Far og Søn-Røkke er total ligeglade med andre - grådighed

Kvike11
ACH 29.03.2022 kl 14:11 2938

Kan se at både far og Søn sidder i bestyrelsen i ACH, hvor de virkelig har lavet et fint stykke:
"KONGENS NYE KLÆDER " af H.C røkkeandersen
De har virkelig taget røven på alt og alle, og er eksperter i at skrue priserne op på deres nye selskaber inden børsnotering, for derefter forlade skuden med stor gevinst.
Kan ikke engang kalde det god ledelses stil, er meget spændt på om de vil sige mere, man kunne se med RECSI der var også tavshed ved pludselig afskedigelse af CEO, indsættelse af junior, som jeg endnu har tilgode at se hvad og hvis han har nogle evner.
De efterladet så stort et tomrum alle steder, at selv net aviserne er begyndt at skrive at det tangerer
" tyveri ved højlysdag "
"Forførte investorer ved højlysdag "
Det værste mener jeg er at de har misbrugt Hydrogen industrien, og gør at mange investorere tænker sig en ekstra gang inden de kaster penge efter nye projekter.
Hvem er det de vil fusionerer med og hvem er det de vil opkøbe og for hvilken penge.
For det sker snart, de kan slet ikke lade være..
4580
29.03.2022 kl 14:55 2823

Kan være greit at du ikke skriver mer på forumet. Det er jo bare tull og tøys .
Slettet bruker
29.03.2022 kl 15:33 2760

Hvem her inne er IKKE grådige og prøver tjene penger? Personlig vil jeg fremheve hvor mange arbeidsplasser disse to forvalter og har skapt. I motsetning fra oss fleste i markedet, som kun kan kalles tradere, riktig nok er det noen av oss som er virkelig langsiktige. Syns det er urimelig å kalle disse to utelukkende som ditt og datt, det er mediene som provoserer for å tjene penger på våre trykk og trykk... Du får høre med T. Hegnar hvordan han løste dette med Covid og Hurtigruten eksempelvis..eller sjekke hvordan Spettet holder på...
McCartney
29.03.2022 kl 15:46 2710

Fint at Røkke hoppet av et blivende pengesluk.
Han finner garantert et bedre sted å investere de pengene som de har liggende på lur i ACH.
velkjent
29.03.2022 kl 16:53 2601

Enig; får håpe det blir til oljeproduksjonen i Ghana via Aker energi. Det er olje/gass verden trenger, ikke hydrogen som ingen vil bruke uten subsidier.
McCartney
29.03.2022 kl 17:26 2512

En fin liten setning fra børsmeldingen som de fleste ser ut til å ha oversett:
Going forward, Statkraft and Aker Horizons will seek to develop further green hydrogen and ammonia projects together.
velkjent
29.03.2022 kl 17:36 2471

Helt uforpliktende!
Frodon
29.03.2022 kl 22:10 2250

Er du aksjonær i ACH? Røkke er utrolig dyktig til å tjene penger, liten vits å bruke tid på å diskutere det 😅 Kjøp når Røkke kjøper og selg når Røkke selger…lønnsom og enkel strategi 🤩
Kvike11
30.03.2022 kl 12:28 1840

Ville være fint hvis du læser hvad jeg skriver i stedet for at fylde forum med ligegyldigheder,
Hvem er det de vil fusionerer med og hvem er det de vil opkøbe og for hvilken penge, skrev jeg allerede igår.,
Nu er det bare ærgeligt at pengetanken i ACH skal bruges til forsøg på at vinde vindmølle projekter, som koster milliarder.
ACH havde været bedre tjent med at udvikle, opbygge, opfører og tjene på clean energi alene.
Heldigvis sparer firmaet 24 millioner til 1 CEO + resten af bestyrelsen får sparket.
Tror Røkke junior trækker sig helt ud af den nye sammenlægning, indtil videre har han været et dyrt bekendskab for ACH og RECSI.
Kvike11
30.03.2022 kl 13:30 1763

Tror der kommer en emission igen,
nu skal de lige have fusionerne på plads
de mangler desperat penge, alt har været skruet helt vildt op, ren Disneyland
Kvike11
14.06.2022 kl 11:09 1077

Bitcoin Røkke lukker nu ACH og Aker Offshore Wind lukkes også ned.
Begge selskaber har været vurderet helt forkert, haft forkert ledelse.
Aker Offshore Wind, som aldrig har ejet en flig af en vindmølle, men har været et forsøgts eksperiment, som forhåbentlig får en ende nu, hvad er ellers formålet med at sammenlægge flere selskaber.
ACH mister en milliard som de har i cash, de ryger direkte ned i kassen på Aker.
Skal de dække bitcoin Røkkes tab på kryptovaluta.
Har været en dyr affære at tro at Norge kunne være storspiller i Hydrogen og vindenergi.
Tvivler på Aker/Røkke nogensinde kommer med nye selskaber, ingen tør investerer
Fiasko uden lige, og dyre korthuset som falder
Kvike11
02.05.2023 kl 15:04 574

Måske jeg snart stopper med at skrive om ACH, for farmand er flygtet ud af landet, for at sparer skat, og sønnike er ved at køre ACH helt i sænk.
Manglende fornemmelse for fremtiden og for ledelse skinner helt igennem.
Hvem kan ikke skabe arbejdspladser for lånte penge
Har været en af de største fiaskoer på Borsen, desværre,
alle troede de kunne finde ud af det.
Tror at sønnike også flygter ud af landet inden længe.