Höegh Autoliners - Kursmål kr 60, dagens kurs kr 31,10
Kursmål på aksjen fra forskjellige meglerhus:
Clarksons Platou har kjøpsanbefaling og kursmål NOK 60 på aksjen.
SEB har kjøpsanbefaling og kursmål NOK 50 på aksjen
Dnb har kjøpsanbefaling og kursmål NOK 47.
ABG har kjøpsanbefaling og kursmål NOK 60 på aksjen
Pareto har kjøpsanbefaling og kursmål NOK 50 på aksjen
Snittkurs på alle analysene blir ca kr 53,40
"Investor Peter Hermanrud satser på to bilfraktrederier på vei ut av halvlederkrisen: –Markedet er allerede veldig stramt"
https://www.dn.no/marked/hoegh-autoliners/wallenius-wilhelmsen/peter-hermanrud/investor-peter-hermanrud-satser-pa-to-bilfraktrederier-pa-vei-ut-av-halvlederkrisen-markedet-er-allerede-veldig-stramt/2-1-1138296?abtest=a
Clarksons Platou har kjøpsanbefaling og kursmål NOK 60 på aksjen.
SEB har kjøpsanbefaling og kursmål NOK 50 på aksjen
Dnb har kjøpsanbefaling og kursmål NOK 47.
ABG har kjøpsanbefaling og kursmål NOK 60 på aksjen
Pareto har kjøpsanbefaling og kursmål NOK 50 på aksjen
Snittkurs på alle analysene blir ca kr 53,40
"Investor Peter Hermanrud satser på to bilfraktrederier på vei ut av halvlederkrisen: –Markedet er allerede veldig stramt"
https://www.dn.no/marked/hoegh-autoliners/wallenius-wilhelmsen/peter-hermanrud/investor-peter-hermanrud-satser-pa-to-bilfraktrederier-pa-vei-ut-av-halvlederkrisen-markedet-er-allerede-veldig-stramt/2-1-1138296?abtest=a
Redigert 12.05.2022 kl 13:44
Du må logge inn for å svare
Svava
15.08.2022 kl 18:02
2374
Gode betraktninger, Matros.
34% av volumet går under "rate agreement & spot", mens 66% av volumet går på lengre kontrakter hvor en betydelig andel er inngått i et svakere marked. Kun 3% av andelen på lengre kontrakter går inn på nye kontrakter i år, mens det er henholdsvis 29% og 34% i 2023 og 2024. Det tilsier et stort potensiale for vekst i inntektene.
34% av volumet går under "rate agreement & spot", mens 66% av volumet går på lengre kontrakter hvor en betydelig andel er inngått i et svakere marked. Kun 3% av andelen på lengre kontrakter går inn på nye kontrakter i år, mens det er henholdsvis 29% og 34% i 2023 og 2024. Det tilsier et stort potensiale for vekst i inntektene.
Matros
15.08.2022 kl 07:46
2504
Q2 viste at dette markedet er utsolgt. Da er det lett å undervurdere hvor mye inntektene kan vokse. Det vil også bli inngått lengre kontrakter som sikrer høy inntjening flere år fremover. Situasjonen skiller fra container, hvor man raskt fikk bestilt flere båter. Nå må man vente til 2025. At det kan leveres skip i 2025, betyr ikke at det er tilstrekkelig til å markedet i balanse igjen i 2025.
Høegh vil tjene langt over kr. 10 per aksje neste år, og overskuddet kan lett dobles. Aksjekursen kan stige 100 - 300 pst. I mellomtiden får du fete utbytter og selskapet fornyer flåten. Høye stålpriser kan gi fall i nybyggingspriser, det har betydning for selskaper som prises på net asset value, men har mindre betydning for industriell shipping som høegh.
