QFUEL: Gullkalven eller det Sorte får

Holymoses25
QFUEL 26.12.2021 kl 14:26 230021

QFUEL har slitt lenge med dårlig ledelse, elendig kommunikasjon og underdimensjonert anlegg.

Magefølelsen sier at dem nå har snart fikset alt og vi får en POC innen 15 Jan.

Gikk all in og kanskje jævligt dumt, men oddsen på magefølelse pleier å vare bra..
Redigert 26.12.2021 kl 14:39 Du må logge inn for å svare
Steve Hops
03.01.2022 kl 22:00 4920

Snedig. Måten du majestetisk beskriver dine så edle betegnelser av teknisk analyse passer ganske godt inn i psykologi boka: kapittel narsissistiske trekk.

Deres edle høyhet oppnevnt som forumets diamant. Kan de vennligste dele deres fantastiske tekniske analyse som du så hederlig har tenkt oss at utholde i flerfoldige uker.

Shit ass. Det der var ikke lite teit. Hersketeknikk kan du dra tilbake til jappetiden med. Funka best da med slapp Friele kaffe, kokainstriper på Amex’n og føkkings Boney M på stereoen. Så hvis du synes jeg var usmakelig nå, så er det rett tilbake i majonesbarten. For dette var barnslig Hammers.
Bulldog
03.01.2022 kl 22:55 4808

Antar at denne avhenger av PoC: https://newsweb.oslobors.no/message/548848
rischioso
03.01.2022 kl 23:12 4795

Om ikke Qfuel, Kahoot, Borr og/eller FRO er en av disse så vennligst respekter pandemien og hold munnbindet på ... ;)
Redigert 03.01.2022 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
reee
04.01.2022 kl 01:25 4632

Amatør. Linjalen din knakk du i raserianfall over at vow gikk åt skogen istedet for opp til 50 igjen, og dine TA har aldri vært i nærheten av min blodmagi.

Til info så oppnås poc den 17. januar, når venus står i retrograd, og en geit ofres over hammers brukne linjal i lyset av fullmånen. Dette har jeg sagt før i mine egne meget presise uttalelser om teknisk analyse. Hvis ikke faller nesa til hammers av. (POC-meldingen kan komme dagen etter)

Hvordan vet jeg dette? Naboens sau er født uten hjerne og er talerør for for Azathoth's visdom.

Og nei, du får ikke linjalen din tilbake.
rischioso
04.01.2022 kl 02:40 4592

Ikke helt uenig i mye av det du skriver, men noterer meg at følgende er rene fakta feil

(1) Retrograd - Venus står i retrograd den 29-de og ikke den 17-de januar
https://www.moontracks.com/venus_ingress.html

(2) Fullmåne - det er fullmåne (i Norge) den 18-de og ikke den 17-de januar
https://illvit.no/universet/solsystemet/manen/fullmaane-naar-er-det-fullmaane

Jeg for min del tror at siden selskapet meldte at de så for seg PoC "rundt nyåret" som i overført tidsmessig betydning betyr (+/-) 3-5 dager toppet med info om at de kun skulle kjøre 1 linje (ned fra tidligere 2) siden alle 4 linjene er identiske så vil det kunne skje hvilken dag som helst innenfor de første 2 ukene av januar eller en av de neste 9 handelsdager siden det var rundt og ikke i månedsskiftet.

Legger vi så til grunn oppgangen den siste tiden uten nytt av betydning hvor noen alltid vet litt mer tidligere enn andre så styrker det hypotesen ytterligere - uansett så går vi svært spennende dager i møte hvor fler og fler vil ha interesse av å få med seg den høyst sannsynlige, nærstående og ikke minst betydelige oppgangen (reprisingen) så man bør være forberedt på at det blir rift om aksjene fremover noe som kommer på toppen av en rekordstor shortandel som må dekkes inn helt eller delvis i tillegg til at det nå på nyåret kommer milliarder av friske kroner som skal posisjonere seg for 2022 - naturlig nok ... ;)

https://www.mynewsdesk.com/no/quantafuel-asa/pressreleases/skive-is-on-track-for-proof-of-concept-around-year-end-3149508
Redigert 04.01.2022 kl 03:07 Du må logge inn for å svare
reee
04.01.2022 kl 09:21 4390

