Awilco og LNG-markedet mot 2025

Lynmann
31.03.2022 kl 23:09 30838


Konfirmanten fekk ikkje pengar i fjor, men noko mykje betre - aksjar i Awilco - til kurs 2,87. Delvis er det den innsiktsfulle delen av forumet å takka for dette. Første kjøp kom før sommaren på kr. 1,95. Mange takk!

Denne tråden er eit forsøk på å samla faktabasert informasjon. Respekt for profesjonelle analytikarar skal ein ha, men også dei tek feil. Heller ikkje analytikarar kan spå vinterværet i Asia. Når det gjeld den kortsiktige utviklinga i LNG-markedet, er FLEX LNG med sine 13 skip ein verdifull indikator. For den som pushar hardt på dagleg basis – aksjonærane i ALNG må vera dei mest nervøse på heile børsen - er det verdt å følgja med på korleis New York avsluttar dagen. www.barrons.com/market-data/stocks/flng

For oss vanlege folk, kjem ein langt gjennom å følgja Fearnley sine oppdateringar på vekesbasis.
Fearnleys Weekly Report (fearnpulse.com)

Det var den som løfta begge aksjar kl. 15.30 i dag. Under pågåande kontraktsforhandlingar for leiinga i Awilco, må det vera fantastisk å få stadfesta nivået på vel USD 100.000 pr dag!
Spørsmålet er: Kva forutsetningar må slå inn før ALNG når 10 kroner? Selskapet må vurderast til 1,3 milliardar kroner - dette for eit selskap med ei (tidlegare) problematisk milliardgjeld.
rammern
02.12.2022 kl 02:02 4768

Styremedlem dumper aksjer . Årsak ,ide ?
Ut fra din artikkel ;) skulle dette ikke være lurt
Å uff jeg kjøpte ;)
Uansett dine krumspring mellom ALNG og COOL , vet jeg riktig :)
Redigert 02.12.2022 kl 09:19 Du må logge inn for å svare
rammern
02.12.2022 kl 09:46 4731

COOL er på vei ut fra videre ALNG vil ikke gå videre . Her tappes det og

videre
rammern
02.12.2022 kl 09:57 4773

rammern tar alltid en runde sjakk

Store poster omsatt i dag.
Hellboy
02.12.2022 kl 16:15 4763

Brisen så tidlig?
Beklager å si at denne posten ikke ga noen som helst mening.

Jaja. Kun dager igjen til steamerne er rammet av nye miljøbestemmelser.b

Kan du ikke holde de tulleinnleggene i dine egne tråder så slipper jeg å lette gjennom masse rølp for å finne Lynamanns gode og informative innlegg.
rammern
06.12.2022 kl 14:26 4725

Ok ,overdriver . Men det er mer en nok uriktig / skjev info på denne tråden , til å kunne få et riktig bilde av LNG markedet i tiden som kommer .
Redigert 06.12.2022 kl 14:29 Du må logge inn for å svare

Flott, men da er det fint om du motbeviser disse med fakta 👍
Fokus
12.12.2022 kl 01:20 4646

Er du litt forsiktig? Det er noe jeg ikke helt forstår, men siste uke var en god uke for meg tror jeg. Med litt omdisponering fikk jeg karret til meg noen nye aksjer i ALNG med snittpris like over NOK 8. Aksjeinvesteringer bygger jo på utsiktene fremover, men sammenlignet med den aksjen jeg kjenner best til utenom ALNG innen LNG (FLNG), så rimer jo ikke det med utviklingen. Vi kjenner jo til at FLNG har langsiktige kontrakter på 12 av sine 13 skip til dagsrater på rundt US$ 84.000? (3/22 viser inntekter på $ 249.988.000 / 273 dg. / 13 skip = $ 70.440 pr. dag så langt i 2022). For 2023 var tidligere anslag for inntekter ca: $ 400.000.000 som gir en inntjening på $ 84.300 pr. skip pr. dag. For ALNG vil snitt dagsrate ligge på ca: $ 114.000 pr. skip i 2023 og
$ 120.000 frem til 22.08.24. Med et driftsresultat for 2023 på ca: $ 0,37 pr. aksje og et utbytte på rundt $ 0,20 gir dette rom for en sterk kursstigning og et «gullkantet utbytte». Sammenligner en med FLNG blir utbytte: kurs 348,40 / kurs 8,05 = 43,28 x $ 0,20 = $ 8,65, og jeg tror ikke kursutviklingen vil gå i disfavør for ALNG dei neste 7-8 kvt. Mye av grunnlaget for det gode utbytte til FLNG har vært ekstraordinære inntekter (Rentesvaper), men i et urolig rentemarked kan vel disse slå begge veier, eller? Vel jeg er fornøyd med uken som var, og min tolmodighet med denne investeringen varer nok langt ut i 2024. Synes at ledelsen i ALNG har fått vel mye pepper for at dei ikke kunne se inn i fremtiden og forutse brann og nedstengning. Tror ikke inntekter pr. skip kommer så langt bak inntekter pr. skip hos FLNG totalt i 2022, og med ny god kontrakt på plass så er det vel også på sin plass med litt ros.
Lynmann
14.12.2022 kl 20:43 4473

1. Lagersituasjonen i Europa

EU hadde forrige veke på lager nøyaktig 1000 TWH, 1000 x årsbehovet til Drammen, 89.5 prosent. Dette var ned frå 93 prosent veka før. Fyllingsgraden no er på 86.5 prosent.

Nattetemperaturen i Paris dalar til 6 minus til null helga. Kvifor er det interessant? Det er verdt å observera at kun to fullasta båtar ligg på vent utenfor Cadiz mot 5-6 for ein månad sidan. Fleire båtar i drift skal i teorien leggja press på ratane. Skjer det i praksis?