Høegh vil tjene langt over kr. 10 per aksje neste år, og overskuddet kan lett dobles. Aksjekursen kan stige 100 - 300 pst. I mellomtiden får du fete utbytter og selskapet fornyer flåten. Høye stålpriser kan gi fall i nybyggingspriser, det har betydning for selskaper som prises på net asset value, men har mindre betydning for industriell shipping som høegh.
Svava
14.08.2022 kl 22:35
2594
Det er begrenset kapasitet hos verftene for levering av bilfraktskip før 2025. Spørsmålet blir hva som skjer etter dette og det klarer ikke jeg forutse. Blir sittende inntil vi ser tegn på at de gode tidene er over for bilfrakt.
https://www.tradewindsnews.com/containerships/china-s-byd-mulls-order-for-pctc-newbuildings-worth-close-to-700m/2-1-1270309
Syntes dette var interessant. Den kinesiske bilprodusenten BYD vurderer å bestille egne bilfraktskip fordi de frykter det ikke vil være nok skip til å møte den økende eksporten. Jeg har ikke stor kjennskap til bilfraktmønsteret. Men jeg vil tro at om Kina som er en storprodusent av elektriske biler klarer å ta større markedsandeler i verden, så vil det totale behovet for bilfraktskip gå opp. Lang fraktrute fra Kina - Europa eller Kina - USA vs. f.eks bil produsert i Tyskland som er solgt i Tyskland.
https://www.tradewindsnews.com/containerships/china-s-byd-mulls-order-for-pctc-newbuildings-worth-close-to-700m/2-1-1270309
Syntes dette var interessant. Den kinesiske bilprodusenten BYD vurderer å bestille egne bilfraktskip fordi de frykter det ikke vil være nok skip til å møte den økende eksporten. Jeg har ikke stor kjennskap til bilfraktmønsteret. Men jeg vil tro at om Kina som er en storprodusent av elektriske biler klarer å ta større markedsandeler i verden, så vil det totale behovet for bilfraktskip gå opp. Lang fraktrute fra Kina - Europa eller Kina - USA vs. f.eks bil produsert i Tyskland som er solgt i Tyskland.
Redigert 14.08.2022 kl 22:38
Du må logge inn for å svare
Frodon
12.08.2022 kl 13:30
2774
Hva tenker dere om skyhøye rater vs fall i nybygg prisene? Bare å sitte med så lenge ratene er sterke?
«End of the bull run’: Chinese yards cut prices as steel plate costs fall and demand cools»
https://www.tradewindsnews.com/shipyards/-end-of-the-bull-run-chinese-yards-cut-prices-as-steel-plate-costs-fall-and-demand-cools/2-1-1275146
«End of the bull run’: Chinese yards cut prices as steel plate costs fall and demand cools»
https://www.tradewindsnews.com/shipyards/-end-of-the-bull-run-chinese-yards-cut-prices-as-steel-plate-costs-fall-and-demand-cools/2-1-1275146
Gulltider
11.08.2022 kl 21:47
2902
Skal måke ut utbytter
Höegh Autoliners drar inn rekordsterke tall på et brennhett bilskipsmarked. Nå drypper det også utbytter over aksjonærene.
Höegh Autoliners drar inn rekordsterke tall på et brennhett bilskipsmarked. Nå drypper det også utbytter over aksjonærene.
Svava
11.08.2022 kl 16:58
2974
Dette var over all forventning. 26% over konsensus. Ser vi noen økte kursmål nå?
CEO kjøper også 20 000 aksjer til kurs 37,5 kr. Det er høyere enn aksjekursen noensinne har sluttet.
Jeg burde nok hatt mer enn 13% av porteføljen her..
CEO kjøper også 20 000 aksjer til kurs 37,5 kr. Det er høyere enn aksjekursen noensinne har sluttet.
Jeg burde nok hatt mer enn 13% av porteføljen her..
Gla-tronder
11.08.2022 kl 07:39
3118
Takker og bukker for denne kvartalspresentasjonen. Jeg er bare skuffet over at jeg kun har 20% av porteføljen i denne og ikke mer.
