Ser vi et nytt Opticom her?

Slettet bruker
BCS 27.12.2021 kl 22:10 2725

Mange likhetstrekk. Unik teknologi. Husker den gikk fra 68,- til 2500,- på noen måneder bare.
Winter is Here
27.12.2021 kl 22:19 2681

Skal fremtidig inntjening prises inn før omsetningen er på plass, skal man droppe organisk vekst og bare pumpe ?
Redigert 27.12.2021 kl 22:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.12.2021 kl 22:22 2656

Fremtidig inntjening prises alltid inn før omsetningen er på plass. Derfor heter det fremtidig….
Hellboy
27.12.2021 kl 22:32 2613

Opticom hadde ikke noe produkt. De var bare ett av ca 100 selskaper med intensjonsavtale m Intel. Så de kan ikke sammenlignes
Londonmannen
27.12.2021 kl 23:21 2428

Nei, det er korrekt. Det er langt mer substans i BCS dersom den skulle ta en tilsvarende himmelferd. Men noe slikt tror jeg ikke skjer før jeg ser det. Men at BCS har en vanvittig oppside, er jeg ikke et øyeblikk i tvil om. Men før kursen virkelig går til himmelske skal selskapet lande en oppsiktsvekkende kontrakt, tror jeg.
nopetter
27.12.2021 kl 23:33 2369

Og på ca kr 400 bøttet mange seg ut da den gikk sidelengs en kort periode, så boomet den til 800, resten er historie. På den tiden steg samtlige aksjer som hadde tilknytning til internet og data. BCS har iallefall et produkt og produksjon å vise til noe opticom aldri hadde. Nå er det kun Asia avtalen om salg som mangler

Det samme ser vi idag i flere grønne aksjer som er notert på Euronext Growth. Flere der har null substans
Redigert 28.12.2021 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
Gork
28.12.2021 kl 00:55 2175

Største milepælen i BCS, var salget av eco nano til 10.000 kr pr kg, til seriøs kjøper. Herfra ut, er det effektivisering av produksjonen som gjelder. Utgangspunktet er svært godt for den prosessen.
I dag er hovedmålet Nano Carbon produksjon, ingenting i veien for piperensing, hvor deler av slutt prukdtet er Nano Carbon, men resterende er carbon. Et produkt som er vesentlig enklere å håndtere enn CO2 gass for produsenten. En slik kombi fabrikk, kan løse mange norske selskaper sitt CO2 problem, samtidig BCS får ut tilstrekkelig Nano Carbon.

Et slikt konsept gjør dem til piperenser nr 1 i verden, offentlig støtte vil renne inn, som i en storm.

Bra dag idag, men vi er bare i starten om 3-4 år kan aksjen koste 3-4000 (om det ikke blir en splitt).

Lykke til og godt nytt år.
Redigert 28.12.2021 kl 00:57 Du må logge inn for å svare
Rule
28.12.2021 kl 08:33 1843

Det er så vildt. Mulighederne er endeløse så langt øjet rækker. Kommer der politisk støtte vil det være en ren bonus. Kunne være smart om det gives specifikt på tilsætning til cement i form af hvor mye CO2 der spares ved tilsætning. Her kan BCS/EcoNano virkelig spare verden for mye CO2 udslip.
Det er så vildt at man kan omsætte C02 til et super værdifuldt og ædelt stoff + ilt. Man bruger ilt i mye industri til at reducere nødvendig energi mængde i mange processor. Jeg har spurgt BCS om de ikke kan opfange ilten og sælge den også. De har været ret stille omkring det Q, men gav feedback på andre ting i samme kommunikation. Det giver mig en mistanke om at det ikke kan udelukkes. Det vil være ekstra krydderi på kerne forretningen, men kunne være helt morsomt om der kunne gro 2 træer ind i himlen. Det er nemlig ret dyrt og besværligt at producere ilt.
4580
28.12.2021 kl 08:44 1764

fra 5 kroner
Londonmannen
28.12.2021 kl 08:47 1736

Helt klart at ilt på dansk, oksygen på norsk, er et stoff som har en verdi. Og jeg tviler ikke på at ledelsen i BCS har tenkt på dette allerede. Og tar jeg ikke mye feil pågår der allerede en prosess i BCS vedrørende utnyttelse av avfallsstoffet etter produksjon av CNF.

Ja hvor dette eventyret ender er umulig å forutsi, men det vil bli både spennende og innbringende.
Traderèn
28.12.2021 kl 08:55 1668

Sakset fra E24.no

– Det nye Hydro
– Karbon-nanofiber har enormt mange bruksområde. Det kan blandast i alt frå betong til aluminium, seier Skansen.

Om nanofiber av karbon blir blanda inn, blir materialet både lettare og sterkare.

Superstoffet er også ein god straumleiar. Blanda i aluminium, aukar det evna til å leia straum kraftig. I batteriindustrien vil det kunna auka yteevna til batteria kraftig.

Der, i møterommet på Flesland, går ikkje Jan B. Sagmo av vegen for å samanlikna seg og gründerkollega Finn Blydt-Svendsen med Sam Eyde og Kristian Birkeland.

– Vi skal bli det nye Hydro, proklamerer han.

Og planane er klare. Neste år skal verksemda byrja å tena pengar.
Traderèn
28.12.2021 kl 12:55 1333

Peftaus skrev Innlegget er slettet
Kremt....

Innlegget er sakset fra E24.no, det har ingenting med hva jeg tror eller mener..