Du våger å stille spørsmål ved de gamle gudene? Azathoth glemmer ikke vanrtro kjettere, så pass deg. Jeg er ikke i norge. Geita (shorterne i overført betydning) ofres og gjennom blodofferet skal hammers brukne linjal igjen bli hel og:
0 PoC Skive 17. januar
1 Trump feiger ut og vil ikke stille til valg igjen likevel
2 Hammers får fortsatt ikke linjalen tilbake
3 Azathoth vil vise sitt tegn
rischioso
04.01.2022 kl 10:34 4289

Ok, men Venus befinner seg fortsatt ikke i retrograd den 17.01 uansett hvor i verden du befinner deg og er det nettopp noe som utfordrer gudenes vrede så er det å være vantro mot himmellegemenes kjøreregler - slikt skaper kaos i universet.
I retrospektiv basert på min tidvise, men legitime vanntrohet på jorden skal jeg holde tett om ditt himmelske feiltrinn - på visse vilkår skjermet fra forumet ... ;)

Når det kommer til det tekniske så har kursen brutt opp og ut av den stigende trendkanalen som forteller om en brattere stigning fremover hvor det ikke er noen teknisk motstand av betydning før ved 45nok og forseres den så er neste ved 73nok.

Noterer meg at shorterne jobber på høygir med å holde kursen nede ved å legge ut større sperrer som stadig flyttes i begge retninger - nå sist på 36,18, 36,2, 36,08, 36,04, 35,8, 36 ... i et desperat forsøk på å finte ut flere på undersiden - mao det er bare et tidsspørmål før vi er på 40 tallet for når de ikke klarer å finte ut flere rundt dette nivået så må de opp for finne flere reelle selgere og jo høyere kuren befinner seg når PoC tikker inn jo høyere og raskere går reprisingen ... ;)
Redigert 04.01.2022 kl 11:57 Du må logge inn for å svare
PHOinvestor
04.01.2022 kl 11:58 4180

Hei
gikk inn i denne i dag igjen etter å ha vært ute ca. 1år.
Ble veldig skuffet att skive ikke fungerte.
Dette er nå løst og jeg tror vi får en ny kursoppgang, raskt til ca 50.-
De er allene om å besitte en teknologi som alle kommer til å etterspørre
rischioso
04.01.2022 kl 12:00 4155

Velkommen skal du være - virker å være godt timet så det ligger an til en nærstående, spennende og ikke minst svært lønnsom reise ... ;)

Det blir nok litt humpete på veien frem til PoC meldingen foreligger nettopp fordi shorterandelen er så høy så vil det være krefter som virker motsatt. Om folk hadde kjøpt og holdt og ikke solgt så fort de var noen tusenlapper i pluss så hadde det vært et vinn vinn for da måtte shorterne startet inndekkingen med å kjøre kursen opp. Når mange til stadighet selger så snart de er litt i pluss så vil det hjelpe shorterne med å få plukket og således dekket seg inn på lavere nivåer. Men slik er det på børs, en mengde med forskjellige mennesker med forskjellig tidshorisont og da blir det slik. Jeg kunne selv ved flere anledninger i dag ha solgt og realisert flere titals tusen kroner, men samtidig utsatt meg for risken med å være ute i det PoC tikker inn og således ville den gevinsten ha vært for peanøtter å regne mot hva jeg ville ha gått glipp av dersom jeg var ute når meldingen kom. Så det å kjøpe og holde krever sitt, men man blir som regel rikt belønnet på sikt når vi nå vet at en kjempetrigger står for døren og kan tikke inn hvilken dag som helst. Også er sannsynligheten høy for at det vil komme flere på banen å ta et jafs i ny og ne den nærmeste tiden - nye som ikke før har tatt en inngang og eksisterende som ønser påfyll her nede mens de kan - det er knappe 3 hele børsdager igjen av første uken i 2022 så for hver time som går så er vi 1 time nærmere melding - lykke til ... ;)
Redigert 04.01.2022 kl 13:09 Du må logge inn for å svare
oivindl
04.01.2022 kl 13:51 4025

"Jeg tror PoC allerede er innbakt i dags kurs. At PoC vil komme en gang er kjent i lang tid."

