BCS - Dagens kurs kr 48, kursmål kr 120?
Kursmål kr 120 fra Fearnley i følge CEO Jan Børge Sagmo i BCS
"Bergen Carbon Solutions (Buy, TP NOK 120)
•Option agreement with Høyanger Municipality for new agreement
BCS has entered an option agreement with Høyanger Municipality for 12-months for the potential establishment of its second full-scale CNF production facility"
https://twitter.com/Janbsagmo/status/1506550000918183941?s=20&t=KSh8eDk781CRl6gLZsGndg
-------------------------
Norne er ute med 3 oppdateringer/analyser på dette selskapet på 1 uke, med kursmål kr 90. Det virker som de har veldig tro på dette selskapet, så hvorfor er kursen så lav? Risiko ved bygging av fabrikkene eller om de får solgt produktene sine til en høy nok pris? Hva tror dere? Er det noen andre reelle farer?
"Bergen Carbon Solutions (Buy, TP NOK 120)
•Option agreement with Høyanger Municipality for new agreement
BCS has entered an option agreement with Høyanger Municipality for 12-months for the potential establishment of its second full-scale CNF production facility"
https://twitter.com/Janbsagmo/status/1506550000918183941?s=20&t=KSh8eDk781CRl6gLZsGndg
-------------------------
Norne er ute med 3 oppdateringer/analyser på dette selskapet på 1 uke, med kursmål kr 90. Det virker som de har veldig tro på dette selskapet, så hvorfor er kursen så lav? Risiko ved bygging av fabrikkene eller om de får solgt produktene sine til en høy nok pris? Hva tror dere? Er det noen andre reelle farer?
Redigert 24.03.2022 kl 15:53
Du må logge inn for å svare
Gork
06.05.2022 kl 08:32
6216
Peftaus skrevInnlegget er slettet
Hvorfor kaster du bort tiden din med poste innlegg i en aksje du ikke tror på? Har du så lite å gjøre?
nopetter
06.05.2022 kl 09:16
6156
Beklageligvis så har jeg aldri brukt piller av noen slag. Men dette er realisme som kommer trekkende over atlanterhavet. FED skal kjøoe rentebærende papirer for ca 9000 mrd ig rente skal over 3% en gang til neste år dvs de skal slutte å trykke mere penger inni finanssektoren for å stoppe nærmest en hyperinflasjon i USA. Og da kommer markedet der til å bøtte ut aksjer, og hvis du ikke tror at dette ikke smitter over på OSE så bør du spise de pillene selv
Redigert 06.05.2022 kl 09:17
rockpus
06.05.2022 kl 10:03
6162
"Jeg tror ikke Bcs blir noen eventyr."
Dersom du ikke tror på selskapets fremtid, hvorfor er du likevel så opptatt av det på nåværende kurser?
Hva er det du ønsker å oppnå med dine innlegg her??
Dersom du ikke tror på selskapets fremtid, hvorfor er du likevel så opptatt av det på nåværende kurser?
Hva er det du ønsker å oppnå med dine innlegg her??
rockpus
06.05.2022 kl 13:24
6040
Jeg spurte deg om hva du ønsket å oppnå med dine innlegg her. Som forventet er du for feig til å innrømme dine intensjoner.
Skriver du fordi du tror at dine innlegg her skal få noen til å miste motet, og slik bidra til at kursen går ned under 20, slik at du kan kjøpe?
Skriver du fordi du tror at dine innlegg her skal få noen til å miste motet, og slik bidra til at kursen går ned under 20, slik at du kan kjøpe?
rockpus
06.05.2022 kl 14:32
5942
Du vrir deg unna spørsmålene som om du var en finansminister fra Senterpartiet!
Jeg spør igjen:
Hva er det du ønsker å oppnå med dine innlegg i denne tråden?
Jeg spør igjen:
Hva er det du ønsker å oppnå med dine innlegg i denne tråden?
in2deep
06.05.2022 kl 14:43
6086
Bare overse ham så slutter han...
Kjekt å se at det er støtte rundt nivået vi befinner oss på!
Får vi grønn avslutning, til tross for gårdsdagens utvikling i statene, og ellers rød OSE i dag, ja da blir helga ganske så bra!
Kjekt å se at det er støtte rundt nivået vi befinner oss på!
Får vi grønn avslutning, til tross for gårdsdagens utvikling i statene, og ellers rød OSE i dag, ja da blir helga ganske så bra!
tekna
06.05.2022 kl 14:48
6074
Alt går jo som det skal. Sagmo fikk sannsynligvis fyken for ikke forventningsstyre riktig - til riktig tid. Tipper Finn smeller til med en avtale ganske raskt nå.