2. Ja, Fearnley melder i dag nye ratar for «våre» skip, TFDE 155-165k CBM:

East of Suez $160,000 (ned $15,000 forrige veke, uendra i dag)
West of Suez $200,000 (ned $20,000 forrige veke og nye 15k i dag)
1 Year T/C $184,000 (ned $1,000 forrige veke og nye 8k i dag)

3. I det langsiktige perspektivet er det all grunn til å følgja med på disposisjonane innen LNG-markedet til denne fantastiske haugesundaren Trygve Seglem:
«During the start of the 2020’s Knutsen managed to secure a large number of new LNG contracts to Shell, PGNiG and ENGIE. The LNG fleet has grown to 15 vessels in operation and 15 vessels under construction.”
About Knutsen Group - Knutsen (knutsenoas.com)

WilPride låg lenge på vent utenfor Corpus Christi, mens den eine etter den andre av Trygve Seglem sine båtar gjekk til havn og fylte på. Likevel var det håp om ei ekstra last til høg rate for WilPride etter levering i Canada og pynting på eit svakt 2022-resultat. Dette skjer ikkje i og med at 3-års kontrakt skal innledast «i desember». Når WilPride legg ut frå Corpus Christi i morgon, er det truleg første tur under kontrakten over 36 mndr.

Igjen er det all grunn til å lovprisa stillinga til Awilco. Selskapet er p.t. prisa til vel ein milliard kroner.
Under komande 540 kontraktsdagar vil dei to båtane segla inn halvannen million kroner. Netto, pr. dag!

4. USA: 21 skip ut siste veke, herav 3 frå Calsasieu Pass, mot kun 16 veka før.
Freeport er optimistiske vedr. re-start, men dei må avventa streng amerikansk godkjenningsprosedyre.
«It is expected that approximately 2 BCF per day of production will be achieved in January 2023. Full production utilizing both docks remains anticipated to commence in March 2023.”

Avslutningsvis: Mens Cool 28.oktober melde ein strategi på utbyte og 4 dagar seinare tok ein rokade, ekspanderte flåten med 50 prosent, 4 nye skip med marginal inntening på lange kontraktar og førde småaksjonærane bak ljoset, enda Awilco opp med svært gode avtalar. Med lengde på 18 og 36 mndr. er inngåtte avtalar så gode at nettoen pr. båt er den dobbelte av snittet til Cool.
Quendi
14.12.2022 kl 21:13 4441

OVERSUPPLY! OVERSUPPLY! OVERSUPPLY! OVERSUPPLY! OVERSUPPLY! OVERSUPPLY! OVERSUPPLY! OVERSUPPLY! OVERSUPPLY! OVERSUPPLY! OVERSUPPLY! OVERSUPPLY! OVERSUPPLY! OVERSUPPLY! OVERSUPPLY! OVERSUPPLY! OVERSUPPLY! OVERSUPPLY! OVERSUPPLY! OVERSUPPLY!
Quendi
14.12.2022 kl 21:15 4431

Tror att du behöver sitta ner i båten nu, Lynmann. Det är oversupply. LNGC-marknaden är dömd till döden - var det inte så? Varför är du här inne och gapar och skriker.. eller är inte Awilco inom LNG-shipping?

Sen som svar på ditt inlägg angående CoolCo. Hade du inte varit så lazy som du är, så hade du läst kvartalsrapporterna. Redan i Q2-rapporten och presentationen framkom det tydligt att Cool har planer på att konsolidera marknaden (= köpa fartyg). Så det kom inte som någon suprise. Förutom för dig eftersom du inte läser informationen som finns tillgänglig, utan istället drar dina egna slutsatser utefter vad som passar ditt narrativ.

Är övertygad om att både CoolCo och Awilco har mer att hämta i denna marknaden. Fördelen för Cool är att det sker en dual listing i US innan/efter nyår och får mycket mer handel i aktien. Fördelen för Awilco är att man vet vad man köper. Det är ett väldigt enkelt case.
Redigert 14.12.2022 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
Lynmann
16.12.2022 kl 16:23 4271


Det var fantastisk for Norge at me fekk Nicolai Tangen som forvaltar av gevinsten i oljelotteriet. Enno betre at me fekk ein profesjonell til å styra renta / Norges Bank og ikkje denne kandidaten med partiboka til AP som primære kvalifikasjon.

Sanninga er at de svenskar ligg ein divisjon over i kapitalforvaltning. Du kjenner rollen Wallenbergs spelte for Norsk Hydro i 1905. Nordmenn kjenner rollen til Birkeland / Eyde, men ingen kjenner entreprenøren bak: Svensken Knut Tillberg. Det var han som kobla på fransk overskotskapital etter sentral rolle i LKAB m.fl. og Elkem i 1903. Den svenske juristen var sentral i å utnytta potensialet i norsk vannkraft, inklusiv Tyssedal. Firmabåten hans «Tysso» er framleis i god stand etter oppgradering ved det fantastiske Hardanger Fartøyvernsenter i Norheimsund.

Me er heldige i Norge som fekk Tangen til jobben som investeringssjef for sparebørsa vår.

“En forvalter må alltid være paranoid. Vi må lete etter alle typer risiko og se farene”, sa Nicolai Tangen mens han fremdeles bodde i London og jobbet som fondsforvalter. En betryggende holdning syns den pesimistiske vestlendingen Hilde Sandvik. Hun har invitert ham til sommerskole - og spør hvilke farer og risiki han ser som sjef for Oljefondet?”

Nicolai Tangen - Sammen med Sandvik - NRK Radio

Det er lett å verta bitter når ein har inngått veddemål om å gi bort alle aksjane i Cool om kursen skulle havna ned på 110 kroner. Å anbefala “Kjøp!” heile veien ned frå kurs 160 kroner er forståeleg. Nicolai Tangen har vore i denne situasjonen og peikar i dette programmet på alternative strategiar til å stikka hovudet djupt ned i sanden og sjå seg blind på eigen investering.

