Nanov- Er mektig lei av ledelsen.

focuss
NANOV 21.01.2022 kl 13:00 3173

Må si meg mektig lei av ledelsen. Skullerud er kanskje OK, med Egberts og Marlene er vel utgått på dato for lenge siden. Alt for passive på alle måter. Både når det gjelder partner og egne investeringer. Skulle nesten tro de ønsker lav kurs, for å være så lite konstruktive om viljen er god, er vel knapt mulig. Podcast propagandaen til JE er heller ikke særlig konstruktiv. Bare nesegrus beundring for ledelsen uansett hva de presterer og ikke et kritisk spørsmål som kan bidra til å tegne et riktigere bilde. Ønsker meg nå en skjerping over hele linja og tror tiden er overmoden for en ny styreformann. Tilliten i markedet synes totalt fraværende og det er utrolig kostbart for aksjonærene som han betales for å ivareta interessene til.
SomSa
21.01.2022 kl 13:39 3082


SomSa er ute og handler når folk er deppa og selger når folk er beruset av glede. Alle viste at sykehusene begynte igjen å bli full av koronapasienter og en forsinkelse og emosjon skulle komme. Men noen nektet å se realiteten. Jeg kommer til å tenke på stakkars folk som venter med glede på PHO´s 4Q presentasjon........

Mest sannsynlig en partneravtale/bud vil komme på slutten av 2023 eller i løpet av 2024. Antall aksjer skal økes til 250-300 mil etter flere emisjoner og et bud kan være ca. 15 mrd kroner eller 45-60 per aksje..........................Toget går ikke noe sted med ekspressfart ennå, vi sitter på en gammal lada minibuss:

http://ipocars.com/vinfo/lada/minibus_raf_latvija_gaz_24_engine_9_seater-1991.html
Redigert 21.01.2022 kl 13:52 Du må logge inn for å svare
Merlin
21.01.2022 kl 14:17 2970

Godt noen innrømmer at de er i kjøpemodus. Koronaen er i ferd med å gå kraftig tilbake. I England har de gjenåpnet samfunnet. Inklusjonstempoet vil gå opp igjen. Og kun 14 pax mangler. Det kommer i mål. Utålmodighet er bra, men timing er også noe å tenke på.

Godt mulig NanoV kjører med for mange ansatte og for høye kostnader. På den annen side, dumt å ikke kjøre på for fullt med BLA, AA og salg av selskapet til Big Pharma. Selv en lav pris på si 50 kr. om et års tid gjør dagens kurs til et steal og betyr 300% oppgang. Noe bedre enn bankrente på 0,2%!!

Jeg tror på mer enn 15 mrd. for selskapet. NanoV sitter på verdifulle og langvarige patenter, og NHL/Leukemimarkedet hører til de største. Feilene selskapet har gjort er ikke gjort av dagens ledelse, tvert i mot! Lars Nieba har vært en meget bra mann for NanoV. Endringen av Paradigme har vist seg helt riktig, samtidig som det avslørte dårlig styring hos tidligere ledelse. REK saken som Costa ikke skjønte likeså. Egberts gjør en god jobb. CFO er en standard jobb. Skullerud har så langt vist gode takter etter min mening, og har meget stor erfaring i bransjen. Han bør være riktig mann i jobben. Men det er klart at det er sluttresultatet som vil vise hva han er god for. Og dit er vi ikke kommet ennå. Kjøper aksjer med begge hender for egen del for tiden.
Redigert 21.01.2022 kl 14:18 Du må logge inn for å svare
focuss
21.01.2022 kl 15:04 2826

En styreformann som er managing director i et privat investeringsselskap med formål å investere i biotech er beste forklaringen jeg finner på at jo nærmere mål vi kommer jo lavere kurs ser vi. Tafatt.
Kagge
21.01.2022 kl 15:14 2787

Det er lov å være skuffet.. nå skal vi ikke bebreide ledelsen for forsinkelsen grunnet Covid, men det er er alltid lett å være etterpåklok.

Husk, intet er forandret siden før emi, annet enn at det er fylt på med mer cash. Det vi ser nå er rabatten og utvanningen i en periode gir en relativt større svekkelse enn summen av tilført cash.

Så kan man alltid være sur fordi man ikke solgte på 30 og doblet beholdningen nå, men backtrading kan vi gjøre i alle aksjer og sitte med gevinster..

Hva man tror på inn i fremtiden er opp til en og enhver, jeg tenker det er større sannsynlighet for kurs på 20,- enn 10,- ved utgangen av Q1 og finner kjøp på 13-14 tallet greit, akkumulerer litt nå og holder på korta!

