Gamingaksje med rakettpotensiale

Slettet bruker
NITRO 13.03.2022 kl 20:58 1188

Nitro lav free float – Svensk pumpeaksje med masse nyheter
Tenkte å skrive litt mer om Nitro her – og kommer til å følge og holde dere oppdatert. Jeg tror vi sitter på en vanvittig reise og tror på 60-80 kr ila sommeren. Det gir oss en potensiell avkastning på nærmere 200-300%.
Etter å ha kikket mer på Nitro gjennom helgen, kan man se at Egmont eier over 50% av aksjene. Videre så er hele 85% eid av topp 20 og 96% av topp 50.
Med endringer siste 4 mnd ser man at det kun er rollover på ca. 6% av aksjene i selskapet.
Selskapet har en daglig omsetninger på ca. 80-100,000 aksjer. Jeg har fulgt aksjen tett og ser at det trengs ca 10-15,000 aksjer for å avansere 1 kr opp. Noe mer rundt motstand.
Ifølge en svenske jeg har pratet med på Discord gruppa er det under 600,000 som er under 7% free float. Dette med forbehold om feil.
Nitro blir også trukket frem som en av de aksjene som er enklest å kjøre. Trikset skal ifølge svenskene være å handle av marketmaker robot som styrers av (XTXE) – den dukker opp med algoritme på 3500 aksjer til salgs. Nå man spiser av marketmaker potten må XTXE høyere for å utligne summen.
Det er i tillegg 350-400,000 aksjer short dette er også informasjon fra Discord. Dette er Swedbank som har satt på ca. 18-19 kr. Den shorten er i ferd med å dekkes og ifølge intradag listene har Swedbank kjøpt tilbake ca 18,000 aksjer siste to handelsdagene.

Jeg er helt sikker på at selskapet som kommer til å levere nyheter om inntektsmodellen og børsmelding fra Snapchat innen 1-2 uker, samt nyheter om Softlunch og lunch av eksisterende spill vil skape enormt trøkk i aksjen.
Det at det i tillegg sannsynligvis er short i selskapet og volumet skal som skal til for å flytte denne mye, + low free float er en magisk cocktail mange investorer leter etter.
Jeg tror denne kan går til over 100 kr på en shortinndekning, fundamental og teknisk er aksjen sterk og det er nok et tidsspørsmål før vi skal opp og teste toppen fra januar 41 kr.
Noen sitter virkelig skeivt i denne og det skal i hvert fall jeg utnytte!
Nattergalen
14.03.2022 kl 19:43 882

Hei. Har lest også Espen Teiglands kommentarer og denne aksjen og det ser da spennende ut. Kjøpte 3500 på 21,67. Så foreløpig ser det jo bra ut. Er det noe mer Spennende du kan fortelle? Jeg var også inne i PNOR, men den har problem pga short og Økokrim. Hvis ikke dette hadde skjedd anser jeg den også for å være en høydespringer. På forhånd Takk.
Psychodad
15.03.2022 kl 14:03 794

Er ikke lov med short i PNOR.
Niel
18.05.2022 kl 20:32 525

Hva tenker vi om Nitro games i dag? Det er fortsatt usikkerhet hvor mye av inntektene som de vil motta gjennom snap, men mellom 10-50 %, men mest sannsynligvis 10%. Viser til rapporten til Redeye med kursmål på 27 (bull 45). De har også 3 andre spill som skal lanseres på snap som spillplatform, sånn at dette kan bare være starten på noe.

https://www.redeye.se/research/837836/nitro-games-entering-a-new-phase

Redigert 18.05.2022 kl 20:35 Du må logge inn for å svare