Samtlege av oss her inne er optimistiske når det gjeld framtida til LNGC, men det er lov å ta inn argumentasjon både for og mot balansen i markedet. Det gjeld også spådomen til analytikar Haugen, sjølv om eg ikkje var einig med han så skal ein lytta til argumentasjon som ikkje passar eige bilete av verda.

Akkurat no er der (minst) tre forhold i favør optimisme. «Cadiz-situasjonen» er avblåst. EU sine lager redusert frå 95 til 85 prosent på kort tid og USA melde i går 23 båtar ut siste veke. Calsasieu Pass ser no ut til å produsera tre stabile laster pr veke. Men 2023-situasjonen er som opensinna Hydrofuture presist refererte:

“Leverandørene har vært USA og land som Qatar i Midtøsten. EU-land ruster nå opp kapasiteten for å ta imot mer LNG. I løpet av 2020 vil EU-landene ha økt denne kapasiteten med 40 milliarder kubikkmeter.
Problemet er bare at verdens produksjon av LNG ikke øker. Neste år regner IEA med at det bare kommer 20 milliarder kubikkmeter mer LNG på markedet enn i dag.”

https://www.vl.no/nyheter/2022/12/13/eu-landene-ma-betale-100-milliarder-euro-for-a-unnga-gasskrise-i-2023/

«2020» over, er ei skrivefeil men til denne veksten i produksjon på ca. 5 prosent har eg gjort nokon fåfengte forsøk for å peika på at tilgangen på tonnasje er meir enn stor nok for å møta denne veksten.

WilPride la ut velfyllt til Europa i går og har starta den garanterte suksess komande 18-20 mndr.

Varfør, varfør

Varfør kan inte alle væra snella og bara prata opp aksjen i stællet før at Vara objektive og komma med relevant iformation?

Om du er uenig i noen av lynmanns betraktningen kan du ikke argumentere i mot dem i stedet for å kmmme med karakteristikker? Jeg synes innleggene hans er grundig formulerte, og bare bra noen har litt balanse i argumenteringen.
Quendi
18.12.2022 kl 00:09 4130

Sanningen är att Lynnman inte gör mer än fattiga försök till listig manipulation för sin egen sak genom att skriva på ett vis där han vill framstå som intellektuell. Det kam vara så att några få idioter faller för det.

Pratar ner den branschen han är bull på i en tråd, är väldigt positiv i en annan - och kommer med felaktig information vilket jag påpekade.

Tvärtemot vad Lynmann påstår så har CoolCo annonserat växt redan för många månader sedan. Hade han läst rapporterna och inte bara kommit med egna spekulationer så hade det varit känt för honom. Eller så har han läst rapporterna och kommer med lögner - i båda fall är det han som bär dumstruten.
Quendi
18.12.2022 kl 00:19 4120

Är du så orolig för LNG supply kanske du borde köpa aktier i sällskap som kommer öka sin supply kraftigt närmaste åren? New Fortress Energy ser bäst ut. Golar är också ett alternativ.

Och ja, det är min fulla övertygelse att Cool kommer prisas till 160 NOK och en god bit till över.

Du pratar om oversupply 2023 men verkar ha missat att Cool har kontrakt på 3 år och längre, med goda optioner och en överfull orderbok. Rekommenderar återigen Lynmann att läsa rapporter innan han drar godtyckliga slutsatser.

Oslo (Infront TDN Direkt): Gass begynner å strømme til Freeport LNG-eksportanlegget i Texas.

Det viser data, melder Reuters tirsdag.

Det kan være et tegn på at anlegget kan komme tilbake i drift innen utgangen av året, slik selskapet har anslått, skriver nyhetsbyrået.

Litt mer kjøtt på beinet

Gas starts to flow to Freeport LNG export plant in Texas - data shows

December 20, 2022

Written by Scott DiSavino for Reuters ->

Dec 20 (Reuters) - Freeport LNG's long-shut liquefied natural gas (LNG) export plant in Texas was on track to receive pipeline natural gas on Tuesday, according to data from Refinitiv, a possible sign the plant might return to service by the end of the year as the company has projected.

Refinitiv said Freeport was on track to receive about 25 million cubic feet per day (mmcfd) of feedgas on Dec. 20.

That would be the first gas to flow to the plant since late July and August when Freeport was pulling in around 22 mmcfd of gas to fuel a power plant that generated electricity sold to the Texas power grid during an extreme heat wave.

Officials at Freeport were not immediately available for comment on why gas was expected to flow to the plant on Tuesday.

https://www.nasdaq.com/articles/gas-starts-to-flow-to-freeport-lng-export-plant-in-texas-data-shows
Lynmann
21.12.2022 kl 00:20 3784

Takk Gudfar!
Ein positiv og ein potensielt negativ effekt i relasjon våre skip.
-Kortsiktig:
Amerikanske EIA opererar med ein vekst i leveringstakten på 2 Bcfd frå november i år til januar, basert på siste rapport.
STEO Data Browser - 5a. U.S. Natural Gas Supply, Consumption, and Inventories (eia.gov)

2 Bcfd, 2 milliardar kubikkfot pr dag, tilsvarar ein vekst på 200 laster på årsbasis eller 4 ekstra laster pr veke.

Optimistiske Freeport

Reuter m.fl. er optimistiske mht re-start av Freeport. Ikkje så rart ettersom to av husbåtane til Freeport (Prism) for lengst er på plass utenfor anlegget og 5 båtar har meldt sin ankomst, inklusiv WilForce med ETA 21.januar. EIA sin prognose med ein vekst i leveringstakten på 2 Bcfd allerede i januar byggjer også på snarleg re-start av Freeport, men dette kan vera for optimistisk.