Rundt om 75 øre i dividende for kvartalet og potensielt 3 kroner i året er alene ~8%+ bare i dividende. Dette i tillegg til gode overskudd utover det som betales ut til aksjonærene.
Rundt om 75 øre i dividende for kvartalet og potensielt 3 kroner i året er alene ~8%+ bare i dividende. Dette i tillegg til gode overskudd utover det som betales ut til aksjonærene.
Redigert 11.08.2022 kl 07:52
Du må logge inn for å svare
Fatboy23
10.08.2022 kl 23:25
3181
Noen som har sett på sub-prime auto lånene som har vært i usa? Gitt ut en del lån til folk med dårlig credit-score. Kan dette være noe som kan påvirke bilfrakten?
Svava
10.08.2022 kl 16:38
3468
Konsensus er 78,3 MUSD, så omtrent likt som Q1. Tipper aktiviteten har vært høyere dette kvartalet, mens økte bunksringskostader vil trekke ned. Spørs hva som veier tyngst. Blir veldig fornøyd om det blir 80-85 MUSD.
Tror Q3 blir bedre siden Hauto da vil ha fått kompensasjon for de økte bunkringskostadene. De meldte ved forrige kvartal at kompensasjonsordningen har en forsinkelse på et par måneder.
Tror Q3 blir bedre siden Hauto da vil ha fått kompensasjon for de økte bunkringskostadene. De meldte ved forrige kvartal at kompensasjonsordningen har en forsinkelse på et par måneder.
Tålmodighet1
10.08.2022 kl 10:24
3541
Tallene kommer i morgen for Q2, noen som tørr å tippe? Skal man tippe på ca 80-85 MUSD da?
Svava
05.08.2022 kl 07:03
3762
Nja, Høegh eide rundt 50% i Høegh LNG før de til slutt kjøpte hele selskapet.
Ville uansett blitt overrasket om de hadde solgt seg ned nå når bilsalget er på et såpass lavt nivå pga delemangel for bilprodusentene. Hvis de faktisk har planer om å selge, så skulle man trodd de ventet til etter oppgangen som bør komme etter hvert som halvledertilgangen bedres og bilprodusentene får opp bilproduksjonen til et mer normalt nivå.
Ville uansett blitt overrasket om de hadde solgt seg ned nå når bilsalget er på et såpass lavt nivå pga delemangel for bilprodusentene. Hvis de faktisk har planer om å selge, så skulle man trodd de ventet til etter oppgangen som bør komme etter hvert som halvledertilgangen bedres og bilprodusentene får opp bilproduksjonen til et mer normalt nivå.
yellowstocks
04.08.2022 kl 13:25
3845
Hva tenker dere om et eventuelt mulig nedsalg fra Hoegh her?
De eier jo 48 % her og kan ha interesse av å selge seg ned og cashe ut over tid.
De eier jo 48 % her og kan ha interesse av å selge seg ned og cashe ut over tid.
Svava
04.08.2022 kl 13:21
3858
Lite som skjer i bilfrakt. Spesielt nå som Uthalden har sluttet å kjøpe. Vi må gjerne vente til resultatene for Q2 neste uke før motstanden rundt 36 kr forhåpentligvis brytes.
Svava
22.07.2022 kl 16:48
4375
https://www.tradewindsnews.com/ports/chinese-car-carrier-calls-climb-40-as-restrictions-ease/2-1-1262033
“China is becoming increasingly important to the global seaborne car trade, with the country’s total seaborne car exports more than doubling year-on-year in 2021 to a record 1.6m cars, or 9% of global seaborne car trade,” Clarksons Research said.
Long-haul exports to Europe have given significant support to vessel demand, the company believes.
“China is quickly becoming a major hub for electric vehicle (EV) manufacturing, with Chinese EV exports increasing by over 150% year-on-year to 500,000 cars in full-year 2021,” it added.
