Patientsky - 2022 kule ?

Sveinien
PSKY 08.03.2022 kl 23:05 33112

Først og fremst: IKKE kjøp aksjer på bakgrunn av dette innlegget - gjør dine egne undersøkelser og risikovurdering.


Patientsky har jeg fulgt en liten stund. Det har vært en del optimisme rundt den tidligere. Aksjen har tidligere hatt et kursmål på 20kr.


Til tross for dette har den falt enda mer. Fra topp i januar 2021 på kr 16,60 har den falt 85%. Handles nå på ca 2,5 kr.

Det er gjort en del innsidekjøp siste tiden. Disse er gjort på mellom 3-4 kr. Aksjen er oversolgt, som kan være et positivt signal.

Q4 rapport fra 22 februar nevner en del positivt og mulig kommende triggere.

Pågående diskusjoner med over 50 mulige samarbeidspartnere utenlands. De forventer kontraktsigneringer fremover.

Ift til innsidekjøpene gjort siste tiden, kan jo en slutning å trekke være at disse er ganske nærme.

Blir disse annonsert har jeg vanskelig for å tro at ikke kursen endrer retning.


Merk dog at aksjen er pdd i en nedadgående trend, og det er knyttet risiko til denne.
I julen ble den spådd som mulig julekule, jeg klarer ikke å se hva som er endret seg fra juletider, foruten at aksjen har gått ytterliggere ned og handles billigere.


Den handles nå på all time low - og jeg syntes derfor, denne virker spennende, spesielt med tanke på at selskapet selv går ut og promotere kontraktsigneringer. Jeg mener at denne potensielt kan være en doblingskandidat.
BLOODLINE
19.03.2022 kl 14:04 2970

Hvorfor glemmer du det som er essensielt iht dette er en Psky tråd? Alle kommunene som bruker Psky er selvfølgelig integrert mot helseplattormen, men det er fort å glemme når en ikke vil:)Namdalsregionen er den første regionen i Norge som har gått sammen om en overgang til Pasientsky. Det gamle systemet fra samme leverandør (System X) var utdatert, og en overgang til et skybasert system er høyst nødvendig. Det er en rivende utvikling i Norge innenfor dette feltet med økende behov for at de ulike systemene samhandler. Pasientsky øker mulighetene og potensialet for slik samhandling.
BLOODLINE
19.03.2022 kl 14:10 2980

Epic er med, Psky er med alle er med, det er den nye versjonen. Både politikere, leverandører, Psky og brukere i samhandling;) Tror du virkelig at Psky med alle sine systemer ikke er intergrert, det blir for dumt. HoveX, Infodoc, Promed, Prodok med flere, disse må ha systemene sine intergrert mot helseplattformen og vise verca.
10 000 vis av kunder som bruker Psky sine systemer er utenfor mener du? hvor dum går det an å bli;)
Slettet bruker
19.03.2022 kl 14:14 2999

Akkurat ja, stemmer! Du har konvertert SystemX-kunder til Patientsky. Da er jo ikke svaret 0 lenger. Da mister dere jo kunder litt lenger ut i utrullingen av Helseplatformen.

Generøst av deg å styre så fælt med konvertering og opplæring når de snart skal over på nye løsninger.
Kudos
BLOODLINE
19.03.2022 kl 14:14 3000

Disse småleverandøren som ikke er blitt kjøpt opp av Psky får også anledning til å være med. Ikke alle har human kapital eller finansiering til dette, Psky har:)
Mange av disse små leverandørene har kun et biprodukt av hele tjenestelinjen, er vel derfor Psky fremstår som den største og lojale leverandøren. Dette blir en ellevill fest tror jeg:))
BLOODLINE
19.03.2022 kl 14:17 2992

Psky strømlinjeformer alle kunder i 1 system i skyen, at det faller av 4 stk i q4 er helt greit:) Vil tro kommunene valgte skyløsningen helt selv da helseplattformen er integrert i Psky og vise verca, dette blir knallbra;)
BLOODLINE
19.03.2022 kl 14:19 2987

Slik vi opplever det er det endringer i helseplattformen daglig omtrent, dette må Psky som største leverandør tilpasse. Dette har jeg skrevet før idag. Alle kommunene som har sagt ja til dette og som bruker Psky, krever jo at helseplattformen intergreres med Psky;)
Redigert 19.03.2022 kl 14:22 Du må logge inn for å svare
Computer64
19.03.2022 kl 14:28 2969

Jeg skrev tidligere at jeg var nysgjerrig på hvem du var da det virket som du hadde litt innsikt.

Jeg tok veldig feil.

Ingenting av det du skriver Bloodline stemmer. Det er bare rør. Du virker egentlig fullstendig forstyrret. Synes litt synd på deg, og du kommer til å bli ekstremt skuffet hvis du faktisk tror på noe av det du skriver.

