NANOV - avgitt månedsBULL HARAMI 310322 , formet ukeBULLPIERCING

Hugoil
NANOV 15.03.2022 kl 09:19 88920

endrer tittel fra: NANOV - dagBULL STOP LOSS trigger shortcovering + ukeBULL PIERCI
til:NANOV - avgitt månedsBULL HARAMI 310322 , formet ukeBULLPIERCING
--
NANOV - dagBULL STOP LOSS trigger shortcovering + ukeBULL PIERCING LINE, sistnevnte ligger for tiden inne som avgitt.
Redigert 01.04.2022 kl 11:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.04.2022 kl 20:23 7271

Tror faktisk vi er ganske enige - i dag tok jeg bare opp temaet TA på denne type aksje. Timeschart for nano med minimal omsetning og en ørliten andel av tilgjengelige aksjer virker bare lite opplysende for meg. Jeg kan ta feil, men tviler sterkt.
bj111
08.04.2022 kl 10:53 6897

Hvor langt ned skal dritten nå?
Carrera
08.04.2022 kl 11:36 6791

Du får høre med Hugoil hvordan dagens hode,skulder kne og tå,utstående ører og hengepupper formasjonen er....
Hugoil
08.04.2022 kl 11:45 6750

Har formert BULLISH 3 GAPS DOWN i timeschartet. Et sterkt og pålitelig kjøpssignal. Siden det er så sterkt, med 3 gaper, så kan man regne formert som avgitt. Det er bull divergens mellom kurs og volum. Et godt sted å kjøpe da 13,91 også toucher fallende parallell sentrallinje fra intradaghøy på emi-dagen. Times RSI tar støtte i stigende bunnlinje fra20. januar.
Snur her.
Redigert 08.04.2022 kl 12:15 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
08.04.2022 kl 12:39 6665

Støtte burde det vel også være i det faktum (ifølge DN) at aksjen nå betegnes som oversolgt, i motsetning til å ha vært overkjøpt da den lå på 15-tallet. Momentum kan imidlertid være endret til 'negativt* ifølge DN: "MACD indikerer et mulig negativt momentum".
Hugoil
08.04.2022 kl 13:02 6626

Fikk formert BULL HAMMER i timeschartet i enden av forrige bullsignal.
Kan market-maker ha bommet på modereringen i dag for både NYKD og NANOV ift. markedet som før åpning var ventet svakt opp, men har steget kraftig? Nykd har tatt igjen nesten halvparten av fallet og det samme gjenstår for NANOV. La oss følge med på DNB på aksjonærlistene (siden handelsloggen er anonymisert).
Alternativt/kombinert; så kan det være Wordquant som setter short i går og i dag - selv om de meldte inndekking i forgårs. Kan tenkes de ville gjøre det momentumdrevet med innmeldt inndekking for å få god kurs på ny short ble satt (selgersiden var jo veldig forsiktig på åpningen i dag - hvor auksjon var ved sluttkurs og åpningen under, hvoretter selgersiden trakk seg opp til 14,5 noen sensitive 5-10sekunder). Momentumdrevet også fordi de drøye 500K aksjer inndekket neppe ble gjort alt i forgårs - hvilket korrekt innmelding ville være. Disse incentivene kan så ha gått mot markedet i dag.

I går fikk vi BULL DESCENT BLOCK i dagchartet. Det skulle borge for at dagens lange røde stick utvikler seg videre til et kort rødt - mao. en bull hammer (dag altså).
--
Stock: Nykd gjorde det så svakt, ikke de andre i nærheten. Er/har det ikke vært noen short på nykd?

Biotek gjorde det bra i USA i går. Bio etf har ganske nylig brutt opp av fallende trendkanal.
Redigert 08.04.2022 kl 14:08 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
08.04.2022 kl 13:52 6553

Børsen stiger pent, men også de andre farmasiselskapene gjør det svakt.
Fjellgutten
08.04.2022 kl 14:14 6503

Det var et usedvanlig godt poeng. Nå senker roen seg i heimen.
Billyjojimbob
08.04.2022 kl 16:16 6373

Under emikursen på14 igjen,hva blir neste emi satt på, 7?
Studenten86
08.04.2022 kl 16:57 6288

