QFUEL - Med en FLAKS uten like?

Hammers
QFUEL 07.02.2022 kl 10:18 12683

Fra Dagens Næringsliv etter telefonkonferansen;

"På spørsmål om når proof of concept kan være klart svarte Rosenløv slik:
– Det er usikkert. Dessverre. Men sikkerhet først, svarer han.
– Er det snakk om uker eller måneder, spør en deltaker på telefonkonferansen.
– Det er et godt spørsmål, sier Rosenløv, og legger til at de først må få produksjonslinjene i gang igjen".

Man kan tolke dette som man vil, men for min del er den klare konklusjonen at QF ikke har peiling.
Selskapet har NULL (i hvert fall offentlig) formening om når fabrikken kan gjennomføre sin POC og deretter komme i drift.

Det mest oppsiktsvekkende i den sammenheng er børsmeldingen fra desember.
Den som fortalte en hel verden at POC ville komme rundt årsskiftet. Kursen steg kortsiktig på nyheten.
Dette ble utnyttet og NY EMI ble satt på de midlertidig høyere kursene. En drøy mnd senere har man altså ingen peiling.

Hva har jeg ikke fortalt ang rekkefølgen;
EMI kom før POC. Det forteller meg at POC ligger MANGE mnd fram i tid. I UOVERSKUELIG framtid het min upopulære tråd.
Hadde POC vært nære ved hadde EMI'en blitt utsatt siden man fortsatt hadde 2-3 hundre mill på bok fra den forrige emisjonen.
Den ved kr 70. EMI'en som ble satt da folk var spinnville etter meldingen om "First Oil".

Om vi snakker om "bad luck" eller noe langt verre er ikke opp til meg å ha noen mening om.
Likevel er det fullt mulig for den enkelte å vurdere den UTROLIGE FLAKSEN selskapet hadde med timingen av de to børsmeldingene som ble etterfulgt av hver sin EMI.

Hvordan QFUEL noen gang kan gjenvinne investorenes tillit etter hva som har skjedd i etterkant av "first oil" kan ikke jeg skjønne.
Investorer som samlet har et verditap på flere 100 millioner etter at de plasserte egne midler i dette "gullkantede" papiret.

PS;
- Jeg tipper storaksjonær FERD er sjeleglad for at de i fjor konkluderte med at "nok er nok" og lempet alt over bord.
- Det samme gjelder nok den amerikanske grupperingen som forlot i samlet flokk forut for det igjen.
- Noe annet med de amatørene som overtok deres aksjer. De som skulle bli millonærer på dette unike selskapet.
Redigert 07.02.2022 kl 10:23 Du må logge inn for å svare
Vetle
07.02.2022 kl 10:38 7765

Hei Hammers
Hva er din personlige agenda med hoveringen over Qfuel sine stadige uhell, enten i produksjon eller uttalelser i media, på anlegget i Skive?
Jeg personlig klarer et slikt ras på aksjen, da jeg og er porsjonert i andre papirer, men jeg kunne jo snudd meg å gått mot deg vedrørende VOW sin utvikling de siste 12 mnd. hvor de har falt 50% og Qfuel, med dagens triste melding, er ned ca.75. Forresten er jeg også i VOW så siste 12 mnd.er ingen lystig lesning for undertegnede på disse aksjene, men så ligger de i skuffen til minst 2024 -25.
Du skriver godt og har uten tvil mange gode poeng vedrørende Qfuel, men utviklingen hos VOW burde dempe en del av dine uttalelser gjeldene Qfuel.

Siste happening i Skive er trist for mange, men som sagt løpet er ikke over og håper du melder deg hvis selskapet lykkes i sin satsning akkurat som jeg håper begge nevnte selskaper skal lykkes.

Vetle Stavanger
Slettet bruker
07.02.2022 kl 10:54 7666

Dette såkalte selskapet har vært en skandale med null troverdighet. For mange har det vært, og vil fortsette å bli, en kapitalfelle. Her skal ytterligere med verdier knuses.

Aksjen for børsklønene!
Hammers
07.02.2022 kl 10:58 7628

Jeg hoverer ikke, men har i lang tid advart SAKLIG mot dette mulige luftslottet.
Det har jeg gjort i lang tid. Ref; https://finansavisen.no/forum/thread/113088/view

I stedet for å komme med usaklige sleivspark om VOW kan du heller forholde deg til trådens tema: QFUEL.
Du kunne f.eks ha kommet med noe slik som hva Nordea i dag har gjort med eget kursmål.

