OPPSIDE 700 %, RISIKO NULL

Denne tråden er stengt for nye innlegg.
03.01.2024 kl 19:49
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
kodenavn
NODL 09.02.2022 kl 09:34 419107

NODL, oppside 700-800 prosent.
Så kom meldingen om at Hemen, John Fredriksens personlige investeringsselskap, har kjøpt 9300 aksjer, og tippet over grensen på 40 % av aksjene i Northern Drilling, ticker NODL.
Dette lille kjøpet betyr at Hemen har tilbudsplikt på resten av aksjene i NODL Det ble samtidg meldt at det vil komme et bud på kr. 17.-

Kursen går selvfølgelig rett til 17.-, der den stoppes av en ivrig selger. Det er ingen premie for å gjette hvem det er.

The offer price in the forthcoming offer will be NOK 17 per NODL share, which exceeds the highest price Hemen has paid for shares in NODL during the last six months.

Fint tenker du. Tilbud på 17.-, og kursen er 17.-, case closed, her er det ikke penger å hente.
Men er det slik ?

Jeg mener potensialet er skyhøyt her.

CASET, kortversjon:
Northern Drilling, riggselskap. Tidlligere eide rigger er skilt ut i eget selskap, og er ute av regnskapet. Selskapet har pr idag ingen eiendeler. Litt gjeld og litt cash går i ca null.
Så cirka et tomt selskap uten gjeld eller eiendeler.

MEN, selskapet har et krav på Koreas store verft, Daewoo, DSME (verdens 3. største verft) på
230 MUSD, pluss renter, kostnader mm., dvs. 124-150 NOK pr. aksje.

Kravet:
Sea Drill hadde bestilt 2 nye boreskip, West Aquila og West Libra, av Daewoo. Som kjent gikk det ikke så bra for Seadrill, og NODL kjøpte skipene av Daewoo for 592 millioner dollar, og betalte inn 180 millioner dollar ved signering av kontraktene.
Skipene skulle egentlig leveres til Northern Drilling i henholdsvis januar og mars 2021, men leveringen ble utsatt en rekke ganger før begge ble kansellert i henholdsvis august og oktober i fjor pga kontraktsbrudd ved at verftet ikke klarte å levere i tide.
NODL bestilte også boreskipet Cobalt av DAEWOO. Her ble det innbetalt 50 mill dollar.
Denne kontrakten er også kansellert.

Det betyr at Northern Drilling har et krav mot Daewoo på minst 230 millioner dollar, eller over2 milliarder kroner. Det tilsvarer 124 kroner pr. aksje. I tillegg kommer renter og eventuelt andre kostnader.

Løsning:
Hemen forhandler med DAEWOO om kravet, Hvis de blir enige, blir de sikkert enige etter at tilbudsplikten har gått ut, altså tidligst i mai, for Hemen håper selvfølgelig at noen skal si ja takk til 17.-.
Hvis de ikke blir enige, går saken iht kontrakten til voldgiftsdomstolen i London. Da kan det ta tid,
12 til 24 måneder.

Sannsynlighet for å vinne frem med kravet:
De som kjenner saken best, er Hemen, dvs John Fredriksen og hans advokater.
Hemen kjøpte 9300 aksjer for å komme i budplikt.
Jeg tenker at storeulv (JF) ikke ville prøve å kjøpe selskapet hvis han ikke trodde han skulle vinne frem mot Daewoo. JFs advokater er de beste i gamet, og jeg tror de visste veldig godt hva de gjorde da de kansellerte kontraktene. Det høres også rimelig ut at det er en klausul som sier at kjøper skal ha igjen pengene hvis selger ikke klarer å levere.

Risiko ved å kjøpe NODL. Oppside og nedside.

Nedside:
Hemen må fremsette det pliktige tilbudet innen 4 uker. Det må stå i minimum 4 uker, max 6 uker,
Så en gang mellom 9. mars og 20. april, er du GARANTERT å få igjen 17 NOK.
Så i 4-10 uker fra nå, har du NULL risiko, bortsett fra rentetapet på investeringen.
Hvordan kursen vil gå etter mars/april, er umulig å spå.