Tja, hvis alle til screening falt fra er vel det teoretisk mulig. Da er vel selskapet priset betydelig under fremførbart underskudd, så det ville kreve et særlig surt kapitalmarked også. Er vel trading messing mer en periode posisjoner skulle tas for Q1 også nå fremover. Tipper neste emi om den kommer skjer på 70 kr, pga betydelig rabatt. Etter rekrutteringsøkning og sterke data.
Fjellgutten
08.04.2022 kl 18:29 6156

Får inderlig ikke håpe det. Men jeg er lei patetiske haussere som ser et lyspunkt i absolutt alt. Blir for dumt. Og strekene til Hugoil undres jeg over. Skulle bryte opp på et tidspunkt idag ?
Studenten86
09.04.2022 kl 10:06 5795

Strekene til hugoil kan enhver idiot med doktorgrad i topologi forstå.🤔
Er forøvrig ikke slik at formasjoner avgitt på korte tidsintervall med lite volum er spesielt signifikant i TA verden. Det er korrekt, ja god teknisk vurdering hugoil kommer med. Men kun nyttig om du forstår og hva det betyr og dets begrensninger.

Forøvrig lite imponerende å spy eder å galle uten å fremme noen saker å diskutere.

Registrerer radium podcast 222, så er Jonas Einarsson meget positiv til hva som skjer i styret til NANOV. Vel å merke uten si særlig om de som drar.
Merlin
09.04.2022 kl 10:26 5777

Hugoil vet hva han snakker om. Han skjønte ved hjelp av sine analyser når det lønte seg å selge i NanoV. Og han forstår at det lønner seg å kjøpe seg opp nå.
Det basert på TA.

Så kjøp dere opp og sitt i ro. Betalutin blir medisin. Gjennombruddet nærmer seg. Verdien av å gjøre ingenting er nå svært høy for aksjonærene i NanoV!

Kjøp når det er billig og selg når det er dyrt. Aksjemarkedet er i grunn ganske enkelt, i teorien i hvert fall.

https://finansavisen.no/lordag/profil/2022/04/08/7847634/her-er-harald-espedals-rad-for-a-lykkes-i-aksjemarkedet

I løpet av et år vil det være et tidspunkt der hver aksje i porteføljen går på billigsalg
Et høyt energinivå kan i noen situasjoner gjøre vondt verre og føre til overilte beslutninger.

– Warren Buffet snakker om verdien av å gjøre ingenting. Ofte handler det bare om å følge med på selskapene og unngå kontraproduktive handlinger.

– Det er bare i amerikanske filmer de klarer å kjøpe alt på bunn og selge alt på topp. Derfor har jeg en strategi med gradvis inngang og gradvis utgang.

Han bruker sin erfaring, og leser statistikk som forteller at selv i jevne år vil en aksje svinge med 50 til 70 prosent fra bunn til topp.

– Hva betyr det for meg? Jo, at i løpet av et år vil det være et tidspunkt der hver aksje i porteføljen går på billigsalg. Og motsatt, når en aksje fyker veldig opp i verdi, over fair value, begynner jeg å selge ned.


TYDELIG ANALYSEPLAN: Når Harald Espedal leser seg opp på et selskap starter han med kontantstrømmen og avslutter med å lese hva analytikerne tenker.
Når billigsalgene kommer minst én gang hvert år gjelder det å ha kontanter i bakhånd for å utnytte muligheten. Dette er selskaper han kjenner godt, som ikke trenger mye analysearbeid. I tillegg til de 20-30 selskapene som er i porteføljen har han også 30-50 navn på blokken som potensielle investeringer.

– Det kan være en glitrende forretning som jeg kunne tenkt meg å eie, men at tidspunktet verdimessig ikke er riktig.

Filosofien er å gå for selskaper med en klar markedsposisjon og en forretningsmodell som har vist seg å ha livets rett over mange år. Du finner ingen selskaper fra Euronext Growth i Espedals porteføljer.

