Kjøp Archer i dag!
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
27.02.2023 kl 08:30
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Archer har nå brutt den negative trenden, og ser ut til å danne en dobbeltbunnformasjon. Forrige gang Archer ble handlet like lavt (4. mars) fikk vi en kraftig rekyl opp som brøt den negative trenden. Dette tyder på at det er stor vilje til å kjøpe i overkant av 3 kroner.
Aksjer som løfter seg fra en dobbeltbunnformasjon stiger ofte kraftig og lenge. Jeg tror vi er der nå, og nedsiden er begrenset mens oppsiden er svært stor.
Aksjer som løfter seg fra en dobbeltbunnformasjon stiger ofte kraftig og lenge. Jeg tror vi er der nå, og nedsiden er begrenset mens oppsiden er svært stor.
Anywhere
08.02.2023 kl 15:42
3107
Troll_Leff skrevInnlegget er slettet
Hva er det som er problemet deres? Høres ut som typiske tenåringsgutter som skal tøffe seg. Og alle fremtoner seg som forsmådd av en eller annen grunn?
Foreslår å konsentrere seg noe mer om Archer, selskapets aksjer, og selskapets fremtid.
Foreslår å konsentrere seg noe mer om Archer, selskapets aksjer, og selskapets fremtid.
Redigert 08.02.2023 kl 15:42
Du må logge inn for å svare
Ble klemmt ned i dag å på relativt lavt volum siste halvtimen.
nafa
08.02.2023 kl 18:12
2658
Begynner å bli faretruende mye drittslenging her nå.
En del av skribentene burde ta seg litt sammen nå synes jeg. Siste innlegg til Solga synes jeg rett og slett ikke noe om og går egentlig langt over grensen hva gjelder både saklighet og ikke minst høflighet. Og helt unødvendig.
Oppfordrer til kraftig skjerpings framover!
En del av skribentene burde ta seg litt sammen nå synes jeg. Siste innlegg til Solga synes jeg rett og slett ikke noe om og går egentlig langt over grensen hva gjelder både saklighet og ikke minst høflighet. Og helt unødvendig.
Oppfordrer til kraftig skjerpings framover!
SjonkelRolf
08.02.2023 kl 19:00
2547
Tar meg en bolle mens jeg venter i spenning på q4.
Må jo bare bli nais.
Må jo bare bli nais.
Skal sikkert en tur nedom 3,5 igjen før q4. Får ihvertfall endel ledige midler neste uken så får benytte muligheten til å kjøpe endel mer hvis den faller tilbake til start.
Troll_Leff
08.02.2023 kl 22:13
2245
Regner med det kommer snart en større som røsker med seg det fleste "reelle" aksjen som kommer ut for salg, så vi får slutt på denne mekkingen av kursen.
rischioso
08.02.2023 kl 23:50
2075
Ja, teknisk så er det motstand på 4 blank og den ble testet i dag uten å bryte opp og det er solid teknisk støtte rundt 3,6 og med dagens triggende melding og et høyst sannsynlig knallsterkt Q4 knappe 3 uker eller 13 børsdager unna (28.02) så blir det nok veldig snart en ny test av motstanden og et vellykket brudd opp ... ;)
Noterte meg også at kursen ble senket på syltynt volum i sluttauksjonen - knappe 7-8000 aksjer og ikke reelle selgere før på 3,9ish ....
Noterte meg også at kursen ble senket på syltynt volum i sluttauksjonen - knappe 7-8000 aksjer og ikke reelle selgere før på 3,9ish ....
Redigert 08.02.2023 kl 23:57
Da er de manipulative handlene tilbake og ligger ca 20øre under reelle salg.
Anywhere
09.02.2023 kl 09:23
3151
Men hva nå, aksjen går i auksjon....Melding?
Ingen melding, OSE sitt system som spiller seg selv litt puss...
Ingen melding, OSE sitt system som spiller seg selv litt puss...
