Nanovector Toget går i 2022! 100% Overall survival!

Merlin
NANOV 30.12.2021 kl 19:12 59008

Spesifisert: 70% COMPLETE RESPONSE(CR) dvs komplett kreftfri uten tilbakefall - nærmer seg 36 mndr!

Og 100% Overall response rate (ORR) med minst 50% kreftreduksjon. Av alle ble 70% helt kreftfrie og er fortsatt helt kreftfrie etter nesten 36 måneder!

Her snakker vi ikke bare survival, men KREFTFRIE!

Dette er helt sensasjonelle resultater. De har bidratt til at NanoV er et av de hotteste selskapene innen RIT Radioimmunotherapy, som regnes som helt banebrytende innen kreftbehandling, pga. målstyrt, celleinternalisert stråling som også når opptil ca.40 omkringliggende kreftceller og samtidig nok gir langsiktig spesifikk NHL-immunforsvarsøkning.

Ny tråd - samme emne! Toget går i NanoV!

NanoV steg fra 15,71 pr 31/12/2020 til 23,04 pr. i dag. Dvs. en stigning på 47% i 2021.

Men ingen er vel fornøyde med det?

Likevel er kursoppgangen langt over Oslo Børs Totalindeks, som steg fra 974 til 1201 dvs. 23%.

De facto har det å sittet stille i NanoV vært dobbelt så lønnsomt som Oslo børs i år!

2022 kan komme til å bli det mest spennende året til nå i NanoVs historie. Forhåpentligvis vil selskapets portefølje vise seg så verdifull som vi aksjonærer tror.

Jeg håper Archer-1 får bli med på fase 3, at confirmatorystudiet kan gjøres parallelt, raskt og enkelt og FDA i heldigste fall kjører Archer-1 direkte til godkjennelse, slik vi så FDA gjorde med Algetas Xofigo. Og Archer-1 har både bedre og mye mer langvarig effekt og et mye større marked enn Xofigo.

I tillegg kan Archer-1 støtte seg på Betalutins forskning og resultater. Verdi Algeta var 2,9mrd$ tilsvarende 2,9x8,81=25,5mrd NOK som tilsvarer 266 kr. pr. aksje i Nanov da de solgte til Bayer.

Så har vi i det minste noe å forholde oss til i året som kommer!

Lykke til!
Redigert 30.12.2021 kl 23:36 Du må logge inn for å svare
focuss
10.01.2022 kl 10:12 6330

Den for aksjonærene utilfredsstillende kursutviklingen til nanov mener jeg skyldes styreformannens umodne og mangelfulle kommersielle forståelse av hva som er aksjonærenes interesser. Som jeg har terpet på for lenge siden så mener jeg han har ett alt for lite proaktivt forhold til å sikre en partner, noe Nanov trenger uansett. Slik sett så har Nycode med sitt langt mer kommersielle eierskap og sikret to partneravtaler allerede. Dette pjattet om at vi trenger paradigme avlesning først er bare bullshit, men høres kanskje tilforlatelig ut for folk som aldri har vært i nærheten av skrive en kommersiell avtale. Synd at tidligere CEO måtte forlate oss. Jeg antar det skyldes uenighet med Egberts, men det blir jo spekulasjon for Egberts tør jo ikke informere om årsaken.
Merlin
10.01.2022 kl 10:19 6280

Gode og riktige resonnementer her londonmannen. Jeg har kjøpt betydelig i dag. De 14 som mangler i Paradigme berettiger ikke et markedsverdifall på hundrevis av millioner kr. men er innen forventningsrammen. Markedet hadde allerede falt fra ca. 30 kr. og så kommer dette på toppen. Det gir en usedvanlig billig inngang. Ca.. 1 mrd. kr. ned i markedsverdi etter R&D dagen. Kurs 16/11/21 30,52 - nå får du aksjen i dette øyeblikk for ca. 20 kr. Tusen takk!
Carrera
10.01.2022 kl 10:20 6282

focuss
Litt grinete nå pga du har bommet stygt i din spådom om at det var plankekjøring til 100 innen 31/12-2021?
Da begynner du som vanlig å skylde på alt og alle.
focuss
10.01.2022 kl 10:24 6259