Akkurat det samme som Rischioso hevdet, etter han hadde ombestemt seg, før han ombestemte seg igjen.
YNWA250505
04.01.2022 kl 14:00 4008

Ja tenk om du hadde begynt å kjøpe midt på 20-tallet. Nå har du snitt på over 30 koner, men det er jo bra det også. Ikke at du fortjener et eneste øre da du er den største klovnen på forumet som baisser enormt når du skal inn igjen med ukepengene dine og hausser som en villmann når du har kjøpt dine hundre aksjer. Du er faktisk den verste type her inne av alle og burde vært utestengt fra dette forumet. Å prøve å manipulere kursen med løgner og fanteri er kvalmt og direkte ulovlig, men du har sikkert et godt øye til admin som bare lar deg holde på. Det er ingen som liker deg her inne bortsett fra de du evt samarbeider med da. Hammers og HP17år tipper jeg. Lykke til alle ekte Quantafuelere, riskokeren kan dra ditt pepper'n gror.
HP17
04.01.2022 kl 14:24 3980

Har du fått troen på PoC nå og gått inn i QFUEL?
Mulig jeg legger inn et kjøp selv på en kurs rundt kr 24-26 som den kanskje faller ned til dersom det nå nok engang blir ytterligere forskyvninger på å få godkjent PoC.
Redigert 04.01.2022 kl 14:25 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
04.01.2022 kl 14:31 3946

hehehe, hvorfor ikke vente til den er på kr 13 så kan vi kjøpe sammen:-)
HP17
04.01.2022 kl 14:35 3928

PoC er garantert ikke bakt inn i kursen til QFUEL, nettopp pga at den frynsete historien til QFUEL på guiding det siste året.

Se hva som skjedde med kursen i et annet grønt selskap BCS (som har levert 100% ihht guding i 2021).
Like før jul meldte selskapet om at teknologien var verifisert og “Diegel 2.0” vellykket. Det førte til at kursen på få dager gikk fra kr 48 til godt over kr 80 og nå er kursen rundt kr 76. BCS er et selskap som har levert konsistent og i tide på teknologi etter guiding, allikevel gikk kursen mer enn 70% på få dager.

Tenk selv hvilken positiv betydning PoC vil ha for QFUEL, både på kort og lang sikt?
Kan kursen gå 70% i BCS, hva tror dere ikke kursen vil gå i QFUEL?
Redigert 04.01.2022 kl 14:36 Du må logge inn for å svare
oivindl
04.01.2022 kl 15:02 3824

"PoC er garantert ikke bakt inn i kursen til QFUEL,.."
-HP17

Noe jeg heller ikke har påstått, noe som kan misforstås i ditt svar.
Redigert 04.01.2022 kl 15:03 Du må logge inn for å svare
rischioso
04.01.2022 kl 15:05 3809

Helt korrekt. Nada er bakt i dagens ser vi bort i fra den mekaniske delen som faktisk har funket en stund så når PoC kommer som beviselig bekrefter at også den kjemiske teknologien virker så skal caset reprises for det er den teknologien som har lagt grunnlaget for eksisterende smarbeidspartnere og for de kanskje partnererne som avventer på sidelinjen. PoC er startskuddet for ekspansjoner av nye fabrkker world wide så helt klart at den ikke er baket inn.

Det er derfor nærliggende å tro at 50% vil komme ganske umiddelbart etter at Poc er meldt og med den rekordstore shorten som skal dekkes inn helt eller delvis så skal man heller ikke bli overrasket om vi vil se en dobling. I tillegg skal nye friske milliarder inn i markedet rundt disse tider hvor en PoC helt klart vil tiltrekke seg en del av disse så ja, om man er kortsiktig eller langsiktig så er det i disse dager man bør posisjonere seg - penger på gata og en desidert aktuell nyttårs rakett ... ;)
PHOinvestor
04.01.2022 kl 15:34 3769

ja, flott , derfor gikk jeg inn i dag
rischioso
04.01.2022 kl 15:50 3820

Det er flere ting du ikke virker å forstå og det er at long og short investorer ikke har kompatible investeringsstrategier, men de kan gå overrens om de skjønner akkurat det så her har du mye å lære gutt ... ;). Longere bryr seg ikke om kortsiktige bevegelser, mens det er viktig for de som er kortsiktige tradere noe jeg har vært mange ganger i denne og av samme grunn har jeg delt kortsiktig info. At du ikke har skjønt det, men ser på det som en trussel mot din egen investering bunner ut i din egen usikkerhet om og rundt din egen investering og ikke minst mangel på kunnskap om andre investeringsstrategier.