Dei som har prøvd seg som selgjar til amerikansk offentleg sektor veit kor rigid – og profesjonelle - dei er som innkjøpar. Når Freeport skal re-starta møter dei fleire tilsyn. U.S. Department of Transportation's Pipeline and Hazardous Materials Safety, US Coast Guard, m.fl. stiller ei rekkje krav. Eit av desse organ er The Federal Energy Regulatory Commission (FERC) som forrige veke kom med ei liste på 48 forhold som Freeport må retta opp. Er det risikabelt å tippa at der kjem ikkje ein dråpe ut av Freeport i januar? Dermed vil den opprinnelege optimistiske leveringsstansen etter brannen enda på 8 mndr., ikkje 3 veker. Selskapet sjølve har p.t. ikkje hatt behov for å underbyggja optimismen til Reuter m.fl.
Freeport LNG Newsroom (newsrouter.com)

-Mindre gass på lager:
«Positivt» for oss er at fyllingsgraden for europeiske lager har droppa med over 10 prosentpoeng, noko som tilsvarar ca. 100 TerraWattimar.
Gas Infrastructure Europe - AGSI (gie.eu)

Når kvar av våre båtar fraktar ca. 1 TWh, gir dette rom for å fylla på EU sine gasslager med 100 leveransar (à 80.000 tonn LNG). Slik løyste den omtalte «Cadiz-situasjonen» seg. Fullasta båtar som var på vent er no tilbake i markedet -og konkurrerar om oppdrag.

-På litt lengre sikt:

-USA med karbonfangst i 2024:
USA som største eksportør med ca. 20 prosent av den globale eksport av LNG, kom forrige veke med ny prognose for komande år. EIA - Energy Information Agency estimerar ein ekspansjon frå eit gjennomsnitt på 10.6 Bcfd i 2022 til 12.25 Billion cubic feet pr day i 2023. På årsbasis tilsvarar 1.65 Bcfd ca. 165 fleire leveransar ut frå USA. Går desse båtane til Europa håndterar 20 båtar dette volumet.
U.S.liquefactioncapacity.xlsx (live.com)

-Plaquemines LNG Terminal:
I 2024 er det Plaquemines LNG Terminal som skal stå for veksten. Anlegget har same eigar som Calsasieu Pass; Venture Global. Delfinansiering har skjedd via ein avtale om leveransar frå 2026 -2026- til EnBW Energie Baden-Wuerttemberg AG. Interessant for den miljøbevisste er at Venture Global både har teknologien til å foreta karbonfangst og gjennomfører uten ekstern støtte frå skattebetalarane.

-Golden Pass LNG:
EIA har i prognosen ein vekst på 0.5 Bcfd ved utgangen av 2023, truleg basert på oppstart av eit nytt anlegg på 5MTPA; Golden Pass LNG.
«Golden Pass LNG remains on track to start production in 2024, when the first of three liquefaction trains is expected to start ramping up on the Texas coast”
www.naturalgasintel.com/golden-pass-lng-on-track-to-load-cargoes-in-2024-with-certified-natural-gas/

-Russiske Sabetta / Yamal Lng Terminal
Langs vår kyst seglar no 5 russiske LNGC til og frå Sabetta havn nord i Russland. I havna ligg store Yamal Lng Terminal med kapasitet til å fylla to båtar samtidig. Saman med amerikanske Plaquemines og Golden Pass LNG er det russiske Yamal som kan stå for endringar i leveringskapasiteten 2023-24.

5 båtar går ut frå Russland kvar veke og det meste havnar i Europa. Så langt har dette stort sett gått under radaren, men det var russiske skip (herav to konstruert for å ta seg gjennom is) som gjorde at England var først med å nå 100 prosent fyllingsgrad i haust.

Eit spørsmål er: Kor lenge vil Europa akseptera kjøp av gass frå Russland bakveien? I praksis betyr ikkje dette så masse, anna enn at eit forbod mot import av russisk LNG vil tvinga gassen til Asia for salg til ein lågare pris.

-Kina.
Når Europa har fått kjøpt masse ekstra gass i år så var ein betydeleg andel mynta på Kina, iht inngåtte kontraktar. Det var den strenge Covidpolitikk som reduserte kinesisk aktivitet. Neste år har Kina som ambisjon å auka noverande vekst i BNP på 3 prosent til 5 prosent. For Europa er dette negativt. Mindre gass tilgjengeleg, til høgare prisar.

www.reuters.com/markets/asia/chinese-leaders-signal-more-stimulus-2023-covid-clouds-outlook-2022-12-13/

Verdensbanken opererar med henholdsvis 2.7 og 4.3 prosent. Ein vekst på 1.6 prosentpoeng i ein kjempeviktig økonomi. Meir viktig kjem banken med ei relevant påminning også for oss som søkjer positiv utvikling ikkje berre i ratar og kontraktar, men også for aksjekursane:

“The World Bank warned that the outlook was subject to significant risk.”
www.aa.com.tr/en/economy/world-bank-cuts-chinas-growth-forecasts-for-2022-2023/2768101

Avslutningsvis kan me gleda oss over WilForce som akkurat har levert i Japan, er på veg til Freeport for oppstart av den nye kontrakten. WilForce vil segla inn eventyrlege ein million kroner pr dag i 540 dagar. Netto! Ganske bra for eit selskap verdsett til ein milliard. Med ein båt nr. 2 som vil segla inn nesten 150 millionar kroner komande tre år. Netto, pr. år! Når styret i Awilco møtest i slutten av februar, regjerar dei eit selskap som seglar inn netto 125 millionar kroner pr kvartal. Er ikkje dette noko slikt som 12 prosent av noværande verdi på selskapet? Styret og Storheill kan ta seg ein Hoyo de Monterrey dobbel corona og eit glas eplesaft.
www.cubancigarwebsite.com/brand/hoyo-de-monterrey

I Europa er fyllingsgraden nå 83,5 prosent
Lynmann
23.12.2022 kl 12:45 3454

Ratane er på veg vidare ned. Det vil ikkje stoppa med ratane Fearnley melde onsdag:
East of Suez 155-165k CBM $155,000
West of Suez 155-165k CBM $150,000, ned nye $35,000
1 Year T/C 155-165k TFDE $173,000 mot tidlegare rapportert 185,000

Cheniere har satsa voldsomt på LNG, 30-40 milliardar. Dollar.
Dei kan ynskja Europa god jol med rekord på fantastiske 10 båtar ut frå Sabine Pass. Jack Frusko og Cheniere eig også Corpus Christi LNG, som sende ut 5 båtar. EIA melde i går om totalt 26 båtar ut siste veke, ny fin vekesrekord for andre halvår.