En kommersiell avtale på tidlig tidspunkt vil i betydelig grad måtte utformes som en opsjon for Roche, Novartis, Bayer eller andre. Å tro at disse selskapene ikke ville vært interessert i en opsjon i Betalutin virker bare naivt. En opsjons premie burde være mer en høy nok til å sikre nanov alle de pengene de trenger for å komme i mål og vel så det. Hva den opsjonen skulle gitt rett til ville vært et forhandlingstema. Men vi trenger en styreformann med gangsyn.
Kappa3278
10.01.2022 kl 10:26 6272

Inkompetent ledelse har ridd dette selskapet som en mare i mange år og gjør det fremdeles.
Ingen partnere som kan ta deler av utvikling kostnadene, men en masse pjatt om en en snakker med partnere hele tiden, og null resultat.
Her er det aksjonærene som må ta støyten med gjentatte forsinkelser, og emisjoner.
Utrolig nok ser det ut til at de aller fleste er kjempe fornøyd med det....
Merlin
10.01.2022 kl 10:27 6265

Det er absolutt mulig at Egberts fikk et forslag han ikke godtok, og at Braun dermed tok hatten. Så det er godt mulig riktig focuss! Men det får vi aldri vite. Hva var i tilfelle prisen som ble avslått? Det Egberts har uttalt er jo at man får mer betalt når Paradigmeresultatene foreligger. De uttalelsene vi har fått fra folk som vet interimresultatene i kontrollkomiteen har vært udelt positive. Vi bør derfor regne med at Betalutin blir godkjent og at det vil være svært lønnsomt å ikke selge til BP på nåværende tidspunkt.

Uansett hyggelig om det faktisk forelå et bud den gangen! Tipper det kanskje kan ha ligget i størrrelsesorden 100kr. aksjen, og at Egberts har ment det var alt for lavt!

Big Pharma kommer ikke utenom at Archer-1 viser utrolig gode resultater og at DOR hele tiden øker. På 4Q21-preentasjonen får vi en oppdatering på Archer-1. Med fortsatt god økning her øker signifikansen for Archer-1s langvarige virkning ytterligere.

Sett i ettertid var i tilfelle et avslag fra Egberts en riktig avgjørelse. Archer-1s utvikling har gitt en god verdistigning for fundamentalverdien til NanoV. De eneste som ikke skjønner det er tydeligvis kortsiktige tradere.
Redigert 10.01.2022 kl 10:35 Du må logge inn for å svare
bj111
10.01.2022 kl 10:45 6135

Høres ut som en vill fantasi eller spekulasjon det der Merlin. At det skulle ha forelagt et bud den gang finnes det neppe noe annet grunnlag for å hevde enn fri fantasi. Blir på nivå med imamen Kappa.
Carrera
10.01.2022 kl 10:57 6153

Først spekuleres det OM det lå et bud på bordet - så «tippes»det på hva budet var på??Hva «tipper»du budet måtte vært på?Det fremstilles som om det er Egberts som avgjør dette ene og alene - det er vel ikke slik det fungerer?
Merlin
10.01.2022 kl 11:01 6112

Dette er mannen som vet hva han snakker om og har tilgang til interimdataene. Jean Pierre Bizzari, MD, Chair of Nordic Nanovector's Clinical Committee, said: "We are very encouraged by the interim results both the activity and the safety profile in this unmet patient population. We believe that the decision to focus on one arm as well as the ongoing implementation of the protocol amendments will significantly support an increase of the enrolment rate to PARADIGME”.

