Oversolgt+dobbelt bunn🌋

Leoløve
IOX 02.01.2022 kl 13:32 41513

https://newsweb.oslobors.no/message/550431
Vi venter på nærstående drilling i LLA-47.
Aksjen er oversolgt.
Dobbelt bunn har oppstått 21.09. og 31.12.21.
Nyheter kan komme når som helst.
Vi håper på et spennende og Godt nytt 2022 år for IOX' ere.
Redigert 02.01.2022 kl 13:36 Du må logge inn for å svare
carthago
07.01.2022 kl 16:12 3936

Hele ordrebilde og handlemønstret i dag har vært merkelig med hopp mellom 1,12-1,17. Nå på slutten av dagen så normaliserer det seg mer.. Tror noen har presset på for å kjøpe. Tross alt neste 6 mill aksjer som er omsatt til greie priser.
Snittpris 5/1var 1,134, 6/1 1,198 i dag ligger det an til ca.1,125. Uansett en meget god avkastning på første uke av året.
kaunis
07.01.2022 kl 16:21 3923

ikke snakk ned aksjen med å hinte at du kan få den til 1kr eller under det senere, selv på denne rævabørsen hvor pappagutter i fleng tror de er eksperter over alle eksperter, og kjøper og selger som en full sjømann. Det virker som om ikke alminnelige regler gjelder på denne børsen, plutselig er alle kjøpsordrene borte og en nye lavere kjøpekurser plutselig på plass, i mellomtiden er alle de tidligere reg. kjøpt som om noe skjer i sammarbeid med nettselskapet. Hva er det som er nytt, stadige og plutselige kjøp til lavere kurs, alle -4-5 kjøpskurser forsvinner og ca 10øre lenger ned dukker nye opp på topp kjøpskurser.Merkelig merkelig merkelig. Ligner på svindel.
Audietron
07.01.2022 kl 16:24 3928

Trur det er tvangsalg, virker unormalt at så mange plutselig skal selge her nede.
Carsten1972
07.01.2022 kl 16:47 3893

Er det nu jeg skal tage mine vanlige tæsk som jeg for her af alle min norske brødre.ja det er det.IOX er og bliver tradernes paradis,dette er moderne handel med algoritmer som ingen her kan forestille sig,der er idag næsten ikke sket brutto og netto øgninger i folks beholdninger,der er bare handlet med de samme aktier frem og tilbage🤨.jeg forestiller mig at der sidder et par dygtige daytradere og er godt tilfreds med at havde lavet 5-10000 kr idag på at flytte rundt med 5 mil + aktier.jeg ved at flertallet her ikke tror mig,men så prøv at spøge lidt rundt omkring(bank m.m). Det kan tage mange år at få afluset en aktie for disse invaderinger,men det kan lade sig gøre.jeg var selv med i svenske fingerprint, som nok var den mest manipolerede aktie jeg har været i. Det tog 4 år for aktien at genvinde reelle langtidsinvestore.jeg har været i iox i mere end 2 år og jeg ser ikke tegn på at disse paracitter er på vej til at forlade os desvære.
qestador
07.01.2022 kl 17:17 3845

Ja for 4 dager siden lå vi på 0.9 og stabilt i dag på 1,138.
Det er 26,4 % opp uten særlig øket fundamentalt.
Carsten1972
07.01.2022 kl 17:23 3828

Enig.prøv at spørg jer selv om der er noget i iox der berettiger til at firmaet er 26% mere værd end sidste uge.
qestador
07.01.2022 kl 17:57 3773

Karsten
Konklusjoner må nødvendigvis være at brorparten av aksjonærene mener at prisen er altfor lav. :-))
carthago
07.01.2022 kl 17:57 3772

Du kan spørre deg selv om 0,87 for en uke siden var en reel pris, eller om 1.18 i midten av november var en reel pris eller om 1.77 for 1 år siden var en reel pris.
Carsten1972
07.01.2022 kl 18:15 3753

Enig,spørger du mig vil det være en af de vigtigste faktore til at frigøre aktien fra dette pinlige niveau.
Carsten1972
07.01.2022 kl 18:23 3741

