Nordic Nanovector Norges nye MEME-aksje!

Merlin
NANOV 01.04.2022 kl 06:09 5882

Hvorfor er et dansk biotekselskap den nye meme-aksjen, riktignok noen måneder siden?

NanoV bør snart sørge for US-notering! Og det mener jeg med alvor. Biotechaksjer som er til de grader undervurdert som Nanov, har alt å vinne på å bli en ADS-notert aksje i USA. Amerikanerne vil forstå hva NanoV driver med! Biotech er mye bedre tilrettelagt enn i sirumpede Norge med politikere som kun tenker på seg selv og ikke Norges utvikling som en fantastisk biotechnasjon etter oljeæraen! Sten på sten må bygges nå!

Her må snart Egberts&Co reise seg opp av gammelmannsstolen og ta en Warren Buffet sving!

Tenk på alt NanoV har rett foran seg! Se nederst!

Danske Orphazyme tok de fleste på sengen da aksjen steg nesten 1400 prosent i USA (I juni 2021)

Flere danske investorer klør seg i hodet.
Grunnen er den utrolige kursutviklingen i biotekselskapet Oprhazyme, som i tillegg til å være notert på børsen i Danmark også kan handles i USA. Og det var nettopp selskapets såkalte American Depository Shares (ADS) som satte fyr på aksjen på torsdag. På det meste steg den 1387 prosent, før den stengte med en oppgang på 302 prosent.

Utviklingen spredte seg så til Danmark, der aksjen steg 136,76 prosent på København-børsen i løpet av fredagen.

Verre har det gått for Orphazyme på børsen i USA fredag, der aksjen har korrigert ned 52 prosent i 20-tiden norsk tid. Med det er selskapets markedsverdi på rundt 350 millioner dollar.

– Danmark har fått sin meme-aksje
Selskapet selv har kommunisert at det ikke aner noe om bakgrunnen for den voldsomme kursutviklingen, og det advarer investorer mot å la seg rive med.

------------------------

Hva skjer for eksempel nå i begynnelsen av april på AACR-konferansen? NanoV har bevist at målstyrt og nesten bivirkningsfri kortbølget stråling slår det aller meste. Vi vet at røntgenstråling tar livet av kreft. Det virker! Alltid! Når den kan presis styres dit kreftcellene er, og kan tilpasses med riktig dosering og kort halveringstid, har medisinverdenen fått en løsning på kurering av distribuert kreft. Og INGEN har klar det før NanoV - som med massevis av patenter med meget lang varighet, sitter helt i forkant av en medisinsk revolusjon! Hva vil Big Pharma betale for dette? Vi snakker 50 - 100 mrd. kr.

Dvs 300-600 NOK pr. aksje!


''Nordic Nanovector Announces Presentation of Preclinical Data on Alpha37, at the American Association for Cancer Research 2022 Annual Meeting
09.03.2022 07:30
Oslo, Norway, 9 March 2022

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANOV), a clinical-stage biotech company focused on CD37-targeted therapies for haematological cancers and immune diseases, announces that an E-poster regarding Alpha37, entitled “Targeted alpha therapy with 212Pb-NNV003 in treatment of NHL”, will be presented at the 2022 American Association of Cancer Research (AACR) Annual Meeting held 8-13 April in New Orleans, USA.

The data in the E-poster show that a single injection of 212Pb-NNV003, or Alpha37, is safe and effective for the treatment of CD37-positive chronic lymphocytic leukaemia (CLL) and non-Hodgkin’s lymphoma (NHL) in mouse models. Promising efficacy in both ibrutinib-resistant and ibrutinib-sensitive CLL models was observed and treatment with Alpha37 was superior to both ibrutinib and oblinutuzumab, confirming that further clinical development is warranted. These data were previously presented at the company’s R&D Day in November 2021.

Alpha37 has been developed as a targeted alpha radioimmunotherapy where the CD37-specific antibody NNV003 is coupled to the alpha particle generating isotope 212Pb for the treatment of NHL and CLL. Despite the availability of current treatments, most patients with these diseases inevitably relapse meaning that there is a significant unmet need for new, alternative therapies.