Hans andre uttalelse i saken: Jean Pierre Bizzari, MD, Chair of Nordic Nanovector's Clinical Committee, said:
"We are EXTREMELY ENCOURAGED by the preliminary data we are seeing both in terms
of efficacy and safety profile."
Redigert 10.01.2022 kl 11:04 Du må logge inn for å svare
Kappa3278
10.01.2022 kl 11:15 6078


"Uansett hyggelig om det faktisk forelå et bud den gangen! Tipper det kanskje kan ha ligget i størrrelsesorden 100kr. aksjen, og at Egberts har ment det var alt for lavt!"
Vrøvel og tøv, dersom det kommer bud er styre pliktig til å forelegge dette for aksjonærene. Det skal i forkant selvfølgelig børsmeldes.
Det er ikke Egbert som bestemmer hva aksjonærene eventuelt vil akseptere av et eventuelt bud.
Nå må du slutte å fantasere Merlin.
dr. Stockman
10.01.2022 kl 11:17 6161

10-20% sjanse for at NANOV kommer i mål er nå priset inn i aksjen. Det fortoner seg som ganske irrasjonelt når virkeligheten er at svært mye skal gå galt om vi ikke når målstreken, og jeg er vel konservativ når jeg anslår muligheten å få Betalutin på markedet som 80-90%.
bj111
10.01.2022 kl 11:20 6182

Veldig få om noen som forholder seg til hva selskapet har sagt og sier. De fleste har ville spekulasjoner i hytt å pine alle veier her på FA forum. Preger kanskje kursen og selv om jeg er av den formening at dette forum er uten betydning.
Merlin
10.01.2022 kl 11:23 6203

Bizzari er ingen hvemsomhelst. Han sto for den kliniske utviklingen av Taxotere® som er et anerkjent og omfattende kreftlegemiddel, basert på Barlind!

Jean-Pierre Bizzari holds a medical degree from the University of Nice (France) and trained as an oncologist at the Pitie Salpetriere in Paris, at Ontario Cancer Institute, and Montreal Mac Gill Cancer Center in Canada before joining the pharmaceutical industry in 1983 as Head of Oncology at the Institut de Recherches Internationales SERVIER (France). Between 1993 and 2008, Jean-Pierre Bizzari was initially Vice President of the clinical development in oncology at Rhône-Poulenc, and subsequently held the same position at Aventis. He served as Executive Vice President, and Clinical Oncology Development at Celgene from 2008 to 2015.

Some of Dr. Bizzari’s past accomplishments include, the clinical development of several anticancer agents such as Taxotere®, Eloxatin®, Irinotecan® Abraxane®, Muphoran®, Revlimid®, Vidaza®, Imnovid®.

As a world-renowned oncology expert, he is a member of the Scientific Advisory Board of the French National Cancer Institute (INCa) and European Organization of Research and Treatment of Cancer (EORTC) and Chairman of the New Drug Advisory Committee
Kappa3278
10.01.2022 kl 11:37 6105

Ikke vær så vanskelig da Carrera, alt hjelper i en sådan stund😊
Slettet bruker
10.01.2022 kl 11:42 6103

Fikk handla inn ekstra aksjer i dag på kr 19,85. Håper på at den stabiliserer seg over kr 20 i dag. Må si at jeg begynner å bli lei av Nano.. Har vel vært inne over 5 år. Har tatt gevinst i mega rekylen den hadde i starten, men etterpå har jeg handlet inn litt når den har falt og jeg har mulighet til å plukke litt. Er en langsiktig investor, men denne tar kaka. Trur mange er lei og får den en rekyl trur jeg at mange tar muligheten å komme seg ut. Jeg er avventene, men lei :-)
Merlin
10.01.2022 kl 11:51 6061

Det er forståelig, men tålmodighet uten følelser er det som gjelder her. Se heller på potensialet, fundamentalforholdene og mulighetene. Covid-19 tar etter hvert slutt, og det kan gå fortere bort enn de fleste oppfatter. En dyktig og erfaren leder som Erik Skullerud hadde ikke tatt en slik jobb uten å forstå potensialet..