Jeg tror man skal spørge sig selv om.hvem eller hvad satte gang i en ørkenvandring med en tildens nedad,fra 10 til 1.så syntes jeg at det må være åbentlyst for enhver at iox ikke bør være 10x så lidt attraktiv idag ,Som da den stod i 10. Forstår du.?
oivindl
07.01.2022 kl 18:42 3708

".jeg forestiller mig at der sidder et par dygtige daytradere og er godt tilfreds med at havde lavet 5-10000 kr idag på at flytte rundt med 5 mil + aktiver"

Da sitter der også en del udyktige daytradere som har tapt litt mer.
Carsten1972
07.01.2022 kl 18:42 3710

Som aktionær i iox finder jeg det direkte besynderligt om mystisk,at den kan handles til disse priser.men jeg forstår det godt pga det som jeg prøver at beskrive.fair pris på iox ville være 5-7 kr,så når også aktionære med moderate beholdinger stopper med at lade sig narre til salg af banditter,så tror jeg vi vil se den mod nord.her mener jeg iox bære en del ansvar( info).
YNWA250505
07.01.2022 kl 19:15 3631

Snakker ikke ned kursen, vil nesten si jeg hausser selskapet, men at kursen lett kan dette til 1 kroner blank eller under er vel ikke akkurat usannsynlig eller?
Slettet bruker
07.01.2022 kl 19:16 3634

Mellom 11.01- og 18.01 kommer produksjonsrapporten. Med den kommer også noen ord omkring ståa til selskapet på andre områder også. Håper at positive forventninger styrer kursen nordover igjen, etter et lite tilbakefall i dag. Det har vært merkelige handler i aksjen lenge. Noen ser jo ut til å kunne tvinge den ned å at plutselig kan en kjøpe meget store antall aksjer på langt lavere kurs. Men det er vel slik blrsen er idag. Traderstyrt å robotansatt 😅. Får vi fundamentale nyheter nå snart så gjør den et byks Nordover.
Redigert 07.01.2022 kl 19:20 Du må logge inn for å svare
sacco12
07.01.2022 kl 19:24 3611

Carsten1972: Jeg kjøpte IOX sommeren 2017 til en MYE høyere pris enn hva den er i dag. Var med opp til 10 kr etter Vikingo og helt ned til hvor vi er i dag. Har ikke solgt noe, men heller snittet ned. Kursen må fortsatt doble seg før jeg er i null. Jeg har til tider vært særdeles kritisk til selskapet, og er det fortsatt med tanke på tidsbruk og fantasifulle unnskyldninger som kommer som perler på en snor når det gjelder grunnen til manglende fremgang på LLA-47. Jeg skulle gitt mye penger for all informasjon om de egentlige grunnene til den svake fremgangen. Tror det er mye grums her. Jeg har diskutert en god del på privaten med andre aksjonærer i selskapet gjennom lang tid, det være seg Argentina, LLA-47, Litium, Integra, ANH, med mer. Det som viser seg er at selskapet er ufattelige treige, men det de faktisk gjør, er ofte bra. Da tenker jeg på avtaler inngått, bond-avtaler og samarbeidet med ANH. De er ikke som andre mygger som kaster seg over det første og beste for å blidgjøre aksjonærene.
Jeg er nå mer positiv enn på lenge. Dette fordi IOX har gått ut med bekreftelse på videre samarbeid med SLS, de har også fått inn penger til å gjennomføre boringer så fort ANH godkjenner brønnene. De er også med på work-over på mange brønner i Argentina som vil bedre økonomien. Jeg er ikke naiv, men jeg tror faktisk at det snart vil komme nyheter om oppstart av boring på LLA-47. Med tanke på hvor mye de oljefeltene som ligger vegg i vegg med LLA-47 produserer, så kan dette være en gamechanger for IOX. Men selskapet må selvfølgelig få fingeren ut å komme i gang med boringen.

