offshore har i flere år nå blitt fraranet 99% av investert beløp. Vi godtar ikke at storeier går bak ryggen vår i hemmelige møter og kjøper rabattert gjeld fra banker. Forslag om konvertering av slik gjeld vil bli nedstemt. Hvis vi blir urettmessig behandlet kan vi som gruppe selge til Tidewater eller vil kan stemme for salg av de skip der ekstraordinære nedskrivninger har vært for store og der det er store merverdier slik vi nylig så i Eidsiva. Vi har mange alternative muligheter men best av alt er nok å fortsette standstillen 1-2 perioder til og kreve tilsvarende rente og avdragsordninger som konkurrene med dårligere resultater har fått av Eksfin og banker. DOF Minoritetsgruppe er største eier i DOF nå og vi vil raskt kunne få mye mer støtte hvis vi trenger det for alle de som tok kontakt med oss og de vi har kontaktet er ekstremt takknemlige for at vi har fått til denne gruppen der vi har mulighet til å forsvare oss mot forfordeling og svindel av oppside fra langsiktige småaksjonærer.
Redigert 27.02.2022 kl 00:29 Du må logge inn for å svare
hypotetic
27.02.2022 kl 01:50 6897

Jeg får sjekke opp mer detaljert til uka omkring omsetning av den usikrede obligasjonsgjelden i DOF Subsea men Møgster får heller ikke konvertert denne hvis vi stemmer i mot og jeg tviler på at han har gjort dette og jeg tviler på at han ville fornedret seg til å prøve seg på noe slikt som er dømt til å mislykkes. Viva1 tror Møgster har planer om å kjøpe gjeld og kreve konvertering. For det første vil dette bli nedstemt av oss og for det andre blir det urimelig å beskylde ham for dette foreløpig hvis han ikke har gjort det.....
tobben
27.02.2022 kl 06:47 6839

Enig, jeg tror ikke Møgster vil finne på å forsøke å knerte oss småaksjonærer på noe vis. Han avslutter ikke karrieren sin slik ganske enkelt. Min tillit til det bygger på et intervju NRK hadde med ham i 2017/2018 (litt usikker der) og hvor mange aksjonærer det er i nærmiljøet hans. Ellers er vi jo i en situasjon hvor vi betaler ned på deler av gjelda vår og har mindre gjeld enn Solstad, som mener deres nivå er håndterbart.
Kontur
27.02.2022 kl 12:05 6703

Vi må bare passe på at det ikke blir mulighet til å legge frem i mediene som om konvertering er eneste mulighet til å sikre Dof. Scenarioer som legges opp til skjevfordeling og berikelse av enkelte vil bli nedstemt.
AlanS
27.02.2022 kl 13:01 6653

Cashflow per share
2021 - 3.43 (http://www.dof.no/Files/PDF/DOF%20ASA/IR/2021/554992_DOF_ASA_Q4_2021.pdf side side 15)
2020 - 1.50 (http://www.dof.no/Files/PDF/DOF%20ASA/IR/2021/554992_DOF_ASA_Q4_2021.pdf side side 15)
2019 - 2.06 (http://www.dof.no/Files/PDF/DOF%20ASA/IR/2020/DOF%20ASA%20Q4%202020%20Financial%20Report.pdf side 12 )
2018 - 3.90 (http://www.dof.no/Files/PDF/DOF%20ASA/IR/2019/DOF%20ASA%20Q4%202019%20Financial%20Report.pdf side 12)

Nice to know - https://www.wallstreetprep.com/knowledge/price-to-cash-flow-ratio/
"The P/CF (Price-to-Cash Flow Ratio) is most useful for evaluating companies that have positive operating cash flow but are not profitable on an accrual accounting basis due to non-cash charges. Low P/CF Ratio: The company’s shares could potentially be undervalued by the market – but further analysis is required."

per i dag har DOF P/CF på 0,24 (0.81/3.43).
Slettet bruker
27.02.2022 kl 13:33 6633

Tallene sier vel sitt her ( har Dof aksjen riktig verdi ) …:-).
Grunnen er vel at meglerhus ( analytikere ) ikke har analysert markedet og kommet med kursmål ennå !?. Klart også at restrukturering ( stillstand ) henger oppå Dof kursen . Vi har tiden med oss her så får vi se om det kommer noe på bordet etterhvert . Blir også spennende å se hvordan rater blir fremover etter dårlige været som har vært i Nordsjøen ( 1,5-2 mnd ). Skal jobben som ble utsatt taes pluss alt kommende arbeid ( sesong ) så kan ratene ta en rekyl opp med mindre skip tilgjengelig .
Redigert 27.02.2022 kl 13:59 Du må logge inn for å svare
JALLA
27.02.2022 kl 14:22 6586