Hobbydansken
06.05.2022 kl 14:57
6052
Takk for link. Jeg sitter med REC op til ripa, så den nyheten har jeg fått med meg ;-)
Nugatti
06.05.2022 kl 16:57
5680
Enig med deg tekna
Dette blir et industrieventyr.
Ny CEO blir bra. Får håpe det blir en tungvekter med stor kapasitet.
Dette blir et industrieventyr.
Ny CEO blir bra. Får håpe det blir en tungvekter med stor kapasitet.
Rule
07.05.2022 kl 01:30
5370
Det her er i hvert fald svært positivt i mine ører:
....utførte i første kvartal 2022 virkelige battericelletester med våre karbon-nanofibre. Som annonsert i vår første kvartalsrapport var resultatene fra disse testene, som vi ikke kan publisere på grunn av konfidensialitet og kommersielle årsaker, svært positive. Vi er glade for å kunngjøre at det store japanske selskapet nå har kjøpt ytterligere CNF fra oss som vil bli sendt umiddelbart....
....utførte i første kvartal 2022 virkelige battericelletester med våre karbon-nanofibre. Som annonsert i vår første kvartalsrapport var resultatene fra disse testene, som vi ikke kan publisere på grunn av konfidensialitet og kommersielle årsaker, svært positive. Vi er glade for å kunngjøre at det store japanske selskapet nå har kjøpt ytterligere CNF fra oss som vil bli sendt umiddelbart....
BCS vil lykkes; det er en selvfølge. Har man ikke innsett det enda, bør man vurdere hvilke refleksjoner man slipper igjennom tankegangen sin. Ta plass, vi står fortsatt på første stasjon.
Londonmannen
07.05.2022 kl 09:53
5165
Jeg skulle jobtro at det kan være svært fristende for en tungvekter å ta på seg oppgaven med å lede et selskap som BCS fra skyggenes dal og ut i stråleglansen, et selskap som har kimen i seg til å bli et nytt norsk industrieventyr, som har kimen i seg til å bli den neste unikorn, som er i samtaler med flere stor japanske mulitinasjonale aktører, og som er som hånd i hanske med regjeringens satsing på det grønne skiftet med ny industrireising i Distrikts-Norge generelt og Nord-Norge spesielt.
Her bør jo SP som faller som en sten på meningsmålingene kjenne sin besøkelsestid. Her kan SP få sole seg i glansen av nyetablering i Distrikts-Norge som blir realisert før neste Stortingsvalg.
Joda, CEO BCS bør absolutt være fristende.
Her bør jo SP som faller som en sten på meningsmålingene kjenne sin besøkelsestid. Her kan SP få sole seg i glansen av nyetablering i Distrikts-Norge som blir realisert før neste Stortingsvalg.
Joda, CEO BCS bør absolutt være fristende.
Redigert 07.05.2022 kl 09:57
MacT
07.05.2022 kl 12:32
5033
Hva er det egentlig som kan gå gærnt her?🤔
-Produktet funker
-Maskinene funker
-Fabrikken bygges i år.
- Produktet er ettertraktet.
- Nære relasjoner til insidere kjøper.
- en haug med arbeidere søkes etter.
For min del så er dette ganske bankers.
-Produktet funker
-Maskinene funker
-Fabrikken bygges i år.
- Produktet er ettertraktet.
- Nære relasjoner til insidere kjøper.
- en haug med arbeidere søkes etter.
For min del så er dette ganske bankers.
nopetter
07.05.2022 kl 14:20
4955
Jeg venter med gru på at FED skal begynne å kjøpe rentebærende papirer for 9000 mrd. Dette er det motsatte av quantitive easing eller penge trykking. Og i tillegg til flere rente økninger på 0,5%. Det er å håpe at BCS har noen god meldinger på lur
rockpus
07.05.2022 kl 18:15
4827
Dette vil ikke komme som et nytt sjokk. Det er jo både kjent og forventet.