Utnytt heller det at folk blir lei. Da foreligger de beste kjøpsanledningene.
Redigert 10.01.2022 kl 11:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.01.2022 kl 11:57 6026

Helt enig i deg der og derfor er jeg forsatt inne. Farma aksjer trenger en stor tolmodighet til samt noen bokser med valium :-) . Hadde håpet at vi var kommet litt lenger i slutten av 2021 og inngang til 22. Var vel for optimistisk når en ser omfanget av covid 19. Nå får vi se hva sommeren går til i Nano.
Kontur
10.01.2022 kl 12:03 5995

Jeg kjøper, veien bør nå være kort med å få innrullert de siste pasientene. Er nå på oppløpssiden.
KJØP og sitt på aksjene er mitt råd
Gullit
10.01.2022 kl 12:09 5963

Fint år for Nanov. Blir spennende med neste oppdatering, litt over forventning og raketten tar av…
Slettet bruker
10.01.2022 kl 12:18 5976

Fra E24:
Kraftig biotekfall på negativ børs.
Nordic Nanovector utsatte publiseringen av en rapport til andre halvår etter at omikronvarianten har skapt utfordringer. Det virker ikke markedet fornøyd med.
Bioteknologiselskapet Nordic Nanovector er dagens foreløpige taper, med en nedgang på 12,90 prosent til 20,12 kroner.

Det skjer etter at selskapet fredag kveld meldte om at den foreløpige tre måneders dataavlesningen fra Paradigme-studien først kommer i andre halvår. Tidligere har selskapet varslet at den ville komme i første halvår.

Færre pasienter enn ventet
Selskapet forklarte utsettelsen med at omikronvarianten har påvirket pasientrekrutteringen.

– Vi opplever en uventet og betydelig påvirkning fra den nye omikronvarianten på rekrutteringen i vår kliniske studie. Imidlertid har vi nå en ende i sikte, og jeg er sikker på at vi kan levere de viktige innledende dataene fra denne studien i andre halvår 2022, sa Nordic Nanovector-sjef Erik Skullerud i en kommentar.

Totalt hadde selskapet torsdag innrullert 106 pasienter i studien.

«Økningen fra de 102 rapporter i november er færre enn ventet og konsekvensen er at utsiktene til tidspunkt for å få en samlet konklusjon på fase II studien er forskjøvet av første til andre halvår 2022», skriver DNB Markets i sin morgenrapport.

Meglerhuset har en kjøpsanbefaling med et kursmål på 31 kroner knyttet til aksjen, men understreker at dette er før eventuelle endringer etter meldingen.

https://e24.no/boers-og-finans/i/pWby5G/kraftig-biotekfall-paa-negativ-boers
Pentagon
10.01.2022 kl 12:26 5943

For et hylekor.
At dere i det hele tatt lar dere provosere av en liten 15 åring ( kappa) som sitter og lirer av seg det ene etter det andre. Han har til dags dato ALDRI svart meg på noen av mine stilte spørsmål om NanoV. Helt latterlig det han holder på med. Liten eller ingen dyptgående kjennskap til NanoV. Hvorfor svarer dere han?
Ble som mange trodde en utsettelse pga covid. Den er ikke så lang at det vil bety masse, men det vil koste noe mer penger.
Hadde meldingen fra selskapet informert om resultater og de hadde vært negative, hadde dette vært problematisk. Det var det dog ikke.
Selskapet valgte nå å gå ut og informere om utsettelse av paradigme, skulle de ikke gjort det? Det er klart de må, og gjør riktig av og informere om. Dette viser at de tar oss aksjonærer på alvor. Jo før jo bedre. Katten er ute av sekken for de som lurte. Nå har vi tid til og reflektere om hvordan dette skal løses best mulig.
Så kommer hylekoret med at selskapet er elendig og alt har alltid vært dårlig i NanoV. Men nå forholder i alle fall jeg meg til dagens ledelse. Noe annet kan jeg som aksjonær ikke gjøre.
Jeg vet i alle fall en ting, 3 mnd av livet mitt har jeg både råd til og tanker om og vente på.
14 personer savnes, de er med andre ord rett rundt hjørnet.
Lykke til med valget ditt, mitt er i alle fall vel overveid selv om en dipp i det korte bildet er beklagelig.