Vekesrekorden i første halvår var 27, med Freeport i full drift.
Framleis ingen melding frå selskapet om re-start.

FREEPORT LNG PROVIDES UPDATE ON RESTART OF ITS LIQUEFACTION FACILITY

Houston, TX, December 23, 2022 - Freeport LNG today updated the timing of the initial restart of its liquefaction facility. The company continues to make notable progress on its path towards the restart of liquefaction operations. As of December 23rd, the reconstruction work necessary to commence initial operations is substantially complete, and the company is submitting responses to the last remaining questions included in the Federal Energy Regulatory Commission's December 12 data request.

Given the time needed for the regulatory agencies to review the company's responses and to seek any necessary clarification, Freeport LNG now does not anticipate commencing the initial restart of its liquefaction facility until the second half of January 2023. The company continues to have close, collaborative engagement with the regulatory agencies and that engagement will continue as Freeport LNG works towards the safe restart of its facility.

http://www.newsrouter.com/NewsRouter_Uploads/77/FREEPORT%20LNG%20PROVIDES%20UPDATE%20ON%20RESTART%20OF%20ITS%20LIQUEFACTION%20FACILITY.pdf

Gullkontrakt for Dynagas på tampen av året;

Dynagas LNG Partners has signed a new three-year contract with Equinor for its 155,000-cbm ice-class Arctic Aurora (built 2013) that carries nearly double the time charter rate of its current fixture with the oil major

https://www.tradewindsnews.com/gas/dynagas-partners-signs-new-equinor-charter-worth-117m/2-1-1381757

Aksjen sluttet opp 21,3% på Wall Street i kveld.
Lynmann
31.12.2022 kl 09:12 3033

Interessant; det ser dermed ut til at Equinor betalar 106.000 dollar pr dag for 3-års kontrakt.
Om greske Dynagas og den tyske regjerings aktivitet for å sikra seg både LNG og anlegg for mottak. Kontrakt på 4 FSRU no?
https://lngprime.com/europe/dynagas-lng-partners-logs-higher-net-income-in-q2/62167/

https://splash247.com/germany-takes-over-dynagas-lng-trio-from-gazprom/

Første skip med gass fra USA har ankommet Tyskland

PUBLISERT KLOKKEN 12:29 IOLJE OG GASS

Den første ordinære gassleveransen med skip fra USA til Tyskland ankom gassterminalen som nylig ble åpnet i Wilhelmshaven.

Tankskipet Maria Energy kom lastet med flytende naturgass (LNG), som skal konverters til gass på en flytende gassterminal som ble åpnet av Tysklands statsminister i desember.

I kjølvannet av krigen i Ukraina har Tyskland jobbet på høygir for å finne alternativer til gassen landet tidligere har kjøpt fra Russland. Den nye gassterminalen i Wilhelmshaven er en av flere som skal bygges for å unngå en energikrise.

I tillegg har Tyskland midlertidig gjenåpnet gamle kull- og oljefyrte kraftverk og forlenget driften ved tre atomkraftverk til midten av april.

Miljøaktivister har varslet protester mot Maria Energys ankomst. De mener Tyskland ikke bør importere fossilt brensel, særlig gass som utvinnes ved fracking.

Ved inngangen til det nye året var fyllingsgraden i de tyske gasslagrene over 90 prosent. Det skyldes til dels at uvanlig milde temperaturer i store deler av Sentral-Europa har redusert fyringsbehovet.

(NTB)
Lynmann
04.01.2023 kl 21:16 2668

Cool rasar nedover på børsen, Flex ned 6 prosent mens Awilco slepp unna med 2.8 prosent. Kvifor?

1. Balansen i markedet.
 “Cadiz-situasjonen”: Med utsikter til milliardgevinstar og desperasjon etter gass i Europa gambla aktørane i haust på kulde og høgare prisar. Dette vart illustrert ved “Cadiz-situasjonen” der 6-7 båtar låg uvirksomme og venta. Anslagsvis 30 skip var ute av transportbransjen og fungerte som store, flyttbare lager. Desse spekulasjonsobjekt ser no ut til å vera tilbake i normal drift: Transport av gass frå A til B.

Europa opplever varmerekordar. Vintersportsbyen Oberstdorf 18 grader. Warzawa 20C’. Temperaturen i Madrid neste veke når 14 grader. EU sine gasslager er fullt på høgde med nivået for 2 veker sidan. Dette er positivt for gassprisen som kjøparane må betala. Tyskland og EU har framleis plass til å fylla på med 200 lass LNG. Nye miljøkrav vart innført 1.januar, men kvar skal all gassen som markedet vil ha koma frå?
 Nye miljøkrav medfører lågare fart for gamle skip. Anslagsvis gir dette eit behov for 15 ekstra skip for å betjena markedet
• Det kjem ca. 40 nye skip til markedet i 2023.
• Tilsvarar veksten i eksporten frå USA kapasiteten til ca. 15 nye skip?