“China is becoming increasingly important to the global seaborne car trade, with the country’s total seaborne car exports more than doubling year-on-year in 2021 to a record 1.6m cars, or 9% of global seaborne car trade,” Clarksons Research said.
Long-haul exports to Europe have given significant support to vessel demand, the company believes.
“China is quickly becoming a major hub for electric vehicle (EV) manufacturing, with Chinese EV exports increasing by over 150% year-on-year to 500,000 cars in full-year 2021,” it added.
Vi får se om vi får en melding, der vi ser Uthalden selge aksjer.
Den som venter får se
Den som venter får se
Svava
20.07.2022 kl 17:37
4638
Det kan se ut som Uthalden er fullastet i HAUTO nå etter å ha kjøpt seg opp over tid. Ingen nye registreringer siden 1. juli. Beholdning: 1.183.017, 0,6 %
Så noen her tidligere nevnte at i en annen aksje begynte den først å bevege seg etter Uthalden var ferdigkjøpt. Kan jo krysse fingrene for at det samme skjer her. Ser ut til å stemme hittil i alle fall!
Så noen her tidligere nevnte at i en annen aksje begynte den først å bevege seg etter Uthalden var ferdigkjøpt. Kan jo krysse fingrene for at det samme skjer her. Ser ut til å stemme hittil i alle fall!
Gla-tronder
20.07.2022 kl 15:06
4709
Long søker bare billig inngang i aksjen igjen, etter å ha hatt for tidlig avgang.
Fatboy23
20.07.2022 kl 15:03
4727
Nå burde du vell kanskje skrive at det skipet med 35000 (egt 33 000) var et 5000 ceu skip og det som nå fikk 17.000 var et 2000 ceu skip. Altså så var denne kontrakter veldig god, noe kort kanskje. Men ikke dårlig
Nå er vel GCC tonnasjeleverandør - ikke operatør!?
Jeg ser ratene Gcc oppnår stadig kryper nedover.
35 k for noen måneder tilbake, nå siste på 17 k
Ikke spis dette røret til Dnb, det er meningsløst hauss
35 k for noen måneder tilbake, nå siste på 17 k
Ikke spis dette røret til Dnb, det er meningsløst hauss
Redigert 20.07.2022 kl 14:02
Du må logge inn for å svare
Svava
19.07.2022 kl 10:17
5000
Ja, ikke minst! Den lave flåteveksten i årene som kommer gjør bilfrakt attraktivt. Mens endret handelsmønster kan bidra til å gjøre situasjonen enda mer presset.
Hvilke forventninger har dere til resultatet for Q2? Etter Q1 meldte HAUTO at de skulle vurdere å begynne med utbytter andre halvår, så vi bør få en avklaring på det da.
Edit: DNB Markets estimat for Q2 : "We estimate Q2 adj. EBITDA at USD75.0m, 4% below consensus of USD78.3m". Vi får fasiten 11. august.
Hvilke forventninger har dere til resultatet for Q2? Etter Q1 meldte HAUTO at de skulle vurdere å begynne med utbytter andre halvår, så vi bør få en avklaring på det da.
Edit: DNB Markets estimat for Q2 : "We estimate Q2 adj. EBITDA at USD75.0m, 4% below consensus of USD78.3m". Vi får fasiten 11. august.
Redigert 19.07.2022 kl 16:11
Du må logge inn for å svare
Bullfight
19.07.2022 kl 09:55
5034
Kingen skrev Tror Long solgte for tidlig, kremt:)
Vi får holde til 70 og ta det derfra (:
Så hyggelig for Leif og Morten Høegh da, de fortjener de og det er dere som gjør de enda rikere.
Redigert 19.07.2022 kl 00:50
Du må logge inn for å svare
Gulltider
18.07.2022 kl 23:46
5317
Bilskipsfest for Høegh
Leif og Morten Høegh er blitt over én milliard kroner rikere etter at Höegh Autoliners gikk på børs i november. ABG Sundal Collier mener verdiene skal mer enn dobles.