Redigert 09.02.2023 kl 09:25
Tja, er vel bare å vente å se. Sterkt om det ikke blir en liten nedgang i dag. Jeg tror ikke de store stigninger kommer før etter Q4, og muligens må vi vente helt til Q1-23. Men når det er sagt bør en kjøpe nå for ikke bli for sent ute. En vet aldri pang så kommer det 10-15 % oppgang. Denne begynner bli moden for høyere nivåer.
Redigert 09.02.2023 kl 09:46
Må nok vente til etter q4 og etter alt å dømme positivt ebit.
rischioso
09.02.2023 kl 13:46
2858
Knappe 12 hele børsdager til Q4 så det er å forvente at det kommer flere kjøpere på banen om ikke lenge som vil sikre seg godt rabatterte aksjer under 4 for å ta med seg på oversiden for da er det strake veien til 5. At Q4 blir bra burde det ikke være noen tvil om, men heller hvor bra ... ;)
Anywhere
09.02.2023 kl 13:57
2918
Kommer det stort flere kjøpere på banen som vil ha Archer under 4 kroner, så er ikke Archer under 4 kroner lenger:)
Interessen, og derav omsetning, er i klar økning siste tid, så mye kna tyde på at aksjen flusher snart. Hvor mye som kurspleies daglig der aksjen nå ligger, er ikke godt å si, men det arsenalet er ikke uutømmelig og kan måtte spares til lenger opp.
Interessen, og derav omsetning, er i klar økning siste tid, så mye kna tyde på at aksjen flusher snart. Hvor mye som kurspleies daglig der aksjen nå ligger, er ikke godt å si, men det arsenalet er ikke uutømmelig og kan måtte spares til lenger opp.
rischioso
09.02.2023 kl 14:00
2942
Ja, og det meste av sektoren har allerede fått monsterløftet - Archer er en av få som fortsatt har det til gode og med et knallsterkt Q4 så kommer det også her.
Noe sier meg at det i snitt er benyttet 100-200k aksjer daglig på kurspleie over en lengre periode
Fatt mot folkens. Jeg GARANTERER at denne er over 5 ved Q1-23. Og da er jeg meget konservativ. Mest realistisk bør være dobling fra kursen på mandag altså kroner 7. At ingen store vil ha tak i denne trenger ingen komme å fortelle meg. Håper bare mange nok små kjenner sin besøkelsestid.
Redigert 09.02.2023 kl 14:47
Komiske
09.02.2023 kl 15:02
2902
Du prøver deg på en Fred Anton Ingebrigtsen, du garanterer for nedsiden. Nå gjorde han dette riktignok for å få kontroll på Acta, men det medførte som kjent at det gikk tilhelvete for han hadde ikke nok sikkerhet.
Hvordan har du tenkt å ære garantien du gir? Finner jeg sikkerheten god nok så kan jeg fint ta ett par millioner aksjer, sjelden man får 30% rente på 2-3 uker.
Hvordan har du tenkt å ære garantien du gir? Finner jeg sikkerheten god nok så kan jeg fint ta ett par millioner aksjer, sjelden man får 30% rente på 2-3 uker.
SjonkelRolf
09.02.2023 kl 15:07
2921
Du klarer sikkert et par mill aksjer her til 3,8kr.
Ser ut som selgerne står i kø
Ser ut som selgerne står i kø
Komiske
09.02.2023 kl 15:15
2913
Innlegget er slettet
Beklager at jeg misforsto Q1 og Q4, men det spiller liten rolle for min del om jeg får en garantert avkastning på opptil 30% på 3uker eller 3mnd.
Hvordan har du tenkt å garantere for nedsiden var spørsmålet?
Usikker på om dette er lov å komme med slike garantier, men det vet vel ADMIN?
Hvordan har du tenkt å garantere for nedsiden var spørsmålet?
Usikker på om dette er lov å komme med slike garantier, men det vet vel ADMIN?
Tenkte jeg var lastet ferdig. Men på grunn av pissmauren blir det noen til nå. Blir enda mer overbevist av den usmakelig oppførselen hans.