– Da må du vite mer om enkeltprodukter og teknologi, og om selskapet er nært et gjennombrudd eller ei. Det kan være en fin måte å investere på, men analytisk tar det mye fokus som jeg kan unngå ved å kjøpe velprøvde forretningsmodeller.
Fjellgutten
09.04.2022 kl 16:01 5496

Litt drøyt å kalle kommentaren min å spre eder og galle. En tåpelig og aldeles intetsigende kommentar fra en hausser må være tillatt å kommentere
Men ja, jeg burde kommet med noe faglig. Har dog ikke så mye å bidra med på det medisinsk faglige. Prøver å skille klinten fra hveten her inne. For å få et best mulig vurderingsgrunnlag. For eksempel lytte øre til deg. Et eksempel ; Vurderingene og måten du beregnet LOA i et tidligere innlegg ga meg en god forståelse.
Og fikk meg å lure på hvordan Ling beregner LOA.
Studenten86
09.04.2022 kl 16:38 5452

Det er et bra spørsmål, tror det er generell statistikk for orphan drug selskap innen onkologi de bygger på. Og ikke mot accellerated approval i seg selv, men vellykket overgang fra fase 2 til fase 3. Skulle være 44,6% som klarer den, noe som er påfallende nær hva DnB guider.
Tar med en link, men siden linken ser suspekt ut kan dere søke på google:
likelihood of approval cancer cancer

Så er nok første treffet pdfen fra MIT som jeg prøvde linke til under. Er på farta, så slapt arbeid fra mobilen.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://alo.mit.edu/wp-content/uploads/2020/04/DIAGlobalForum20190501_OncologyPoS_Full.pdf&ved=2ahUKEwim87HKl4f3AhUsSPEDHVmPDtEQFnoECAQQBg&usg=AOvVaw1NUNfM_naQ_WMW-eYrHPUH

Forøvrig, årsak til å ikke bruke AA søknad som grunnlag er for få datapunkter for generell statistikk vil jeg tro.
Studenten86
09.04.2022 kl 16:55 5452

Må nesten supplere, at mye slik data er fra cellegift varianter med noen måneder økt progression free survival. Tunge bivirkninger og behandlingsregime som pågår til pasienter ikke klarer mer. Det har vært, og er pågående et paradigmeskifte fra cellegift til imunterapi i flere indikasjoner, mye detaljer som er hoppet over, og det før en ser på hva NANOV har å tilby hva angår livskvalitet til pasienter.
Merlin
09.04.2022 kl 23:41 5168

Det de fleste analytikerne ikke har fått med seg, er virkningen av MÅLSTYRT radiofarmaka. Den store drømmen innen radiologisk behandling har alltid vært å få strålingen dit, og kun dit effekten skal utløses! Fordi de vet, at radiologisk stråling gir 100% virkning. Celler som deler seg, der DNA-et deler seg, og metabolismen er høynet inn i hele cellen, vil radiologisk behandling gi massevis av strålingsskader dersom det ikke er begrenset nettopp dit! Radioaktiv stråling påvirker jo nettopp metabolisme. DVs. et komplett sett av livsnødvendige biologiske reaksjoner som skjer i levende celler. Stråling knuser som kjent slike biologiske reaksjoner!

Men sendt inn, med en effektiv halveringstid, kun der det skjer en metabolismeøkning? Der vil virkningen være den samme som ved generell strålebehandling, og vil KUN skje der det trengs.

NanoV har med det eventyrlige samarbeidet mellom Bruland og Larsen, nettopp gitt en sensasjonell og helt enestående løsning på problemet. Den absolutte og virkningsfulle strålingen, kun der det er riktig å sende den!

Så hvorfor inn i granskauen ligger NanoV-kursen og vaker på et absolutt uforståelig nivå?

Det kommer av analytikere som DnB, som ikke bruker spesifikke, men generelle data, på helt vilt grunnlag. og alt for lavt.

Og det skyldes at markedet i veldig liten grad har solide kunnskaper om hva NanoV driver med.

Vi ser samtidig nå at konkurrentene faller fra. De klarer ikke å komme opp med noe tilnærmelsesvis like bra som NanoV, selv med det siste innen farmakologi. De feiler på bivirkninger.

Det gjør derimot ikke NanoV, som med en utsøkt metodikk, nettopp treffer der det er nødvendig. Derfor blir det heller ikke mye bivirkninger. Og det er fordi virkingen treffer kreftcellene direkte, uansett hvor de er i kroppen, der de er, selv om det er spredt omkring. Alt blir slått ut. Det er helt fantastisk!

Nanov er et revolusjonerende selskap, med revolusjonerende teknologi. Bare vent!!!!

Og hva kan vi forvente? NanoV vil levere! Big Pharma, har ikke teknologien, de har ikke patentene. Det kommer til å bli en kamp mellom dem som ikke er begynt. Partnerne sitter i skyttergravene og venter. Men det kan bli dyrt for dem.