Jeg forstår at du er bitter etter å ha kjøpt deg inn på 4.75 uten muligheter til å snitte ned i etterkant, men jeg syns det er dårlig oppførsel å kun sitte og skrive dritt om selskapet nærmest hver eneste dag her på forumet. Se på Bæærnt, hen var også ufattelig negativ, men hen kom i hvert fall med informasjon. Både negativ og positiv, men hen var uansett interessert i å diskutere caset og se saken fra ulike sider. Kan ikke du bidra litt med å innhente informasjon eller komme med egne saklige synspunkter i stedet for å spamme ned forumet kun med spydigheter om selskapet?
Jeg tror, helt ærlig, at vi ser en kurs på over 2 kroner innen kort tid. Dette etter melding om oppstart boring. Etter funn på LLA-47 vil kursen være over 3 kr. Så må vi huske at IOX har forpliktet seg til mange flere brønner de neste årene.
Uansett, så ønsker jeg hell og lykke.
Carsten1972
07.01.2022 kl 19:54 3559

Enig i dine betragtninger.jeg har vist også sagt at jeg alene bære ansvaret for min situation.men jeg gir mig aldrig på at jeg finder en del urent trav i måden der handles i aktien.jeg er ikke det mindste utilfreds med casen iox,jeg er utilfreds med måden den forvaltes,både på og uden for Børsen. Go aften alle. Mvh carsten
Slettet bruker
07.01.2022 kl 21:32 3465

Sacco12: Det var et meget godt innlegg sacco 👍🏻 Helt på sin plass. Har samme taktikk å har snittet ned hele vegen. Umåtelig treg materie er IOX når det gjelder å sette igang itviklingen. Men ufattelig flink til å overleve og de har god dialog med myndighetene og de lander viktige avtaler, som sikrer videre eksistenssom du sier. Som eier av aksjen er det ufattelig dumt (uansett snitt) å kun snakke ned aksjen med lavmåls uttalelser. Det er fullt mulig å være kritisk til drift og ledelse, men begrunne hvorfor. Har vørt sterkt kritisk til tidsbruk, til emiene å gjennomføring med dårlig timing. Det samme med utmelding av drilling på Altair og etter det to brønner på Vikingo, uten at akt var 100 % klarlagt. Det virker amatørmessig og kan se ut som dårlig ledelse ( sett fra mitt stpsted). Jeg har valgt å eie å snitte ned å er også tross all tidsbruk, positiv til aksjen. Har stor tro på at utvikling kommer.
BTGM
08.01.2022 kl 09:07 3258

Er ingen trader.. Kan ikke «skatteplanlegging».Begynte med litt student-penger før Peru katastrofen.. Jezzus. Har fortrengt inngangsverdien min, «snittet ned» . .. Har vel +/- 5 nå. Er lov å være bitter, har vært for mye som har gått galt med selskapet ... LLA-47 wtf...
Slettet bruker
08.01.2022 kl 11:52 3141

BTGM: Ja jeg var med jeg også før peru å rettsak i frankrike osv. Ja det er ikke alltid at investeringene en gjør er like vellykket. Kaller ikke min investering i IOX som vellykket heller. Men jeg bestemte meg for å følge selskapet å som strategi kjøpe mer på stadiglavere kurser. Jeg er ingen trader heller. Men erfaringen fra tidligere aksjekjøp og salg, ga meg strategien å bli mer langsiktig. Har jo fulgt aksjen hele vegen fra 2013. Det er ufattelig tidsbruk å innimellom er det opptur. Mange kjøpte på topp eller mens oppturen var, å så ble de sittende fast. Mitt snitt før 2017 opptur var ca 6 kr. Jeg er ca 0,30 øre så er jeg nå i pluss. Jeg har trua på at selskapet og ledelse m/investorer (de største eiere) det er gått sakte. Men stein på stein, uten å gå konkurs, de har opplevd i denne perioden flere nedturer på overordna nivå. Som lav oljepris ned i ca 27 dollar osv. Det har vært korona nå ca 2 år. Det er krevende land ,Colombia å drive i. Landeiere /småkommuner,som nekter adgang, streiker for rettigheter, overflod av elver å veg/transport system. Men på tross av betydelig motbør å vanskeligheter så har ledelsen evnet å drive selskapet gjennom dette. Det betyr at de har en kompetent ledelse, gitt betingelsene å ressursene de har. Så derfor eier jeg aksjen fortsatt. Har ikke tapt ei krone så langt. Venter på gjennombruddet som jeg tror kommer nå . Tiden vil vise. Har uansett minimert mitt tap med å kjøpe på lavere kurser uansett. Det er min greie. Dette istedet for å sitte å skrive negative innlegg uten begrunnelser, eller annen begrunnelse enn at de er banditter, korrupt, lavmålte indianere osv osv. Det skader bare en selv å det ødelegger trådene her inne. En handfull personer her inne som har drevet å ødelagt trådene på den måten jeg har vist til. Har skrevet noen tråder om dette tidligere, men disse personene har ingen evne til refleksjon. De er fanget i egne negative følelser, desverre. Slik er mennesket, å manglende innsikt, gir desverre slike utslag. Derfor har vi nettroll.
Nok om det. Som en annen sa det tidligere, det er lov å komme med kritiske innlegg å det er lov å trekke frem dårlig handterte ting fra selskapet. Men da kan en begrunne hvorfor å argumentere med saklige og selskapsfaglige faktorer, sette seg litt inn i det som skjer og hvorfor. Men det skjer ikke, bare at det er elendig, de er konkurs, det er underslag, det er styrt av folk som tidligere er etterforsket osv osv.
Så å velge strategi å ta ett eller flere valg i aksjemarkedet, innse egne begrensninger etc, å komme seg videre i sitt børsliv på en grei måte, kan hjelpe
Da har jeg fått sagt hva jeg mener, hvilken strategi jeg har, delt av min erfaring og begrunnet hvorfor jeg fortsatt er positiv, å egentlig mer å mer positiv, på tross av dårlig fremdrift å lang tidsbruk. Noe kan skje nå plutselig. Mange ting nå å vente avklaringer på 🦟🐝🐝
Carsten1972
08.01.2022 kl 12:14 3119