Till
07.05.2022 kl 18:26
4849
Røyk ut med mine få tusen aksjer på stop loss på kostprisen på 38,9. Så steg den etterpå seff. Håpet er nå at den går ned mot 30-35 så jeg kan kjøpe meg inn igjen. Men skal se det at den skyter fart oppover igjen nå som jeg er kastet av toget, og at jeg må løpe etter…
Manon1
07.05.2022 kl 20:00
4784
BCS er ett selskap jeg ville holdt meg langt unna, hele eventyret er ett eventyr. At Spetalen og hans folk i Sag Pure just latt seg sjarmere og facet denne forretningsideen er ufattelig. De har ikke solgt ett gram nanonfiber og de kommer aldri i stor skala produksjon. Kun en haug med Loi er de har presnetert og noen luftige visjoner og potensiale for fremtidig produksjon og salg. Jeg ville skygget banen, når det er sagt så kan det komme ett forsøk på pump any time slik st Saga får dumpet mest mulig av sine utestående aksjer. Tipper de har startet nedsalget en forsiktig i kulissene.
HP17
07.05.2022 kl 20:09
4823
«De har ikke solgt ett gram nanonfiber og de kommer aldri i stor skala produksjon. «
Hvorfor tror du ikke BCS kommer opp i stor skala produksjon?
Hvorfor tror du ikke BCS kommer opp i stor skala produksjon?
Nugatti
07.05.2022 kl 20:10
4829
For en nisse. Produserer og selger allerede i dag. Snart i stor skala.
Det lastes opp aksjer i nær familie til CEO .. de hadde ikke orket det hvis nyheter var langt frem .. kommer news snart.
Det lastes opp aksjer i nær familie til CEO .. de hadde ikke orket det hvis nyheter var langt frem .. kommer news snart.
Redigert 07.05.2022 kl 20:13
nopetter
07.05.2022 kl 20:25
4821
Den historien var en svenskevits mannen er vitterlig en svenske
Greit at dem ennå ikke har orientert om hvor mange enheter som er i produksjon. Hvis det stemmer det Gork la fram at det er pga strømmangel på Flesland så er dette betenkelig.
Produksjonen i 100 tonns klassen kommer ikke før om ca 12 mnd
Greit at dem ennå ikke har orientert om hvor mange enheter som er i produksjon. Hvis det stemmer det Gork la fram at det er pga strømmangel på Flesland så er dette betenkelig.
Produksjonen i 100 tonns klassen kommer ikke før om ca 12 mnd
Redigert 07.05.2022 kl 20:38
Londonmannen
07.05.2022 kl 20:31
4838
Manon 1
Et aldri så lite velment tips før du enda en gang går hen og eksponerer din manglende kunnskap om BCS. Les deg opp på selskapet før du begynner å skrive. Da kan det hende at du evner å skrelle bort de verste blemmene du nå har valgt å blottlegge. Med en slik rekke udokumenterte brølere bidrar du kun til å latterliggjøre deg selv. Og det er vel neppe noe du kan like.
Lykke til videre i livet!
Et aldri så lite velment tips før du enda en gang går hen og eksponerer din manglende kunnskap om BCS. Les deg opp på selskapet før du begynner å skrive. Da kan det hende at du evner å skrelle bort de verste blemmene du nå har valgt å blottlegge. Med en slik rekke udokumenterte brølere bidrar du kun til å latterliggjøre deg selv. Og det er vel neppe noe du kan like.
Lykke til videre i livet!
Redigert 07.05.2022 kl 20:32
Jippi
07.05.2022 kl 20:54
4813
Til Manon1.
Ja, hold deg langt unna du. Du har ikke peiling!
Enig med Londonmannen og MacT.
Ikke kan han rettskriving heller. Her går det i ETT.
Ja, hold deg langt unna du. Du har ikke peiling!
Enig med Londonmannen og MacT.
Ikke kan han rettskriving heller. Her går det i ETT.
M79
07.05.2022 kl 22:05
4034
Inflasjon i Asia kommende uke, og Nasdaq i rødt i går.. da blir det nedgang på mandag-tirsdag og videre.. du plukker den lett igjen på 35 og under vil jeg tro
Takwe
07.05.2022 kl 22:17
4023
Der Spetalen har siste ord, interessant?
Redigert 07.05.2022 kl 22:18
Din negative holdning og spådommer her inne er så gjennomskuelig teit at det er nesten ikke til å tro. Vi har fått med oss den innlysende, glitrende baktanken din.. da bør du også ha noe positivt å si da du bruker så mye tid her? Joda, selvfølgelig, de kommer da du først har kjøpt deg inn igjen. Vi må nok desverre leve med nisser hele året. Ta av deg lua og se deg selv i speilet: Du er litt teit noen ganger?
Takwe
07.05.2022 kl 22:41
4029
Londonmannen
Du har tidligere vært optimist rundt nyetablering. Det gikk til helvete. Stikkord Anders Hvide. Litt nøkternhet er viktig å ha med seg, ikke sant?