Jostein Dahle, Co-founder and CSO of Nordic Nanovector, commented: “The pre-clinical data that we have amassed on Alpha37 is taking us closer towards our goal of filing for an IND to begin human clinical testing. We are focussed on high risk and/or ibrutinib resistant/refractory CLL as the entry indication but believe there is a broader unmet need beyond this that Alpha37 may be able to fulfil. We look forward to the further development of this next generation targeted anti-CD37 alpha radio-immunoconjugate.”
Redigert 01.04.2022 kl 06:41 Du må logge inn for å svare
Fljo
01.04.2022 kl 06:35 5829

Den tragikomiske haussekongen gir seg aldri.

Dag etter dag, år etter år etter år etter år - hvor lenge har du holdt på Merlin - med det samme haussepisset ditt.

Folk som har latt seg lure til å følge rådene dine i alle disse årene har tapt store penger.

Ingen skribent har mindre troverdighet.
Merlin
01.04.2022 kl 06:45 5799

Det nytter ikke å baisse lenge Fljo, og aller minst med usaklige personkarakteristikker.

Hadde du klart å komme med saklige, fundamentale motargumenter skulle jeg hørt på deg. Men usaklige, og attpåtil helt bakoverskuende, baklengse innlegg er det bare tapere som presterer. Eller ulykksalige shortere! Du har ingen troverdighet. NanoV er over tid og ikke minst fra nå og fremover en vinner. Merk deg det. Og med dagens kurs vil vi snart se en utrolig oppgang!

Den idiotiske tankeforståelsen til Fljo, det å se BAKOVER, har ødelagt for mange investorer. Men man skal kunne ha to tanker i hodet samtidig.

I NanoVs tilfelle er den første tanken TIMING.

Til nå har en nyhetsstyrt aksje som NanoV hatt store oppganger og store, nyhetstørkede nedganger. Nå er vi utrolig nok i en usannsynlig bunn. Her har shorterre og daytradere skylda, i en aksje som ikke er kommet i inntjeningsfasen. Men IKKE la dere lure! Deet er NÅ det gjelder!

I NanoVs tilfelle er den andre tanken caseforståelse.

Nå har vi fått masse positive nyheter om at NanoV kommer til å levere. FDA har ingen innvendinger. Vi venter bare på noen få pasientinklusjoner som kommer.

Og skal de gjenstående inklusjonene virkelig holde kursen igjen? For en så banebrytende og innovativ metode som NanoV har patentene på? Det nekter jeg å akseptere.

At ting tar tid. TTT: Det må man regne med i Biotech. Lær av erfaringene med Algeta.

Fljo. Han har ikke peiling. Det er NÅ det starter for NanoV. Merk dere det. Om et år er alle dere som tror på caset børsvinnere!
Redigert 01.04.2022 kl 07:07 Du må logge inn for å svare
Fljo
01.04.2022 kl 06:59 5759

Ingen er mer usaklig enn deg Merlin. Alltid - og i årevis i tusenvis av innlegg - har du hausset og hausset denne tragiske aksjen. Var det det saklig å anbefale folk å kjøpe aksjen når den sto i langt over 100.? Hvor mange tusen var det du predikerte at den skulle. Aksjen gikk kun en vei.

Aldri kommer du med balanserte innlegg. Kun hausse, hausse, hausse.. Vrir og vrenger alt til å virke positivt og fullstendig undertrykker negative argumenter og risikoen i aksjen. Har ikke lest noen som så usaklig gjentar haussegnålet så mange ganger. På tide du gir deg.
Merlin
01.04.2022 kl 07:21 5683

Fljo. Her må du komme med bevis, Hvor er linkene dine? Er du virkelig seriøs? Har du hatt voldsomme tap selv? Kjøp nå da! Ikke ett ord fra deg om selskapsforståelse eller markedsforståelse. Får en sterk følelse av at du bare er en blabla shorterbetalt opponent!