Likeledes er det misforstått å tro at det å dele kortsiktige bevegelser er å manipulere kursen - i så fall måtte dette ha vært et forum for kun langsiktige og det er det jo ikke. Ingen kurs går kun en vei og av samme grunn finnes det diverse verktøy man kan bruke til å kunne forutse fremtidige bevegelser basert på historiske data som feks teknisk analyse og det er jo et helt legitimt og lovlig verktøy - om man så deler slik info så kan jo ikke det verken være ulovlig eller bryte med forumreglene. Det kan gå i mot ditt eget håp for din egen investering, men det er jo noe helt annet og må ikke blandes med manipulring, ulovligheter og brudd på forumregler...

Du snakker som at du kjenner meg, men det gjør du jo ikke like lite som jeg kjenner deg - det vi kjenner til er hva vi skriver realtert til vår egen investering og det er jo ikke det samme som å kjenne noen personlig. At du i tillegg tar deg friheten og snakker for alle andre også tyder på umodenhet mer enn noe annet.

Som det sies - fornærmelser er argumenter brukt av folk som har urett, men skitt au - akkurat nå er vi på samme side enten du liker det eller ei så alt jeg nå deler er også til din fordel - enn så lenge ... ;)
Redigert 04.01.2022 kl 16:12 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
04.01.2022 kl 16:47 3739

Jeg tror jeg kan snakke for alle her inne +-3stk. Du er bare en trader som sprer dritt når du ikke er inne i aksjen og hausser som en tulling når du er inne. Jeg mener det er ok å hausse en aksje mann selv sitter og at mann har tro på den, men å holde på slik du gjør er ikke lovlig i følge reglene på dette forumet. Din type er smakløse og er sterkt mislikt på dette forumet. Det er ingen her inne som liker deg , men du er sikkert ikke her inne for å få venner og det er vel ingen tror jeg. Men måten du har holdt på både her og andre steder er direkte motbydelig. Verste sort av mennesker. Ren egoist og med psykopatiske trekk. At du er inne i samme selskap som meg driter jeg i. Du har oppført deg på en måte som ikke er innafor. Juger og holder på og backtrader over alt. Skulle vi nå få utsettelse på POC solgte du lenge før den meldingen kom osv osv. God bedring
reee
04.01.2022 kl 17:21 3674

Get a load of this. Makan til å kope med å ha gjort dårlige trades 😂
oivindl
04.01.2022 kl 17:23 3681

" Kommer ikke PoC som lovet i løpet av årets siste 8 handelsdager så vil posisjonen din raskt kunne være verdt knapt halvparten av dagens så slik sett burde valget være enkelt"
-Rischioso

Hva var det du ikke hadde forstått da du skrev dette?
Redigert 04.01.2022 kl 17:25 Du må logge inn for å svare
rischioso
04.01.2022 kl 17:39 3708

Det stemmer jo om den ikke kommer denne gangen som lovet for caset med kun den mekaniske teknologien alene er ikke verdt rart. Men siden den nye ledelsen har sagt rundt og ikke innen årsslutt som den forrige ledelsen så må den slakken gis - ikke mer komplisert enn som så.

Siden det ennå ikke er kommet noen oppdatering som forteller noe annet så velger jeg å tro at ting går som planlagt for om selskapet visste så nært opp mot leveranse at de ikke kunne levere som lovet så er de forpliktet til å melde det i markedet - jeg har i alle fall gjort et bet på akkurat det - et bet hvor en sannsynlig reward langt overgår en potensiell risk. Så gjenstår det og se når og hva som blir levert og om ikke lenge har vi fasit ... ;)
oivindl
04.01.2022 kl 17:45 3720

"Men siden den nye ledelsen har sagt rundt og ikke innen årsslutt som den forrige ledelsen så må den slakken gis - ikke mer komplisert enn som så."
-Rischioso

Skal si det tok sin tid å overbevise deg. De fleste hadde jo skjønt dette for lengst.
Redigert 04.01.2022 kl 17:46 Du må logge inn for å svare
rischioso
04.01.2022 kl 17:46 3738

Forstår frustrasjonen din siden du har vært long med skuff på skuff, men det har vært ditt valg. At andre har tjent på svingninger mens du har sitti fast kan ikke andre klandres for.