Du har tidligere vært optimist rundt nyetablering. Det gikk til helvete. Stikkord Anders Hvide. Litt nøkternhet er viktig å ha med seg, ikke sant?
Manon1
07.05.2022 kl 22:46
5816
Jeg har lest meg opp om BCS og i perioder tradet i BCS. De har til nå ikke levert noe av det de har lovet, ingen av LOI er har blitt komersialisert, ledelsen ute å reiser og sende tulle bilder på instagram. Ett bøttekott i Bergen hvor de har en prototype som står å puttrer å går, ikke kapasitet til å få til volumproduksjon, denne enheten som ingen har fått se, har vært brukt for å hente penger til fullskala produksjon. Hvem i all verden er så dum og er med på en emisjon for å finansiere en fullskala fabrikk før de har en prototype som kan skaleres opp, ja og før de har en eneste seriøs kunde på kroken? For meg ringer alle alarmklokker samtidig når det gjelder BCS - håper jeg tar grundig feil og at dere tjener masse penger en gang i fremtiden. Skal ikke skrive mer her måtte bare få ut min mening om BCS - så er det gjort. lykke til.
M79
07.05.2022 kl 23:18
5800
Du virker alt for små i tankene dine og i hue, hvis ikke du tåler sannheten så ikke les innlegget… jeg er godt inne i Bcs så nei skal ikke kjøpe meg inn for jeg er allerede inne… men sannheten må jo komme frem som verden er pga inflasjon rundt omkring/ krig osv… vi får se om jeg har rett nå til uken…
Gork
07.05.2022 kl 23:59
5765
Jeg vet ikke hva det betyr at du har lest deg opp på BCS, men tydeligvis er det noe du har gått glipp av noe. Opprinnelig var konseptet, gratis container som renser unna 30 tonn CO2 i året. Det var mange som var interessert i det. Så endret forretningsmodellen seg til fabrikker for NCF produksjon, så fjerning av CO2 gratis forsvant. Målgruppen endret seg derfor dramatisk.
Eneste container prosjektet er BIR i Rådalen, resultatene derfra får vi antagelig i juni / juli. Fungerer det bra som piperenser med tilstrekkelig produksjon av NCF, vil Oslo kommune sitt 9 milliarder CO2 prosjekt komme i et underlig lys.
Jeg tipper at i 203X vil prisen på CNF gå ned betraktelig, hva skjer da?
Ved en kilopris på ca 2.000, vil bilindustrien skifte ut stål og aluminium med CNF.
Vil Mosjøen tjene penger ved en slik pris?
Inntekter ved 160T blir 320 mill.
Kostnader
30 personer ca 35 mill
Strøm + CO2 gass ved kjøp 40 mill
Annet 30 mill (Vet ikke hva).
Gir fortsatt 200+ mill i +cash flow. Med dagens prising på CNF har BCS super profit av en annen verden, det vil ikke vare.
På den annen side i 203X vil de kanskje produsere 5.000T, resten av matematikken blir antagelig den samme. For kjemi industri er volum et nøkkelord.
Manon1, takk for besøket og lykke til videre.
Eneste container prosjektet er BIR i Rådalen, resultatene derfra får vi antagelig i juni / juli. Fungerer det bra som piperenser med tilstrekkelig produksjon av NCF, vil Oslo kommune sitt 9 milliarder CO2 prosjekt komme i et underlig lys.
Jeg tipper at i 203X vil prisen på CNF gå ned betraktelig, hva skjer da?
Ved en kilopris på ca 2.000, vil bilindustrien skifte ut stål og aluminium med CNF.
Vil Mosjøen tjene penger ved en slik pris?
Inntekter ved 160T blir 320 mill.
Kostnader
30 personer ca 35 mill
Strøm + CO2 gass ved kjøp 40 mill
Annet 30 mill (Vet ikke hva).
Gir fortsatt 200+ mill i +cash flow. Med dagens prising på CNF har BCS super profit av en annen verden, det vil ikke vare.
På den annen side i 203X vil de kanskje produsere 5.000T, resten av matematikken blir antagelig den samme. For kjemi industri er volum et nøkkelord.
Manon1, takk for besøket og lykke til videre.
Redigert 07.05.2022 kl 23:59
Londonmannen
07.05.2022 kl 23:59
5771
Ikke noe galt med nøkternhet. Men når noen påstår at BCS ikke har levert noe, da må det være lov å si fra. Awilco hadde aldri gått inn i BCS dersom de påstandene Manon 1 kommer med hadde vært korrrekte. Ei heller SP og Spetalen ville brukt tid og kapital på BCS dersom dette var tøv og oppspinn.