Oppside:
De siste ukene har det vært omsatt 20-40.000 aksjer pr dag.
Igår og i dag ble det omsatt hhv. 207.000 og 284.000 aksjer.
Hemen har 6.453.826 aksjer. De har JF neppe lyst til å selge. Og de holder lenge om mange vil kjøpe.
Jeg tror egentlig ikke mange av de andre aksjonærene har lyst til å selge heller. I hvert fall ikke
topp 20, som har 29,4 % (i tillegg til Jfs 40 %)
Så 69,4 % av aksjene sitter ganske godt fast tror jeg.
Da er det 4.9 mill aksjer som kan sitte løst. Det er ikke mye.
Hvis mange som leser dette mener det samme som meg, at her er nedsiden et stykke fremover NULL, samtidig som best case litt frem i tid med god sannsynlighet er 130.-ish, vil aksjen gå uten at noen kan holde den igjen
Så hvor mye vil den gå ?
Det kommer an på hvordan kjøperne vurderer sannsynligheten for 130.-
Hvis de som jeg tror den er stor, burde kursen kunne gå til mellom 60.- og 100.- ganske fort.
Hvis de tror den er mindre, går den til 30, 40 eller 50.
Det som er sikkert, er at 17.- er helt feil kurs. For da har du null risiko, og betaler null for muligheten at kursen kan gå til 130.-

Hva hvis kursen går ?
Da har JF 2 muligheter.
A) La budet gå sin gang, og ta de aksjene han får fra bevisstløse tanter til 17.-. Så må han finne seg i å bare få 40 % av oppgjøret, og vi andre aksjonærer får resten.
B) Han kan øke budet, og se om det gir ham flere aksjer. Om han gjør dette, og eventuelt hvor mye, er håpløst å gjette på.
Men Hemen kan bare tvangsutløse andre aksjonærer hvis han får over 90 % av aksjene.
Og det er hele min agenda med å skrive dette. Det er ikke bare ren nestekjærlighet :)
Jeg vil at dere skal se at oppsiden er kjempestor, mens nedsiden er null
Hvis dere er enige meg i vurderingene her, vil kursen gå langt, og jeg vil ikke bli tvangsinnløst for knapper og glansbilder, dvs 17.-.

Og hva er min horisont ?
Det beste ville være om Hemen ble enige med DSME i løpet av forsommeren.
Fra 17.- til 130.- på noen få måneder hadde vært fint, og det kan skje.
Jeg tror sannsynligheten for å få 130.- er stor, og jeg selger ikke billig.
Men saken kan gå til voldgiftsdom i London. Da tar det lenger tid.
Tid er penger sies det, og i tilfelle saken går til London og det tar et år eller mer, er jeg klar for å selge under 130.- . Mellom 90 og 100 kanskje ?
Kommer vi ikke dit, venter jeg på London.

Lykke til, håper du gjør en kule på denne. Risikoen er i hvert fall null inntil videre.
Du har ikke en gang markedsrisiko i ukene som kommer. Går markedet åt skogen, får du fremdeles dine 17.- Hemen har cash.
X-43 scramjet
27.12.2023 kl 19:49 4786

Vakuum trading i NODL perfekt nyttårsgave
rischioso
27.12.2023 kl 20:16 4727

Virker å bunne ut her - igjen - for krona var også oppskytnings rampa for 1 knapp måned siden (23 nov) når kursen gikk fra 1,075 til 6,980 (intradag) over flere dager noe som kan skje igjen - så stay tuned ...;)
oivindl
27.12.2023 kl 21:17 4633

Om kronen styrker seg, vil vel gevinsten bli lavere.
Søksmålet er vel i US dollar.
rischioso
27.12.2023 kl 23:32 4464

Nei, fordi NOK kun et en referanse og ikke noe annet. Selskapet er ikke norsk, har ikke gjeld og det lille av løpende kostnader i.e styrehonnorarer blir betalt i usd. Ingen varer eller tjenester som blir berørt av valutaendringer da de ikke finnes. Regnskapet er i usd og refusjonen er i USD forblir det samme i usd delt på antall aksjer.

MEN, ser vi på kapitalinnhentingen i NOK så er det riktig at blir det en differanse med sterk krone, men det er med positivt fortegn fordi man får flere dollar/UK pund og eventuelt euro ved sterkere krone noe som igjen betyr at pengene som blir hentet inn til bruk i rettsaken vil vare noe lengre ...;)
X-43 scramjet
27.12.2023 kl 23:34 4454

Skulle likt å sett hva neste topp er gjennom en krystallkule nå. 3, 5 eller 7 kr
oivindl
27.12.2023 kl 23:38 4437

Så hvordan får man en verdi per aksje?
Det er vel ganske innlysende at om dollaren stod i 100 kr, ville gevinsten målt i NOK per aksje, blitt langt høyere.

