Følger dere med???

akva
NRS 09.02.2022 kl 07:58 8961

Det kommer ett bud her innen kort tid, det budet blir ikke lavere enn siste gang. Da var høyeste bud 270.- Penger på gata dette…!
milk
21.09.2022 kl 19:33 306

Time will shov!!! Jeg vil ikke påstå noe som helst.. Jeg har selvfølgelig gjort mine langsiktige investeringer etter egne vurderinger... Så langt har det gått veldig bra :-)) Ps. Shorting er en uting som burde vert avskaffet for lengst....
ROMA
22.09.2022 kl 18:46 252

På EGF 30.juni-22 vedtok NRS fusjonsplan for fusjon med SalMar ASA. Denne innebærer at NRS umiddelbart forut for gjennomføring av fusjonen skal gjennomføre den avtalte overdragelsen av SalmoNor AS fra NTS. Under "Vilkår og betingelser" for fusjon Salmar - NRS står det blant annet "Det forventes at fusjonen gjennomføres i løpet av 3. kvartal". Ut fra dette vil fusjonen måtte gjennomføres løpet av neste uke.
ibyx
26.09.2022 kl 18:54 199

NRS, NTS eller SALMAR? Tja. Hva skal man si? Ikke så lett å holde styr på verdisettingen her. Hvilken er beste kjøp? Både NRS og NTS gir vel etterhvert aksjer i Salmar, som stadig faller. Og så har man kontantvederlagene også. Det taper seg jo ikke som følge av kursfall..
Og fristen for budaksept i NTS er vel utgått? Pussig at den holder seg såpass bra da?
Et snapshot siste måned:
NRS -15%
NTS -4%
Salmar -11%

Begynte å kjøpe litt Salmar idag.
Sikkert for tidlig!
😂
Redigert 26.09.2022 kl 18:58 Du må logge inn for å svare
ibyx
27.09.2022 kl 15:16 143

Igår sa min intuitive NTS/NRS/SALMAR konverteringsapp at NTS kanskje var litt i friskeste laget?
Her må man ha blikket festet på spåkula!
Salmar blir stadig mer attraktiv!
Men mange har nok mye oppside å «furte» med?

Hva skjer med fusjonen nå, var jo forutsatt at de kjøpte Salmonor. Salmar håper vel at det ikke blir noenting og da er nrs i trøbbel