Det ble i dag nedjustert fra kr 18 til 14. Det er bare 4 kroner, svarer du kanskje?
Ja, men det er også hele 22%........HVIS deres mål holder denne gang.
Redigert 07.02.2022 kl 11:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.02.2022 kl 11:16 7516

Begynte å lese dine innlegg for 2 år siden Hammers da du advarte om dette selskapet. Er glad jeg fulgte dine råd og advarsler :-) PoC har de vel snakket om siden før julen i 2020 hvis jeg ikke husker helt feil, og hele tiden kommet med unnskyldninger om forsinket leveranse av deler og ekspertise.
HP17
07.02.2022 kl 11:18 7498

Takk for en god oppsummering av caset QFUEL til TS.
Det er grunn til å stille spørsmål ved børsmeldigene denne høsten ver. PoC som nå tydeligvis er helt i det "blå"
"– Er det snakk om uker eller måneder, spør en deltaker på telefonkonferansen.– Det er et godt spørsmål, sier Rosenløv".
Stokk Dum
07.02.2022 kl 11:23 7460

Her kommer en langt med litt godt gammelt sunt bondevett også, jeg sier som Håvard Nesheim: "Jeg holder meg unna."

mvh
Strategi
07.02.2022 kl 11:48 7344

Når Hammer sier selg, kjøper jeg med begge hender.

Bare å lese over børsmeldinger fra Desember og utover.

Dagens melding er en kjøpsmulighet for meg.

https://www.quantafuel.com/media#/
Redigert 07.02.2022 kl 12:18 Du må logge inn for å svare
Hammers
07.02.2022 kl 13:18 7101

Smart taktikk du benytter.

Håper du brukte den i NAS da "oppkjøpet" var nært forestående.
ELLER da First Oil ble meldt. Bare 2 eksempler av 100?

Da fikk du NAS på kurs ca 8000 (omregnet e/alle emi'ene)
Da fikk du også QF til kr 80 eller høyere.

Det blir penger av slikt, men det kun til selgerne.....eller de som skjønner budskapet og holder seg unna.
Vetle
07.02.2022 kl 13:24 7066

Hammers
Jeg skal koke det ned for deg.
Fokuser på VOW, der du selv har investert, og spar Qfuel sine investorer for dine profetier om dette selskapet!
Menigheten må få tenke og avgjøre selv hva de investerer egne penger i .Ja, du har advart til det kjedsommelige og hadde gjort ei solid kule ved å shorte aksjen fra første "warning", men " rest the case now"
Ikke verre enn det!

Vetle
Herman*
07.02.2022 kl 13:43 6988

Hadde Rosenløv svart på spørsmålet om POC i dag, hadde han jo virkelig vært ute å kjøre. De må jo vite hvor lenge produksjonen vil være nedstengt før de begynner å tenke på POC. Og videre, klok av skade bør han slutte å love så mye om POC. Fokus bør være på ukentlig produksjonsøkning, så vil POC komme som et resultat av dette i løpet av våren.
Single Malt
07.02.2022 kl 13:43 7030

Synes Hammers skal fortsette jeg, gjerne i flere selskaper og, fyren er en rev på TA. Ikke alltid det funker, kan og skje ting som gjør at en aksje snur, godmeldinger og slike bagateller. Synes han treffer bra, litt som i REC og NAS blant annet når dem var langt over 200,- Da kjøpte og noen med begge henda, men det var IKKE pga hva Hammers sa at aksjene stupte. Det er ofte sik at det fundamentale gjenspeiler seg i streker og Hammers sin linjal, blyant og viskelær.
Hammers
07.02.2022 kl 13:49 7089

Hvis menigheten KUN skal fores med den uvettige og hodeløse haussingen man i lengre tid har lest i QF kan man lett bli forledet.
Spesielt ferske investorer som kanskje tror på tullet som serveres fra noen faste nicks.
Nicks som nå har forduftet som dugg for sola etter å ha bommet, og bommet og atter bommet!

Da kan det være godt å ha noen som kan være en klok motvekt.
Når vedkommende i tillegg har 200% mer rett enn alle hausserne til sammen bør det være gull verdt å få slik veiledning.