Nå kommer det vel sikkert noen nye trusler om avsløring, og blir vel sikkert kalt surt daukjøtt. Fakta er at daukjøttet er igjen i psky. De nekter å innrømme sine feil, og kjører den skuta så akterut med løgner og idiotiske planer som de alltid har gjort.

Trekk ut det du har igjen i firmaet, så slipper du å tape resten av det du har der. Du tåler ikke enda et nederlag er jeg redd.

BLOODLINE
19.03.2022 kl 14:38 2963

Det virker ikke som du sjønner dette. Forskjellen på Paas og Saas er innviklet for den som ikke vil forstå:) Strategien er klar, alle skal i skyen, det er mantraet fra alle autoriteter, da hjelper det ikke å sitte som tidligere lowkode ansatt og grine over fremtiden, en fremtid som du ikke fikk være med på;)

Nei, denne styringen tjener psky på, inntekter først i Saas så i Paas. Skjønner nå at du ikke kan denne type foretningsdrift som altså er fremtiden. Derfor har Melin størstedelen av helsevesenet i Norge som kunder, selvfølgelig krever disse kundene at den offentlige plattformen er tilpasset Psky, ellers ville ikke helsenorge" blittt med på dette tenker jeg. Dette er enkel forretning og avtaler er inngått for flere år fremover.
Slettet bruker
19.03.2022 kl 14:42 2931

Bare tull og helt umulig å følge det du skriver.
BLOODLINE
19.03.2022 kl 14:54 2866

Nå ser Dere folkens, alt er bare tull og rør når kompetansen ikke strekker til;) Når Psky og kontraksfestet kunder har så store markedsandeler må jo systemene tilpasses for alle parter, dette kalles samhandling. Ta ballen ikke personen.
Redigert 19.03.2022 kl 14:57 Du må logge inn for å svare
Computer64
19.03.2022 kl 14:56 2861

Jeg må vel si det igjen da - det er INGEN oppside å benytte pskys paas. Og endringen er ikke så vanskelig å forstå, det er jo du som ikke forstår noe som helst. Det er svart som natta og ingen hjemme.

Du prøver å forvirre de som kanskje ikke har førstehånds innsikt til å tro på det du skriver. Ved å bruke ord og uttrykk du ikke en gang forstår selv, i velkjent sosiopat-stil, durer du bare videre med ditt endeløse rør og dumskap. Det kan ikke være såå mange av dere i psky-systemet. Du ER Jesper Melin.

Gidder ikke bruke mer energi på deg da du drar alle du diskuterer med ned til et latterlig barnslig nivå.
Redigert 19.03.2022 kl 14:56 Du må logge inn for å svare
BLOODLINE
19.03.2022 kl 15:07 2826

Ja dette innlegget forsterket mitt inntrykk av inkompetanse hos 64. Trekker det barnslige kortet når utfordringeen blir for store. Forståelse for markedsmekanismer er jo fullstendig ute. Jeg forvirrer ikke, jeg forklarer hvordan ting henger sammen. 10 000 vis leger og kunder bruker Psky og har inngått lange kontrakter med selskapet. Disse skal i skyen, når helseplattformen kommer i Midtnorge skal disse integreres til felles plattform. Alle autoriteter både politisk og leverandører er innforstått med dette, da er fremtiden Psky og 360 plattformen:) tenke deg hva som skjer når EU plattformen kommer og EU politikerne pålegger leger og alt innen helse og digitalisere, det blir spennende;)
Slettet bruker
19.03.2022 kl 15:32 2806

Tidligere i denne tråden har du forsøkt å få lesere til å tro at PSKY skal stå som en signifikant leverandør til Helseplatformen. Så innrømmer du her at det er snakk om en helt ordinær integrasjon som alle har, og må ha?
Redigert 19.03.2022 kl 16:34 Du må logge inn for å svare
BLOODLINE
19.03.2022 kl 17:11 2765

Psky er og skal stå som en signifikant leverandør, helseplattformen kommer ikke unna pga Psky har størstedelen av helsemarkedet. Markedsmakten til Psky dominerer og hersker i dette markedet og er uten tvil den største leverandøren. (til din frustrasjon)Ingen kan påstå noe annet. Hva skal alle de 10 000 vis av kundene til Psky gjøre om ikke helseplattformen tilpasses vice verca med Psky? Skal alle si opp et velfungerende skysystem som leverer hele tjenestelinjen til noe som ikke gjør det. Her er det samhandling som teller og dette er ikke noen nyhet den som følger med. Nå kommer også EU plattformen Som jeg tenker eu landene gleder seg til💲👍
Computer64
19.03.2022 kl 17:42 2741

Du aner ikke hva du snakker om! Hverken helseplattformen eller helseanalyseplattformen er koblet til psky på NOEN SOM HELST MÅTE!