Jeg har fantastisk tro på selskapet, dets forskning og patenter og ser igjen at du i motsetning til det jeg saklig argumenterer for, nemlig NanoVs enestående relevans, muligheter og implisitte verdi går tilbakeskuende på MEG og ikke konkrete verdisatsninger og forståelse av NanoVs forskningsresultater! Det er en alvorlig feilbedømning og alt for tilbakeskuende, med den feilforståelsen en tilbakeskuende og ikke tvert i mot en fremadskuende forståelse ville gitt deg!

Fljo - du avslører deg selv fullstendig som et utrolig negativt følelsesmenneske som graver deg ned i en møkkadynge av feilforståelser og personinteferens du burde holde deg for god til. Mitt råd. Kjøp tilbake NÅ alle aksjene du har tapt på. Så kan vi snakkes om et år!!

Jeg følger daglig med på aksjemarkedet, ofte time til time om nødvendig. Jeg har - i tillegg et aksjeoppfølgningsystem integrert som varsler meg om når en aksje har nådd topper og bunner og når kjøp og salg lønner seg, som jeg følger. Sitter man helt passivt i et volatilt aksjemarked er det vanskelig å tjene penger, selv om markedet over tid guider mer enn inflasjonen.
Redigert 01.04.2022 kl 07:50 Du må logge inn for å svare
Fljo
01.04.2022 kl 07:40 5605

Trenger du linker for å se tilbake på dine egne sinnsyke hausse innlegg?? Har du blitt senil som ikke husker hva du har skrevet i årevis. Du husker kanskje heller ikke de mange nattinnleggene dine som du slettet når du ble edru neste dag?

Måten du tar igjen på når du får saklig kritikk mot deg viser hvor lite menneske du er.
Falketind
01.04.2022 kl 07:48 5558

Måten Fljo argumenterer på er det "største" kjøpssignalet nå i Nanovector aksjen. Lastet opp litt til i går på kr 14,85. Stå på Merlin, vi går en spennende tid i møte 👍📈. Langsiktig aksjonær.
Merlin
01.04.2022 kl 07:53 5526

Trenger du linker for å se tilbake på dine egne SINNSYKE hausse innlegg?? Har du blitt SENIL som ikke husker hva du har skrevet i årevis. Du husker kanskje heller ikke de mange nattinnleggene dine som du slettet når du ble EDRU neste dag?

Måten du tar igjen på når du får saklig kritikk mot deg viser hvor lite menneske du er.
---------------------

Fantastisk! Dette er rene shorteinnlegg!!

Fljo
01.04.2022 kl 07:55 5507

Lykke til Falketind. Nanov kan være spennende den, men fremdeles en stor risikoaksje. Men vil sterkt fraråde deg å bli et menighetsbarn til Merlin, hva den mannen skriver bør du fullstendig ignorere. Hent pro/kontra informasjon annet steds fra.
Merlin
01.04.2022 kl 08:05 5456

Aner ikke hvem Fljo er. Men hen er veldig flinkt til å gå på person, men veldig uflink til å å gå på sak, som er den fremtidige utviklingen i NanoV kursen. Og den er ekstremt positiv!

Hvis vi ser nærmere på innlegget hens, kjenner igjen argumentasjonsdesignet. Det ligner på SomSas og det ligner på et par andre baisseres negative designs.

Regner med at det er betalte baissere vi har med å gjøre, som hjelper shortere.

Å høre på disse er å lure seg selv. Kjøpssignal!




Redigert 01.04.2022 kl 08:06 Du må logge inn for å svare
MiniMe
01.04.2022 kl 08:06 5449

Enig Fljo. Viktig å påpeke og ikke minst minne folk på Merlin opptreden. Største traderen med søppel innlegg.
Merlin
01.04.2022 kl 08:15 5399

Da ber jeg MineMe dokumenterte søppelinnleggene mine, ila 10 min. Om du ikke klarer det vet jeg hva du står for, Og det ganger ingen NanoV investor! Jeg skriver et nytt innlegg om 10 min.
MiniMe
01.04.2022 kl 08:22 5355

Skriv hva enn du vil. Når du blir såpass aggresiv i innlegga dine antar jeg at du skal selge det du kjøpte på 11-12 kr før konkurrentene får sin godkjenning, noe som er rett rundt hjørnet, og som gjør at Nano må ut i strafferunder med ytterligere studier. Hvem skal finanisere det? Spesielt siden de rekruterer null og niks av pasienter.
Merlin
01.04.2022 kl 08:27 5330

Herlighet. Hvilke konkurrenter? Det du skriver er bare tøys.
Merlin
01.04.2022 kl 08:34 5289

Minime har nå fullstendig avslørt seg selv.