Men TTT.
Men TTT.
Hammers
08.05.2022 kl 00:43
5765
Hvorfor snakker ingen om pengestrømmen i aksjen.
Den som TA viser et grafisk bilde av.
BCS selges nå til stadig lavere priser, mens de som opererer på denne tråden har et helt annet fokus.
Trolig pga egne investeringer - der de egentlig snakker for egne verdiers skyld?
Teknisk ser denne svært skummel ut!
Den som TA viser et grafisk bilde av.
BCS selges nå til stadig lavere priser, mens de som opererer på denne tråden har et helt annet fokus.
Trolig pga egne investeringer - der de egentlig snakker for egne verdiers skyld?
Teknisk ser denne svært skummel ut!
Gork
08.05.2022 kl 01:30
5782
Som du selv skriver på en annen tråd:
Nyheter kan endre .........
BCS er i dag et selskap under utvikling og det er forbundet med en risiko. Uten inntektsstrøm, lener man seg på en nyhetsstrøm, kommer ikke denne, vel da får du sikkert rett.
Hammers vi hadde en kommunikasjon for et par år siden rundt NEL, hvor jeg spurte deg om din TA vurdering. Svaret var "Golden Gate".....for NEL aksjonærer. Du fikk rett, men det tok 4-5 måneder før spådommen slo inn.
Jeg betviler ikke, i dagens børsklima, hvor fokus for investorer blir sikre havner (Gull var eneste som gikk opp i USA på fredag) at selskaper uten inntjening blir skadelidende.
Vi får se.
Nyheter kan endre .........
BCS er i dag et selskap under utvikling og det er forbundet med en risiko. Uten inntektsstrøm, lener man seg på en nyhetsstrøm, kommer ikke denne, vel da får du sikkert rett.
Hammers vi hadde en kommunikasjon for et par år siden rundt NEL, hvor jeg spurte deg om din TA vurdering. Svaret var "Golden Gate".....for NEL aksjonærer. Du fikk rett, men det tok 4-5 måneder før spådommen slo inn.
Jeg betviler ikke, i dagens børsklima, hvor fokus for investorer blir sikre havner (Gull var eneste som gikk opp i USA på fredag) at selskaper uten inntjening blir skadelidende.
Vi får se.
Du er her for en grunn; for å tjene dine egne interesser og verdier. Teknisk analyse har null eller lite verdi hvis selskapet melder sin første, (og avventende) store kunde. De har allerede én.. noen vil ha mer, og det i stort kvanta. I min verden ser det logiske/tekniske svært risikabelt ut, det å sitte på utsiden. Hvis du skulle mene det motsatte, vil jeg gjerne høre din dype og gjennomgående begrunnelse, uten behov for å føle støtte fra TA.
nopetter
08.05.2022 kl 10:11
5607
Gork
Hvis det stemmer det du skrev i forrige uke at de ikke kan starte alle modulene på Flesland pga strømmangel så er dette svært urovekkende. Stemmer dette utsagnet ditt eller det bare rykter?
Hvis det stemmer det du skrev i forrige uke at de ikke kan starte alle modulene på Flesland pga strømmangel så er dette svært urovekkende. Stemmer dette utsagnet ditt eller det bare rykter?
tekna
08.05.2022 kl 10:26
5590
Selv Finn forventer kontrakter nå. Hva har Flesland med 4 enheter med saken å gjøre?
Gork
08.05.2022 kl 12:37
5456
Sjekk en av intervjuene som BS har gitt, der referer han til at de er i diskusjon med strøm selskapet (Distributøren / nett selskapet) om å få lagt inn mer strøm, dvs større kabler. Strøm har blitt en flaskehals i lokalene i Bergen. Jeg er forundret. Tror intervjuet var i Q1 i år, han la vel til at han trodde det skulle ordne seg. OBS de fire som var planlagt / er i gang har nok strøm. Men de har plass for flere.
Se marked update fra februar 2022, side 24, hvor de skriver "In active discussions to increase power input" med selskapet Eviny. Test anlegget er tross alt på 2.500kvm, så det er plass til mange Diegel 2.0 maskiner, kan også stables......
Se marked update fra februar 2022, side 24, hvor de skriver "In active discussions to increase power input" med selskapet Eviny. Test anlegget er tross alt på 2.500kvm, så det er plass til mange Diegel 2.0 maskiner, kan også stables......