Ikke verre enn det!
Redigert 07.02.2022 kl 13:49 Du må logge inn for å svare
citius
07.02.2022 kl 13:56 7023


Kjøper noen poster på 10 blank
oivindl
07.02.2022 kl 14:12 6920

Dette var interessante tanker, Hammers.
Synspunkter som var fraværende på VOW-trådene for et års tid siden.
Men nå er vi i hvertfall enige.
Single Malt
07.02.2022 kl 14:44 6810

Uansett slik eller sånn, er temmelig heftig volum i aksjen på sterkt fallende, slikt volum har vel ikke vert siden våren høsten 2020.

8-9 mars 2020 gik den fra 8,7 til 10.00. Ikke at det har noe å si, måtte bare ta en titt.
Redigert 07.02.2022 kl 14:46 Du må logge inn for å svare
skeptiker
07.02.2022 kl 15:09 6711

Basert på svært dårlige erfaringer over en årrekke med to selskaper hjemmehørende i USA og Sverige har jeg også noen ganger uttrykt skepsis overfor dette selskapet. Det er lett å utvikle en teknologi som varmer avfallsplast opp 400-500 grader og så avkjøler den igjen slik at gassen blir flytende i forskjellige fraksjoner. Et stort antall selskaper har greid det. Men er det noe selskap som har lønnsom produksjon??? En grunn til at det er krevende å gjøre dette lønnsomt er at det finnes mye som ikke skulle ha vært der i avfallsplasten. Dessuten er det vanskelig å få prosessen til å flyte godt over tid. Det amerikanske selskapet med ticker PTOI produserte flere millioner liter før det ga seg.
Herman*
07.02.2022 kl 15:27 6625

I dag er det maks usikkerhet, da markedet vet at det har oppstått et større problem, men vet ingenting om omfanget og de praktiske implikasjonene. Markedet skyr usikkerhet, og jeg vil tro at en melding om at de har identifisert problemet og at det vil ta f eks fire uker å fikse, ikke vil sende kursen nedover. Tiden vil vise om det var selgerne eller kjøperne som gjorde det rette i dag. For min del mener jeg at hendelsen svekker tilliten men rokker ikke ved caset som sådan. Kursen bør nærme seg 20 når problemet er løst, og så følge utviklingen i produksjonsvolumet på skive. Selv har jeg økt med 100% i dag.
Redigert 07.02.2022 kl 15:29 Du må logge inn for å svare
hatitchi
07.02.2022 kl 17:33 6394

På samme måte som du fordufter fra VOW-tråder når det går feil vei, og kommer tilbake med en "lyttepost". På seg selv kjenner man andre.
Computum
07.02.2022 kl 17:54 6311

Ja, nå har kursen halvert seg siden din spådom om dobbling. Ikke lett dette her :-)
Herman*
07.02.2022 kl 18:39 6118

Dobling fra hvilket nivå? Da kursen stod i 30, trodde jeg at POC i første omgang skulle ta kursen til 40-50 kroner. Deretter ville nye avtaler ha løftet den ytterligere. Tror fortsatt det hadde vært tilfelle om de hadde levert POC på nyåret som de guidet nesten ukentlig.
Ellers bør dere høre intervjuet med Rosenløv i kveld. Han sier bla at dette brannkammeret er billig low tech som ikke er så vanskelig å fikse, men det kan ta tid. Det vil dog ikke påvirke linje tre og fire som fortsatt skal være i produksjon i q2. Han uttrykker at de var i en god stim de siste ukene med økt stabilitet uke for uke. Akkurat det er vel ikke så mye å skryte av, men point taken. Så nå er vel egentlig bare spørsmålet: Hvor lenge står produksjonen? I og med at han sier at det kan gå litt tid, kan vi jo sette fire uker som default. Noen bedre forslag?

https://finansavisen.no/nyheter/bors/2022/02/07/7815104/video-med-quantafuel-sjefen-etter-nedstengingen-problemet-er-at-det-kan-ta-noe-tid
Hammers
07.02.2022 kl 19:04 6018

Dette er fortsatt en tråd om QFUEL.
Hvorfor noen stadig må pense inn på VOW skjønner ikke jeg. Helt irrelevant er det.

Jeg har som sagt en lyttepost igjen. Slik har det vært en tid nå.
Dvs, posten doblet seg i dag......så nå kan jeg lytte med begge ørene.
Man hører bedre og får langt bedre retningssans på den måten!!!

