REC uke 5
Uke 4 står for tur. Hvor skal kursen? Roer nasse seg til uka, eller går makro lengre ned i den røde dalen?
Vi diskuterer REC, ikke enkeltpersoner. Vis hensyn ❤️
Inngangskurs denne uken er opp fra forrige 14,91 er ukestart økning i uke 4 på ca 23 øre ikke all verden det
Spennde å følge med nå frem mot 18 makro ser ok ut resten ser også bra ut. men kursen lagger makro synes jeg
Ta vare på hverandre diskutere aksjen og kursen ikke persongaleriet her ...
God uke
Vi diskuterer REC, ikke enkeltpersoner. Vis hensyn ❤️
Inngangskurs denne uken er opp fra forrige 14,91 er ukestart økning i uke 4 på ca 23 øre ikke all verden det
Spennde å følge med nå frem mot 18 makro ser ok ut resten ser også bra ut. men kursen lagger makro synes jeg
Ta vare på hverandre diskutere aksjen og kursen ikke persongaleriet her ...
God uke
Redigert 31.01.2022 kl 00:06
Du må logge inn for å svare
Ikke glem at REC sine kunder venter på politikken. Ja REC er klare de, men når kundene ønsker å vente på det politiske så kan ikke REC melde oppstart. REC trenger kundegrunnlag. Ja de har mange aktuelle kunder som står klare med pennen, men det politiske må på plass først! Det er ikke REC det står på nå. De andre er ikke klare enda.
Prøver for engangs skyld å se saken fra to sider. Jeg vet om alle de gode punktene og det er derfor jeg er så tungt investert her. Men sjeldent noen skriver om utfordringer. Og dette er rett og slett en utfordring. Ja, det varer ikke for evig, men det politiske kan ta endel måneder, og da må REC også vente. Jeg ser ikke helt hva de skal gjøre i mellomtiden. Her må vi bare vente. Selv med den lokale pakken, så er det fortsatt usikkerhet. Dette er goder REC får benytte seg av, men det er disse kundene som er viktige!! De er ikke klare før BBB går gjennom.
Stabukk
06.02.2022 kl 23:52
1472
Ser du bort frå at Hanwha kan vera klar? Det kan jo henda at Rec sin eine hovedaksjonær skriv under bestilling for 50% av ML sin silisium-kapasitet.
Og betaler ein del på forskudd. Er kanskje det nok for Rec til å melda oppstart?
Og betaler ein del på forskudd. Er kanskje det nok for Rec til å melda oppstart?