Ikke klarte hen å komme opp med konkrete vurderinger, ei heller navnet på det hen kalte konkurrenter. Veldig deilig å få fullstendig avslørt fullstendig kriminelle innleggere, som ikke går av veien for å komme med rene løgner.

Legg merke til hvordan henx2 nå har forsøkt å personfokusere, mens de overhodet ikke går inn på fakta. La dere ikke lure av disse kriminelle innleggerne. De er kjøpt og betalt av shortere.

I det hele tatt. Innlegg som ikke fokuserer på facts. Hva er det de står for? Å fokusere på person? Jaha - de er avslørt!

Legg merke til at min kritikk mot disse nettopp går på at de ikke er konkrete i forhold til NanoV- Kritikken ser tilsynelatende riktig ut, med er kun et snedig og avslørende forsøk på forvirring.
Redigert 01.04.2022 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
mofi1
01.04.2022 kl 08:53 5207

Det dessverre alltid noen som kun slenger rundt seg med påstander som ikke kan dokumenteres eller kommer med gammelt oppgulp. Vi som leser trådene og har vært med en stund, vet hvem som kan bidra med innsikt og kunnskap. Vi klarer også å se forskjell på konkrete tolkninger og det som måtte være forhåpninger om framtidige kursscenarier basert på hva som lykkes. Derfor er det stor forskjell på udokumentert baissing og haussing, og det som Merlin, Studenten86 o.a. skriver om og f.eks. Minime og hans like.

Ingen kunne forutsett at aksjen skulle rase til under kr 11 kun basert på dårlig rekruttering pga. en pandemi, og er selvfølgelig ingen her inne sin skyld uansett hva de har trodd om kursutviklingen for flere år siden.
Redigert 01.04.2022 kl 08:57 Du må logge inn for å svare
focuss
01.04.2022 kl 08:57 5177

Det er vel ingen tvil om at Merlin har helt rett i at potensialet er svært høyt. Heller ingen tvil om at effekt og bivirkningsprofil er god og kombinasjonen med Rituximab synes å være fantastisk. Det er også et faktum at det kun er få pasienter igjen å rekruttere i Paradigme studiet. Usikkerheten ligger hovedsakelig i hvor sent/raskt det går samt det faktum at vi har en ubrukelig styreformann.
Dinkytoy
01.04.2022 kl 09:59 5010

Grunnen til at jeg er her inne er for å lese velformulerte underbyggede argumenter og synspunkter i en eller annen retning - ikke for å lese svada av gammelt oppgulp og til dels krasse personangrep. Det er fullstendig uinteressant. Jeg mener at både baissing og haussing er greit, bare det er underbygget og doukumentert. Jeg er av den mening at innleggene fra Londonmannen, Merlin og Studenten er det som øker min forståelse av caset NANOV. Fortsett med deres gode innlegg og kommentarer. - Takk!
Innleggene fra profiler som FIjo og MiniMe er totalt uinteressante, og jeg kan ikke forstå at det skal ha noen annen hensikt enn det Merlin beskriver. Dette er bare støy.
Kajtek
01.04.2022 kl 10:16 4940

Hvorfor ikke bare selge og komme seg bort fra forumet her, Fijo ? Ingen tvinger deg til lese her. Ingen tvinger deg til å bli i aksjen. Merlin er flink og vet hva hun snakker om.
Tardyferon
01.04.2022 kl 11:17 4819

før konkurrentene får sin godkjenning, noe som er rett rundt hjørnet, hvor har du dette fra og vennligst dokumentere dine påstander
MiniMe
01.04.2022 kl 11:35 4758