VOW skal jeg skrive om når tiden er inne og det er noe aktuelt å skrive om.
Ingen fare med det.....for jeg har allerede noe småplukk "på lager" uten at det haster å få det ut.
Noryng
07.02.2022 kl 19:30 5932

Det jeg ikke forstår er hvordan du viste at det kom til å bli en teknisk feil i det ene brennkammeret og at Quantafuel besluttet å stenge ned produksjonen som et sikkerhetstiltak inntil det finner hva årsaken er og hvor stor feilen er.
Kan det kanskje være en feil som har medført at de ikke har oppnådd sine kriterier for POC?
Kan det hende de når POC når denne feilen er rettet opp i?
CEO bekrefter at dette er en liten mekanisk feil i brennkammeret for den ene reaktoren, de 3 andre er ikke berørt, men for å forsikre seg om at det ikke hender på nytt så vil de finne å rette eventuelle feil.

Spørsmålene ovenfor er ironisk ment for deg Hammers, og ikke direkte stilt til deg. Du slipper å svare, for hverken jeg eller du har svaret.
YNWA250505
07.02.2022 kl 19:31 5924

Du kommenterer jo stadig vekk om hvor fantastisk VOW er Hammerhead. Ser du ikke selv at alt du skriver om VOW er mer eller mindre direkte overførbart til Quantafuel. Det er bare det at i VOW har du hausset siden kursen stod dobbelt så høyt, mens i Quantafuel har du kun hatt flaks i dine spådommer. Du kan jo seff ikke vite om POC kommer eller at de nå måtte stenge ned på grunn av en liten feil som vil rettes opp i. Det er ingen feil med teknologien, men kun en set back med tanke på produksjonen. Å skrive at det kommer en emisjon er jo svært imponerende, dette så vel alle. At den kom nå på lave nivå uten POC er jo bare flaks for deg og ingenting du kunne vite. Hva tror du kursen hadde vært med POC og uten den siste avstengningen? Da hadde du plutselig tatt feil igjen ikke sant. Så om du ikke jobber i Quantafuel og driver med sabotasje så er alt du sier kun basert på din synsing som seff kun er basert på flaks.
Strategi
07.02.2022 kl 22:22 5632

Det skrives mye tullball om Q-fuel her på tråden.
Med nylig påfyll av 400 mill, til 25 kr aksjen står selskapet i en solid posisjon.
De som følger selskapet tett vet hva q-fuel har utrettet på drift og ekspansjon det siste halvannet året.
At Nordea kommer med en håpløs analyse basert på en mekanisk feil i brannkammeret på en av produksjonslinjene + "slitne aksjonærer" er direkte useriøst.
Dette ser mer ut som et bestillingsverk.
Det er 4.22% short i aksjen + Hammers og det er først og fremst dette som er årsaken til dagens fall basert på en håpløs analyse og en mekanisk feil.

Mitt tips er rask etablering på kurser rundt 18 kr +.
Regner med at selskapet kommer raskt med positiv tilbakemelding til markedet, mekaniske feil kan oppstå og som nå føre til at det må tas en sjekk på årsak for så å rette dette opp.

Jeg blir ikke overrasket om vi ser kraftig stigning de neste dagene, vi får se.

Selskapet er strålende satt opp med en god ledelses struktur , det er mange ESG selskaper på Børsens om ikke er i nærheten av profesjonaliteten til Q-fuel.

De har siden oppstart gått den "lange "bakken og er nå akkurat der de skal være.

https://www.quantafuel.com/
retur
07.02.2022 kl 22:24 5612

Vet ikke så mye om denne men merker jo at plast forsvinner over til typ papir produkter .
JeanPaul
07.02.2022 kl 23:02 5447

Helt rett. Virker som holdningen til mange på forumet er ala Tyskland på 30-tallet, enten er du med oss eller så…..
Hammers
07.02.2022 kl 23:13 5389

Hvis folk har blitt lurt i QFUEL (ref Spetalen) er det vel en aldri så liten sensasjon hvis kontrollerende myndigheter IKKE ser på saken.
- Først fortalte de om First Oil og hentet drøyt 600 millioner da diverse investorer fikk oljefeber.
- Denne gang var det "POC ved årsskiftet". Folk fikk NY FEBER (ble de ikke immune etter oljefeberen) og hentet 400 mill.

