FDA godkjent studiedesign for Archer-1 kan bli en enorm trigger

Merlin
NANOV 20.02.2022 kl 20:22 4461

Legg merke til Skulleruds uttalelse: Signalene vi har fÄtt sÄ langt er jo at vi har muligheten til Ä gjÞre dette her i 2. linje!

Det er en virkelig sensasjonell forbedring av NanoVs muligheter til Ä komme til Standard of Care direkte i 2. linje fase 3! Med de fantastiske resultatene i Archer i pÄ 70% CR og meget lang tid uten tilbakefall, sÄ langt ca. 3 Är sitter NanoV pÄ et ekte gullegg.

Med en ekstrem lav aksjekurs og lav markedsverdi vil en hver positiv endring for selskapet fremover kunne gi svĂŠrt store kursutslag. Samtalene med FDA skal vĂŠre i mars mnd. OffentliggjĂžring av et studiedesign som sender Archer-1 rett til fase 3 i 2.linje vil ha en enorm betydning, stĂžrre enn fullfĂžrelsen av Paradigme.

Transkript av det Skullerud sa vedr. 2. linje fase 3: "Vi er fÞrst og fremst ute etter Ä gjÞre en confirmatory trial i 2. linje. Ikke i 3. linje. Det siste jeg vil er Ä ende opp i samme situasjonen som vi har vÊrt i med paradigme og mulige problemer med inklusjonene osv. en gang til. Det kommer vi ikke til Ä gjÞre. Signalene vi har fÄtt sÄ langt er jo at vi har muligheten til Ä gjÞre dette her i 2. linje! For oss er det 2. linje som betyr noe nÄr det gjelder confirmatory studie. Det er det vi satser pÄ og det er det vi diskuterer ogsÄ med FDA."

https://soundcloud.com/user-972208711 43:15
Redigert 20.02.2022 kl 20:27 Du mÄ logge inn for Ä svare
Carbo
20.02.2022 kl 21:57 4263

Ja, dette er veldig spennende!
Skullerud kommer til Ă„ ta selskapet gjennom nye milepĂŠler i lĂžpet av Ă„ret som vil synliggjĂžre store verdier.
Nanov som til nÄ kun har hatt fokus pÄ Paradigme, vil i lÞpet av Äret fÄ flere ben og stÄ pÄ.
Merlin
20.02.2022 kl 22:19 4198

Hvis vi ser nÊrmere ogsÄ pÄ NanoV rent teknisk, er det ingen sak Ä se at aksjen etter kursfallet ifb med emisjonen, over lengre tid har solid stÞtte i omrÄdet mellom 13 og 14 kr. En trigger vil bli avklaringen av repemien. Neste blir 4Q 1. mars med offentliggjÞring av nye inklusjonstall. Avklaring om confirmatory design likesÄ.

Det ser ikke ut til Ä ha pÄvirket aksjekursen at det i senere tid har falt fra diverse konkurrenter, ikke minst innen PI3K-hemmere. Skullerud har ogsÄ pÄvist at CAR-T i sin nÄvÊrende form ikke er noen konkurrent, verken prismessig eller funksjonelt.

Men dette er tydeligvis overstyrt av det rent finansielle rundt repemien, uten hensyn til at hovedemisjonen ble fulltegnet.

Det er min pÄstand at repemikursen bidrar til en ren avsporing, som holder aksjekursen igjen. Det vil etter min mening vÊre desidert smart Ä laste opp aksjer nÄ pÄ under 14. GÄr kursen, kan man i tillegg hive seg pÄ repemien som en opsjonsanledning.

Lykke til: KjĂžp billig, selg dyrt!

Som nevnt vil inklusjonstallene som kommer 1. mars ikke ha avgjÞrende betydning. Vi ser at koronapandemien fÞrst vil gi den store forbedringen for sykehusene fom mars og april. Da bÞr vi ogsÄ fÄ et etterslep pÄ inklusjoner, og kan bli ferdig innen guidet tid like fullt.

Redigert 20.02.2022 kl 22:21 Du mÄ logge inn for Ä svare
Falketind
20.02.2022 kl 22:29 4158

Har sakt det fÞr og sier det igjen Erik Skullerud med sin solide markeds kunnskap er et skup for Nanovector. Endelig en som vet hva som skal til for Ä kunne lykkes i markedet og agerer der etter. NÄ fÄr ledelsen avblÄses reparasjonsemisjonen hvis de ikke umiddelbart kan dra en skikkelig "kanin" opp av hatten. PÄ tide at ledelsen nÄ kan gi oss langsiktige aksjonÊrer en god nyhet for en gangs skyld og ikke bare drive med brannslukking....
Merlin
20.02.2022 kl 22:31 4143

Antall nye koronatilfeller i USA gÄr nÄ rett ned. Over 900 000 daglig i midten av januar er nÄ sÄvidt 7000 (!) Belastningen pÄ sykehusene er i ferd med Ä forsvinne og normalhverdagen md inklusjoner av kreftpasienter kan Þkes kraftig igjen. https://www.worldometers.info/coronavirus/country/us/
Bullinvestor
20.02.2022 kl 23:12 4031

Du er inne pÄ noe viktig her, Merlin. Tror mange har kjent pÄ tÄlmodigheten, det vi har vÊrt vitne til nÄr emisjon ble meldt hvor vi havnet pÄ 14 tallet var nok et tÞft slag for mange og meg selv inkludert. Har lÊrt ,det er ofte nÄr det ser som mest hÄplÞst ut for mange, at ting brÄtt kan snu. Det er her jeg tror vi kan befinne oss nu. Med Uroligheter mellom Russland og Ukraina kan det bli tidenes mulighet for de nye aksjonÊrene som sitter pÄ utsiden.. Jeg skal i allefall ikke selge nano aksjer til dem, men heller benytte kjÞpsmuligheten.
HÄper pÄ gode nyheter snart fra Archer med mer.. det hadde vi langsiktige fortjent.
Merlin
22.02.2022 kl 12:22 3332

Billigsalget gikk fort over!
Billyjojimbob
22.02.2022 kl 12:32 3292

Satser pĂ„ det kommer igjen👍
Studenten86
22.02.2022 kl 19:19 2838

Billigsalg er da i full sving enda, hadde selskapet vÊrt priset i omrÄde 5-10 mrd nÄ, ville jeg kalt det billigsalg.
Forutsetter investeringsstrategi som kun vurderer 3FL som foten i dÞra, og fremtidig 2FL, DLBCL, hele bly studiet og mere som de spennende fremtidige mÄlene som en avventer realisering.
11,8 var vel strengt talt en teknisk stĂžtte med noe soliditet, ser ikke bort fra at den testes igjen. Men at selskapet og underliggende forskning verdsettes som det gjĂžr er fullstendig tullerusk, en gavepakke til de som har ledige midler.
Merlin
22.02.2022 kl 21:37 2579

Ja det var billigsalg pÄ billigsalget. Jeg kjÞpte en del til nede pÄ 11,8-tallet. Og helt enig i innlegget ditt. 2. linje ++++ gjÞr tydeligvis at kun innvidde ikke-baissere fÄr gavepakkeforstÄelse!
Redigert 22.02.2022 kl 21:37 Du mÄ logge inn for Ä svare
Gullhaugen
22.06.2022 kl 14:25 1417

Denne nakne shorten/ shaort algoen kan bli rakett bensin nÄr salgsvolumet tÞrker inn.....ser den styrer fÊlt nÄ.
Gullhaugen
22.06.2022 kl 15:52 1148

đŸ”„đŸ”„