I forhold til veksten i ratane i haust, kan markedet til våren vera betjent av netto 20 fleire skip. Europa vil ha eit skrikande behov for etterfylling, vil overby andre på pris, men totalt er der altså lite ekstra produksjon å oppdriva i 2023. Og 2024. Ein liten joker: Veldig få skip gjekk til hogging i 2022.

2. Ny nedgang i ratane

Etter uendra ratar siste veke av 2022, melde Fearnley ny nedgang i ettermiddag:

East of Suez 155-165k CBM $150,000, ned $5,000
West of Suez 155-165k CBM $120,000, ned $30,000
1 Year T/C 155-165k TFDE $171,000, ned $2,000

3.USA
Nærmare om USA: 2023 vil i stor grad handla om USA, fordi det er her største veksten er forventa. Men kva betyr den i relasjon balansen? Vår svenske venn ser alle piler oppover, men la oss ta utgangspunkt i forrige år.

2021: USA eksporterte 9.8 Bcfd ved hjelp av 1.050 båtlaster.
Av ca. 6.000 skipningar på verdensbasis i 2021 måtte ca. 1/6 av den globale flåte på ca. 600 LNG-skip stilla opp for eksporten som amerikanarane måler i Bcfd. Milliardar kubikkfot pr dag. 9.8 Bcfd. Dette volum kan for USA sin del håndterast av ca. 100 skip i kontinuerleg drift.

2022: USA eksporterte 10.6 Bcfd ved hjelp av ca. 1120 laster. (Eit estimat som burde vera riktig innenfor +/- 1 prosent). Mengden LNG frakta pr. båt auka med 2 prosent, noko som reduserar antal utskipningar tilsvarande. Utviklinga gjennom året var slik:

23 båtar gjekk i gjennomsnitt ut pr veke i første halvår
19 pr veke vart gjennomsnittet i 3. kvartal etter brannen ved Freeport i juni
20 pr veke i 4. kvartal.

For oss er det interessant å registrera at etterkvart som Calsasieu Pass kom i full drift, fekk desember eit løft til 23 båtar pr veke. Dette er ein viktig indikator på forventa eksport i 2023, påplussa 4 laster når Freeport etterkvart kjem i gang igjen for fullt.
2023: 12.25 Bcfd. Ved hjelp av 1.250 laster, 130 fleire enn i fjor?
Estimatet er basert på EIA - Energy Information Agency som 6.desember publiserte ein ekspansjon frå eit gjennomsnitt på 10.6 Bcfd i 2022 til 12.25 Billion cubic feet pr day i 2023.

Med Europa som primære destinasjon vil ca. 15 skip ivareta denne veksten. Etter planen skulle USA ha nådd 2023-volumet allerede i 2022; eit fjorår der det kom til ca. 25 nye Carriers i markedet. Eit marked for LNGC som var i balanse i fjor sommar, illustrert ved dei låge ratane. Kvifor steig ratane så voldsomt på tross av at brannen ved Freeport reduserte eksporten med over 100 laster? Primære årsak var altså den omtalte “Cadiz-situasjonen”.
4. Freeport
To timar etter innlegget 23.desember “friskmeldte” Freeport seg. Det er positivt ettersom WilForce er på veg gjennom Suezkanalen og 3 Prism-båtar allerede ligg på vent utenfor Freeport. Ein av dei på plass heilt sidan 18.oktober.
Det er likevel grunn til å tru at ikkje eit einaste skip vil gå ut frå Freeport i januar. Ein av fleire instansar som skal gi klarsignal er The US Pipeline and Hazardous Materials Safety Administration (PHMSA) etter ein kritisk rapport i november:

• Lack of both a pressure safety valve (PSV) testing procedure and a car seal program. A car seal program ensures that safety-critical valves are in the appropriate operating position i.e., open or closed.
• Lack of safeguards to warn operators of increasing vacuum insulated pipe (VIP) temperature.
• Lack of operational integrity of operating procedures.

5. LNGC-management

Det er lett for oss å kritisera manglande informasjon frå selskapa mens me drøymer om kontinuerleg kursstigning rett inn i himmelen.

• Awilcostyret sikra likviditeten i ei vanskeleg tid gjennom å selgja posisjonen i Cool for så å inngå ein tilsynelatande moderat langtidsavtale på usd 90k pr dag. Frå 10.februar mønstrar selskapet på avtalen som seglar inn godt over ein million kroner pr. dag. Netto.

• Cool annonserte 31.10 ein politikk for utbyte som markedet likte. Kvifor måtte dei melda dette, ettersom dei eit par dagar seinare meldte kjøp av 4 båtar finansiert gjennom ein emisjon som førde kursen ned på 130 kroner?
Nedturen til Cool skuldast i aukande grad svekka tillit til eigarselskapet EPS.

Framtidsutsiktene burde vera gode, men kva retning vil den israelske majoritetseigaren ta Cool? EPS selde 4 båtar til Cool via eit dotterselskap, til grei pris. Ratane i den medfølgjande langtidskontrakten med Shell var derimot lite å skryta av. Andre har også kritisert at dei laga eit incentivprogram for leiinga som fekk kjøpt aksjar til 100 kroner pr stykk. Børsdagen i dag enda med stor omsetning og kursen ned på 105 kroner.

Cool tenar sikre og langsiktige pengar, men ratane pt er i gjennomsnitt lite imponerande. Pr. båt er nettoen det halve av det Awilco seglar inn.

6. Awilco
Styret presenterar eit elendig 2022-resultat 16. februar etter å ha segla gjennom dei første 9 mndr i 2022 med nullresultat. Det spelar likevel ingen rolle med dei inngåtte kontraktar som fyller opp kontoen.
Eit lite spørsmål til styret er: Vil forsinka leveranse frå Freeport iht kontraktsstart 10.februar påvirka tidspunkt for utbetaling av utbyte? Nei. For desse har eit løfte ei betydning.