Redigert 08.05.2022 kl 12:57
MacT
08.05.2022 kl 14:17
5381
4 står og pumper som planlagt. De kunne hatt flere, men har ikke nok strøm inn til bygget. Er ikke værre enn det.
Redigert 08.05.2022 kl 14:19
nopetter
08.05.2022 kl 15:29
5320
Flott. Da fikk vi avsannet Triggly sine påstander om at alle fire er i drift noe han påstod ikke var tilfelle ift det som stod i børsmeldingen.
Det stod i børsmelding desember 2021 at de skulle ha 8 enheter i drift som var påmontert på containere
Det stod i børsmelding desember 2021 at de skulle ha 8 enheter i drift som var påmontert på containere
Redigert 08.05.2022 kl 15:33
Vel, da har ikke carbon noen fremtid,siden det teknisk ser dårlig ut.
Lurer på om noen av aksjene i dagens vellykkete selskaper i verden aldri har sett dårlig ut teknisk.
Lurer på om noen av aksjene i dagens vellykkete selskaper i verden aldri har sett dårlig ut teknisk.
MacT
08.05.2022 kl 19:46
5102
Står ikke at de skal ha 8 enheter i drift som var påmontert på containere? Står vell at diegel.2.0 var ment for å ha i containere.8x per container, Men at de gikk for fabrikker istedenfor.
nopetter
08.05.2022 kl 20:54
5019
Det står at de KAN monteres på større fasiliteter da har jeg ikke lest denne korrekt
The “Diegel 2.0” production units have an annual production capacity of 800 kilograms CNF each and multiple units will now be installed in the Company’s test-center at Flesland, producing CNF from pure CO2. The production units can either be installed in larger facilities or be used in containerized modular units for external production sites, where each modular unit will have eight “Diegel 2.0” production units and produce 6.5 tonnes of CNF annually from CO2.
The “Diegel 2.0” production units have an annual production capacity of 800 kilograms CNF each and multiple units will now be installed in the Company’s test-center at Flesland, producing CNF from pure CO2. The production units can either be installed in larger facilities or be used in containerized modular units for external production sites, where each modular unit will have eight “Diegel 2.0” production units and produce 6.5 tonnes of CNF annually from CO2.
MacT
08.05.2022 kl 21:15
5004
Lurer på hvor fort det går å montere en diegel 2.0 når de skal ha 160t÷0,8t= 200stk sånne inne på fabrikken i Mosjøen.
Redigert 08.05.2022 kl 21:16
nopetter
08.05.2022 kl 21:34
4977
Spørsmålet er heller hvilke langtidskontrakter med strøm de vil klare å forhandle seg til. Dette vil slå rett ut på bunnlinjen fra det de mente de kunne tjene på ift konkurrentene i utgangspunktet. Og om de klarer å få tilgang på renest mulig og nok CO2 for å klare produksjons kravene til batteri leverandørene. De kommer til å få nok å henge fingrene i når avtaker avtalene kommer ut på høsten i år. Så er det å se om sagmo tok seg vann over hodet mht produksjonskapasiteten til f.eks Panasonic sine Gigafactory satsinger som er langt på etterskudd ift Tesla
Redigert 08.05.2022 kl 21:41
VårDitto
09.05.2022 kl 12:50
4671
Ser at Sagmo nyter "friheten" og er aktiv på Twitter om andre selskaper/investeringer; bl a Stordalens PGS-kjøp.
Tror han har modifisert profilen sin også (la ikke merke til hvordan den var før), lyder nå:
"Ingeniør med lang erfaring innen å bygge selskap, investor og styremedlem. investerer i noterte og unorterte selskaper. mine meninger er mine."
Tror han har modifisert profilen sin også (la ikke merke til hvordan den var før), lyder nå:
"Ingeniør med lang erfaring innen å bygge selskap, investor og styremedlem. investerer i noterte og unorterte selskaper. mine meninger er mine."
in2deep
09.05.2022 kl 13:02
4642
Drøyt 50% ned på 4 mndr nå. Faen til å grine av.
Usikker på hvor denne ender hvis vi er langt utpå høsten før vi får noe kontrakt...
Trenger snart en update vedr fabrikken, enten byggeriet eller evt offentlig tilskudd.
Usikker på hvor denne ender hvis vi er langt utpå høsten før vi får noe kontrakt...
Trenger snart en update vedr fabrikken, enten byggeriet eller evt offentlig tilskudd.