"Regnskapet er i usd og refusjonen er i USD forblir det samme i usd delt på antall aksjer."

Selvfølgelig, men du ville vært like fornøyd om USD stod i 1 krone?
Redigert 27.12.2023 kl 23:43 Du må logge inn for å svare
rischioso
27.12.2023 kl 23:56 4394

Nei, men realiteten er at 1 usd er lik 10,11nok pr i dag hvor 88% av verdens transaksjoner foregår i dollar, mens kun 1,8% foregår i NOK så små endringer har svært liten til ingen innvirkning og slik vil det forbli i alle fall lenge nok til at både Cobalt med 500m nok i potten og ankesaken med 2 milliarder nok i potten er avklart - og det er det og kun det som betyr noe - i alle fall for oss som er inne i denne aksjen. For deg som sitter på utsiden så har det sikkert mindre betydning ...;)
oivindl
28.12.2023 kl 07:06 4278

"Cobalt med 500m nok i potten og ankesaken med 2 milliarder nok i potten er avklart”

Vel, om dine utregninger er korrekte, har verdien i NOK falt med drøye 250 mill siden oktober, da kursen var rundt 11,20.
Faller dollaren ytterligere 10% mot kronen, vil potten reduseres med nye 250 mill.

Det ville forbause meg om ikke det er av større interesse for småksjonærene enn prosentvis antall transaksjoner i dollar og kroner.
Hvordan en styrking av den norske kronen skal påvirke kursen positivt, er derfor ikke lett å få øye på.
Gullhaugen
28.12.2023 kl 08:31 4187

3 og 5 kommer.Markedsverdien nå er på skarve 375 mill.
Her er det store tall i potten. Disse riggene har nok økt i verdi også.
https://e24.no/boers-og-finans/i/A2am75/northern-drilling-kjoeper-rigger-for-48-milliarder
Redigert 28.12.2023 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
28.12.2023 kl 09:52 4057

Verdien på riggene som ble kjøpt på billigsalg må da ha økt noe voldsomt i dagens marked.Det er jo mangel på denne type rigger.De bør ha en verdi på minst 3 milliarder hver Minst. Totalt 6-7 milliarder
Redigert 28.12.2023 kl 10:06 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.12.2023 kl 09:52 4099

Du glemmer at dagens mcap er en tiendel av estimert markedsverdi ved full refusjon. Om den estimerte oppsiden skulle svinge i intervallet 9,5 - 10,5nok eller 800 - 1000% betyr nok heller lite når kursen nå er rundt krona for den potensielle oppsiden vil uansett være massiv.

Du får nok finne på noe annet å baisse med for enn slik massiv oppside lar seg ikke kverulere bort ...;)
elnomi
28.12.2023 kl 10:23 4027

Kanskje dere trenger bistand fra Durek Verret for å få liv i den døde hesten NODL?
Redigert 28.12.2023 kl 10:23 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.12.2023 kl 10:42 3979

Ikke død hest, MEN Tyren Ferdinand som sitter stille under treet og lukter på blomstene frem til at han setter seg på en veps - og når det skjer, ja da blir det fart og det handler ikke om hvis, MEN når ...;)
oivindl
28.12.2023 kl 10:46 3953

Jeg glemmer ingenting.
Kommentaren var basert på din teori om at kronen skulle være en utskytningsrampe for kursen.
"for krona var også oppskytnings rampa for 1 knapp måned siden (23 nov)”
-rischioso

Vanskelig å se det når kronen har styrket seg.
Redigert 28.12.2023 kl 10:47 Du må logge inn for å svare
oivindl
28.12.2023 kl 10:49 3937

Ikke årstiden for veps, men det trengs vel om kursen skal gå 100% innen året er omme, slik du forventer
rischioso
28.12.2023 kl 10:55 3916