God Helg 😃
Redigert 21.01.2022 kl 15:15 Du må logge inn for å svare
focuss
21.01.2022 kl 15:34 2705

Kagge
Det nye er at ledelsen har sendt et signal til markedet at de synes aksjen er uinteressant selv til dumpingpris på oppløpssiden. Skal mye til at markedet får tillitt til selskapet da. Ledelsen er rett og slett ikke egnet til å lede et selskap som dette. Jeg snakker da ikke om Skullerud.
elvis68
21.01.2022 kl 15:43 2665

Focuss, har du solgt?
focuss
21.01.2022 kl 15:55 2609

Både solgt og kjøpt. Forsøker å tilpasse porteføljen til risikobilde. Er inne med en del aksjer. Ikke ubetydelig beløp, men heller ikke veldig tungt.
Merlin
21.01.2022 kl 15:56 2598

Tenk mer på opsjonsprogrammet. Det gjør det mindre interessant for ledelsen å kjøpe aksjer i tillegg. Det er ikke ledelsens skyld. Fordelen med opsjonsprogrammet gir ledelsen enorm motivasjon for at selskapet lykkes.
elvis68
21.01.2022 kl 16:00 2570

Sitter inne med ett betydelig papirtap nå, kjøpte litt til i dag på 13.70. Burde selvfølgelig solgt på 30, men lett å være etterpåklok.
Merlin
21.01.2022 kl 16:12 2503

Ikke glem at NanoV nærmer seg målet. Med en markedsverdi på bare 1,37 mrd.+ emisjonspengene nå er selskapet uhyggelig lavt priset. Jeg kan ikke skjønne annet enn at markedet misforstår totalt. Emisjonen er i boks og det er svært gode sjanser for at Betalutin kommer i mål og at NanoV selges for et meget betydelig beløp. Archer-1 kan bli et blockbusterprodukt. Alpha37 kan bli store innen leukemi og Betalutin i Car-t sammenheng kan også bli en suksess.
Kagge
21.01.2022 kl 17:06 2360

Enig.. fortsatt nedside, men risk/reward må være meget grei på disse prisene!!?

.. jeg treffer aldri bunnen, så kjøpte litt på 13,85 i dag, da handles den alltid under i dagene som kommer 😉

Falketind
21.01.2022 kl 17:15 2310

Da er det bare til å kansellere reparasjonsemisjonen. Har benyttet den fantastiske muligheten til å kjøpe godt under emisjonenskursen i dag. Tror nok også den blir avlyst ut i neste uke hvis den da fortsatt er under. 📈🤔
elvis68
21.01.2022 kl 17:52 2199

Samme her Kagge. Treffer aldri bunnen jeg heller i motsetning til de fleste her på forumet😃
dreamliner
21.01.2022 kl 18:21 2098

Ja, det var utrolig skuffende signal de sender. Jeg stiller også spørsmål ved Egberts og hva han egentlig bidrar med. Det som er det store spørsmålet nå er om det er noen igjen ved mållinjen når de endelig kommer i mål eller om alle har gått hjem og lyset er slukket. Mao om BP vil trekke på skuldrene av hele studien.
Sweetspot
21.01.2022 kl 18:31 2070

Her skal man lese mye rart fremover🤦🏼‍♂️
Gullit
21.01.2022 kl 18:38 2049

Treffer stort sett toppen med mindre jeg skal ut., nå sitter jeg her til skiten er solgt til BP. eller vi soper inn penger selv. Eventuelt taper man alt. Livet går sin gang
Falketind
21.01.2022 kl 19:05 1968

På tide med en smule positivtet rundt selskapets forretningsvirksomhet og aksjen, rene dommedagsprofetiene for tiden. Hvor er optimismen blant oss i "menigheten". Vi må nå glede oss over reisen videre, dette kan blir stort til slutt. Ikke minst det vil kunne redde/forlenge livet til mange kreft pasienter som må være det aller viktigste oppe i det hele. Fortiden kan vi dessverre ikke få gjort noe med nå og i etterpå klokskapens lys kunne sikkert ting og strategiske valg vært utført annerledes. Pandemien har også hatt en medvirkende årsak. Nå er emisjonen satt og som langsiktig aksjonær følger med aksjen videre i den forvisningen om at ledelsen også jobber for å kunne skape aksjonærverdier. Erik Skullerud har mye han nå må kunne bevise og å leve opp til men jeg er overbevist om at han er rett mann til rett jobb. Så får tiden vise om jeg valgte rett "hest". 📈 💪 💰 🤔
Redigert 22.01.2022 kl 06:15 Du må logge inn for å svare
bj111
21.01.2022 kl 19:35 1882

Det er da bare å sitte i ro å la selskapet gjøre jobben sin. Sitte her å bable om alskens dommedager eller halleluja spådommer fører ikke til noe uansett. Null betydning for kursen eller hva selskapet foretar seg, heldigvis.