Redigert 09.02.2023 kl 15:23
Komiske
09.02.2023 kl 15:32
2874
Tror ikke de småkjøpene dine påvirker kursen, selgeren er nok for sterk for deg:)
Uansett så har vil jeg ta deg på ordet vedrørende garanti på at kurs er større enn 5 ved Q1, har tatt inn 70495 tilsammen i dag på snitt 3,73, men vil nok ta mer. Skal holde deg oppdatert slik du kan holde oversikt på balansen for din garanti.
Uansett så har vil jeg ta deg på ordet vedrørende garanti på at kurs er større enn 5 ved Q1, har tatt inn 70495 tilsammen i dag på snitt 3,73, men vil nok ta mer. Skal holde deg oppdatert slik du kan holde oversikt på balansen for din garanti.
Redigert 09.02.2023 kl 15:34
Anywhere
09.02.2023 kl 15:45
2836
Jeg tar inn litt ekstra jeg også, det ble rykket ut noen få i går fra portisen min på 3,95-4 (hadde ikke helt kontroll på et langsiktig tradingsalg som lå ut der..). Ville helst snike de inn igjen på lavere 3,6-tallet...kom så!
Komiske skrev Noen som vet hvorfor KLXE har falt 20% de siste 2 ukene?
Fordi at kjøperne vil gi 20 % mindre nå. Er det så vanskelig å forstå. Helt utrolig!
hofa
09.02.2023 kl 15:49
2818
Du skal ikke stole på, hvad han skriver, han omgås sandheden lemfældig og forsøger at nedgøre alt og alle. Lad ham være og ignorer ham total.
Komiske
09.02.2023 kl 15:52
2812
Ja, det gikk noen hos meg også der i går, men det nivået diskuterte vi jo tidigere at noe skulle ut:). Tok inn rundt halvparten av det som gikk i går i dag,
Skal den gå gjennom motstanden rundt 4 så må det kommme en blokk kjøper, men enn så lenge så avventes finansieringen og tallen antar jeg.
Skal den gå gjennom motstanden rundt 4 så må det kommme en blokk kjøper, men enn så lenge så avventes finansieringen og tallen antar jeg.
nafa
09.02.2023 kl 16:06
2806
Ja her drives det effektiv kursmanipulering!
653 og 654 aksjer i slengen omsatt.
Dette knepet kan nok Gutta boys for å få kursen ned i mot 3,5 igjen.
Nytter ikke hvis ikke noen storkanonene stiller opp skikkelig her, men det skjer nok ikke før kursen er minst doblet .
Så her er det nok bare å kle longsen på å sitte.
Kjøper ikke mer før vi ser 3.5-tallet.
653 og 654 aksjer i slengen omsatt.
Dette knepet kan nok Gutta boys for å få kursen ned i mot 3,5 igjen.
Nytter ikke hvis ikke noen storkanonene stiller opp skikkelig her, men det skjer nok ikke før kursen er minst doblet .
Så her er det nok bare å kle longsen på å sitte.
Kjøper ikke mer før vi ser 3.5-tallet.
Redigert 09.02.2023 kl 16:08
Komiske
09.02.2023 kl 16:08
2787
Begrunnelsen din er ikke riktig. Det hjelper svært lite om kjøper vil gi 20% mindre dersom ikke selger også er villig til å selge for 20% mindre.
Hva jeg lurte på var om det forelå noe selskapsspesifikk som fikk kjøper og selger til å møtes på den laveste kursen siden oktober.
Hva jeg lurte på var om det forelå noe selskapsspesifikk som fikk kjøper og selger til å møtes på den laveste kursen siden oktober.
Mulig jeg gav overpris for de nye jeg kjøpte i dag på 3.72. Men skal gratulere deg om du får det til. Henger oss ikke opp i småørene om ett år tenker jeg:)
Troll_Leff
09.02.2023 kl 16:45
2689
Det største blokk kjøperne handler på "bakrommet" til høyere kursen enn det vi ser på nisse børsen. sikkert en grunn til det.
Bra short fikk satt en stopper etter den elleville opogangen i går. Rart at de ikke la postene sine i 666 mønster, det hadde kledd dem bedre.