Det kan tenkes at de forskjellige ehr-systemene til psky skal sende meldinger til andre systemer. Men dette gjøres med filformater som er tilpasset dette formålet. Som all annen trafikk på helsenettet, så er dette ingenting som genererer noe som helst av inntekter til psky. Idag er de aller fleste leverandører på helsenettet, og det har man vært i mange år allerede.

Du viser gang på gang at du bare er ute etter å si noe dumt om absolutt alt. Bare for å forvirre. Bare for å sette ut et rykte. Bare for å hause aksjen slik at du kan kjøpe deg ut.
Dette blir for dumt, og håper kundene til psky leser dette slik at de kan komme seg bort.

Udugelig er du fra ende til annen.



Redigert 19.03.2022 kl 18:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.03.2022 kl 18:08 2728

Dette må jeg nesten redegjøre for. De fleste kundene du referer til er ikke på Patientsky i det hele tatt. De er på SystemX, Infodoc og Promed. Ikke Patientsky
Redigert 19.03.2022 kl 18:37 Du må logge inn for å svare
BLOODLINE
19.03.2022 kl 18:55 2691

uff da, sa jeg noe dumt synes du, må ikke ta suksessen og
gjennombruddet til Psky så personlig. Eller kanskje du bør gjøre det, siden du er hivd ut før suksessen, passer dårlig på CV 😅 Stikkordet er samhandling, uansett type filkonstruksjoner. Dette vet en gjennomsnittlig lowkode ansatt. 10000 vis av kunder krever denne samhandlingen. Dette er kravet fra brukerne eller blir det ikke enighet. Psky og helseplattformen rulles ut u April, dette kommer til å ta helt av💰👊
BLOODLINE
19.03.2022 kl 18:57 2689

Hjelpe meg da, du vet ikke bedre, lykke til med jobb søknad. Husk tilføre litt sein i forståelse med god på bunn🤣
BLOODLINE
19.03.2022 kl 19:00 2681

Vi skal ikke selge noe som helst her, vi har kjøpt mye mer de siste mnd. Langsiktig frem til 2030 minst💰💰💲💲
BLOODLINE
19.03.2022 kl 19:07 2668

Når nivået er så lavt fortjener du ikke annet. Om en ikke forstår hvordan markedsmekanismen fungerer så begrenser det hvor lavt jeg må legge meg for å få deg til forstå. Tror de fleste skjønner at 10 000 vis av kunder ikke må stå uten integrering. Psky er et vel etablert selskap som Psky med sine 8 år og nå endelig løsner det. Jeg må bare gratulerer ledelse i Psky med fremdriften💰Det vil nok smelle kraftig oppover når dette forståes💰💲💰
Computer64
19.03.2022 kl 19:17 2657

God dag mann økseskaft! Det der var om mulig mer absurd enn vanlig til deg å være.

Synes det var nobelt gjort å kjøpe litt ekstra slik at de som faktisk trodde de investerte i noe bra fikk med seg litt ekstra da de solgte seg ut.

Jeg skjønner du som alltid har spretti en sjampis uten noen som helst grunn til å feire. Fortsett med det. Da finner dere sikkert masterplanen til slutt.
BLOODLINE
19.03.2022 kl 19:21 2650

Jeg får nok et inntrykk av lav forståelse🤡 topp 10 har vel heller ikke skjønt noe, men artig at du har skjønt alt, er litt🤡 men det ser jo leserne 😅
Redigert 19.03.2022 kl 19:25 Du må logge inn for å svare
BLOODLINE
19.03.2022 kl 19:31 2639

Fikk et tips fra en megler jeg kjenner, carnegie har analyse på selskapet Psky både før og etter hvert kvartal, tror Den er grei å få med seg i disse tider, se på det som en gave fra meg💲🥰
Slettet bruker
19.03.2022 kl 19:37 2629

Når på tidslinjen slo dette prosjektet inn som en suksess egentlig? Var det før eller etter aksjekursen kollapset med 80%?

Det er ganske relevant det jeg forsøker å poengtere. Hadde du enda hatt kundemassen på en pasientsky-plattform, så kunne man fulgt logikken din om markedsmakt. Selv om det ikke ville fungert likevel, men da av andre årsaker.
Problemet er at det har du ikke, og hver gang du forsøker å presse kunder over fra infodoc, Promed eller systemX stikker de av til en konkurrent. De ønsket ikke å kjøpe systemet, de ønsket ikke å bli kjøpt opp. De ønsker bare å bli på nåværende systemer du omtaler om utdatert.