Men ingen tør å by først, i frykt for å drive opp aksjekursen. De prøver seg alle underhånden, uten budkamp. Der er vi nå!

Ikke la dere lure aksjonærer!

Her gjelder det å ikke ta første bud, men vente til det har skjedd en utkrystallisering!

Det tydeligvis få norske investorer har fått med seg, er at Norge ligger helt i front i radiologisk forskning. og det internasjonale samfunn betaler skyhøye premier for vellykket slik forskning, noen Algeta har bevist,
Redigert 10.04.2022 kl 00:36 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
10.04.2022 kl 11:51 4864

Ja, både du, meg selv og mange andre har jo i årevis poengtert at NANOV ikke kan sammenlignes med behandlingsmetoder som "angriper" kroppen på bred front. Hele poenget bak NANOVs teknologi er jo nettopp at man skal unngå å utsette kroppen for disse påkjenningene. Faktisk så er det langt mer nærliggende å sammenligne NANOVs virkemåte med kirurgisk behandling. Det er kirurgi der målrettet stråling benyttes istedet for kniver og laser.
Hugoil
10.04.2022 kl 22:12 4541

Sluttet BULL INVERTED HAMMER i 4 timers chartet på fredag. Dette er et signal som forteller om shortinndekking og kommende shortinndekking. Storyen er at kursen har blitt presset ned mens shorterene har dekket seg inn slik at kursen begynte å stige, men ble repressed for å forsvare gjenstående short.

I tillegg er det et samtidig BULL 3 GAPS DOWN i 4t chartet. Dette er et fire sticks signal. Med en bull hammer i bunnen er komplekset sterkt.

Så husker vi fra fredagsinnlegg lenger opp at vi også har en BULL 3 GAPS DOWN i ettermiddagens timeschart. Vi har dermed en affirmative konstellasjon av 3 KJØPSSIGNALER på støtten av mange topper 3 måneder bakover, samt både 50 firestimerssnittet og også 50dagerssnittetrett under fredagens close.
Dette skulle kunne danne bunnen i høyre skulder i langt framskredne 3mnd kjøpssignal OHS.

Dag RSI er nede på støtten av stigende bunnlinje fra 24. januar.

inflection point, ja man kan godt henge på reflection point også

--

Ser dere på chartet, så er ovenfornevnte høyre skulder i 3mnd OHSet i seg selv nå en halv OHS. Caset er at det formeres fullt ut fram mot Q1 13. mai og med da halslinje 16, 16+ (mao. kursen er det 12. mai). Dette er god tid for drøye 2kr kursstigning; og med en h. skulder i dette nye ohs, så vil vil RSI neppe være oversolgt og gi mulighet derifra - hvor det er ingen motstand opp til KURSMÅL 18,5 for nye ohs. Det kan derfor bli tatt ut på kort tid etter Q1. Det nye OHS vil også avgi det store 3mnd - som ved Q1 vil være et 4mnd OHS med KURSMÅL 23,5.

(Trolig kan vi regne kursmåle 19 og 24 pga. at det vil gi gap filling. Får vi det vil vi også være over i en ny fibonacci fane (som går til time projective 68-70), mao. en ny fase, dvs. neste fase. Denne nye fasen, som vil forstås som en bekreftelse på "neste fase" vil være soothing og plaster på sårene. Og disse sårene ses i candlestick dagchartet 3 GAP DOWN, MEN ikke dag for dag, men perioder-av flere-dager for perioder-av-flere-dager. Det er disse 3 (ikke-ekvidistante) åpne sårene som kan få plastring. Det vil da gi markedet soothing og forståelse/oppfatning av at aksjen er over i en ny fase. 88 er en vannrett halslinje for en projective/kommende 6 års OHS, mest trolig blir den skråstilt.)

all short kommer til å bli inndekket

Siste drøye 2 års formasjon er av samme type som 10 mnd formasjonen i 2019 før ASH opp til 92,5. (Denne gangern er det kanskje ikke like stort nedsidepotensial å spille på fra kommende topp). Det er også stor likhet i hvor kursen krysser i settet av de ulike svingsykluser (brukt til å sette de framtidige datoene i innlegg lenger opp).