Mener at vi må registrere oss som en samlet enhet etter hver. DEtte for å kunne kreve både innsyn og ta dialogen som vi blir nødt til for å kunne tvinge frem svar som ikke fremkommer i media eller i DOF.
Det første er verdifastsettelsen av flåten!
Fortsatt av/ nedskrivninger av flåten?
Hvilke teser arbeider de etter i forhandlinger og hva skal de oppnå her?(Tvilsomst at vår gruppe er i diskusjon rundt bordet)
Greit med investeringer i utstyr og selskaper men ikke på vår bekostning. Disse millioner kunne vært brukt på betaling av gjeld tenker jeg.
Om det er de siste 9% av gjelda som er problemet så må det ses rasjonelt på hva og hvordan dette skal løses.
Tenker at det er alt for mange ubesvarte spørsmål og skjønner det men ønsker ikke å sitte på perongen uvitende om løsninger som diskuteres.
Om vi tar grep så kan vi bli informert om hva og når ting skjer i selskapet......
Bare mine tanker men tror at vi må bli mere aggresive opp mot DOF for svar........
Dofulf
27.02.2022 kl 14:42 6586

Det er snart generalforsamling. Regner med at noen ryker på hode ut da,så får vi se.
AlanS
27.02.2022 kl 15:02 6572

Det er bare å be finanstilsynet om å se på DOF regnskapet dersom dårlig regnskap brukes som grunnlag for en dårlig løsning.

Viktig å forstå at der mye usikkerhet om utviklingen i finansmarkeder, særlig rente og inflasjon. Fastrente ville vært bra for DOF, men ikke kreditorer. Regner med at standstill dreier seg ut mot høsten.
AlanS
27.02.2022 kl 19:13 6389

Nå kommer det tydelig frem (https://finansavisen.no/nyheter/energi/2022/02/27/7827220/tyskland-vil-kutte-avhengigheten-av-russisk-gass?internal_source=sistenytt)
– Hendelsene de seneste dagene har vist oss at ansvarlig, fremadstrebende energipolicy er avgjørende for sikkerheten vår, ikke bare økonomien og miljøet, sier Scholz.

---
Det ser ut at investeringer i olje og gass kommer til å eksplodere allerede i år. Det blir voldsom opptur i offshore, tenker jeg.
Redigert 27.02.2022 kl 19:17 Du må logge inn for å svare
tobben
27.02.2022 kl 20:12 6429

Danskene er jo f.eks gira på å få skikkelig fart på gassfeltet Tyra .Tviler på at politikerne skjønner at dette krever mye å fikse !
Redigert 27.02.2022 kl 20:37 Du må logge inn for å svare
kongsberg1
28.02.2022 kl 07:28 6114

Passeres krona for godt i dag. Alltid artig å stikke hode litt frem. Men nå ser det ut som verden ikke har politisk vilje til å stole på han som leverer olje å gass til Europa/ +++ med mere. Nå starter nok posisjoneringen om båter og kontrahering av nye i et helt annet tempo en forrige uke.
Slettet bruker
28.02.2022 kl 07:46 6093

Kongsberg1 !
Bare stikk hode frem du og sirkus tråden kan kommentere :-).
xcountry70
28.02.2022 kl 09:00 5976

Helt klart . Vår styrke er at DOF må fortsette som eget selskap skal kreditorene få igjen pengene sine. Vårt sterkeste kort er at vi må stemme for restruktureringsforslaget hvis selskapet skal beholdes som en juridisk enhet. Denne stemmen skal vi betalt for og dess mer samlet vi er , dess større verdi.

Det pågår nå en finansiell og operasjonell restrukturering ,som har ett formål : Å betjene kreditorenes gjeld med forventet kontantstrøm med ( reforhandlede) rente og avdragsprofil. Det betyr trolig at det blir en samlepakke på lån ,som betjener hele DOF (OneDOF) .

Sletting av gjeld blir kun aktuelt om kontantstrømmen ikke er stor nok til betjene reforhandlede betingelser . Om det fortsatt er aktuelt med sletting av gjeld, så vet profesjonelle kreditorer at de må ha med seg aksjonærene og at de må tilby noe som er nok til å få vår stemme.

I vårt tilfelle er det ikke nok å bare vise til regnskap som har negativ aksjekapital ved 31.12.2021. Eksempelvis USD BRL har forbedret balansen med nærmere 500 MNOK alene siden nyttår.
Redigert 28.02.2022 kl 09:00 Du må logge inn for å svare
Graastein
28.02.2022 kl 09:25 5920

Noen som vet hvor lang tid det tar å bygge ut ett gass/oljefelt? Jeg tenker at selv om det tar ett år eller to, så er det vel naturlig at EU vil jobbe for at felt i Nordsjøen bygges ut så raskt som mulig for å, på sikt, redusere avhengigheten fra russisk olje og gass. For EU-land må det også være bedre å ha en stabil levrandør som Norge, enn andre diktaturer som Saudi-Arabia, el. For å få en rask utbygging kunne kanskje EU-land inngå lange kontrakter om kjøp av gass og olje til fastpris, så ville risikoen for oljeselskapene gå ned, bare noen tanker. Den siste tidens hendelser må jo ha ført til at enkelte stater forstår at de må engasjere seg for å sikre grunnleggende krafttilgang.