Forhåpentligvis blir du rikt belønnet om ikke lenge og du kan senke skuldrene - kanskje tryller du frem et snev av høfflighet også - det er jo lov å håpe ... ;)
rischioso
04.01.2022 kl 17:49 3723

Kan ikke erindre å ha påstått at jeg skjønner så mye bedre enn alle andre - en slik påstand er det nok andre som må svare for ...

Men jeg skjønner såpass at dette er et forum for å diskutere case og ikke hverandre, men akkurat det er det neimen ikke alle som skjønner ... ;)
Redigert 04.01.2022 kl 17:52 Du må logge inn for å svare
oivindl
04.01.2022 kl 18:19 3660

"Kan ikke erindre å ha påstått at jeg skjønner så mye bedre enn alle andre"
-Rischioso

Kan ikke erindre at jeg heller har påstått at du gjør det.

Men så har du jo denne typen kommentarer som jeg ikke vet hvordan man ellers skal tolke:
"Det var ikke vanskelig å forstå at dette var ditt aller første innlegg på en Qfuel tråd ... :)))"
-Rischioso

"Forskjellen på min og din tro virker å bunne ut i at det jeg tror på er basert på det jeg vet - en liten men betydelig forskjell"
-Rischioso

Jeg er forøvrig heller ikke interessert i å diskutere din person, men en del av uttalelsene dine er jo absolutt verdt å se nærmere på.
Redigert 04.01.2022 kl 18:20 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
04.01.2022 kl 19:30 3533

Hehehehe med snitt midt på 20-tallet er jeg overhodet ikke skuffet. Den vil lett gi meg 100% avkastning. Høflighet ovenfor deg og din idiotiske oppførsel skjer ikke. Du er sterkt mislikt på alle tråder og skyr ingen midler for å tjene deg noen kroner. Du back trader og skryter stort sett i etterkant. Patetisk kalles det.
hatitchi
04.01.2022 kl 19:31 3526

Merker meg at "hvilken dag som helst"-mannen er tilbake i QFUEL-leiren, etter å ha spådd aksjen ned på 10-tallet om PoC ikke kom innen årsslutt. Hvem skulle trodd.

Føler en merkelig sammenheng mellom "hvilken dag som helst" og #alledageriuka, skjønner ikke hvorfor.
Herman*
04.01.2022 kl 19:52 3505

Jaja… Riskokeren er etter min oppfatning en høyst oppegående person som argumenter mot bedre vitende, utelukkende ut fra sin kortsiktige posisjon. Det er ikke populært men heller ikke forbudt, så vi får bare ta det for hva det er. Hvis vi ikke får melding om POC i morgen, tror jeg de startet opp produksjonen noen dager senere enn CEO antydet rett før jul. Det som er litt trist er at de har malt seg inn i et hjørne som er vanskelig å komme ut av hvis de blir forsinket. Basert på retorikken, har de hele tiden vært bombesikker på at POC kommer rundt nyttårsaften, pluss minus noen få dager. Jeg vil påstå at hvis det ikke kommer melding denne uka, har ny CEO skaffet seg selv et troverdighetsproblem som kunne ha vært unngått med litt større fleksibilitet. I praksis betyr ikke en ekstra uke noe annet enn at aksjen vil handles med litt større rabatt, men det er jo eventuelt ingen god start for vår nye CEO. Krysser fingrene for en gladmelding i morgen etterfulgt av en serie gode meldinger de neste ukene.
Slettet bruker
04.01.2022 kl 20:09 3479

Eiken sa i kvartalspresentasjonen i Q3 (?) at de var "extremely confident reaching PoC before year end" som har blitt til "around year end" på de siste meddelelsene. Dette har de nå gjentatt så mange ganger at de i det minste selv har god tro på at de leverer denne gang.

Selv så vil jeg gi de to eller maks tre uker inn i januar før de BØR ha oppnådd PoC, ellers syns jeg avviket fra guidingen i børsmeldingene er for stort, og igjen tillitssvekkende.