Pentagon
Langsiktig aksjonær i NanoV
Redigert 10.01.2022 kl 12:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.01.2022 kl 12:34 5906

Hylekor!!!!!!!!!!!!!! Kappa???? For min del så er jeg utolmodig etter å sitte 5 år i et selskap der aksjekuren har en rett linje - og det er nedover. At de igjen kommer med negativ melding og en "blåser ut" at en er lei for da faen meg være greit etter å ha sittet i 5 år... At en vet at Nano er forpliktet til å komme ut med slik melding forstå ALLE her inne og at Covid-19 er årsak.
Pentagon
10.01.2022 kl 12:46 5842

Har sittet lengre enn det Dysan, og erkjenner at jeg hadde en forventning om at det skulle tatt kortere tid, men slik er det ikke.
Men at folk hopper av NÅ pga dette er for meg uforståelig.

Pentagon
Slettet bruker
10.01.2022 kl 13:06 5748

Fra DNB markets dagens rapporten 10.01.22:

Nordic Nanovector sendte fredag ut en oppdatering vedrørende den pågående
PARADIGME-studien. Antallet pasienter inkludert i studien skal være påvirket av
pandemien og lå forrige uke på 106. Økningen fra de 102 rapportert i november er færre
enn ventet og konsekvensen er at utsiktene til tidspunkt for å få en samlet konklusjon
på fase II studien er forskjøvet av første til andre halvår 2022. Vi venter at denne
oppdateringen vil få en negativ mottagelse ved åpning i dag. Før eventuelle endringer
på grunnlag av meldingen har vi en kjøpsanbefaling med et kursmål på NOK 31
pr aksje. Kursen stengte fredag på NOK 23.10 pr aksje.
Falketind
10.01.2022 kl 13:51 5731

Pentagon tiltredes, har full tillit til ledelsen med Erik Skullerud i spissen. Det skjer nok mye i kulissene og den strategiske planleggingen for Betalutins vei til markedet som vi ennå ikke vet om. Husk at Skullerud vær imponert over hvor langt selskapet var kommet i sitt grunnarbeidet. Storm i ett vannglass det som skjer nå. For øvrig greit å få kattungen ut av sekken som Focuss uttrykket det.
Admoff
10.01.2022 kl 14:07 5757

Takk Kappa, dagen er mørkerød men fortsatt en strålende dag😀 Frisk og rask med sterk tro på 2022!
Bullinvestor
10.01.2022 kl 14:31 5809

Ingen tvil dette har vært en tålmodighetsprøve, gjelder å finne en taktikk man kan leve med i aksjer uten å få problemer med nattesøvnen. Tok et raskt valg når kursen dundret ned fra 29 tallet sist, jeg kvittet meg med 20% av beholdningen på 27 tallet, en dårlig magefølelse som viste seg å være helt riktig. Har kjøpt litt tilbake og jeg er nå litt avventende i situasjonen. Går kursen mere ned så der det helt ok da fyller jeg på, flyr den av gårde her er det også helt ok. Legger ikke alle eggene i samme kurv. Ha en fin dag: )
Stranger
10.01.2022 kl 15:59 5800

Du må efterhånden være i top 10 med alle de NANO aktierindkøb du siden feb. 2021 har meldt om. Du køber bare løs, når den falder :-)
Jeg har købt 1/4 del af de aktier tilbage, jeg et par uger siden havde solgt. Resten køber jeg ved evt. nye fald og der skal da også gemmes kapital til evt. emission.
Fjellgutten
10.01.2022 kl 16:20 5718

Høres ut som en klok strategi Stranger.
Merlin
13.01.2022 kl 10:38 4702

Ja jeg har kjøpt bra de siste dagene, men det burde jo være mulig for de fleste å forstå at NanoV som alle andre ville få problemer pga. koronaen. Veddemålet nå er om koronaen er over og når sykehusene er tilbake i hverdagen. Det kan gå fortere enn noen har drømt om, se på Sør-Afrika. Jeg forsøker å si fra når det er kjøpsanledninger, og det er det absolutt nå!
Redigert 13.01.2022 kl 10:46 Du må logge inn for å svare
mlande
13.01.2022 kl 11:49 4586