next question please
Redigert 11.04.2022 kl 00:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.04.2022 kl 23:20 4419

Hei igjen.. ler meg ihjel (igjen). Tro meg på at jeg ønsker kurs 100+ asap, men du er ikke riktig klok menneske. Hva i all verden driver du med. For noen dager siden var det 50% p
for slutt 15,5. Den endte ca 14,7 husker jeg. Nå på 13-tallet vrøvler du om shortinndekning som foregår. What?
Begynn å spise medisinen din og igjen - bestill legetime. Du bruker enormt med tid på bare tull og tøys uten noen som helst sense. Morsomt er det, men jeg holder en knapp på
at det har kokt litt over for deg etter noen år i håpets tilstand. Ja, da vil du sikkert respondere med Ukraina og NATO - tematikk, hva spesielt lurer du på?
Hugoil
10.04.2022 kl 23:28 4407

Du har ikke begrep (assosiasjonene bør ikke være saltstenger og potetsticks her). Du mangler å begripe begrepene, ord og tall. 50% sannsynlighet er tross alt 50% sannsynlighet (mao. den maksimale usikkerhet, for de som forstår, dog oversiktlig).

(Om du/dere ikke har lest innleggene om Ukraina-grigen på Armstrong-tråden; så bør de leses for å begripe endel mer av the big picture. Du ser kanskje at det var en skrivefeil litt forut her, ...men intesjon og se sammenhengen i bildet er vitkig for forståelsen.)

next question, please
Redigert 10.04.2022 kl 23:56 Du må logge inn for å svare
Hugoil
10.04.2022 kl 23:40 4400

Tidsmessig er vi nå ved 3,14 (tid etter ATH delt på børsnotert tid før ATH)

- kursen er en sirkulær bevegelse -

Litt mer som en kuriositet:
Ved Q1 har vi 13 perioder etter ATH av den største svingsykelen.
ATH/ATL=13


sol invictus
Redigert 11.04.2022 kl 00:05 Du må logge inn for å svare
Hugoil
11.04.2022 kl 10:00 4160

Etablerer stigende trendkanal fraz 7. mars.
Har formert BULL ENGULFING i timeschart - hvor også BULL 3 GAPS DOWNet er avgitt.
Znabel
11.04.2022 kl 12:24 3958

Himmel og hav.

Hugoil er tilbake med sin potpurri av TA-begreper. Og mens Hugoil selvsagt bare ser BULL-signaler, så går kursen sakte men sikkert nedover.

Jeg vil advare folk på det aller, aller sterkeste mot å ta dette seriøst (i den grad det er mulig).
dr. Stockman
11.04.2022 kl 13:06 3874

Det finnes knapt fallhøyde igjen i NANOV nå, så da er det jo naturlig at de fleste tekniske piler må peke oppover. Om ikke annet så peker også de enkleste signalene mot oppgang. Aksjen ligger ned mot støtte, og i motsetning til motstanden den møtte for noen uker siden fordi aksjen var overkjøpt har den nå status som oversolgt. Man må ha svært liten innsikt i selskapet for ikke å skjønne at det er priset inn langt lavere sannsynlighet for å lykkes enn det som er realiteten. Litt forenklelt kan man si at det er priset inn en ubetydelig sjanse for å lykkes, mens jeg vil hevde at sjansen for å mislykkes er relativt ubetydelig.
Hugoil
11.04.2022 kl 13:33 3826

Avgir 2dager kjøpssignal Omvendt Hode Skulder i 15tiden. Kursmål 14,5.
NANO er ute av stand til å produsere salgssignaler for tiden, selv ikke på 2,5kr nedgangen vi har hatt.

(salgssignalene tar jeg for det meste på Tekinvestor, men det ble jeg utestengt for der. Moderatorene der er longere. Det er jo en fin ting for det fundamentale, men ikke det tekniske.)
Redigert 11.04.2022 kl 13:38 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
11.04.2022 kl 14:11 3748

Antar for øvrig at påskeuken er en grei tid for den som ønsker å pushe aksjen nedover. Er nok ikke mange potensielle kjøpere som lusker rundt i sivet for å finne den perfekte timingen for kjøp akkurat på disse dagene - så antagelig litt fritt frem for de som vil volde litt teknisk skade på aksjen.
Billyjojimbob
11.04.2022 kl 14:50 3677

Dr S,hva er gav denne runden?
Hugoil
11.04.2022 kl 21:56 3364

BULL INVERTED HAMMER i 4 t imers chartet omtalt i går ble avgitt i dag (ligeså den samtidige BULL 3 GAPS DOWN) med en bull engulfing av hammeren.