Har lite tro på melding denne uka, men akkurat nå er det få ting jeg ønsker meg mer - det hadde vært fantastisk.
Redigert 04.01.2022 kl 20:17 Du må logge inn for å svare
Nanoq
04.01.2022 kl 20:10 3484

PoC-melding denne uka/mandag neste uke er sannsynlig, men CEO kunne jo ha nevnt/tatt forbehold m.h.t. Covid-19/Omicron-situasjonen.
Her kan det fort oppstå noen ekstra utfordringer som kan forandre tidsplanen.

Ellers synes jeg at ledelsen har vært gode og troverdige vedr. kommunikasjonen de siste månedene. Troverdig kommunikasjon har åpenbart fått mer fokus i selskapet siden Bøhn sa takk for seg.
Herman*
04.01.2022 kl 21:12 3385

Jeg har registrert endringen i kommunikasjonsstrategi, men om alle disse meldingene hadde vært nødvendige er jeg litt usikker på. Det er noe med å bare levere. Men dette blir jo flisespikkeri hvis meldingen tikker inn en av de neste dagene.
Volume
04.01.2022 kl 22:05 3309

Dersom hakkemaskinen er fikset og at nøkkelpersonell ikke har fått Covid 19 bør de kunne starte opp nå i løpet av uka. Regner med at alle var på juleferie mens hakkemaskinen ble reparert og fabrikken stod stille.
Redigert 04.01.2022 kl 22:22 Du må logge inn for å svare
hatitchi
04.01.2022 kl 22:21 3270

På kurs 27:
rischioso
19.11.2021 kl 01:08
Ja, det er helt riktig, MEN her er det forventninger verdt hele 25milliarder så det skal nok en del til for å overraske - i alle fall positivt og av samme grunn blir det så veldig mye lettere å skuffe - derav den massive shorten ...

På kurs 35:
"Nada er bakt inn i dagens kurs"
HP17
04.01.2022 kl 22:59 3208

Støttes 100%.
«Basert på retorikken, har de hele tiden vært bombesikker på at POC kommer rundt nyttårsaften, pluss minus noen få dager. Jeg vil påstå at hvis det ikke kommer melding denne uka, har ny CEO skaffet seg selv et troverdighetsproblem som kunne ha vært unngått med litt større fleksibilitet. «

Det hjørnet QFUEL nå har malt seg inne ved de gjentatte forsikringene om denne PoC er QFUEL kun et par dager unna å være «malt inne» med lite håp om å unngå å tråkke i våt maling.

Min konklusjon QFUEL må levere PoC innen ukeslutt.
Steve Hops
04.01.2022 kl 23:04 3191

Helt enig.

Bøhn kjørte selger strategi. Hans beste evne er å selge prosjektet å få folk med. Det gjorde han en kjempejobb. Men når det kon til å snakke med aksjonærene så var det litt Twitter filosofi. Han manglet den dybden som trenges til å 1. kommunisere helt ærlig på hva som hadde skjedd og hvor selskapet var. Sikkert mange grunner til det, men det hjelper ikke når marked og produkt ikke snakker sammen. Han var på en litt annen side i boka. Men jeg vil fortsatt si at han var god. Timingen var feil, preppinga var feil og budskapet var ikke helt up to date. Så der manglet han enten teknisk innsikt eller vil komme seg videre i et prosjekt han følte mere mestring i. Helt fair uansett.

Kommunikasjonen nå er mere samlet, men de har ikke råd til å drite seg ut på POC nå, da fremstår de som klovner. Klarer de POC da er faktisk de andre klovner. Så high risk - high reward.
YNWA250505
05.01.2022 kl 00:02 3155

Du er bare totalt ubrukelig. Så hva mener du vil skje på fredag om ikke POC meldes? Tenk om den da meldes mandagsmorgen? Nå er vi så nære så ingen tørr å selge seg ut før det evt meldes store forsinkelser. Få d inn i nøtta di.
HP17
05.01.2022 kl 00:08 3150

Ingen tør å selge?
Hva skjedde med kursen i dag da ingen «turde å selge»?
Og selv om ingen tør å selge så ikke bli overrasket om du ser 33 tallet igjen denne uken. PoC er «game changeren» men den må komme nå også. QFUEL har helt på egenhånd skapt en unødvendig stor «fallhøyde». Rett og god kommunikasjon er alltid den rette nøkkelen som også Klopp ville sagt.