Lange varighet og gunstig bivirkningsprofil av comboen åpner også muligheten for bruk i 2. og 1. linje behandling. Rituximab kombinert med cellegift (R-CHOP) er brutalt bivirkningsmessig. Rituximab kombinert med Betalutin (RB) er ikke bare tryggere for eldre og sårbare pasienter, men kanskje også mer effektiv for alle pasienter. RB-CHOP er en mulighet for de friskeste pasientene. Slik bruk avspeiles ikke i Nano kursen, så oppsiden er stor.
SomSa
13.01.2022 kl 13:30 4426


Problemet er ikke korona, problemet er at de må hente penger før dataavlesningen. De må hente mye penger og ikke lommepenger......... Hva blir emisjonskursen hvis aksjekursen er 19-22? Ingen vits å kjøpe/øke beholdning nå.
Kagge
13.01.2022 kl 14:47 4299

Ja og nei.. klar covid påvirker/forsinker, men helt enig at det ikke er hovedproblemet. Man har 106 av 120 så det handler mest om når man får read out. Selskapet har nå varslet H2 og derfor er det naturlig å begynne å se på likviditetsmessig utfordringer, for mer penger må dem ha uansett så lenge dem står alene. Emisjonen vil komme, usikkerheten er om det er før eller etter fullført studie - og jeg vil jo tro det kan påvirke utvanningen vesentlig. Men for oss småsparere, som satser på oppkjøp (mest avkasting i kort horisont) tror jeg ikke er runde til med emisjon er forskjellen, om avkastningen blir super eller super😉

En emisjon nå før ferdig studie, er allerede priset inn på dagens kurs, med rabatt havner den på 17-18 kroner - håper den blir rettet.. og håper den kan komme etter Q4. (Har de fått mer enn 4 av 14 frem til Q4 får vi et løft)
Kappa3278
13.01.2022 kl 15:53 4222

På tide at flere og flere av menigheten nå innser at det kommer enda en emisjon etter enda en av et uttal av forsinkelser fra nanov, partnere har de etter eget utsagn jobbet med i flere år, med null resultat, surprise.
Tipper det kommer melding om emisjon før presentasjon av 4Q.

Redigert 13.01.2022 kl 15:56 Du må logge inn for å svare
focuss
13.01.2022 kl 16:10 4299

Det du skriver medfører ikke riktighet.
jfin
13.01.2022 kl 16:44 4281

Den må vel i første omgang godkjennes for bruk til noe som helst, samt at tallene (mengde pasienter) er små, og en vet nok ikke tilstrekkelig om langtidsvirkninger,. om det blir godkjent til 2. eller 3. linje er en ting, men må nok mer data (mange år) før det kan vurderes å brukes til noe mer.
Merlin
13.01.2022 kl 20:51 4136

jfin. Her er du ikke oppdatert ser det ut for. Archer-1 vil søke om godkjennelse direkte i 2. linje, og har allerede frapperende gode resultater med nærmere 36 mndr. uten tilbakefall, og med svært lave bivirkninger, både på kort og lang sikt. Dessuten kommer du med en udokumentert påstand som ikke bare er feil, men som fremstår som falsk informasjon, noe som er straffbart. Gå inn på NanoVs hjemmeside og les deg opp! Der finner du også mer om markedsandeler og hvorfor Betalutin/Archer-1 kan bli SOC for eldre pasienter innen FL. https://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Nordic%20Nanovector%20-%20DNBDEC%20Final.pdf

Kappa3278
14.01.2022 kl 09:55 3686

• Intensifying efforts to complete PARADIGME recruitment
• Phased execution of CMC, manufacturing and distribution strategies
• Executing our business development and partnering strategy to enable the full potential of Betalutin®
in NHL to be realised
• In the event of positive results, we have a clear regulatory strategy to gain rapid approval. Based on
continued interaction with the FDA
– BLA filing for Accelerated Approval based on PARADIGME data and start of confirmatory Phase 3 trial
– Seek Priority Review from FDA to reduce review time from 12 to 8 months
– Orphan Drug Designation for 3L FL granted in US and EU / Fast-track designation granted in the US
15 BLA – Biologics License Application
Next steps for Betalutin®
Dette vil ta år, ikke måneder, og mange emisjoner.