Nå tenker du feil igjen som med krona - selskapet er ikke norsk, men kun notert på OSE og det er noe annet. Selskapet er registrert på Bermuda og +22 grader er en helt grei temperatur for både blomster og veps ...;)

http://weather.bm/

---------------------------

Og når det kommer til rekylen som ligger i gjæringa så gjenstår det og se om det blir en romjuls rekyl, nyttårs rekyl eller begge deler for det er ikke godt å si når Fredriksen igjen er på kjøper'n og/eller når gamle aksjonærer med høyt snitt bestemmer seg for å handle mer for å snitte seg ytterligere ned - ei heller er det godt å si når Cobalt kjennelsen med over 500m nok i potten tikker inn og/eller en oppdatering på ankeprosessen med over 2 milliarder i potten, MEN det vi vet er at en eller flere av disse tingene vil skje i det ultrakorte bildet - altså ikke hvis, MEN når - that's the million dollar question og da gjelder det å være inne når det skjer - helst i forkant om man vil ha med seg hele oppgangen ...;)
Redigert 28.12.2023 kl 11:10 Du må logge inn for å svare
oivindl
28.12.2023 kl 11:30 3839

"men kun notert på OSE og det er noe annet”

Joda, men det er jo på Ose rekylen skal komme, men det er jo uvesentlig.

Når det gjelder krona har jeg ikke tenkt feil, det har du jo forsåvidt bekreftet selv.

Om rekylen kommer i romjulen må vi nok vente og se, registrerte bare at du forventet 100% innen den tid.
Men kanskje er forventningene endret?
Redigert 28.12.2023 kl 11:31 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.12.2023 kl 11:49 3800

Ikke uvesentlig, men vesentlig for hvem som helst fra hvor som helst kan handle på OSE og rekylen kommer der hvor folk handler og hvor selskapet er notert så ja - på OSE.

Når det gjelder krona så har jeg ikke bekreftet noe som helst, men understreket både uviktig heten og uriktigheten i det du påpeker og det er noe annet.

Jeg forventer rekyl basert på triggere i det ultrakorte bildet, men når og styrken gjenstår og se. Legger vi til grunn tidligere rekyler så har de vært massive - den siste for bare en knapp måned siden så man skal ikke se bort i at fra at historien gjentar seg for den potensielle oppsiden nå er som da hvor kursen svirrer rundt det samme katapult nivået - that's a fact, enten du liker det eller ei ...;)
Gullhaugen
28.12.2023 kl 12:42 3712

Jeg tror nok Daewoo må betale til slutt, noe annet vil de tape mye på :)
Stor og mektig kunde

John Fredriksen har i en årrekke vært en stor kunde på Daewoo. Blant annet har verftet levert syv av de 13 LNG-tankerne som gassrederiet Flex LNG driver.

Avance Gas bestilte såkalte seks «dual fuel» VLGC nybygg hos DSME/Hanwha i perioden 2019 til 2021 hvorav to ble levert i 2022, to er levert i år og de to siste ventes ferdigstilt første halvår neste år. Tre Frontline-skip er dessuten bygget på samme verft.

Fredriksens skipseiende selskap SFL Corp. eier og driver en halvt nedsenkbar borerigg og flere store containerskip som er levert av Daewoo.

Også Seadrill har rigger som er bygget på dette verftet og der byggekontraktene ble inngått mens Fredriksen styrte borekjempen.

Total kravet var at Northern Drilling skulle få tilbakebetalt til sammen 180 millioner dollar - nær to milliarder kroner - pluss renter og erstatning for forsinkelsene.
https://www.finansavisen.no/nyheter/oljeservice/2021/08/17/7720488/northern-drilling-datter-kansellerer-kontrakt-og-truer-med-rettsak

Nå er MARKEDSVERDI
377,7 mill..da er det bare å regne
Redigert 28.12.2023 kl 21:57 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.12.2023 kl 13:05 3665

Ja, dette har trukket ut i tid fordi de gamle eierne av verftet Daewoo hadde likviditetsproblemer over tid så istedenfor å presse på under slike omstendigheter og risikere å kjøre verftet konkurs og gjennom det miste grunnlaget for kravene så har de ventet i det lengste noe som mest sannsynlig vil vise seg å ha vært det rette for nå er det ingen ringere enn den Koreanske industrikjempen Hanwha som har overtatt og er eiere og de er kapitalsterke så det holder så muligheten for et forlik har derfor også økt betraktelig...;)

https://www.navalnews.com/naval-news/2022/12/south-koreas-hanwha-group-officially-acquires-dsme/#:~:text=Hanwha%20Group%20officially%20acquired%20Daewoo%20Shipbuilding%20%26%20Marine,have%20major%20implications%20for%20South%20Korea%E2%80%99s%20defense%20industry.
Redigert 28.12.2023 kl 13:08 Du må logge inn for å svare
oivindl
28.12.2023 kl 14:11 3586

”Når det gjelder krona så har jeg ikke bekreftet noe som helst”

Mitt poeng er at oppsiden vil svinge i takt med kronekursen, noe dette ser ut som en bekreftelse på.