- To maximise return to shareholders the Board of Directors have approved a revised dividend policy and thereby intend to distribute a substantial part of annual free cash flow, paid out quarterly, always subject to required working capital and a robust cash buffer. Initial payment is expected to take place in first quarter 2023 when both vessels have commenced their respective contracts."
wave
04.01.2023 kl 22:33 2616

Millionkjøp i Awilco LNG

Styremedlem Jon Aksel Torgersen har onsdag kjøpt 150.000 aksjer i Awilco LNG, ifølge en melding.
Kursen var 7,741 kroner per aksje, altså var den kjøpssummen drøye 1,16 millioner kroner.
Kjøpet ble gjort gjennom Torgersens selskap Fiducia AS.
Etter kjøpet eier Fiducia 594.675 aksjer i Awilco LNG, tilsvarende 0,45 prosent av gassfraktrederiet.
Redigert 04.01.2023 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Quendi
04.01.2023 kl 23:14 2583

Fin sammanfattning, Lynmann. Även om den innehåller en hel del faktafel. Sedan början av 30 nov har Cool och Awilco fallit lika mycket, 15%. Då var ändå Awilco bra upp-pumpad av nyheter om nytt kontrakt och höjda kursmål.

Att du försöker peka på två bolags hela fundamenta kopplat till att den ena faller ett par % mer än den andra på en enskild dag visar hur oseriös du är. Flex föll ju mest - och måste med andra ord då vara det sämsta bolaget av de tre enligt din logik.

Tänker inte ens bemöda mig besvara dina medvetna förvrängningar av fakta på resten av inlägget. Har Richard Tyrell legat med din fru eller hur blev du såhär bitter?

Clarksons
Daily Spot Market Snapshot

LNG: Although European gas prices have collapsed and reduced the security of supply issues which have been a large driver behind tonnage demand, gas prices in Asia are now higher than in Europe. All else equal, more supply to Asia is positive for ton-miles. Furthermore, as China gets through its COVID outbreak and back to growth, Chinese imports should rebound, strengthening ton-miles further.

Europe leads pack on LNG imports as global competition for fuel heats up

EU nations bought 101mn tonnes last year — 58% more than in all of 2021

Europe was the largest customer in the global liquefied natural gas market in 2022, with the region importing substantially higher volumes than rival buyers as it seeks to replace dwindling Russian pipeline gas supplies.

In previous years, the EU lagged behind Japan and China on LNG imports, but Russia’s weaponisation of energy since its invasion of Ukraine has forced the bloc to seek alternative fuel supplies.

With Europe’s need to import greater volumes to fill up its storage facilities in 2023, the global LNG market is set to remain tight, potentially pushing up prices for gas users worldwide.

“When the price rises in Europe, Asia then has to [increase the amount it pays] accordingly, to be able to compete to attract LNG cargoes,” said Olumide Ajayi, senior LNG analyst at Refinitiv. “Europe has become the premium market.”

EU nations imported 101mn tonnes of LNG in 2022, 58 per cent more than the previous year, data from Refinitiv show. The bloc accounted for 24 per cent of global LNG imports during the period.

Europe’s quest was aided by a reduction in demand in China, said Namit Sharma, global co-leader of oil and gas at consultancy McKinsey. Beijing’s strict zero-Covid policy led to a deceleration in the economy and reduced demand for energy in 2022. “Had China purchased more LNG, it would have been difficult for Europe to actually source that gas,” Sharma said.

China’s LNG imports in 2022 totalled 64.5mn tonnes; in 2021 it was the largest importer globally with 79mn tonnes. The country also re-exported some excess LNG to Europe this year, helping to top up the bloc’s gas storage.

The EU’s LNG import last year is equivalent to 137bn cubic metres worth of natural gas, close to the approximately 140bn cm of pipeline gas it received from Russia in 2021. Analysts warn, however, that Europe will need to import more LNG in 2023, as it starts the year largely void of Russian pipeline gas, as Moscow moved to halt supplies.

Meanwhile, China has also dropped its zero-Covid rules, which analysts expect will lead to a revival of LNG demand — albeit not to the same level as 2021, as Beijing has deployed huge amounts of renewable energy and is building up its domestic gas supply.

The International Energy Agency warned in December that the EU could face a potential gas supply-demand gap of 27bn cm in 2023 in a scenario where Russian pipeline gas deliveries drop to zero and China’s LNG imports rebound to 2021 levels.

Improvements in energy efficiency and a more rapid development of renewables would help to fill the gap, the IEA said. These shifts will be needed “to satisfy the conditions of refilling gas storage levels to 95 per cent and maintaining gas supply security through to the spring of 2024 without excessive strains on markets and European consumers”.

https://www.ft.com/content/3b48c327-978d-4a82-9349-c4228fdf99bd


Seapeak skraper 30 år gammelt skip.
Bare ett skip ble skrapet i 22, mens det var syv i 21.

"The global LNG fleet boasts 45 vessels that are aged 25 years or more, with 17 of those listed as being 30 years old or above.

Sector observers expect more of the older and smaller vessels in the LNG fleet to either be scrapped or repurposed in conversion projects as shipowners move to renew and upgrade their fleets to comply with new emissions regulations."

https://www.tradewindsnews.com/gas/thirty-year-old-seapeak-lng-carrier-offered-for-demolition-sale/2-1-1385599



Never ending story?

Oslo (Infront TDN Direkt): Freeport LNG har kansellert noen kommende skipninger av LNG, melder Bloomberg News torsdag.

Minst to LNG-laster som etter planen skulle lastes ved Texas-terminalen i slutten av januar og tidlig i februar er kansellert, ifølge tradere med kunnskap om saken.

Freeport LNG-eksportanlegget har vært stengt siden juni 2022 og skulle etter planen starte på nytt i andre halvdel av januar.