En annen sak jeg hadde blitt svært taknemlig om noen kunne svare på. Hvor mye er gjeld til Eksportkreditt, og er det slik at Eksportkreditt aksepterer en dårligere prioritetet og dermed er helt sentral å få med seg?
Redigert 28.02.2022 kl 09:28 Du må logge inn for å svare
xcountry70
28.02.2022 kl 09:36 5919

Dette kan jeg mye om :

1) på kort sikt - øke produksjon fra eksiterende felt 1-5 år
2) bygge ut felt nær eksisterene infrastruktur - 2-5 år
3) ny infrastruktur 5 år

I praksis på kort sikt : Troll gass , mer kull, mer atomkraft
Lengre : LNG.
AlanS
28.02.2022 kl 09:53 5964

Feltutbygging er en tidskrevende prosess med mange variabler , blant feltegenskaper, havdybde, konsept, osv. I tillegg er det mange og flaskehalser knyttet til levering av konstruksjoner og utstyr, og kapasitet hos underleverandører, blant annet skip.

Her er lenken til en grei oversikt over felt på NCS, hvor du kan finne detaljer om PUN godkjenning, produksjon oppstart, og mye mer. - https://www.norskpetroleum.no/fakta/felt/

Etter mange år med nedgang og nedskalering i oljeservice, vil veksten i aktivitet bli begrenset av nemlig kapasiteten til leverandører, blant annet offshorerederier.
Hva dette betyr, er relativt enkelt å forutsi: maksimal utnyttelse og høye rater.
Graastein
28.02.2022 kl 10:01 5956

AlanS, vet du hva størrelsen på gjelden til Eksportkreditt er? Har sett i årsrapporten, uten å finne noen oversikt over kredittorene.
AlanS
28.02.2022 kl 10:07 5974

DOF Installer Q4 rapport er nå tilgjengelig på her https://www.notc.no/NOTC/NOTC-listen
Arbeidet som ikke ble meldt - "Skandi Skansen started the quarter in the spot market in the North sea. From mid November the vessel transited to the Gulf of Mexico and commenced on a mooring project for the North America region. "

Statement of comprehensive income
The operating revenue for the 4th quarter of 2021 was NOK 42 million (NOK 32 million in 4th quarter of 2020). The EBITDA was NOK 47 million (NOK 29 million), whilst the EBIT was NOK 22 million (negative NOK 95 million) after depreciation and impairment of NOK 25 million (NOK 124 million).

Videre skrives det at "The BNDES standstill agreement for DOF Subsea Brasil expired in June and the company has since then paid debt service according to refinancing agreements signed in February 2020. A comprehensive refinancing solution for the Group includes a long-term solution for the BNDES facilities"
AlanS
28.02.2022 kl 10:22 5943

Se side 13 https://bergen-chamber.no/media/2865/1430-dof-asa-q2-2019-investor-presentation.pdf
DOF sin hjemmeside er ikke tilgengelig. Vil prøve å finne mer oppdaterte opplysninger det senere.

Side 38 http://www.dof.no/Files/PDF/DOF%20ASA/IR/2021/DOF%20Integrated%20Annual%20Report%202020%20V1.03.pdf
"Of the Group's total long-term debt, 59% has a fixed rate of interest. This includes financing via BNDES and GIEK/Export Credit Norway."
Redigert 28.02.2022 kl 11:04 Du må logge inn for å svare
AlanS
28.02.2022 kl 11:25 5863

PSV spotrater sprekker opp:
https://offshore.braemaracm.com
27/02/22 Rem Fortress Neptune UK Supply Duties D/D 28/02/22 GBP 26,000
http://www.westshore.no
26/02/22 NORMAND SPEAR Peterson (UK) Ltd Supply duties, C/R + opt 01/03/22 GBP 22500
Slettet bruker
28.02.2022 kl 13:42 5733

Litt over 0,5 % omsetning idag …:-). Folk holder sine aksjer og tradere leter etter flere ( 10000 robot ) .:-).
Dofulf
28.02.2022 kl 14:11 5762

Following on from the charter of the Ross Candies, DOF Subsea, a subsidiary of DOF ASA, has entered into an agreement with Otto Candies for the charter of the Jones Act compliant vessel Chloe Candies for a firm period of two years. The charter period commenced in May, with the intent to utilise the vessel to support operations for existing North American clients in the GOM. In addition, DOF Rederi has sold the vessel Skandi Sotra to an international buyer with delivery in first half of 2022.