"Om den estimerte oppsiden skulle svinge i intervallet 9,5 - 10,5nok eller 800 - 1000%...”
-rischioso

Men du må gjerne mene at den ikke gjør det og at en sterkere krone vil være en utskytningsrampe for kursen.
Helt greit for meg.

"Jeg forventer rekyl basert på triggere i det ultrakorte bildet,...”
-rischioso

Ja, eller nærmere bestemt en dobling på disse tre dagene, som du har skrevet.
rischioso
28.12.2023 kl 16:07 3457

Take a break - romjuls/nyttårsrakett har en tidslinje på mer enn 3 dager - for de som kan telle ...
Nei, nå er det tid for en pizza og en kald'en så får du spinne videre med ditt ...:)

Fortsatt god romjul - allemannallle - i morgen kommer nok en ny dag med nye muligheter!
oivindl
28.12.2023 kl 16:48 3406

"Take a break - romjuls/nyttårsrakett har en tidslinje på mer enn 3 dager - for de som kan telle ...
-rischioso

Du tar ikke lengre ansvar for denne altså, eller rotet du bare med tellingen?

"En dobling er å forvente i løpet av årets 3 siste handelsdager og tikker Cobalt kjennelsen inn som nå er på overtid så ser vi fort en flerdobling;)”
-rischioso
Redigert 28.12.2023 kl 16:50 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.12.2023 kl 17:18 3373

Du er kjent over år for å velge ut det som passer deg - altså å ta ting ut av kontext så du kan spinne videre med dine kveruleringer - det er så uærlig som det kan få blitt....

Jg har skrevet følgende og det flere ganger: LES

"Ja, dette blir noen svært spennende dager hvor en pallplass som en av OSE's største romjuls-/nyttårsraketter er helt klart å forvente ...;)"

https://www.finansavisen.no/forum/post/5777113

Altså at det er å forvente at denne får pallplass som romjul og/eller nyttårsrakett - jeg gjentar, romjul og/eller nyttårsrakett og da må også du forholde deg til det faktum og ikke vri det over til noe annet enn akkurat det.

Nå er det romjul og da snakker vi om romjula - til din info så er ikke romjula over.

Først på nyåret så vil vi snakke om nyttårsrakett - til din info så har ikke den perioden startet ennå.

Gap litt høyere så begge deler av det jeg har skrevet får plass ...;)

Fortsatt god romjul!
oivindl
28.12.2023 kl 18:14 3353

”jeg gjentar, romjul og/eller nyttårsrakett og da må også du forholde deg til det faktum og ikke vri det over til noe annet enn akkurat det.”

Riktig, og så fulgte du opp med denne, kort tid etterpå.
"I går kl 08:51
2441

En dobling er å forvente i løpet av årets 3 siste handelsdager"
-rischioso

Ikke mye rom for tvil der, uærlig er vel heller den som ikke vedkjenner seg egne klare og tydelige utsagn.
Det siste må jo sies å være en presisering og forsterking av den forrige uttalelsen.
Men helt ok om du bare lot iveren ta overhånd.
rischioso
28.12.2023 kl 20:06 3268

7nok er knappe 70% - et forlik kan nok gi 7nok, men full refusjon + renters rente og skadeserstatning så passerer vi nok 10 kroningen...;)
Aldara
28.12.2023 kl 20:28 3245

Tror dere virkelig vi passerer 7 og 10 kroner? Vi ligger nå nær krona!! Mener dere kursen nå er så til de grader skadeskutt?
Redigert 28.12.2023 kl 20:29 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.12.2023 kl 20:41 3236

Knappe 10% av kravene er priset inn i dagens sluttkurs så ja - mye å gå på - veldig mye - markedet våkner nok opp snart ...;)
X-43 scramjet
28.12.2023 kl 21:18 3186

NODL er potent til å gå 300% på kort tid. Ingen vet med NODL, ekstrem oppgang på flere dager kan fort skje igjen
Gullhaugen
29.12.2023 kl 08:47 2939

Her blir det garatert peng. mye peng. De tørr ikke tulle med storeulv som er nok er deres største kunde gjennom mange år. 5-6 kr minst
Redigert 29.12.2023 kl 09:23 Du må logge inn for å svare
elnomi
29.12.2023 kl 09:15 2870

