Jeg tror russerne ikke går inn i Ukraina.

Denne tråden er stengt for nye innlegg.
01.10.2022 kl 09:00
Slettet bruker
UKRAIN 25.01.2022 kl 00:12 18266

Hvorfor skulle de det ?
Da vil de jo få seg en skikkelig på tryne.

Russerne er ikke så aggressive. Men de synes det er provoserende hvis Ukraina gjøres til et Nato-land.
Og det synes jeg alle burde skjønne. Russerne hevder til og med at Nato ble opprettet pga. Sovjetunionen.

Det eneste russerne ønsker å oppnå, er å få garantier for at Ukraina ikke gjøres til Nato-land.

Og spørsmålsstillingen snudd trill rundt : Om Ukraina mot formodning ble Nato-medlem, kan da også
Russland søke om medlemskap i Nato ?

Redigert 01.10.2022 kl 09:00 Du må logge inn for å svare
markie
29.09.2022 kl 21:59 1229

Innlegget er slettet
DU KOMMER MED DET SEDVANLIGE FJASET. Ingenting av denne vinklingen din forsvarer ditt sleivkjefta språkbruk. Zelenskyj er en statsleder med fantastisk vilje og mot. Han har alt våre hjemlige ledere mangler. Mannens kampvilje har sikret Ukraina fortsatt suverenitet. Han fortjener langtfra din merkelapp. Det er en grunn for at de kjemper for livet og unngår innlemmelse i lille tsar Putins rike. Dette har de opplevd tidligere folk ofrer livet får og slippe Russland!
Slik du omtaler Putin gjør det deg til hans hore. Har vanskeligheter og forstå din beundring for mannen. Han representerer ikke annet en korrupsjon og grov kriminalitet.
Mennesker drepes ukritisk uberoende om de er Ukrainere eller Russer.
Putin startet denne krigen. Ønsket var og øke sin popularitet i Russland. Samtidig sikre seg enorme gass og olje forekomster i Donbas området.
Hvor mange menneskeliv som går tapt er selvsagt uten betydning for den mannen
Slettet bruker
29.09.2022 kl 22:32 1176

Du er nok en idiot ikke verre enn det. Kapitalisthore regner jeg med. Om du synes alt jeg skriver i innlegget er vås er du en av sauene som er hjernevasket. Derfor jeg har mistet troen på verden stort sett idioter overalt. La oss fyre atombomben slik at arten menneske kan starte på nytt. Vi er noen ufyselige kryp og fy faen for en møkkaart. Jeg gremmes over at være menneske. Neida cubakrisen var langt fra ukrainakrisen. Er det mulig å bli mer dust ? Skulle ønske verden hadde 1 million innbyggere, da hadde det vært fred. Håper putin skjønner dette og fyrer av. Så om Biden overlever kan han starte på Kina, der bli det allefall game over for cowboyfaktene hans. Jeg er gammel og kan godt dø, for denne verden er rett og slett så falsk at jeg spyr. I have a Dreams " i morgen tar putin livet sitt , det samme med fjøsnissen Biden". Kunne tatt med mange flere, men det blir mange så kanskje like greit at vi får en atomkrig og kan starte på nytt for de få som overlever.
Redigert 29.09.2022 kl 22:58 Du må logge inn for å svare
Dølle
29.09.2022 kl 22:34 1174

Innlegget er slettet
Putin prøvde lenge å bli vår venn....vel, psykovrøvlet ditt er jo helt på trynet. Admin er jo ubrukelig når en drittstøvel som deg får skrive hva som helst
Dølle
29.09.2022 kl 22:39 1158

Et godt råd din elendige klovn, iom at du vurderer å bli muslim . Mange fine to roms på Stovner, og ofte sånn nattåpent senter hvor muslimene svimer rundt med unga sine til det stenger.
Piggvar 2
30.09.2022 kl 18:46 1039

Den 3 verdenskrig startet når Russland gikk til krig mot Ukraina. Nå hater Putin vesten - og han kommer til å bruke alle midler.Russland mot vesten har så vidt begynt. Ikke for skremme de mest naive, men dette er sant.
morgendagen
30.09.2022 kl 19:56 975

Det er bare syn at ikke forsvarer mobiliserer allerede sånn at vi får litt trening før det smeller.
Slettet bruker
30.09.2022 kl 21:38 910

Har jeg ikke fryktet verdenskrig før så kan en nok si at nå ringes verdenskrigen inn , men vesten later som at om Ukraina vinner er dette over. Dobbelpost..... morsomt å se at noen
Vet at en NAVER tjener 900 000 :) (i fjor 950 000)Skjønner nå mer av at Norge går konkurs jeg visste det var ille, men ikke så ille.
Redigert 30.09.2022 kl 22:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.09.2022 kl 22:02 881

Blir interessant når Kina slår seg sammen med Russland og kanskje de tar med Iran fordi at de er så forbanna på verdenspolitiet. De beste årene for oss har nok desverre allerede vært. Eneste håp er at russerne selv tar ut Putin, men frontene er allerede der så tror dette kun vil gi en utsettelse på selve verdenskrigen. Etter grundige vurderinger selger jeg nå alt.
Redigert 30.09.2022 kl 22:08 Du må logge inn for å svare
Dølle
30.09.2022 kl 22:12 867

Liker visst regimer som stjeler alt de kommer over og undertrykker det meste du, luringen. Vil vedde en god slump at du er en simpel naver som sitter og godgjør deg i eget flesk