HEXAGON nytt kursmål 48 KR SPB1 Markets i dag

mercedesglk
HEX 16.03.2022 kl 20:40 1486

– En annen favoritt er Hexagon. Nå som det skal produseres mer biogass, så blir det mindre gass som skal fraktes gjennom rør. Biogass fraktes i tanker, og disse tankene leverer Hexagon.
Anbefaler
Sparebank 1 Markets:

Otovo, kjøp, kursmål: 45 kroner per aksje.
Vow, kjøp, kursmål: 50 kroner per aksje.
Hexagon, kjøp, kursmål: 48 kroner per aksje.
Hexagon Purus, kjøp, kursmål: 41 kroner per aksje.
Slettet bruker
16.03.2022 kl 21:06 1447

Har du en link?
Flotte saker, og helt etter boka: Først så prater media og meglere aksjen ned og setter den på en « hold deg unna» liste. Når oppmerksomme småinvestorer oppdager at hele sektoren snur ( 23/2), etter lang tid med betydelige fall, så hører man INGENTING om det i medier, mens de store kjøper med begge hender. Så kommer de som er ferdighandlet på banen med nye lovende analyser ( da har aksjer allerede rukket å legge på seg en god del… og der er vi nå i Norge syklusen ), mens de som ikke tjener på den/ ikke er ferdig med innkjøpene, fortsetter med sine advarsler. Når aksjen endelig tar av for fullt, så kommer « alle» med stadig høyre kursanbefalinger, mens de store nå er på vei ut. Det er slike krefter vi står overfor, og alt er « lovlig» ( kun i Norge).
Det er det som er kapitalanarkiet, og idag bekrefter de rødsvarte at de overhodet ikke kommer til å endre disse « grunnpilarer» på Oslo Børs/ finansmafiaen; DNB fikk kloa i Sbanken uten betingelser, og dermed forsterkes monopoliseringen i lille Norge og er det skrevet et siste og endelig kapittel i det nå komplette kapitaanarkiet. Jeg har vært kunde der siden oppstart, men vet da fæn ikke om det finnes banker igjen å flykte til i Norge. Noen tips?
Banken jeg leter etter skal ikke flå deg på gebyrer,påslag,avanser, dårlige valutakurser, og skal være oppegående på aksjehandel. Lånebetingelser er kun interessante om man må ha lån der for å være kunde. Dette er en veldig trist dag for Norge, og ikke minst, så vil vi nå i evig tid blir flådd enda mer en det som har vært tilfelle hittil ( norske banker har allerede de høyeste avanser på boliglån i hele OECD).
Redigert 16.03.2022 kl 21:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.03.2022 kl 23:52 1291

Takk! Teknisk ser det også bra ut, og er det mulig at det utløses nye kjøpssignaler imorra for både HEX og HPUR.
Jeg har ikke tilgang, så da må jeg nøye meg med det du henviser til👍
Redigert 16.03.2022 kl 23:54 Du må logge inn for å svare
blundstone
18.03.2022 kl 15:50 1078

Purus i støtet i dag, mens Hex synker. Nå er vi i den absurde situasjon at Hexagon Composites verdsettes til 400 millioner uten Purus. Fortsetter det slik litt til, blir verdien av Hex' eierandel i Purus mer verdt enn selskapet selv. Det kan umulig vare.
kruser
19.03.2022 kl 03:11 934

Stay cool folkens.
Dette her kan ikke feile.
Yassanut her ca 1 imill ikke skrur.
Hei det er vi som er sterke.
Skål god helg,, igjen.
Dette blir ikke nye Ztomr folkens.
Tomra har kun 146::: millioner aksjertrenger jeg og si mere, skål"
God Helg igjennnnn
kruser
19.03.2022 kl 05:38 891

Denne aksjen her, er huller.
Tenk langsiktig.
Ferdig snakka.
5-8 år
God helg alle Hex folka.