Har noen sett hjertekirurgen?
Pasienten trenger akutt hjertetransplantasjon.
rischioso
29.12.2023 kl 09:20 2878

Ja, nå har kursen befunnet seg rundt krona over tid så et teknisk gulv etableres og av samme grunn er det å forvente at det vil snu opp igjen fra dette nivået, men om det skjer i dag eller om vi må vente til rett på nyåret gjenstår og se. Uansett en mulighet for en god inngang eventuelt akkumulere mer før den stikker...;)
Gullhaugen
29.12.2023 kl 10:11 2776

NÅ MARKEDSVERDI KUN
356,7 mill
rischioso
29.12.2023 kl 10:27 2806

Ja, det er ikke ofte å se at noe er så til de grader feil priset, men det balanserer seg alltid ut - før eller siden - helst før - skal visst bare prøve og finte ut noen til her nede først om det går og går det ikke så må kursen løftes for å finne reelle selgere. Ikke mange som er villige til å selge her nede - forståelig nok. De som ville selge har solgt så det er fritt frem nordover uten tekniske sperrer av betydning så når den først begynner å gå så vil det gå raskt - veldig raskt ....;)
Redigert 29.12.2023 kl 10:32 Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
29.12.2023 kl 10:45 2769

Nå er algoen i short krysse modus....litt press på ( stjele / jafse aksjene fra den ) den så går den bananas.
Andersen
29.12.2023 kl 11:23 2706

Har kjøpt meg opp her nå, blir spennende å følge!
Aldara
29.12.2023 kl 11:29 2697

Jeg har kjøpt mer rundt krona! Vi får nok opptur-spørs bare når...
Gullhaugen
29.12.2023 kl 11:35 2678

ojojo det lukter naken short lang vei ...BOOM!
Aldara
29.12.2023 kl 11:37 2685

Akkurat hva mener du nå Gullhaugen?
Gullhaugen
29.12.2023 kl 11:52 4317

Ser det tydelig på algo bevegelsene,,,,panikk starter på 1.2-1,3 . Den driver å krysser nedover samt manipulerer teknisk mellom kjøp og salg for å få noen til å selge.

Om noen store tradere vil leke så er tiden inne nå!
Redigert 29.12.2023 kl 11:54 Du må logge inn for å svare
Aldara
29.12.2023 kl 11:52 4300

All handel idag er totalt GJENNOMSYRET av en ting: Å få kursen NED NED NED!! Ikke la drittsekkene lykkes i å råstjæle nettopp dine aksjer!
rischioso
29.12.2023 kl 11:57 4274

Ja, selv ei blind høne kan se at det hamstres rundt krona - og det fjerde dagen på rad ...;)
Aldara
29.12.2023 kl 11:59 4306

Kursmål: Ingen aning men ihvertfall høyere enn krona! Spør rich eller Au-haugen...
Begynner å bli rimelig lei denne dansingen rundt 1.00
Redigert 29.12.2023 kl 12:05 Du må logge inn for å svare
rischioso
29.12.2023 kl 12:05 4290

Dobling fra dagens kurs i det ultra korte bildet basert på økte forventninger om at Cobalt kjennelsen med over 500m nok i potten som nå er på overtid skal meldes og en oppdatering på ankeprosessen med over 2 milliarder nok i potten.

Når det skjer - en eller begge - så snakker vi om mangedobling.
rischioso
29.12.2023 kl 12:09 4306

Vær heller glad for det nå etableres et betonggulv og en utskytnings rampe. Ingen med vettet i behold vil selge under krona med dagens status. Det er herifra startskuddet vil gå så benytt heller anledningen til å plukke her nede mens man kan for ingenting varer evig ...;)
X-43 scramjet
29.12.2023 kl 12:40 4210

Slapper helt av, økte på 1 krone. Blir vakuum trading etter Nyttår
unikum
29.12.2023 kl 12:50 4183

Fordel å ha litt mer tålmodighet enn 10 juledager dager, spesielt der småinvestorer realiserer tap men bør da komme seg inn fortest mulig. Kan ikke bli stresset av kursen i Nodl svinger mellom 10-20%. Også ett klart mønster i handlingene siste uka. Om det blir Fredriksen eller noen andre som starter kjøret over nyåret for vi se. Så for vi nå da håpe at alle som har mulighet å stemme gjør sin plikt og stemmer imot(against)