Leif og Morten Høegh er blitt over én milliard kroner rikere etter at Höegh Autoliners gikk på børs i november. ABG Sundal Collier mener verdiene skal mer enn dobles.
Ja, jeg er nok snart tilbake, men ikke før papiret faller under 30 igjen
Svava
18.07.2022 kl 20:01
5467
Takk. Det har vært både hyggelig og irriterende å ha deg her, longsitinbulk. Men i dag er både du og vi langsiktige fornøyde, så da kan det vel ikke bli bedre. Tipper derimot du snart er tilbake.
Takk for at du deler fra analysen, Gulltider. Jeg tror endret handelsmønster kan bli viktig for bilfraktrederiene i årene som kommer. Kina produserer omtrent 60% av alle elbiler, og har blitt en storeksportør.
Takk for at du deler fra analysen, Gulltider. Jeg tror endret handelsmønster kan bli viktig for bilfraktrederiene i årene som kommer. Kina produserer omtrent 60% av alle elbiler, og har blitt en storeksportør.
Gulltider
18.07.2022 kl 14:04
5591
BILFRAKT: Bilfrakt fra Kina har iht Clarksons steget nesten 40% de siste par måneder ettersom covidrestriksjonene blir færre. Forbedringen anses som viktig for bilfraktshipping ettersom Kina blir stadig viktigere i produksjon av elektriske biler. Ratene ligger allerede på høye nivåer takket være fortsatt opphopning i visse havner og skiftende handelsmønstre samt økt kjøp av elektriske biler. (TradeWinds).
HØEGH AUTOLINERS: ABG øker kursmålet til NOK 70 (64), gjentar kjøp.
Gulltider
18.07.2022 kl 14:00
5603
Höegh Autoliners skyter til værs etter at shippinganalytiker Petter Haugan i ABG Sundal Collier hevet kursmålet fra tidligere 64 kroner til 70 kroner. Mandag står kursen i 32,6 kroner og er opp 13,99 prosent, og er blant dagens vinnere på Oslo Børs mandag formiddag.
Gla-tronder skrev Brukeren "Longsitinbulk" og "selger for tidlig" Name a more iconic duo
Jeg er strålende fornøyd med 5/ kroner aksjen på 3 handels dager.
Tenk ikke på meg, jeg klarer meg, langt værre var det for folk som ikke var inne, folk som har hausset aksjen i måneds vis på denne tråden.
Lykke til videre
Tenk ikke på meg, jeg klarer meg, langt værre var det for folk som ikke var inne, folk som har hausset aksjen i måneds vis på denne tråden.
Lykke til videre
Redigert 18.07.2022 kl 13:33
Du må logge inn for å svare
Bullfight
18.07.2022 kl 13:07
5668
Gla-tronder skrev Brukeren "Longsitinbulk" og "selger for tidlig" Name a more iconic duo
Longern spretter rundt på mange aksjer og baisser/hausser sin egen posisjon, nærmest ADHD
Gla-tronder
18.07.2022 kl 12:51
5687
Brukeren "Longsitinbulk" og "selger for tidlig"
Name a more iconic duo
Name a more iconic duo
Redigert 18.07.2022 kl 12:55
Du må logge inn for å svare
Svava
18.07.2022 kl 12:17
5723
Tror du selger for tidlig. Både DNB og ABG har økt kursmålet siste uken. Tror vi kan forvente at flere meglerhus følger på med oppjusteringer fremover
Dette var jo særdeles hyggelig, tror jeg dumper alt nå Pg putter gevinsten i foret.
Svava
16.07.2022 kl 19:55
5916
Jeg er ingen ekspert på det tekniske, men ser norsk bulls nå har anbefaling "STAY LONG".