Reuters meldte onsdag at Freeport LNG forventes å forlenge den syv måneder lange nedstengingen av anlegget til februar i påvente av myndighetsgodkjenninger.

Clarksons Platou

Daily Spot Market Snapshot

LNG: Spot rates continue to fall, with the Baltic Exchange's TFDE assessment for Australia-Japan currently standing at $106,000/day (-11% since Tuesday).

According to Reuters, the Freeport LNG terminal's restart would likely be delayed until February as it awaits regulatory approvals, and the first cargo is not expected until the end of February at the earliest.

Due to mild weather and high stock levels, LNG carrier spot rates may fall through 2Q23, but there may be bull runs before the winter ends due to changing weather, Russia's exports, and China's demand, now that the COVID-19 outbreak in the country appears to be receding.

The FFA market expects TFDE spot earnings to decline to $65,000/day in June before rebounding to $195,000/day in 4Q23.

From our perspective, the outlook for LNG carrier spot rates remains positive as long as Europe's tight supply and demand balance is maintained, assisted by environmental regulations and new liquefaction projects. There are four FLNG projects in the works for delivery in 2023/24, and their shipping requirements (15-20 LNGC) have not been covered. The FFA market prices in TFDE spot earnings to average $116,700/day in 2023, $101,000/day in 2024, and $100,000/day in 2025. For what it's worth, the forward market shows that LNG shipping rates are expected to remain very high in the coming years.

Hellboy
13.01.2023 kl 16:09 1667

Personlig syns jeg det er positivt siden jeg får en god slump å handle for snart. Og da får jeg handlet ALNG og Cool billigere enn om freeport hadde åpnet ;)
Lynmann
18.01.2023 kl 23:45 1427

Dagens Fearnpulse:

East of Suez 155-165k CBM, $100,000, ned $15,000
West of Suez 155-165k CBM, $58,000, ned $42,000
1 Year T/C 155-165k TFDE, $154,000, ned $6,000

Akkurat no: WilForce og WilPride side om side utenfor Cadiz.
Den eine båten var i godt driv mot Freeport.
Hva skjer a'?
Ny fotballkamp.
Dei kan tillata seg det så lenge ein million kroner trillar inn på konto. Kvar dag. Og enno meir frå 10.februar.
rammern
19.01.2023 kl 16:21 1279

jeg kan ikke hjelpe deg .Håper andre kan det ;?
Få med deg at jeg ikke kriger mot deg
Redigert 19.01.2023 kl 16:25 Du må logge inn for å svare
Lynmann
20.01.2023 kl 14:53 1139

Eg veit ikkje om sjakkentusiastar omtalar ein 0-0 kamp som remis, Spammern?
I alle fall var det mållaust onsdag i fotballkampen mellom mannskapet på WilPride og WilForce.
År om anna hender det båtane passerar kvarandre. WilForce på veg frå Japan til eit Freeport som ikkje kan levera, WilPride ventande utenfor Cadiz. Det må jo vera hyggjeleg for Capt Pragg og hans folk å møta sine kollegaer in-person for bacalao, samt litt baksnakk om alt .ullet som vert skrivd på forumet her.

Som Capt Pragg sa til mannskapet, der dei fleste i ein tidleg fase har kjøpt aksjar i Awilco til markedspris utan villeiande incentivprogram frå leiinga: «Even if Germany install 10 more terminals for receiving LNG, there is no more gas for us to ship before 2025; only more competition from increased tonnage».

Etter bye-bye i formiddag letta WilForce anker med kurs Valencia. Med andre ord var Cadiz ein liten omvei etter dei kom ut av Suezkanalen ved nyttår. Det er vel nøyaktig tre veker til taksameteret aukar frå usd 110k pr dag til fantasiske 150k.

Ein time tidlegare hadde WilPride, som del av den nye 3-årskontrakten (usd 90k pr dag som du har rekna på) sett kurs tilbake til USA. Dei kom frå Corpus Christi og returnerar til Cameron.

Elles takk for stor interesse for EIA sine prognoser på side 1 av denne tråden, pr 5.mai: 12.0 Bcf pr dag. Multiplisert med 7.5 får du årsvolumet i millionar tonn, noko slikt som 90 MT, ca. ¼ av den globale årsproduksjon. Utan ny produksjon frå Qatar og Australia i år og 2024, er det viktig at USA held dampen oppe. Eg skal halda deg oppdatert på EIA sine tal, men då må du koma deg forbi første side av denne tråden, som du igjen refererar til.

Det handlar om balansen i markedet. Nokon trur (drøymer) om ratar som har nådd botnen, men på kva grunnlag? Fearnley illustrerte dette med nytt fall denne veke. Som ein tulling sa på denne tråden i desember «fallet vil ikkje stoppa med dette» - kanskje han ville gjentatt påstanden også i dag? Det var den same tullingen som tillet seg å tvila på Freeport sine eigne prognoser for gjenopning. Makan.

USA nådde ikkje volumet 12 Bcfd i 2022, kun 10.6 Bcfd. Dei vil passera 12 Bcfd i år, etter siste estimat 12.25. Det går ca. 100 båtar pr Bcfd. Normalt flyt det 2 Bcf pr dag til Freeport. Korleis vil eit forsinka Freeport påvirka estimatet?

Interessant sak på Bloomberg

Germany Beat Putin’s Energy Squeeze. But for How Long?

Det hjelper ikke å bygge LNG terminaler, hvis du ikke får LNG leveringer..

Det er ikke ventet høyere LNG produksjon de neste tre årene, og Kina er ventet å ta mye mer av tilgjengelig LNG kapasitet, i takt med gjenreisningen av landets økonomi, etter tre år med Covid restriksjoner.

https://www.bnnbloomberg.ca/germany-beat-putin-s-energy-squeeze-but-for-how-long-1.1873451.amp.html




Redigert 22.01.2023 kl 09:38 Du må logge inn for å svare