Åpningen var akkurat slik den måtte være - for å definere ovenfornevnte stigende trendkanal. Det var flink algo.
Var det virkelig 1 time uten omsetning i dag?

Har i morgen et 3dagers KJØPSSIGNAL Omvendt Hode Skulder med halslinje 14,1, KURSMÅL 14,5.

Dagsomsetningen endte på pi 3,14 mnok
Redigert 11.04.2022 kl 22:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.04.2022 kl 23:00 3270

Søk hjelp din klovn og ta i mot alt som byr seg. At du er sperret på andre forum er en naturlig konsekvens av det du foretar deg. Med beste velvilje fatter jeg ikke hvordan du kan lire av deg innlegg på innlegg av samme labre kaliber av svada:)
Redigert 11.04.2022 kl 23:01 Du må logge inn for å svare
Carrera
11.04.2022 kl 23:18 3241

Bifalles.
Hugoil
12.04.2022 kl 09:16 3014

Som dere ser både her på papiret og på skjermen, aksjen ligger godt til.

sol invictus
dr. Stockman
12.04.2022 kl 09:48 2948

Støtten er nok betydelig her ved emisjonsnivået, og nå begynner det også å bli et stykke opp til overkøpt nivå. Alltid lav etterspørsel etter aksjer i påskedagene, men med mindre det blir knall og fall på børsen (rente- og inflasjonsbekymringer) så går vi nok mot en lys NANOV-vår. Å sitte på sidelinjen er risikoadferd.
stockwalker
12.04.2022 kl 10:42 2898

De fem årene jeg har hatt Nano aksjer, til-fra, har vært mitt livs risikoløp..
dr. Stockman
12.04.2022 kl 11:03 2873

Risikoen har vel først og fremst bestått av risiko for tøylesløs utvanning, og den har jo delvis slått til. For min egen del er dette balansert ved at jeg har mer enn dobbelt så mange aksjer som for 5 år siden, men snittet har dessverre også krøpet oppover, og befinner seg på feil side av 20.
Hugoil
12.04.2022 kl 13:09 2707

Ny fase? Ser ut som påskedagene i år blir mer lik dagene 21-23. mars 2016 enn for årene deretter. Sjekk ut, følg med.
Brygger opp et 5d kjøpssignal ohs.
Redigert 12.04.2022 kl 13:11 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
12.04.2022 kl 13:52 2637

Den vanlige duppen midt på dagen unngikk vi heller ikke i dag, men aksjen viser klare tegn på at konsolideringsfasen nærmer seg slutten.
Merlin
12.04.2022 kl 13:56 2704

Kjenner meg igjen. Han nå en snittpris på rett under 20 kr. Vesentlig fordi jeg har kjøpt mye etter 20 januar i år. Jeg tror rett og slett ikke risikoen er så høy, men at Betalutin kommer i mål. Venter på triggere. NanoV må ha fullført inklusjonene i Paradigme før 30/9 i år for å holde guidingen. Jeg tror de vil lykkes. 14 pax igjen, og mye mindre sykehusbelastning i forsøkslandene bør løse det greit. At de også har høyeste antall for innrulleringstesting bør gi uttelling. Vi kan fort få en positiv overraskelse. Har de klart 4 ved 1Q22 avmeldingen 13/5 bør de være i rute. Da har de 4 mndr på seg til de resterende 10. Og det var som kjent først nå i april de har kommet i gang igjen. De skal også uansett melde ferdig innrullert når det foreligger. Forhåpentligvis tidligere enn 30/9.
Hugoil
12.04.2022 kl 14:44 2663

Fom. i dag er det samlede norske børsnoterte bioteksentimentet vridd over til favør NANO. Ikke så mye, men mer og mer.
Liso
12.04.2022 kl 15:05 2631

Kaufman peker på at helseselskaper som har fått sine prosesser og undersøkelser satt på pause som følge av pandemien, vil gjenoppta disse. Disse selskapene vil han absolutt satse på fremover. Hans råd : 1. "Ikke selg" 2. "Kjøp helse" kilde : Kaufman til Marketwatch