Hvad er det så du vil ha jeg skal gøre.skal jeg åbne en tråd hvor man kun må Skive hvis man er negativ på iox.virker lidt som om man ikke må skrive i trådene her hvis man ikke har noget pænt at sige om dem.der er ingen grund til at jeg kommer med det store overblik over iox, det ved jeg jo du selv har.men jeg vil sku havde lov at sige min mening om iox på et åben forum,uden at blive udstillet som nærmest kriminel.jeg mener fakta er at iox mangler gennemskuelighed for aktionære,mangler kurspleje,mangler tempo vedr innovation,ovs ovs.men derfor er jeg da stadig aktionær, og i samme båd som i andre.prøv at åbne dit sind og lyt mere istedet for bare at snakke.man har 2 øre og kun en mund.
sacco12
08.01.2022 kl 12:25 3111

Jeg er 100% enig i at selskapet har vært alt for dårlig på alt det du nevner. Det er en skandale at de ikke har boret en brønn på LLA-47 siden 2017 med tanke på hvor lovende feltet er. Dette selskapet får en snegle til å ligne en sprinter. Det er fullstendig legitimt å være negativt til selskapet, men det er usakligheter jeg ikke liker. Men igjen, jeg er veldig enig i alt du skriver selskapet har vært dårlig på.
Carsten1972
08.01.2022 kl 12:46 3116

Jeg kan komme med et ex.jeg siger at iox går tilbage i 0,9.med det det samme jeg gør det for man at vide at man er negativ på iox.hvordan hænger det lige sammen.fakta er jo at hvis man kikker på trenden og fortiden for kursens opførsel så er det da det langt mest sandsynlige.husk på at jeg ikke skriver på forum her for at det passer til din indre virkelighed,jeg skriver her for at afdække fakta og den ydre sandhed om iox færden.
YNWA250505
08.01.2022 kl 12:49 3110

Har du tro på at selskapet vil lykkes på Lla47 så kjøper du, tror du de ikke lykkes, selger du eller velgerne ikke kjøpe. Men lykkes de så spiller de ingen rolle om du får handlet på 0.9 eller 1.20 kursen vil stige raskt til himmels
kaunis
08.01.2022 kl 13:27 3085

Først vil jeg gi honnør til flere av dere som har skrevet rett fra hjertet om deres egne tanker og erfaringer om en tidsperiode til IOX som de mange av oss kjenner oss igjen i. Det har vært mange ned og oppturer så tiltro til at dette ville gå veien har vært til stede hele tiden. Ja, det har vært dager en kunne lurer på hva ledelsen holdt på med, men det har alltid hatt sin grunn, Men uansett fortiden tror jeg vi er mange som har troen på at det denne gangen vil være, den gangen, alt tilsier at de skal klare å få boret noen brønner i -22, og at funnmulighetene er store. Bare i Argentina vet vi at det vil bli økt produksjon om en ikke så stor, slår det riktig godt til i Colombia kan -22 bli året vi fikk betalt for vår utholdenhet og at Ransen har stått for å holde motet opp til mange tvilere. Et riktig godt IOX år til dere alle.
helloween
08.01.2022 kl 15:10 3037

Iox var priset til 2 kroner når corona kom og oljeprisen var på 20 usd tallet. Iox burde i det minste kommet opp til 2 kroner før boring nå med oljepris på 82 usd.