QFUEL har hentet 1 MRD etter at de først sendte ut meldinger man kan stille et STORT spørsmålstegn ved.
Hvis ikke 1 MILLIARD kvalifiserer til gransking skjønner ikke JEG mye av hva som foregår....når man ser på fortsettelsene.
Redigert 07.02.2022 kl 23:55 Du må logge inn for å svare
HP17
07.02.2022 kl 23:20 5356

Spot on Hammers.
Strategi
07.02.2022 kl 23:44 5245

Vær litt forsiktig med hva du skriver HAMMERS, dette er ikke bra og helt på grensen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er det virkelig ingen her inne som forstår forretningsmodellen.
Tror dere virkelig at inntektsstrøm ikke er regnet mot investeringer.
--------------------------------------------------------------------------------
The second industrial revolution
All countries in the world have the same challenge of handling waste plastics sustainably. Quantafuel’s technology involving chemical recycling of impure waste plastics will give the company and its partners a significant opportunity to solve many of the world’s challenges.

The second industrial revolution is upon us, and this time it’s green! In line with Quantafuel’s vision to become the world’s most significant contributor to the sustainable handling of plastic waste, we are now ready to roll out technology and plants throughout Europe.

Quantafuel’s strategy is to build modular plants for chemical recycling of mixed plastic waste, to be deployed at scale globally in a JV structure with strategic and financial partners.

The market potential is significant and growing in line with increased plastics use and higher recycling targets. Leading analysts suggest that chemical recycling of plastic waste will become a USD 75 billion market by 2030.

Our mission
Quantafuel develops technology that contributes to solving the global waste problem. In collaboration with dedicated partners, we have achieved the dual goals of recycling low-quality plastic and sustainable waste management.

Quantafuel’s goal is to end the wasteful and unsustainable management of our planet’s resources by drawing on 50 years of industry experience and more than 10 years of technological development.

Q-fuel har en rekke meget solidde sammarbeidspartnere. Bla BASF;
BASF is the world’s largest chemical group – headquartered in Ludwigshafen, Germany

Has an offtake contract for chemical raw materials from Skive

Extensive partnership related to developing technology within chemical recycling

On-site partnership in Skive

Partner for future plants

BASF has a stated strategy and plan for the work with chemical recycling of plastic

BASF has a plan and vision of increasing the proportion of recycled plastic in products to its customers using a chemical recycling technology. They want to replace as much as possible of the 20 million tons of oil they currently use in production.

Les dere opp.

Q-fuel får betalt for å ta i mot og prosessere plast, for så og selge sluttproduktet i for av plast eller fuel.
Selskapet har ulike støtte ordninger som i stor grad underbygger et økonomisk sterkt fremtidig fundament.

Som ESG selskap, helt i toppen.
hatitchi
08.02.2022 kl 00:01 5182

ACH hentet noen milliarder og har falt 67 %. Det er ikke så forbanna unikt med selskap/meglerhus som har lurt kunder for penger de siste to årene. Fellesbetegnelsen for selskapene er at de befinner seg på Growth og om du faktisk har fulgt med så vet du at FT publiserte en slående rapport om meglerhusene for noen uker tilbake. Et hederlig unntak er jo et BØRSNOTERT selskap på tre bokstaver som starter på V som OGSÅ har hentet penger på en høy kusr og falt 60 % fra toppen. Det burde kanskje etterforske hvor positiv den økte free-floaten i aksjen var?
Noryng
08.02.2022 kl 06:44 4913

- en mekanisk feil i et brennkammer
- reaktorenes produksjon og levering er bevist
- 2 linjer kjørte, og 2 linje var ikke planlagt før Q2
- Kristiansund resirkulerer og produserer plast, isopor og stål fortsatt. Plast som ikke kan pyrolysebehabdles selges til annet marked.
- Esbjerg skal bygges, Lego skal ha sin resirkulerte plast, QFuel skal ha sin plast for pyrolysebehandling.
- Dubai ongoing, kunne ikke vente til mars (mye i pipeline, ifg CEO intervju i går)
- Storbritannia ongoing, kunne ikke vente til mars (mye i pipeline, ifg CEO intervju i går)
- vitol
- bafs

Hvordan kan analytikere se bort i fra alt annet, ved en liten mekanisk feil i et brennkammer?
thief
08.02.2022 kl 07:52 4782

