NAS, Flyr, SAS m.fl.

sisterx
NAS 25.02.2022 kl 22:16 2109

Leste nettopp artikkelen fra Robert Næss..., og fant den unødig negativt vinklet. Dersom jeg selv drev i flybransjen, samme hvilket selskap, ville jeg måtte øke prisene på flybillettene for å dekke økte kostnader og sikre sunn drift. Jeg vil tro at dette vil bli gjort av samtlige selskaper som ønsker å overleve i bransjen. Noen har sikret fuel-prisen riktignok, og vil da ha en konkurransefordel, men jeg tror at NAS og Flyr stiller likt i så måte, uten sikring. Hev billettprisene, vi vil ut og reise uansett!

https://finansavisen.no/nyheter/luftfart/2022/02/25/7826569/forvalter-robert-naess-om-konsekvensene-av-krig-for-luftfarten
Redigert 26.02.2022 kl 09:28 Du må logge inn for å svare
sisterx
16.03.2022 kl 20:24 1023

Roger Berntsen, analytiker i Nordnet, har handlet aksjer i NAS denne uken, for å sitte i den en stund, ref. dagens utgave av #pengepodden, "Markedspuls - Slik investerer Nordnets analytiker - Roger Berntsen"
Slettet bruker
23.03.2022 kl 14:06 771

Flyr, Norwegian, SAS, BRA, Widerøe, Norse Atlantic, DAT og Finnair bør satse på Rygge, Torp og Kjevik.
Gardermoen er ikke alt i Norge. Og næringslivet bør med fordel internasjonaliseres mer i dette store
geografiske området som Rygge, Torp og Kjevik betjener. Dvs. Flekkefjord - Haukeli - Groruddalen -
Karlstad - Uddevalla - Lindesnes.
Sats også på Aalborg, Aarhus og Billund for å integrere Skandinavia bedre.