Har tro på 2022 vil bli ett bra år for IOX🤞
Slettet bruker
08.01.2022 kl 15:28 3030

Helloween: 2022 blir det store året. Nå må det skje 😄
Slettet bruker
08.01.2022 kl 15:31 3036

Carsten: Etter det jeg har kunnet lese av dine innlegg, så kommer du ikke med noe som kan underbygge påstandene. Annet enn klaging. Jeg har forøvrig ikke nevnt ditt navn i mitt innlegg her.Det er flere personer som har ødelagt trådene med å skrike opp om de nevnte usakligheter i mitt innlegg over. Det er det jeg viser til, å siden du føler deg truffet, Jeg har en gang svart akkurat deg med spørsmål om hvorfor du skriver bare negativt (ikke usant) om en aksje du eier. Uten å komme med argumenter eller informasjon som er korrekt. Ut i fra det vi faktisk kan vite eller som omgir sannheten i det markedet som IOX er i. Du skyter på meg, jeg har det helt greit. Har kontroll på det meste, utenom hvordan det går med iox da. Ellers må du bare komme med personlig karekteristikker av meg. Jeg har lært at følelser ikke nldvendigvis er så bra å blande inn i aksjekjøp. Ellers så er det Bare å sette opp forsvarsmuren, mye bedre enn å lytte det. Jeg har ønsket deg lykke til med investeringene og det gjør jeg gjerne igjen. Salg er også en mulighet å komme seg ut. Eller kjøpe å få ned snittet. Vi er i samme båt, å vi behøver nødvendigvis ikke ro hver vår vei. Jeg håper vi lykkes i 2022.
Redigert 08.01.2022 kl 15:50 Du må logge inn for å svare
helloween
08.01.2022 kl 15:51 3003

bergsmofs

Har iallefall kjøpt meg kraftig opp den siste tiden
Slettet bruker
08.01.2022 kl 16:03 2988

Helloween: 👍🏻 2 kr før boring. Det tekniske signalet som trådstarter presenterte, viser til ca 1,80 kr. Så kommer godmelding å boring på flere brønner. Treff i en av disse vil nok løfte kursen bra. 10 brønne tilsammen (først 3) å bedre økonomi etterhvert som økning kommer fra workovers. Så fortsettelse av boring. Ja det kan skje nu og det kan bli bra løft i kursen og verdien i IOX 🦟🐝🐝
Ser av satelittbilder ( trur jeg) at området er tilrettelagt for videre boring av en god del flere brønner ! Så det er bare tillatelser nå som mangler så………
Redigert 08.01.2022 kl 21:38 Du må logge inn for å svare
HP17
10.01.2022 kl 08:39 2483

Er uken kommet til at IOX skal etableres over kr 1.20 og gjøre klart for nye raske rykk oppover?
IOX går under radaren og mangler pr. oppmerksomheten som ex. QEC har, men dette kan endre seg raskt med en positiv melding og da smeller kursen opp før en rekker å posisjonere seg på dagens lave nivå. Spennende tider fremover i IOX
jonnyvang
10.01.2022 kl 08:49 2451

Samma her. Startet egentlig med en lyttepost med 100 000 på 0,87. Men har nå gradvis økt, og har doblet antallet i beholdningen. Med fortsatt stigende oljepris og høy risiko for en borremelding vil nok denne fortsette å stige på forventning.
helloween
10.01.2022 kl 09:51 2347

Ja kan ikke skjønne annet en at iox skal opp
Slettet bruker
10.01.2022 kl 11:18 2244

Overraskende lavt volum i dag. Aksjen bryter nok gjennom 1.2 når volumet øker.
drillpro
10.01.2022 kl 11:22 2243

Tror de fleste er i QEC nå..
Slettet bruker
10.01.2022 kl 17:12 1989

Produksjonsrapport innen ei uke nå. Kanskje noe spennende oppdatering om videre skjebne 😊