Proof of Consept etter bare 1 uke i drift

Ti_porteføljen
QFUEL 08.04.2022 kl 10:02 861

Det er noe som lukter svidd av denne forhastede børsmelding. Det virker useriøst å konkludere med noe sånt etter en uke. Jeg har jobbet med utvikling av konsepter selv og da kjører vi gjerne anlegg i flere måneder før vi føler oss sikre på at det fungerer som det skal. -ikke etter en uke. Det er tullete.
Jackpot$
08.04.2022 kl 10:28 813

Ja det er tullete og useriøst. «Jeg ville vært forsiktig med å juble», sa Arctics Ivar Ryttervold da Quantafuel feiret «proof of concept». Nå er ventetiden over. Han tror ikke på selskapet og spår massakre.

Selg Quantafuel og kjøp Pryme nå som rettet emisjon og tunge inside kjøp er i boks. Jeg tror hvertfall den vil gå 10 x dagens kurs innen 2 år.
Redigert 08.04.2022 kl 10:29 Du må logge inn for å svare
ibyx
08.04.2022 kl 10:53 762

Men det er jo også tullete å vente noen uker på en ikke-melding om at driften er stanset for så å SPÅ kollaps! Det er ihvertfall dårlig håndverk!
Dersom selskapet gidder å kommentere dette kunne de punktere analysen ved bare å bekrefte at linje 1 og 2 kjører som forventet! De kunne jo invitere den unge mannen på et besøk?
Bulldog
08.04.2022 kl 12:46 650

12 dager siden PoC ble meldt og anlegget går tilsynelatende like godt. Da har en nå 3 uker med full produksjon på 2 linjer.
Neste er at linje 3 kommer inn i produksjon.

Amalie ligger nå til kai ved Quantafuel Kristiansund sitt anlegg. En rundtur i uka for å losse/laste. Dette har nå pågått i flere uker = inntekter.
Redigert 08.04.2022 kl 12:51 Du må logge inn for å svare