ABG Sundal Collier: enkelte investorer også er bekymret for den fremskyndende godkjennelsesprosessen og at dette vinduet kan stenges dersom Nordic Nanovector sin hovedkonkurrent Bayer, mottar full godkjennelse for Aliqopa (copanlisib) 3L FL (third-line follicular luymphoma) før Nordic Nanovector mottar fremskyndet godkjennelsesprosess
Studenten86
01.04.2022 kl 12:38 4645

Somsa var også glad i å fremme dette, noe ABG har fremmet i meget lang tid.
Den type trussel det representerer er høyt relevant, og meget påvirke de når det slår til. PCIB er et nytt og trist eksempel der. NANOV gjør ikke forskning på samme pasientgruppe, har ikke samme inngangsport(Rituximab relaapse and refractory, og CD37) . Er over ett år siden MR besvarte på denne bekymringen første gang. Skullerud har også vært tydelig på at han ikke anser det som en trussel.
Hva ABG angår lurer jeg på at de sagde ned kursmål kort etter de ikke var benyttet til en emii tidligere. Banker har betydelig inntjening på å tilrettelegge ved kapitalinnhenting. Og har latt sin vurdering stå uavhengig av hva selskapet uttrykker om det.

Vurderte dette for over ett år siden selv og kom frem til at det ikke er en trussel. Det har vært mange gode poster på temaet opp igjennom forøvrig. Anbefaler noen å ta kontakt med ABG her og ta med uttalelser fra selskapet.
Tardyferon
01.04.2022 kl 12:42 4628

hvor står det at de er rett rundt hjørnet,anbefaler deg å høre på siste podcast og hva skullerud sier om copanlisib, da få han nemlig en del spørsmål rundt dette
stockwalker
05.04.2022 kl 09:56 3847

Nå har aksjen slingret rundt 15 kr i 13 dager, tidsnok til at siste runde emi aksjer som har sittet løst er avhendet skulle en tro. Markedet venter vel på drypp av nyheter framover iht. kalenderen..

|6 apr.|Årsrapport||
|28 apr.|Ordinær generalforsamling||
|13 mai.|Kvartalsrapport - Q1||
|20 juli.|Halvårsrapport|
play4funn.
05.04.2022 kl 15:35 3524

Er nok på q1 det kommer nyheter som i større grad vil påvirker kursen. Ser ikke for meg at det kommer noe særlig nytt i morgen. Regner med vi får en reprise av slutten på fjoråret fram mot da, en sakte stigning mot 25 kr før kursen tar en bratt kurve den ene eller andre veien
SomSa
17.05.2022 kl 23:50 2479


Er det ikke Oslo Universitetssykehus rekruteringssenter i Norge?
https://oslo-universitetssykehus.no/kliniske-studier/follikulert-lymfom-studie-for-pasienter-med-tilbakefall-paradigme

Hvor mange feil finnes på denne siden og linker? Det er skammelig at selskapet bruker ca. 100 mil per kvartal mens de ikke har peiling på hva ca. 80 rekrutteringssenter driver med. Hvorfor finnes ikke en direkte link til Nano med videopresentasjon av Betalutin på diverse språk...............

Var det denne fyren som skulle rekruttere pasienter i Norge?:

2021-05-06
Vi som forskere gjorde alt vi kunne for å inkludere så mange pasienter som mulig, sier forsker og overlege Arne Kolstad om studien på CAR-T-behandling.

Resultater fra en studie på CAR-T-behandling hvor norske pasienter har deltatt, skal presenteres på verdens største kreftkongress i juni.........................

Norske lymfekreft-pasienter har siden 2018-2019 kunnet delta i en studie og prøve ut den nye behandlingen ved Oslo universitetssykehus – som ett av et fåtall sykehus i verden.....................................

https://www.dagensmedisin.no/artikler/2021/05/06/car-t-terapi--sykdommen-gikk-kraftig-tilbake/
Bullinvestor
23.06.2022 kl 09:25 1640

marked1 skrev Innlegget er slettet
Har du kjøpt dine første Nanov aksjer nå? Det er jo slik i aksjer at skulle Nano komme på 5 tallet igjen ja så vil jo interessen øke.