Our system’s recommendation today is to STAY LONG. The previous BUY signal was issued on 11.07.2022, 4 days ago, when the stock price was 27,0000. Since then HAUTO.OL has risen by +5,93%.
https://www.norskbulls.com/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=HAUTO.OL
Du mener den fremdeles ser forferdelig ut? Håpte det hadde snudd nå.
Our system’s recommendation today is to STAY LONG. The previous BUY signal was issued on 11.07.2022, 4 days ago, when the stock price was 27,0000. Since then HAUTO.OL has risen by +5,93%.
https://www.norskbulls.com/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=HAUTO.OL
Du mener den fremdeles ser forferdelig ut? Håpte det hadde snudd nå.
Gulltider skrev Klatrer jevnt og trutt, og er opp hele: + 21,74 % hittil i år 💰💰
Jo, aksjen er opp 35% siden de gikk på børs, noe noen mener er bra, men
sett i lys av
increase in vessel values of 19% since year end 2021
21 kroner x20% =25 kroner
Q1 + net USD 36 million = 360 millioner
Q2 + net ca Nkr 360 millioner ?
Vanskelig å spå q2, regner med omtrent samme som q1, men fuel er dyrt.
Omtrentlig 1,5 milliard 2022?
Selskapet trodde selv på 200 mill usd 2022, vi får se hvor den eventuelle haren er
Aksjen er i dag i realiteten billigere/ omtrent lik som da de gikk på børs på 21kr/ Etter 2 kvartaler drift, på rene indre verdier.
om nå ikke prisene på skip går rett ned fremover.
2021.
sett i lys av
increase in vessel values of 19% since year end 2021
21 kroner x20% =25 kroner
Q1 + net USD 36 million = 360 millioner
Q2 + net ca Nkr 360 millioner ?
Vanskelig å spå q2, regner med omtrent samme som q1, men fuel er dyrt.
Omtrentlig 1,5 milliard 2022?
Selskapet trodde selv på 200 mill usd 2022, vi får se hvor den eventuelle haren er
Aksjen er i dag i realiteten billigere/ omtrent lik som da de gikk på børs på 21kr/ Etter 2 kvartaler drift, på rene indre verdier.
om nå ikke prisene på skip går rett ned fremover.
2021.
Redigert 16.07.2022 kl 11:58
Du må logge inn for å svare
Tålmodighet1
16.07.2022 kl 11:01
5134
Hvorfor mener du den rent teknisk ser så bra ut, slik jeg leser den ser den helt forferdelig ut teknisk. For min del er det det fundamentale i aksjen som ser bra ut.
Ja det er gode nyheter.
Tok derfor et nytt jafs i Hauto aksjen i dag
Rent teknisk ser det ut som det nærmer seg en vending i papiret
Tok derfor et nytt jafs i Hauto aksjen i dag
Rent teknisk ser det ut som det nærmer seg en vending i papiret
Redigert 15.07.2022 kl 14:19
Du må logge inn for å svare
Svava
15.07.2022 kl 13:22
5189
Dette er jo gode nyheter, longsitinbulk! Laveste bilsalget på 26 år i Europa og samtidig melder Wawi følgende om status i bilfrakt:
"Den nye Wallenius Wilhelmsen-sjefen om problemene i forsyningskjedene
– Vi har gått fra hvordan skal vi allokere last inn på skipene mest mulig effektivt til nå å sitte og omtrent velge hvem som får lov til å frakte biler, traktorer og gravemaskiner, sier konsernsjef Lasse Kristoffersen i Wallenius Wilhelmsen"
https://www.dn.no/marked/wallenius-wilhelmsen/lasse-kristoffersen/forsyningskrise/den-nye-wallenius-wilhelmsen-sjefen-om-problemene-i-forsyningskjedene-en-ganske-ekstrem-situasjon/2-1-1250328
Når markedet er så stramt innen bilfrakt med de lave salgstallene man ser nå, så kan vi virkelig se frem til når bilfabrikkene får opp produksjonstallene. Imens vet vi at ordrereservene på bil bare øker så lenge leveringsproblemene fortsetter. Håper analytikerne får rett i at vi står ovenfor en "supersyklus".