Man ser jo hvor lite enkelte setter seg inn i caset. Intervjueren av ceo i går visste jo ikke hva slags anlegg det skulle bygges i ESBJERG engang 🙂Det samme var vel tilfellet med en glup analytiker som kom på banen,etter emisjonen.Og de skal man stole på,mtp kursmål?😂😂😂
Redigert 08.02.2022 kl 07:54 Du må logge inn for å svare
Herman*
08.02.2022 kl 08:13 4681

Enig. Det var pinlig at Arctic analytikeren fikk stå frem og fortelle at Qfuel skulle starte med mekanisk resirkulering i Esbjerg og at det virket som de var på vei bort Kjemisk resirkulering. At de faktisk skal bygge et sorteringsanlegg og en fabrikk for kjemisk resirkulering i Esbjerg hadde han ikke fått med seg. Det er manko på analytikere i Norge, men det får da være grenser. At FA og DN ikke har peiling har vi jo visst lenge. Var det ikke Jensen i DN som kalte Qfuel for en plastprodusent…
thief
08.02.2022 kl 08:29 4597

Ja,det er flaut at noen tørr å fremstå så dumme,for å snakke ned et selskap.Når de ikke vet hva de driver med engang.Og disse stoler folk på,og kaster ut aksjene 🙂Nå er kursen på 15kr!!!Er jo enorm oppside her nå.Virket som helgas hendelse ikke var av den mest kritiske/kostbare.Så den fikses nok greit,bare på det er nok kursen opp mot 20kr igjen.Så får vi se når POC kommer.Virket på intervjuet i går at partner også nærmet seg,da ceo forklarte hvorfor emisjonen kom nå.Så satse på de neste meldingene er positive. Da dobles fort aksjen,fra dagens nivå
Noryng
08.02.2022 kl 08:39 4558

Alle disse har sin agenda og de har påvirkningskraft.
De påstår ledelsen lurer aksjonærer, men blir spennende å se hvem som lurer hvem tilslutt.
Redigert 08.02.2022 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
skeptiker
08.02.2022 kl 09:08 4473

Slik jeg ser det etter å ha fulgt to selskaper over en årrekke er denne presentasjonen å lure markedet som selvsagt ikke kjenner til et stort antall selskaper som har greidd å produsere olje av avfallsplast, men som ikke har greid å t jene penger på det. QFUEL presenterer seg som om det skulle stå for noe nytt og revolusjonerende og fremholder at det finnes enorme mengder av avfallsplast, hvilket i og for seg er korrekt. Hvor god oversikt har ledelsen over alle selskapene i verden som har mislykkes på dette feltet? Kjente den ikke til det eller forsøker den å forlede markedet? QFUEL har likevel den fordelen at det får betalt for avfallsplasten selskapet mottar. Det burde derfor være lettere å oppnå lønnsomhet enn det var f.eks. det amerikanske selskapet med ticker PTOI, som startet virksomheten for mer enn 10 år siden og greide å produsere millioner liter av ulike fraksjoner av olje - nafta, bensin og fyringsolje. På Ivestorshub kan du lese ca 300 000 innlegg om dette selskapets opptur og nedtur. Det gikk ikke stort bedre for det svenske selskapet Cassandra Oil som forsøkte seg bl.a. i Spania i samarbeide med oljeselskapet Repsoil og svenske Ragn Sells. Et hovedproblem for begge selskapene var at folk ikke bare leverte avfallsplast, men papir og mye annet i plasten som måtte sorteres fra. Det er nok ikke uten grunn at QFUEL vil bygge et kostbart sorteringsanlegg i Danmark. Det er ikke lett å få denne type prosess flyte uten stans. Markedet har neppe forstått alle utfordringene det byr på å etablere en sikker lønnsom produksjon på dette området.
Vetle
08.02.2022 kl 09:50 4334

Skeptiker
Tenk om de hadde kontaktet deg før ALLE heiv penger på bålet.
Du får i hverfall meg til å humre på denne formiddagen.
Tror vi best overlater dette til de som virkelig har satset penger (titalls millioner )på dette konseptet, og så får andre vurdere sin egen innsats.
Jeg selv har kjøpt en del, og ligger i minus, men som utallige ganger nevnt på dette forum har jeg ikke tro på noen progresjon på min innsats før om noen år. Går dette ikke lever jeg med tapet uten å fremstå som fasiten på hva de gjorde feil. Er selv elektroingeniør over laaaang tid, men denne teknologien kan jeg ikke!

Vetle Stavanger