Det er helt absurd at du innbiller deg at du kan presse det offentlige til å støtte dine interesser. Faktum er at Direktoratet for ehelse er avstemt kritisk til din forretningsdrift.

Så er det Jesper Melin i et nøtteskall å forenkle kompliserte politiske prosesser. Du tror at en ting alltid har et bestemt utfall, og at du kan spå fremtiden ut i fra dette. Jeg har aldri før vært vitne til et menneske som er fullstendig ute av stand til å ta lærdom av egne feil. Jeg tror også denne notoriske evnen til å feilberegne verden rundt deg skyldes en manglende evne til å forstå grunnleggende emosjonelle prinsipper hos andre mennesker. Er du helt uten empati blir vanskelig å forstå kompliserte verdiforslag og selge disse til kognitivt friske mennesker.

En handel krever minimum to vinnere. Hvis ikke blir du, i bestefall, en «One hit wounder».
Redigert 19.03.2022 kl 22:50 Du må logge inn for å svare
BLOODLINE
19.03.2022 kl 19:59 2580

Zzzzzzzzzzzzzz, få med deg analysen før du mener alt for mye om ledelsen i Psky. Du fremstår notorisk hevngjerrig og psykisk ustabil. Bruk Pasiensky appen og bestill deg en dobbeltime for det trengs, snakk med folk nær deg, vær åpen om problemene dine. Dette er seriøst og godt ment
Slettet bruker
19.03.2022 kl 20:31 2559

98% av psykologene benytter vel Aspit, så det høres ut som en dårlig ide.
Computer64
19.03.2022 kl 20:50 2548

Og du er selve definisjonen på å være i vater! 😅
Aldri vært borti mer usammenhengende forvirra fyr enn deg Bloodline.

Og stemmer det Suverenrob skriver. De aller fleste psykologer benytter Aspit Psykbase. Men det visste vel du?
Rokki10
19.03.2022 kl 21:26 2514

Detta må vara den mest usaklige og barnslige tråden eg har sett. Voksne folk.....
Computer64
19.03.2022 kl 21:29 2526

Hehe, enig. Men han begynte 😝
Tito
19.03.2022 kl 21:49 2533

Tråden er så sprø at jeg tror den er tilrettelagt av en person
Computer64
19.03.2022 kl 22:11 2474

Ja, det er stor kunst det her. Det er kun for å illustrere den indre dialogen som har gått ad dundas og blitt et mareritt for en stakkar. Tenk styggen på ryggen. Alle i diskusjonen er samme menneske.

Det hadde vært no faktisk. 😁
Tito
19.03.2022 kl 22:16 2555

Ja, det er eneste alternativ
Du og Bloodline er samme person.
Slettet bruker
19.03.2022 kl 22:17 2558

Det må du gjerne tro. Hva skulle motivasjonen være da egentlig? Kursen er jo i bånn og det er (nesten) umulig å shorte den.
Redigert 19.03.2022 kl 22:20 Du må logge inn for å svare
Tito
19.03.2022 kl 22:27 2551

At det er et trekløver
Les hva dere har skrevet så ser du at det er tilrettelagt
Hvem er du? Og da legger jeg til grunn at dere er samme person.

Slettet bruker
19.03.2022 kl 22:38 2531

Man må nesten forvente at admin hadde grepet inn om en person skrev fra flere ulike brukere her.
Redigert 20.03.2022 kl 09:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.03.2022 kl 22:54 2549

Nei! Nå må vi legge oss😅
Redigert 19.03.2022 kl 22:59 Du må logge inn for å svare
Computer64
19.03.2022 kl 22:57 2576

Syk tanke at vi skulle vært samme person.
Ikke stol på noen, men det får være måte på.
Kardemumme
20.03.2022 kl 05:05 2556

Ja tråden er på et merkverdig nivå. Men det er også hele historien til den mannen under overflaten. Ta frem Google og bruk et kvarter der så ser man i alle fall overflaten av menneskesynet og forretningsmetodene. Les gjerne litt om innkassometodene som førte til at Stortinget måtte endre lovverket for å få en slutt på det. Vi ønsker virkelig ikke slikt i Norge - særlig ikke i helsevesenet vårt. Finansavisen er fullt klar over denne tråden og vil sannsynligvis ta en titt på ting nå, så er det nevnt.
Det er forresten ingen her med flere nick. Og alle vet hvem som står bak nicket Bloodline.
Takk for meg.
Fljo
20.03.2022 kl 07:43 2559

Mye pubertil krangling på tråden. Tilbake til mer faglige innlegg!

Mange av oss har vel dumpet borti til å bli en bruker av dette produktet. Personlig er jeg lite imponert over kvaliteten og den må nok noen hakk opp hvis jeg skal vurdere det som interessert i å bli aksjonær.