Selv ikke forrige finanskrise førte til et fall i bilsalget som er i nærheten av det fallet vi har nå pga leveringsproblemene på bil
"Den nye Wallenius Wilhelmsen-sjefen om problemene i forsyningskjedene
– Vi har gått fra hvordan skal vi allokere last inn på skipene mest mulig effektivt til nå å sitte og omtrent velge hvem som får lov til å frakte biler, traktorer og gravemaskiner, sier konsernsjef Lasse Kristoffersen i Wallenius Wilhelmsen"
https://www.dn.no/marked/wallenius-wilhelmsen/lasse-kristoffersen/forsyningskrise/den-nye-wallenius-wilhelmsen-sjefen-om-problemene-i-forsyningskjedene-en-ganske-ekstrem-situasjon/2-1-1250328
Når markedet er så stramt innen bilfrakt med de lave salgstallene man ser nå, så kan vi virkelig se frem til når bilfabrikkene får opp produksjonstallene. Imens vet vi at ordrereservene på bil bare øker så lenge leveringsproblemene fortsetter. Håper analytikerne får rett i at vi står ovenfor en "supersyklus".
Selv ikke forrige finanskrise førte til et fall i bilsalget som er i nærheten av det fallet vi har nå pga leveringsproblemene på bil
Frodon
12.07.2022 kl 22:20
5196
Jeg sa at hvis han virkelig tror på sine egne skriverier, burde han vurdere å kjøpe brukt biler for alt han eier, for da ville prisene steget mye....men han kjøpte heller aksjer i bransjer han spådde til bunns. Null troverdighet
Svava
12.07.2022 kl 17:58
5204
Hva er agendaen din her? Dersom du faktisk tror at man snart ikke har råd til annet enn å sykle, så anbefaler jeg deg heller å ta ut alt av penger og lagre det under madrassen.
Jeg stoler mer på mine egne vurderinger, og investorer som Astrup, Hermanrud og Moræus som satser på bilfrakt. Analytikere mener også bilfrakt kanskje er det mest attraktive segmentet innen shipping.
Jeg stoler mer på mine egne vurderinger, og investorer som Astrup, Hermanrud og Moræus som satser på bilfrakt. Analytikere mener også bilfrakt kanskje er det mest attraktive segmentet innen shipping.
Hvis du leser litt lengre ned på tråden
F.eks,
21.06.2022 kl 16:37
vil du kjapt se at jeg handlet aksjer på 27 kroner , trodde jeg ville brenne inne, takker å bukker.
Hvorfor skal noen handle Hauto over Nav, når alle andre shipping aksjer handles langt under Nav, Vi snakker ikke om trygdekontoret her.
Jeg vil fortsette å kjøpe Hauto igjen, når det stuper og jeg vil selge de aksjene når det stiger.
Dette er ingen doblings kandidat,snart er den under emisjons kurs
F.eks,
21.06.2022 kl 16:37
vil du kjapt se at jeg handlet aksjer på 27 kroner , trodde jeg ville brenne inne, takker å bukker.
Hvorfor skal noen handle Hauto over Nav, når alle andre shipping aksjer handles langt under Nav, Vi snakker ikke om trygdekontoret her.
Jeg vil fortsette å kjøpe Hauto igjen, når det stuper og jeg vil selge de aksjene når det stiger.
Dette er ingen doblings kandidat,snart er den under emisjons kurs
Redigert 12.07.2022 kl 14:15
Du må logge inn for å svare
Gulltider
12.07.2022 kl 14:05
2541
Stakkars deg, strekker ikke trygden til for å være med på denne doblingskandidaten ? 🤣🤣🤣🤣
Redigert 12.07.2022 kl 14:23
Du må logge inn for å svare